ή solidarity between colleagues..!!Ενδοεταιρικα, αυτο λεγεται damage control. Well done.
Τι εννοείς εντός εταιρείας?Εσυ μαλλον δεν μας τα λες καλά.
Εβαλα το απλο 1080p για να αναδείξω περισσότερο το πρόβλημα. Αυτό δεν είναι τρικ κύριε. Τρικ είναι η αντιμετώπιση που εχω.
Τα προβλήματα δεν είναι θεωρητικά, είναι υπαρκτα.
Είναι σαν να εργάζεσαι στην σονυ, αφού αυτο είναι το εύρος και το ύφος των επιχειρηματων τους.
ΚΑΙ for the record ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ 4Κ hdr.
Κ ΕΠΙΣΗΣ προφανως οι τηλεοράσεις επιπέδου a80j , κάνουν κ εξαιρετικό upscale.
Καλυτερα διαβασε εσυ τιποτα διότι με αυτά που γράφεις, φαίνεται πως είσαι εκτός τεχνολογικής πραγματικότητας ή εντός εταιρίας.
Το γεγονός ότι ήθελες να δοκιμάσεις 4k oled Tv με τηλεοπτικό σήμα με ξεπερνάει είσαι θεουλης.,......τι εννοείς δεν είχαν Bravia Core... Φτιάχνεις account σε δύο λεπτά...... netflix δεν είχαν? Γιατί δεν τους έδωσες τα δικά σου στοιχεία να τους ρεζιλεψεις που δεν έχουν .....αν ισχύει..... υποδομές........Πηγε η τηλεόραση σε vs με άλλη α80.
Κατ αρχήν θεωρήθηκε λαθος η ρύθμιση στο expert1 που την είχα, ως "κίτρινη εικονα" και ως "αιτία του προβλήματος".
Δεν ήρθε εκπρόσωπος της Sony παρα την συμφωνία, καθώς με έστησε κανονικά.
Δεν έγινε σύγκριση με κεραία καθώς δεν είχαν βάλει.
Δεν έγινε σύγκριση σε bravia core καθώς δεν είχαν login
Δεν έγινε σύγκριση σε bluray καθώς δεν είχαν βάλει
Δεν δέχθηκαν τις εγγραφές μου καθώς δεν μπορούσαν να δουν αν στο ίδιο υλικό η άλλη τηλεόραση έπαιζε εξίσου χάλια.
Ειδαμε μετα βίας stream cosmote 2 λεπτά, όπου η εικόνα ήταν φωτεινη εκείνη την στιγμή, κάποια στιγμή που κάτι φάνηκε σε σκοτεινό πλάνο, δεν είδαν την διαφορά και πήγαμε παλι σε φωτεινο, κατόπιν μου ανακοινώθηκε πως δεν βλέπουν πρόβλημα,αλλά από την στιγμή που η σονυ μου είπε νέα κ δεν μου έδωσε, ας επιμείνω σε αυτό κ θα μου δώσει.
Αφου λοιπόν επέμεινα σε αυτό γραπτώς, πέρασε 1 μήνας περιπου, μετά από αλεπαλληλα mail σε Ελλάδα, εξωτερικό και διαρκή σιγή, πηρα το κατάστημα, ανοιξα το νημα και είχαμε το σημερινό φιάσκο
Να επαναλάβω την διαδικασία?
Δεν θα μου προσφέρει κάτι...
Είσαι τόσο ενεργη εδω, οποτε λογικό να έχεις απορία και να κάνεις 5(!!! ) ποστ για την υπόθεση σε συνολο 45.Τι εννοείς εντός εταιρείας?
Όταν έχεις ένα πρόβλημα απεικόνισης δεν προσπαθείς με τεχνάσματα να αναδείξεις......... ........ προσπαθείς να το αναδειξεις αν δεν υπάρχει ή υπάρχει σε βαθμό που θεωρείται ανεκτό ..........
Πάντως αν θες όλοι να συμφωνήσουν μαζί σου οκ έχεις απόλυτο δίκιο προχώρα και ενημέρωσε μας για το αποτέλεσμα. Είμαι περίεργη να δω αν θα το προχωρήσεις με δικηγόρο ή θα μείνεις στις κοκορομαχιες Καληνύχτα
...... απλά περιμένω το παιδί μου να τελειώσει το μάθημα και με τράβηξε το συγκεκριμένο post σε 9 λεπτά τελειώνει οπότε θα ηρεμήσεις απο εμένα ίσως την Πέμπτη πάλιΕίσαι τόσο ενεργη εδω, οποτε λογικό να έχεις απορία και να κάνεις 5(!!! ) ποστ για την υπόθεση σε συνολο 45.
Αν θα δοκιμάσω με οποιο υλικό δείχνει το πρόβλημα, είναι δικό μου θέμα.
Οπως τα είπε και ο Τάκης πιο πάνω.Πηγε η τηλεόραση σε vs με άλλη α80.
Κατ αρχήν θεωρήθηκε λαθος η ρύθμιση στο expert1 που την είχα, ως "κίτρινη εικονα" και ως "αιτία του προβλήματος".
Δεν ήρθε εκπρόσωπος της Sony παρα την συμφωνία, καθώς με έστησε κανονικά.
Δεν έγινε σύγκριση με κεραία καθώς δεν είχαν βάλει.
