Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

pervmar

New member
5 July 2007
55
Εσυ μαλλον δεν μας τα λες καλά.
Εβαλα το απλο 1080p για να αναδείξω περισσότερο το πρόβλημα. Αυτό δεν είναι τρικ κύριε. Τρικ είναι η αντιμετώπιση που εχω.
Τα προβλήματα δεν είναι θεωρητικά, είναι υπαρκτα.
Είναι σαν να εργάζεσαι στην σονυ, αφού αυτο είναι το εύρος και το ύφος των επιχειρηματων τους.
ΚΑΙ for the record ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ 4Κ hdr.
Κ ΕΠΙΣΗΣ προφανως οι τηλεοράσεις επιπέδου a80j , κάνουν κ εξαιρετικό upscale.
Καλυτερα διαβασε εσυ τιποτα διότι με αυτά που γράφεις, φαίνεται πως είσαι εκτός τεχνολογικής πραγματικότητας ή εντός εταιρίας.
Τι εννοείς εντός εταιρείας?
Όταν έχεις ένα πρόβλημα απεικόνισης δεν προσπαθείς με τεχνάσματα να αναδείξεις......... ........ προσπαθείς να το αναδειξεις αν δεν υπάρχει ή υπάρχει σε βαθμό που θεωρείται ανεκτό ..........

Πάντως αν θες όλοι να συμφωνήσουν μαζί σου οκ έχεις απόλυτο δίκιο προχώρα και ενημέρωσε μας για το αποτέλεσμα. Είμαι περίεργη να δω αν θα το προχωρήσεις με δικηγόρο ή θα μείνεις στις κοκορομαχιες 🤔🤔 Καληνύχτα
 
  • Haha
Reactions: Dim-sat

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Τα πράγματα είναι απλά .
Στην δικιά μου περίπτωση AF8 που αντιμετώπισα πρόβλημα με καμμένα πίξελ στην άκρη του πάνελ μετρήθηκαν σε μέγεθος αποφασίστηκε η αντικατάσταση της .Έπεσα σε περίοδο που είχε καταργηθεί το συγκεκριμένο μοντέλο και μου έστειλαν ανακατασκευασμένη AF8 ενώ είχε συμφωνηθεί τηλ να έρθει AG8.
Ούτε καν την δέχτηκα …
Δυστυχώς είτε σε LCD είτε σε OLED θα πρέπει να είσαι τυχερός σε τι πανελ θα πέσεις.
Από τότε το έτος 2019 μέχρι και σήμερα η τηλεόραση δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα ούτε φυσικά burn 🔥 in
Υ.Σ Από την άλλη ήμουν πρόθυμος να μου αλλάξουν το πάνελ αλλά στην δικιά μου μόνο τηλεόραση αλλά αυτό δεν μπορούσε να γίνει λόγο χρονοβόρας διαδικασίας και ρύθμιση χρωμάτων (TRILUMINOS Display)
Εδώ τα ενδότερα https://avclub.gr/index.php?threads/sony-kd-ag8-reviews-entyposeis-scholia.169575/
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Πηγε η τηλεόραση σε vs με άλλη α80.

