Re: Πού πάει η χώρα;
Το πιό συναρπαστικό, οδηγικά, τμήμα της στον Ανατολικό κλάδο πρακτικά από Λαγκαδά έως τον Έβρο, είναι η παράκαμψη της Καβάλας με τις αλλεπάλληλες γέφυρες και σήραγγες με καμπύλες όχι τόσο ανοικτές, τόσο όσο να σε κρατούν σε μιά εγρήγορση. Η υπόλοιπη διαδρομή μπορεί άνετα να κοιμίσει τον οδηγό. Η εντύπωση μου από τον φόρτο της κυκλοφορίας του δρόμου που τον έκαμα αρκετές φορές πρό της κρίσης τού 2010 είναι ότι είναι γενικά μικρός ( ο φόρτος). Έτσι βρίσκω ότι όποιος δεχτεί να του παραχωρηθεί (ο όρος αγορά δεν είναι κατάλληλος) θα πρέπει να σκεφτεί αρκετά το ύψος των διοδίων. Πιστεύω ότι με σημερινά κριτήρια η Εγνατία σαν "εμπορεύσιμο" είδος δεν θα κατασκευαζόταν. Έχει σχεδιασθεί με τα δεδομένα πρό της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας και της μπαχολοποίησης των Βαλκανίων.
Το πιό συναρπαστικό, οδηγικά, τμήμα της στον Ανατολικό κλάδο πρακτικά από Λαγκαδά έως τον Έβρο, είναι η παράκαμψη της Καβάλας με τις αλλεπάλληλες γέφυρες και σήραγγες με καμπύλες όχι τόσο ανοικτές, τόσο όσο να σε κρατούν σε μιά εγρήγορση. Η υπόλοιπη διαδρομή μπορεί άνετα να κοιμίσει τον οδηγό. Η εντύπωση μου από τον φόρτο της κυκλοφορίας του δρόμου που τον έκαμα αρκετές φορές πρό της κρίσης τού 2010 είναι ότι είναι γενικά μικρός ( ο φόρτος). Έτσι βρίσκω ότι όποιος δεχτεί να του παραχωρηθεί (ο όρος αγορά δεν είναι κατάλληλος) θα πρέπει να σκεφτεί αρκετά το ύψος των διοδίων. Πιστεύω ότι με σημερινά κριτήρια η Εγνατία σαν "εμπορεύσιμο" είδος δεν θα κατασκευαζόταν. Έχει σχεδιασθεί με τα δεδομένα πρό της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας και της μπαχολοποίησης των Βαλκανίων.