Που πάει η χώρα;

Status
Not open for further replies.

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Re: Πού πάει η χώρα;

Το πιό συναρπαστικό, οδηγικά, τμήμα της στον Ανατολικό κλάδο πρακτικά από Λαγκαδά έως τον Έβρο, είναι η παράκαμψη της Καβάλας με τις αλλεπάλληλες γέφυρες και σήραγγες με καμπύλες όχι τόσο ανοικτές, τόσο όσο να σε κρατούν σε μιά εγρήγορση. Η υπόλοιπη διαδρομή μπορεί άνετα να κοιμίσει τον οδηγό. Η εντύπωση μου από τον φόρτο της κυκλοφορίας του δρόμου που τον έκαμα αρκετές φορές πρό της κρίσης τού 2010 είναι ότι είναι γενικά μικρός ( ο φόρτος). Έτσι βρίσκω ότι όποιος δεχτεί να του παραχωρηθεί (ο όρος αγορά δεν είναι κατάλληλος) θα πρέπει να σκεφτεί αρκετά το ύψος των διοδίων. Πιστεύω ότι με σημερινά κριτήρια η Εγνατία σαν "εμπορεύσιμο" είδος δεν θα κατασκευαζόταν. Έχει σχεδιασθεί με τα δεδομένα πρό της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας και της μπαχολοποίησης των Βαλκανίων.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,771
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Παναγούλης: Μεγαλύτερο το σκάνδαλο Καλογρίτσα από αυτά των Κοσκωτά και Τσοχατζόπουλου...http://www.protothema.gr/politics/a...ia-kalogritsa-voskotopia-kai-trapeza-attikis/

Αναμένω και τα σχόλια της Ζωής Κωσταντοπούλου , μπορεί να μην συμφωνώ με το ύφος της και το εκρηκτικό ταπεραμέντο της αλλά τα λέει έξω απο τα δόντια.



Eλα ρε συ με δαυτην ...... Αν ηταν υπουργος τωρα ειμαστε ολοι βεβαιοι οτι θα εκανε το ασπρο μαυρο οπως εκανε οσο ηταν προεδρος της Βουλης .

Θυμασαι τι ειχε πει ?


Σχημα λογου οτι θα σκισουμε τα μνημονια.......:slapface:




Δες τι ειπε ο Παναγουλης απο το παραπανω λινκ.


«Λέγαμε ότι το μεγαλύτερο σκάνδαλο είναι αυτό του Κοσκωτά. Πόσα πήρε αυτός; Κοντά στα 20 δισ. δραχμές, δηλαδή 60 εκατ. ευρώ.

Μαζί με του Τσοχατζόπουλου φτάνουμε τα 100 εκατ. ευρώ και ένας αεριτζής που παριστάνει τον εργολάβο με δουλειές του Δημοσίου, αυτός ο Καλογρίτσας, πήρε κοντά στα 120 εκατ. ευρώ» είπε, για να προσθέσει:

«Ποιο λοιπόν είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο; Ο Καλογρίτσας που μας τον παρουσιάσατε σαν μεγάλο επενδυτή, αλλά δεν έχει να πάρει ούτε χαρτομάντιλο να σκουπίσει τον ιδρώτα του».


:flipout:
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Πάντως το Μαρούσι- Ναύπλιο με επιστροφή (2x140 χλμ), στοιχίζει γύρω στα 18 Ευρώ, Αττική Οδός, Εθνική Οδός, Ολυμπία Οδός.
Περίπου στα ίδια βγαίνει ανά χιλιόμετρο με το Θεσσαλονίκη Πλαταμώνα.

Ναι φίλε μου, αλλά έχεις και μια σύγχρονη Αττική οδό μέσα. Το Θεσσαλονίκη-Πλαταμώνας πλην σημειακών εξαιρέσεων είναι όσο το θυμάμαι ο ίδιος δρόμος. Ειδικά στον Πλαταμώνα με όριο 50 χλμ και μια λωρίδα το επίθετο "Εθνική" ακούγεται αστείο.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το πιό συναρπαστικό, οδηγικά, τμήμα της στον Ανατολικό κλάδο πρακτικά από Λαγκαδά έως τον Έβρο, είναι η παράκαμψη της Καβάλας με τις αλλεπάλληλες γέφυρες και σήραγγες με καμπύλες όχι τόσο ανοικτές, τόσο όσο να σε κρατούν σε μιά εγρήγορση. Η υπόλοιπη διαδρομή μπορεί άνετα να κοιμίσει τον οδηγό. Η εντύπωση μου από τον φόρτο της κυκλοφορίας του δρόμου που τον έκαμα αρκετές φορές πρό της κρίσης τού 2010 είναι ότι είναι γενικά μικρός ( ο φόρτος). Έτσι βρίσκω ότι όποιος δεχτεί να του παραχωρηθεί (ο όρος αγορά δεν είναι κατάλληλος) θα πρέπει να σκεφτεί αρκετά το ύψος των διοδίων. Πιστεύω ότι με σημερινά κριτήρια η Εγνατία σαν "εμπορεύσιμο" είδος δεν θα κατασκευαζόταν. Έχει σχεδιασθεί με τα δεδομένα πρό της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας και της μπαχολοποίησης των Βαλκανίων.

Ναι μεν αλλά στην οδό έχουν ενσωματωθεί τμήματα του προϋφιστάμενου δικτύου (εκτός εάν πούμε ότι δεν έγινε κανένας άλλος δρόμος σε Μακεδονία-Θράκη-Ήπειρο τα τελευταία 30 χρόνια και ό,τι γινόταν ήταν για την Εγνατία!) με τρόπο που δεν υπάρχει πλέον άλλη εναλλακτική, εάν δεν θελήσεις να καταπιείς το κόστος των διοδίων. Δηλαδή από τη μια έχεις την Εγνατία, από την άλλη καταστάσεις απαράδεκτες, όπως πχ η ...στρατιωτική γέφυρα της ΜΟΜΑ στην Μπαλντούμα (η οποία λίγο πριν έρθει η Εγνατία παρακάμφθηκε με κανονικά γέφυρα).
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Re: Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Ναι μεν αλλά στην οδό έχουν ενσωματωθεί τμήματα του προϋφιστάμενου δικτύου (εκτός εάν πούμε ότι δεν έγινε κανένας άλλος δρόμος σε Μακεδονία-Θράκη-Ήπειρο τα τελευταία 30 χρόνια και ό,τι γινόταν ήταν για την Εγνατία!) με τρόπο που δεν υπάρχει πλέον άλλη εναλλακτική, εάν δεν θελήσεις να καταπιείς το κόστος των διοδίων. Δηλαδή από τη μια έχεις την Εγνατία, από την άλλη καταστάσεις απαράδεκτες, όπως πχ η ...στρατιωτική γέφυρα της ΜΟΜΑ στην Μπαλντούμα (η οποία λίγο πριν έρθει η Εγνατία παρακάμφθηκε με κανονικά γέφυρα).

Γι' αυτό, Τάσο, αναφέρθηκα στο ανατολικό τμήμα. Εκεί όλο το προυπάρχον οδικό δίκτυο έχει διατηρηθεί και δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο οδηγικά. Μάλιστα η διαδρομή Ξάνθης - Κομοτηνής έχει και την εναλλακτική του Ίασμου (δίπλα στην Εγνατία). Αν κατ' αναλογία με τον ΠΑΘΕ βάλουν διόδια Ηγουμενίτσα - Αρδάνιο ~42Ε τα μισά γιά το ανατολικό τμήμα είναι ήδη πάρα πολλά. Το δυτικό πράγματι έχει Κατάρα - Μπαλντούμα κλπ, οπότε εκεί τα δίνεις πιό εύκολα.
 