Κατ αρχήν θεωρήθηκε λαθος η ρύθμιση στο expert1 που την είχα, ως "κίτρινη εικονα" και ως "αιτία του προβλήματος".
Δεν ήρθε εκπρόσωπος της Sony παρα την συμφωνία, καθώς με έστησε κανονικά.
Δεν έγινε σύγκριση με κεραία καθώς δεν είχαν βάλει.
Δεν έγινε σύγκριση σε bravia core καθώς δεν είχαν login
Δεν έγινε σύγκριση σε bluray καθώς δεν είχαν βάλει
Δεν δέχθηκαν τις εγγραφές μου καθώς δεν μπορούσαν να δουν αν στο ίδιο υλικό η άλλη τηλεόραση έπαιζε εξίσου χάλια.
Ειδαμε μετα βίας stream cosmote 2 λεπτά, όπου η εικόνα ήταν φωτεινη εκείνη την στιγμή, κάποια στιγμή που κάτι φάνηκε σε σκοτεινό πλάνο, δεν είδαν την διαφορά και πήγαμε παλι σε φωτεινο, κατόπιν μου ανακοινώθηκε πως δεν βλέπουν πρόβλημα,αλλά από την στιγμή που η σονυ μου είπε νέα κ δεν μου έδωσε, ας επιμείνω σε αυτό κ θα μου δώσει.
Αφου λοιπόν επέμεινα σε αυτό γραπτώς, πέρασε 1 μήνας περιπου, μετά από αλεπαλληλα mail σε Ελλάδα, εξωτερικό και διαρκή σιγή, πηρα το κατάστημα, ανοιξα το νημα και είχαμε το σημερινό φιάσκο
Να επαναλάβω την διαδικασία?
Δεν θα μου προσφέρει κάτι...
Το γεγονός ότι ήθελες να δοκιμάσεις 4k oled Tv με τηλεοπτικό σήμα με ξεπερνάει 🙏 είσαι θεουλης.,......τι εννοείς δεν είχαν Bravia Core... Φτιάχνεις account σε δύο λεπτά...... netflix δεν είχαν? Γιατί δεν τους έδωσες τα δικά σου στοιχεία να τους ρεζιλεψεις που δεν έχουν .....αν ισχύει..... υποδομές........

Sorry δεν πείθεις
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Τι εννοείς εντός εταιρείας?
Όταν έχεις ένα πρόβλημα απεικόνισης δεν προσπαθείς με τεχνάσματα να αναδείξεις......... ........ προσπαθείς να το αναδειξεις αν δεν υπάρχει ή υπάρχει σε βαθμό που θεωρείται ανεκτό ..........

Πάντως αν θες όλοι να συμφωνήσουν μαζί σου οκ έχεις απόλυτο δίκιο προχώρα και ενημέρωσε μας για το αποτέλεσμα. Είμαι περίεργη να δω αν θα το προχωρήσεις με δικηγόρο ή θα μείνεις στις κοκορομαχιες 🤔🤔 Καληνύχτα
Είσαι τόσο ενεργη εδω, οποτε λογικό να έχεις απορία και να κάνεις 5(!!! ) ποστ για την υπόθεση σε συνολο 45.
Αν θα δοκιμάσω με οποιο υλικό δείχνει το πρόβλημα, είναι δικό μου θέμα.
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Είσαι τόσο ενεργη εδω, οποτε λογικό να έχεις απορία και να κάνεις 5(!!! ) ποστ για την υπόθεση σε συνολο 45.
Αν θα δοκιμάσω με οποιο υλικό δείχνει το πρόβλημα, είναι δικό μου θέμα.
...... απλά περιμένω το παιδί μου να τελειώσει το μάθημα και με τράβηξε το συγκεκριμένο post 😀σε 9 λεπτά τελειώνει οπότε θα ηρεμήσεις απο εμένα 😏😏 ίσως την Πέμπτη πάλι 🤫🤫🤫
 
  • Wow
Reactions: Paris2018

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Οκ πειθεις 😆 🤣 😂.

Παρακολουθησαμε όλοι,μια υπέροχη προσπάθεια να καταστραφεί το τοπικ, να θεωρηθεί γραφικό, να εκκινήσουμε κοκορομαχιες, και να καταπεσουν τα επιχειρήματα μου.

Well done again. Ελπίζω να συνεχίσεις να είσαι ενεργή στο φορουμ και να προσφέρεις στην Κοινότητα με αλληλεγγύη και αγάπη.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,668
Πηγε η τηλεόραση σε vs με άλλη α80.

Κατ αρχήν θεωρήθηκε λαθος η ρύθμιση στο expert1 που την είχα, ως "κίτρινη εικονα" και ως "αιτία του προβλήματος".
Δεν ήρθε εκπρόσωπος της Sony παρα την συμφωνία, καθώς με έστησε κανονικά.
Δεν έγινε σύγκριση με κεραία καθώς δεν είχαν βάλει.
Δεν έγινε σύγκριση σε bravia core καθώς δεν είχαν login
Δεν έγινε σύγκριση σε bluray καθώς δεν είχαν βάλει
Δεν δέχθηκαν τις εγγραφές μου καθώς δεν μπορούσαν να δουν αν στο ίδιο υλικό η άλλη τηλεόραση έπαιζε εξίσου χάλια.
Ειδαμε μετα βίας stream cosmote 2 λεπτά, όπου η εικόνα ήταν φωτεινη εκείνη την στιγμή, κάποια στιγμή που κάτι φάνηκε σε σκοτεινό πλάνο, δεν είδαν την διαφορά και πήγαμε παλι σε φωτεινο, κατόπιν μου ανακοινώθηκε πως δεν βλέπουν πρόβλημα,αλλά από την στιγμή που η σονυ μου είπε νέα κ δεν μου έδωσε, ας επιμείνω σε αυτό κ θα μου δώσει.
Αφου λοιπόν επέμεινα σε αυτό γραπτώς, πέρασε 1 μήνας περιπου, μετά από αλεπαλληλα mail σε Ελλάδα, εξωτερικό και διαρκή σιγή, πηρα το κατάστημα, ανοιξα το νημα και είχαμε το σημερινό φιάσκο
Να επαναλάβω την διαδικασία?
Δεν θα μου προσφέρει κάτι...
Οπως τα είπε και ο Τάκης πιο πάνω.

Δεν έγινε καμία ουσιαστική σύγκριση.

Πηγες να συγκρίνεις και δεν είχες μαζί σου 1 2 usb sticks σοβαρού υλικού; Δεν καταλαβαινω….

Νομιζω ότι με το θέμα του πως παίζει, απλά δεν βγαίνει άκρη (έτσι όπως παρουσιάζεται, τουλάχιστον).

Επειδη είναι κατανοητή η πικρία σου για την κατάσταση της συσκευής που ήρθε προς αντικατάσταση, προσπάθησε να πατήσεις σε αυτό (έστω και ετεροχρονισμένα / δεν αλλάζει κάτι, ιδιαιτερα) με επαφή με Sony Ελλάδας και εξωτερικού κλπ με ηρεμία και ευγένεια, αρχικά.

Απο την εμπειρία μου, αυτή πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση για εσένα. 😉
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Είχα μαζί μου bluray...
Πικρια υπάρχει ασφαλως, υπάρχει για κάθε θέμα που ανέλυσα.
Κυρίως υπάρχει για την κοροϊδία, του τι εστι νέο, τι καινούριο, και τι εν τέλει εχω στα χέρια μου.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,371
Αθήνα...
Ένα πόστ διαγράφηκε, οι προσωπικές αντεγκλήσεις δεν είναι ανεκτές, παρακαλώ πολύ να μην χρειαστεί να επανέλθουμε. Ο χώρος μας δίνει τη δυνατότητα να γράψει ο κάθε χρήστης ελεύθερα την άποψη του επί του εκάστοτε θέματος, παρά ταύτα, ευπρεπώς και χωρίς να δημιουργεί ή να εμπλέκεται κανείς σε διαξιφισμούς.

Στα του θέματος, θα συμφωνήσω πως εάν κάπου θα έβρισκες πιο εύκολα δίκιο αυτό θα ήταν η ασυμφωνία που υπήρξε μεταξύ συνεννόησης για αντικατάσταση με νέα τηλεόραση και παράδοσης refurbished μοντέλου όπως και στο ότι πρόκειται περί ταλαιπωρημένου τεμαχίου.
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της λανθασμένης προσέγγισης απο την πλευρά σου σχετικά με την κατάσταση της τηλεόρασης.
Θα είχες περισσότερες πιθανότητες αν εστίαζες μόνο στην εξωτερική εμφάνιση και σε ζητήματα που δεν θα μπορούσαν από κανέναν να αμφισβητηθούν (προβληματικά label) και ήταν μετρήσιμα (ανομοιομορφία στο κρύσταλο=> εύκολα μετρήσιμο ελλάτωμα με την χρήση ενός κανόνα).
Αντί αυτών έδωσες μεγαλύτερη βαρύτητα σε ποιοτικά θέματα εικόνας ενέργεια που τελικά δεν έπεισε ούτε την Sony αλλά και αρκετούς απο το εν λόγω forum και μιλώ για αυτούς που είδαν την υπόθεσή σου υπό την σωστή γωνία.
Αν ήθελες να αναδείξεις πρόβλημα απεικόνισης η σωστή οδός είναι ο έλεγχος με σωστό υλικό και όχι με τεχνάσματα του στυλ ......δεν έδωσα το 4k HDR δίσκο αλλά το απλό!!! .....ή δεν δοκιμάστηκε σε σήμα κεραίας (αν είναι δυνατόν να ελέγξουμε 4k oled TV Με την χρήση DVB-T σήμα ....πάλι καλά που δεν ζήτησες να την ελέγξεις με την Video ταινία ''Της Κακομοίρας'' και όχι το έγχρωμο αλλά το black/white.......
Επίσης στην συνάντησή σου με τους τεχνικούς της Sony θα μπορούσες να ζητήσεις την βοήθεια του Forum (Μανώλης Καστρουνής) ώστε να τους βάλετε στην γωνία.
Το forum θεωρώ ότι το χρησιμοποίησες περισσότερο σαν μοχλό πίεσης προς την Sony παρα σαν αρωγό στην προσπάθειά σου για την αντικατάσταση του προϊόντος.

Αν παράλληλα με τα εξωτερικά θέματα ......προσωπικά η φωτό με το πλαϊνο δεν με έπεισε ........ είχαμε και την γνώμη το ΜΚ ότι η TV είναι για πέταμα δεν πιστέυω ότι καμία Sony δεν θα εκανε τον καμπόσο και θα προχωρούσε σε αντικατάσταση και άμεσα.

Αυτά τα ολίγα ............................

Στο συγκεκριμένο post προτάθηκε από φίλο να χρησιμοποιηθεί τζιμανι τεχνικός και να καταστρέψει την TV ώστε η Sony αναγκαστικά να προχωρήσει σε αντικατάσταση ...........και δυστυχώς κανείς δεν το σχολίασε.
Θα περίμενα οι διαχειριστές να επενέφεραν τον φίλο στην τάξη και άμεσα να διαγράψουν το post καθώς αποτελεί ντροπή για το forum τέτοιου τύπου προτάσεις

Ευχαριστώ
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Η επιλεκτική σου εστιαση και σχολιασμός, η εμφανής προσπάθεια υποβάθμισης του ζητήματος, αλλά και οι μειωτικοι χαρακτηρισμοι σου τύπου "θεουλης" στο πρόσωπό μου, δείχνουν με τον πλέον εμφανή τρόπο, τον σκοπό της παρουσίας σου στον χώρο.


Αρχικά, είμαι ενεργο μέλος εδω και 15 χρονια με κοντά στα 500 ποστ *οχι μελος φάντασμα, γράφω για πολλά και διαφορετικά ζητηματα, και προφανώς είναι άτοπο αυτο που αναφέρεις. Δεν θα σχολιάσω την δική σου παρουσία και συχνότητα.

Μια τηλεόραση επιπέδου a80j, ασφαλως δειχνει απίστευτα ένα "απλο" bluray ,χωρίς σπασμένα μαύρα, χωρίς χιονια, χωρίς χρωματικές αλλοιώσεις.
Επίσης σε περίπτωση που σου διέφυγε εσκεμμένα ή όχι, έγραψα για την ίδια ταινία ότι το έκανε κσι στο 4κ hdr!!

Η συγκεκριμένη τηλεόραση σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις ή που σου διέφυγε, εσκεμμένα ή όχι, εχει κορυφαίο upscaler, και απο την εμπειρία μου με το ίδιο μοντέλο, γνωρίζω ότι παρουσιάζει την εικόνα χωρίς σπασμένα μαύρα, χωρίς χιονια, χωρίς χρωματικές αλλοιώσεις. Επισης ανεφερα ότι οι εγγραφές μέσω digea ήταν μια από τις πολλές αποδείξεις, οπως ta bluray, ta hdr4k bluray,to ps5, to netflix,to apple tv+.

Όταν μια τηλεόραση έχει ζητηματα τοσο στην εμφάνιση, οσο στην συναρμολογηση, αλλά και στην εικόνα, θα εστιάζω σε ΟΛΑ γιατί έχω πληρώσει για αυτή.

Για αυτούς λοιπόν τους λόγους, παρακαλώ το φόρουμ να μην ανέχεται τις διαρκείς μειωτικες και προσβλητικες αναφορές περι τεχνασματων, εκβιασμών, και τις ειρωνείες περί black and white κλπ.

Ο ενθουσιασμός σου για την έκβαση είναι έκδηλος.
Εφόσον λοιπόν βρίσκεις δίκαιη την αντιμετώπιση που έχω ως τώρα, εύχομαι ετσι να σε αντιμετωπίζουν και εσένα στην ζωή σου. Και ευχαριστώ για το follow πρωι πρωι. Ίσως με βρίσκεις ενδιαφέρον, διαβασμένο ή ίσως απλά θέλεις να μου δείξεις κάτι.


Θα είναι και η τελευταία φορά που ασχολούμαι με δικό σου ποστ.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

wasteland

New member
26 September 2022
46
θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της λανθασμένης προσέγγισης απο την πλευρά σου σχετικά με την κατάσταση της τηλεόρασης.
Θα είχες περισσότερες πιθανότητες αν εστίαζες μόνο στην εξωτερική εμφάνιση και σε ζητήματα που δεν θα μπορούσαν από κανέναν να αμφισβητηθούν (προβληματικά label) και ήταν μετρήσιμα (ανομοιομορφία στο κρύσταλο=> εύκολα μετρήσιμο ελλάτωμα με την χρήση ενός κανόνα).
Αντί αυτών έδωσες μεγαλύτερη βαρύτητα σε ποιοτικά θέματα εικόνας ενέργεια που τελικά δεν έπεισε ούτε την Sony αλλά και αρκετούς απο το εν λόγω forum και μιλώ για αυτούς που είδαν την υπόθεσή σου υπό την σωστή γωνία.
Αν ήθελες να αναδείξεις πρόβλημα απεικόνισης η σωστή οδός είναι ο έλεγχος με σωστό υλικό και όχι με τεχνάσματα του στυλ ......δεν έδωσα το 4k HDR δίσκο αλλά το απλό!!! .....ή δεν δοκιμάστηκε σε σήμα κεραίας (αν είναι δυνατόν να ελέγξουμε 4k oled TV Με την χρήση DVB-T σήμα ....πάλι καλά που δεν ζήτησες να την ελέγξεις με την Video ταινία ''Της Κακομοίρας'' και όχι το έγχρωμο αλλά το black/white.......
Επίσης στην συνάντησή σου με τους τεχνικούς της Sony θα μπορούσες να ζητήσεις την βοήθεια του Forum (Μανώλης Καστρουνής) ώστε να τους βάλετε στην γωνία.
Το forum θεωρώ ότι το χρησιμοποίησες περισσότερο σαν μοχλό πίεσης προς την Sony παρα σαν αρωγό στην προσπάθειά σου για την αντικατάσταση του προϊόντος.

Αν παράλληλα με τα εξωτερικά θέματα ......προσωπικά η φωτό με το πλαϊνο δεν με έπεισε ........ είχαμε και την γνώμη το ΜΚ ότι η TV είναι για πέταμα δεν πιστέυω ότι καμία Sony δεν θα εκανε τον καμπόσο και θα προχωρούσε σε αντικατάσταση και άμεσα.

Αυτά τα ολίγα ............................

Στο συγκεκριμένο post προτάθηκε από φίλο να χρησιμοποιηθεί τζιμανι τεχνικός και να καταστρέψει την TV ώστε η Sony αναγκαστικά να προχωρήσει σε αντικατάσταση ...........και δυστυχώς κανείς δεν το σχολίασε.
Θα περίμενα οι διαχειριστές να επενέφεραν τον φίλο στην τάξη και άμεσα να διαγράψουν το post καθώς αποτελεί ντροπή για το forum τέτοιου τύπου προτάσεις

