τι να πω μίλησα τώρα με τεχνικό samsung και μου λέει οτι όλες αυτές οι τηλεόρασεις οι led το εμφανίζουν αυτό αλλες ποιο πολυ αλλες ποιο λίγο...έλεος δηλαδή...
Να στείλεις μια ΩΡΑΙΑ συστημένη ταχυδρομική επιστολή στην Samsung, την οποία θα κοινοποιείς και στο συνήγορο του καταναλωτή,στην οποία θα αναφέρεις περιληπτικά όλο το θέμα ,από την ημερομηνία αγοράς και θα τους καλείς εντός ενός εύλογου χρονικού διαστήματος να προβούν στην αλλαγή της τηλεόρασης με καινούργια, ή με άλλο μοντέλο που δεν εμφανίζει αυτό το θέμα,διαφορετικά θα τους αναφέρεις ότι θα προβείς σε αγωγή εναντίον τους η οποία θα φροντίσεις να πάρει έκταση.....Θα επιδιώξεις έγγραφη απάντηση, οχι προφορικά και τηλεφωνικά.
Το 2004 κατά την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου από επώνυμη γιαπωνέζικη εταιρεία παρατήρησα ΤΡΕΞΙΜΟ ΧΡΩΜΑΤΟΣ,διαφορές στο πάχος των αρμών σε πόρτες καπώ,μου είπαν ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ότι η μικροδιαφορές η παρατηρήσεις μου είναι μέσα στις προβλεπόμενες προδιαγραφές του κατασκευαστή και το τρέξιμο του βερνικιού χρώματος θα αποκατασταθεί....ανοίξαμε αλληλογραφία για ...σχεδόν 5-6 μήνες δεν δέχτηκα καμιά επισκευή και τελικά μου το άλλαξαν με καινούργιο.
Συμβουλέψου σχετικά ,τι ισχύει με τα δικαιώματα του καταναλωτή, κατά την αγορά προϊόντων και πως αυτό θα επιλυθεί εξωδικαστικά μέσω του Συνήγορου Καταναλωτή.