stel67

Moderator
Staff member
30 March 2013
8,913
Αθήνα
Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Ναι φίλε μου, αλλά έχεις και μια σύγχρονη Αττική οδό μέσα. Το Θεσσαλονίκη-Πλαταμώνας πλην σημειακών εξαιρέσεων είναι όσο το θυμάμαι ο ίδιος δρόμος. Ειδικά στον Πλαταμώνα με όριο 50 χλμ και μια λωρίδα το επίθετο "Εθνική" ακούγεται αστείο....
Είπα δεν τον ξέρω το δρόμο. Νόμιζα ότι όλα τα διόδια αντιστοιχούν σε Εγνατία οδό. Τώρα έμαθα. (Δείξε λίγη κατανόηση και για εμάς τους νότιους).
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Eμεινες από καύσιμα ; Οταν υπάρχουν [και υπάρχουν ] πινακίδες πού προειδοποιούν για τη μή ύπαρξη πρατηρίων στα χ χιλιόμετρα ,νομίζω ότι μπορείς να πάρεις τα μέτρα σου...ί
Οχι δεν έμεινα, αλλά μια φορά ξεχάστηκα με την συζήτηση με τους συνεπιβάτες και κάποια στιγμή κάπου στον Στρυμώνα, συνειδητοποίησα οτι είχε ανάψει το λαμπάκι, χωρίς καν να ξέρω πότε άναψε. Δεν ήξερα αν είχα βενζίνη για 10 ή για 50 χιλιόμετρα... Ευτυχώς ήταν και μεσημέρι. Εριξα την ταχύτητα στα 90km/h ελπίζοντας να βρώ γρήγορα έξοδο σε χωριό.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

...βρήκα βενζίνη σε ένα χωριό.
Αυτό που λέω είναι οτι πχ. στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης, αν ξεχαστείς, θα βάλεις στο παρακάτω σε 4-5-10 χιλιόμετρα... Στην Εγνατία, αν ξεχαστείς και περάσεις την Θεσσαλονίκη πηγαίνοντας (απο Αθήνα) προς Αλεξανδρούπολη, την πάτησες. Πρέπει να βρεις σε χωριό και είναι σε κάθε περίπτωση σχεδόν μισή ώρα καθυστέριση.
 
25 October 2014
73
Re: Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

...βρήκα βενζίνη σε ένα χωριό.
Αυτό που λέω είναι οτι πχ. στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης, αν ξεχαστείς, θα βάλεις στο παρακάτω σε 4-5-10 χιλιόμετρα... Στην Εγνατία, αν ξεχαστείς και περάσεις την Θεσσαλονίκη πηγαίνοντας προς Αλεξανδρούπολη, την πάτησες. Πρέπει να βρεις σε χωριό και είναι σε κάθε περίπτωση σχεδόν μισή ώρα καθυστέριση.


Μετά την Θεσσαλονίκη (στον δρόμο προς Αλεξανδρούπολη που είπες) το πλησιέστερο <<κοντινό>> βενζινάδικο είναι στον κόμβο νέων κερδυλίων.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Μετά την Θεσσαλονίκη (στον δρόμο προς Αλεξανδρούπολη που είπες) το πλησιέστερο <<κοντινό>> βενζινάδικο είναι στον κόμβο νέων κερδυλίων.

Κι αυτό είναι "πάνω" στην Εγνατία ?
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,527
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Δεν νομίζω ότι στη διαδρομή Θεσ/νικη -Αλεξ/πουλη υπάρχει αυτοκίνητο πού δεν έχει την αυτονομία να την καλύψει
Επίσης μάλλον το 80+% των αυτοκινήτων έχουν αυτονομία να καλύψουν τη διαδρομή Αθήνα -Θεσ/νικη .
Από την δεκαετία του 70 -80 σχεδόν τις περισσότερες φορές βγάζαμε τη διαδρομή Θεσ/νικη -Αθήνα χωρίς ανεφοδιασμό ή κάναμε ανεφοδιασμό κοντά στην Αθήνα
 
25 October 2014
73
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Κι αυτό είναι "πάνω" στην Εγνατία ?

Πανω πάνω δεν έχει (όπως το εννοείς) αλλά αυτό το βενζινάδικο είναι απο τον κόμβο πραγματικά 1 λεπτό παράκαμψη.

https://www.google.gr/maps/@40.793322,23.8324902,15.54z
 
Last edited:

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,778
Βόλος
Re: Απάντηση: Re: Πού πάει η χώρα;

Δεν είναι αυθαίρετο. Σε κανέναν δε θα έπρεπε να επιτρέπουν να πετά με τέτοια ταχύτητα και να επιχειρεί τέτοιους ελιγμούς με τέτοια ταχύτητα, στο ενάμισι μέτρο από το έδαφος. Ταρζανιές, δε χωρεί αμφιβολίας. Μάλιστα, αυτή η γνώμη είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ του όποιου πορίσματος (καθότι τα πορίσματα επηρεάζονται συχνά κατά τη σύνταξή τους και από σκοπιμότητες)
Αυτή είναι η δουλειά αυτών των πιλότων.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Μ'αυτά και μ'αυτά όμως, δυό-τρία τέτοια να γίνουν ακόμα, θα μείνουμε χωρίς ελικόπτερα και μετα δεν θα ασχολείται κανείς - ξέχωρα που όποια εμπειρία αποκτηθεί θα είναι άχρηστη ελλείψει αντικειμένου. Περιθώρια για τέτοιες υλικές απώλειες μόνο οι πλούσιες χώρες έχουν. Πέρα απο τις ασκήσεις - που φυσικά χρειάζονται σε κάποιο επίπεδο, πρέπει σχεδόν να μηδενίζεται η πιθανότητα υλικού κόστους. και τα ρίσκα να περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,771
Εκεί ψηλά.....
Re: Πού πάει η χώρα;

Δεν υπαρχει συμβολαιο ασφαλειας.

Σε καθε περιπτωση μπορει να συμβει αυτο ειτε ρισκαρει ελιγμο ειτε οχι.
 

Θ.Νίκος

AVClub Addicted Member
10 August 2007
2,541
Αθήνα
Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Οι ασκήσεις γίνονται για εκπαίδευση. Αρκετές φορές φέρνουν στα όρια τους προσωπικό και υλικό.
Φρεγάτες να πλέουν με 10 μποφωρ, αεροσκάφη σε προσομοίωση αερομαχίας,και τόσα άλλα παραδείγματα οδηγούν πολλές φορές
στα άκρα.
Ακραίες καταστάσεις - ακαριαιες αποφάσεις.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Πιστεύετε οτι αν ο ελιγμός χθες, είχε γίνει 10 μέτρα ψηλότερα, θα είχαμε χασει το ελικόπτερο ή θα παραποιούσε τα στοιχεία της άσκησης ? Δεν ξέρω τι έγινε, αν υπήρξε βλάβη, αν στολάρισε κινητήρας και τι πόρισμα θα βγεί αργότερα. Αυτό που είδα ήταν οτι το ίσιωσε το ελικόπτερο, αλλά του έλειπαν 2-3 μέτρα, και χτύπησε στην επιφάνεια του νερού. Προσπαθώ να καταλάβω, τι επιχειρησιακές ανάκες κάλυπτε το loop ενός Apachi σε επίπεδο εδάφους...

(Σύμφωνα πάντα με τις φάσεις που είδαμε στην τηλεόραση...)
 
Last edited:

Θ.Νίκος

AVClub Addicted Member
10 August 2007
2,541
Αθήνα
Απάντηση: Πού πάει η χώρα;

Ούτε εγώ ξέρω τι έγινε, σίγουρα όμως ο χειριστής ανέφερε "απώλεια ισχύος κινητήρα ",οπότε από εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα.
Αν ευθύνεται και ο ίδιος θα το διαπιστώσουν, μιας και το κόστος ενός Απατσι μόνο αμελητέο δεν είναι.
 
Status
Not open for further replies.