Ευχαριστώ
Ωπ τί έγινε;!;
Ξαναπήγε το παιδί σου μάθημα και είπες να ασχοληθείς;
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Ωπ τί έγινε;!;
Ξαναπήγε το παιδί σου μάθημα και είπες να ασχοληθείς;
Σωστά, κάθε Τρίτη 7-10 και Πέμπτη 2-6 αν θες κερνάω και καφέ. Λιοντάρια - Φύλλο- Σοφίες Ηρακλείου Κρήτης
 
  • Like
Reactions: wasteland

wasteland

New member
26 September 2022
46
Πέρα από το χιούμορ, πώς γίνεται να βοηθήσουμε τον Dim-sat;
Κάθε καλοπροαίρετη συμβουλή είναι χρήσιμη πιστεύω.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της λανθασμένης προσέγγισης απο την πλευρά σου σχετικά με την κατάσταση της τηλεόρασης.
Θα είχες περισσότερες πιθανότητες αν εστίαζες μόνο στην εξωτερική εμφάνιση και σε ζητήματα που δεν θα μπορούσαν από κανέναν να αμφισβητηθούν (προβληματικά label) και ήταν μετρήσιμα (ανομοιομορφία στο κρύσταλο=> εύκολα μετρήσιμο ελλάτωμα με την χρήση ενός κανόνα).
Αντί αυτών έδωσες μεγαλύτερη βαρύτητα σε ποιοτικά θέματα εικόνας ενέργεια που τελικά δεν έπεισε ούτε την Sony αλλά και αρκετούς απο το εν λόγω forum και μιλώ για αυτούς που είδαν την υπόθεσή σου υπό την σωστή γωνία.
Αν ήθελες να αναδείξεις πρόβλημα απεικόνισης η σωστή οδός είναι ο έλεγχος με σωστό υλικό και όχι με τεχνάσματα του στυλ ......δεν έδωσα το 4k HDR δίσκο αλλά το απλό!!! .....ή δεν δοκιμάστηκε σε σήμα κεραίας (αν είναι δυνατόν να ελέγξουμε 4k oled TV Με την χρήση DVB-T σήμα ....πάλι καλά που δεν ζήτησες να την ελέγξεις με την Video ταινία ''Της Κακομοίρας'' και όχι το έγχρωμο αλλά το black/white.......
Επίσης στην συνάντησή σου με τους τεχνικούς της Sony θα μπορούσες να ζητήσεις την βοήθεια του Forum (Μανώλης Καστρουνής) ώστε να τους βάλετε στην γωνία.
Το forum θεωρώ ότι το χρησιμοποίησες περισσότερο σαν μοχλό πίεσης προς την Sony παρα σαν αρωγό στην προσπάθειά σου για την αντικατάσταση του προϊόντος.

Αν παράλληλα με τα εξωτερικά θέματα ......προσωπικά η φωτό με το πλαϊνο δεν με έπεισε ........ είχαμε και την γνώμη το ΜΚ ότι η TV είναι για πέταμα δεν πιστέυω ότι καμία Sony δεν θα εκανε τον καμπόσο και θα προχωρούσε σε αντικατάσταση και άμεσα.

Αυτά τα ολίγα ............................

Στο συγκεκριμένο post προτάθηκε από φίλο να χρησιμοποιηθεί τζιμανι τεχνικός και να καταστρέψει την TV ώστε η Sony αναγκαστικά να προχωρήσει σε αντικατάσταση ...........και δυστυχώς κανείς δεν το σχολίασε.
Θα περίμενα οι διαχειριστές να επενέφεραν τον φίλο στην τάξη και άμεσα να διαγράψουν το post καθώς αποτελεί ντροπή για το forum τέτοιου τύπου προτάσεις

Ευχαριστώ
στο μόνο που σου δίνω ένα δίκιο είναι στην προτροπή της καταστροφής του πάνελ..
κατά τα άλλα, ο φίλος με το πρόβλημα της τιβί του, έχει όλα τα δίκαια του κόσμου.
το αν "χειρίστηκε" σωστά την κατάσταση είναι ένα θέμα , αλλά στο κάτω κάτω δείχνει ότι δεν είχε δόλο απέναντι στην Σόνυ