Κύριοι, επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.
Όταν ένας ενισχυτής χρησιμοποιεί τελεστικούς, θα μπορούσε να διαφοροποιήσει την «αίσθηση» του τέμπο. Ας μη ξεχνάμε πως ο τελεστικός παρακολουθεί τις μεταβολές στην είσοδο/έξοδο του σήματος και λόγω της πεπερασμένης λειτουργίας του (δηλαδή έχει όρια) θα μπορούσε να διαφοροποιήσει το μέγιστο ρυθμό μεταβολής.
Κάποιος ο οποίος έχει συνηθίσει να ακούει ένα μουσικό θέμα, θα μπορούσε να καταλάβει τη διαφορά.
Δε συζητώ πως το θέμα από largo θα γίνει allegro αλλά θα μπορούσε να παρουσιαστεί ως adagio. Το τέμπο τους δε διαφοροποιείται αλλά αλλάζει ο τρόπος «ερμηνείας», στη μία περίπτωση εμφανίζεται περισσότερο ρυθμικό, στην άλλη περισσότερο … μελωδικό.
Γιατί ο απλός χρήστης δε μπορεί να χρησιμοποιήσει τον όρο «τέμπο» όταν αντιληφθεί αυτή τη μεταβολή και δε μπορεί να το εξηγήσει με τεχνική ορολογία; Ένοιωσε πως διαφοροποιήθηκε ο ρυθμός μεταβολής, δε μπορεί να το εξηγήσει τεχνικά και τον «τρώμε» όταν χρησιμοποιεί μία κοινή έκφραση…
Επίσης, αν κάποιος έχει συνηθίσει ν’ ακούει σε συγκεκριμένο χώρο, με συγκεκριμένα προβλήματα, αλλά
με τα ίδια ηχεία και τα ίδια παρελκόμενα (καλώδια, έπιπλο, στήριξη κ.λπ.), έχει τη δυνατότητα να αντιληφθεί τις διαφορές μεταξύ πηγών, ενισχυτών.
Θεωρείστε σίγουρο ότι υπάρχουν διαφορές, αυτό που ψάχνουμε όλοι μας είναι αν είναι προς το καλύτερο, χειρότερο ή απλά διαφορετικό στα ίδια επίπεδα όμως.
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα σε όλους, καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα
:ernaehrung004: