Πρόβλημα με Samsung 40KU6400

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Καλύτερα να κυνηγήσει αντικατάσταση με νέα τηλεόραση γιατί η επισκευασμένη πιθανόν να μην έχει την ίδια ποιότητα εικόνας που θα είχε μια καινούργια. Π.χ το νέο πάνελ να είναι PLS και όχι VA ή να μην γίνει καλή συναρμολόγηση από τους τεχνικούς.
 

sat_guy

AVClub Addicted Member
27 September 2014
1,625
καλα υποθετικα ειναι αυτα. μην τον αγχωνετε χωρις λογο :)
νομικα δεν εχει καπου να σταθει. ειχε χαλασει μετα απο 7 μερες απο την αγορα, και το service την πηρε ως οφειλε.
ας ερθει με το καλο και αν υπαρχει προβλημα το ξαναβλεπει τοτε. (που δε νομιζω)
 

JONNY-4-

New member
18 March 2017
88
ελπίζω να πάνε όλα καλά..περιμένω ενημέρωση και θα σας ενημερώσω και εγω με την σειρά μου..ελπίζω να μην περιμένω καμια 10 μέρες μόνο...:(
 

JONNY-4-

New member
18 March 2017
88
Λοιπόν παιδιά με πήραν απο το πλαισιο κ πήγα και πήρα την ίδια την τηλ...την έστειλαν στην samsung στην αντιπροσωπεία και μου είπαν οτι δεν εχει κατι και το πρόβλημα λέγετε clouding & mura effect σε φυσιολογικά επίπεδα..τι είναι τουτο ξερεις κανεις..ρωτούσα τα παιδιά στο πλαισιο κ δεν ειχαν ιδεα..πρώτη φορά το έβλεπαν και το άκουγαν αυτο το φαινόμενο, λέει ειναι φυσιολογικό να συμβαίνει σε αυτες τις τηλεοράσεις led
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,671
--------------------

JONNY-4-

New member
18 March 2017
88
τι να πω μίλησα τώρα με τεχνικό samsung και μου λέει οτι όλες αυτές οι τηλεόρασεις οι led το εμφανίζουν αυτό αλλες ποιο πολυ αλλες ποιο λίγο...έλεος δηλαδή...
 

γιάννης Δ

New member
5 May 2017
58
τι να πω μίλησα τώρα με τεχνικό samsung και μου λέει οτι όλες αυτές οι τηλεόρασεις οι led το εμφανίζουν αυτό αλλες ποιο πολυ αλλες ποιο λίγο...έλεος δηλαδή...

Να στείλεις μια ΩΡΑΙΑ συστημένη ταχυδρομική επιστολή στην Samsung, την οποία θα κοινοποιείς και στο συνήγορο του καταναλωτή,στην οποία θα αναφέρεις περιληπτικά όλο το θέμα ,από την ημερομηνία αγοράς και θα τους καλείς εντός ενός εύλογου χρονικού διαστήματος να προβούν στην αλλαγή της τηλεόρασης με καινούργια, ή με άλλο μοντέλο που δεν εμφανίζει αυτό το θέμα,διαφορετικά θα τους αναφέρεις ότι θα προβείς σε αγωγή εναντίον τους η οποία θα φροντίσεις να πάρει έκταση.....Θα επιδιώξεις έγγραφη απάντηση, οχι προφορικά και τηλεφωνικά.
Το 2004 κατά την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου από επώνυμη γιαπωνέζικη εταιρεία παρατήρησα ΤΡΕΞΙΜΟ ΧΡΩΜΑΤΟΣ,διαφορές στο πάχος των αρμών σε πόρτες καπώ,μου είπαν ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ότι η μικροδιαφορές η παρατηρήσεις μου είναι μέσα στις προβλεπόμενες προδιαγραφές του κατασκευαστή και το τρέξιμο του βερνικιού χρώματος θα αποκατασταθεί....ανοίξαμε αλληλογραφία για ...σχεδόν 5-6 μήνες δεν δέχτηκα καμιά επισκευή και τελικά μου το άλλαξαν με καινούργιο.
Συμβουλέψου σχετικά ,τι ισχύει με τα δικαιώματα του καταναλωτή, κατά την αγορά προϊόντων και πως αυτό θα επιλυθεί εξωδικαστικά μέσω του Συνήγορου Καταναλωτή.