Δεν έγινε σύγκριση σε bravia core καθώς δεν είχαν login
Δεν έγινε σύγκριση σε bluray καθώς δεν είχαν βάλει
Δεν δέχθηκαν τις εγγραφές μου καθώς δεν μπορούσαν να δουν αν στο ίδιο υλικό η άλλη τηλεόραση έπαιζε εξίσου χάλια.
Ειδαμε μετα βίας stream cosmote 2 λεπτά, όπου η εικόνα ήταν φωτεινη εκείνη την στιγμή, κάποια στιγμή που κάτι φάνηκε σε σκοτεινό πλάνο, δεν είδαν την διαφορά και πήγαμε παλι σε φωτεινο, κατόπιν μου ανακοινώθηκε πως δεν βλέπουν πρόβλημα,αλλά από την στιγμή που η σονυ μου είπε νέα κ δεν μου έδωσε, ας επιμείνω σε αυτό κ θα μου δώσει.
Αφου λοιπόν επέμεινα σε αυτό γραπτώς, πέρασε 1 μήνας περιπου, μετά από αλεπαλληλα mail σε Ελλάδα, εξωτερικό και διαρκή σιγή, πηρα το κατάστημα, ανοιξα το νημα και είχαμε το σημερινό φιάσκο
Να επαναλάβω την διαδικασία?
Δεν θα μου προσφέρει κάτι...
θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της λανθασμένης προσέγγισης απο την πλευρά σου σχετικά με την κατάσταση της τηλεόρασης.
Ωπ τί έγινε;!;θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της λανθασμένης προσέγγισης απο την πλευρά σου σχετικά με την κατάσταση της τηλεόρασης.
Θα είχες περισσότερες πιθανότητες αν εστίαζες μόνο στην εξωτερική εμφάνιση και σε ζητήματα που δεν θα μπορούσαν από κανέναν να αμφισβητηθούν (προβληματικά label) και ήταν μετρήσιμα (ανομοιομορφία στο κρύσταλο=> εύκολα μετρήσιμο ελλάτωμα με την χρήση ενός κανόνα).
Αντί αυτών έδωσες μεγαλύτερη βαρύτητα σε ποιοτικά θέματα εικόνας ενέργεια που τελικά δεν έπεισε ούτε την Sony αλλά και αρκετούς απο το εν λόγω forum και μιλώ για αυτούς που είδαν την υπόθεσή σου υπό την σωστή γωνία.
Αν ήθελες να αναδείξεις πρόβλημα απεικόνισης η σωστή οδός είναι ο έλεγχος με σωστό υλικό και όχι με τεχνάσματα του στυλ ......δεν έδωσα το 4k HDR δίσκο αλλά το απλό!!! .....ή δεν δοκιμάστηκε σε σήμα κεραίας (αν είναι δυνατόν να ελέγξουμε 4k oled TV Με την χρήση DVB-T σήμα ....πάλι καλά που δεν ζήτησες να την ελέγξεις με την Video ταινία ''Της Κακομοίρας'' και όχι το έγχρωμο αλλά το black/white.......
Επίσης στην συνάντησή σου με τους τεχνικούς της Sony θα μπορούσες να ζητήσεις την βοήθεια του Forum (Μανώλης Καστρουνής) ώστε να τους βάλετε στην γωνία.
Το forum θεωρώ ότι το χρησιμοποίησες περισσότερο σαν μοχλό πίεσης προς την Sony παρα σαν αρωγό στην προσπάθειά σου για την αντικατάσταση του προϊόντος.
Αν παράλληλα με τα εξωτερικά θέματα ......προσωπικά η φωτό με το πλαϊνο δεν με έπεισε ........ είχαμε και την γνώμη το ΜΚ ότι η TV είναι για πέταμα δεν πιστέυω ότι καμία Sony δεν θα εκανε τον καμπόσο και θα προχωρούσε σε αντικατάσταση και άμεσα.
Αυτά τα ολίγα ............................
Στο συγκεκριμένο post προτάθηκε από φίλο να χρησιμοποιηθεί τζιμανι τεχνικός και να καταστρέψει την TV ώστε η Sony αναγκαστικά να προχωρήσει σε αντικατάσταση ...........και δυστυχώς κανείς δεν το σχολίασε.
Θα περίμενα οι διαχειριστές να επενέφεραν τον φίλο στην τάξη και άμεσα να διαγράψουν το post καθώς αποτελεί ντροπή για το forum τέτοιου τύπου προτάσεις
Ευχαριστώ
Σωστά, κάθε Τρίτη 7-10 και Πέμπτη 2-6 αν θες κερνάω και καφέ. Λιοντάρια - Φύλλο- Σοφίες Ηρακλείου ΚρήτηςΩπ τί έγινε;!;
Ξαναπήγε το παιδί σου μάθημα και είπες να ασχοληθείς;
στο μόνο που σου δίνω ένα δίκιο είναι στην προτροπή της καταστροφής του πάνελ..θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της λανθασμένης προσέγγισης απο την πλευρά σου σχετικά με την κατάσταση της τηλεόρασης.
Θα είχες περισσότερες πιθανότητες αν εστίαζες μόνο στην εξωτερική εμφάνιση και σε ζητήματα που δεν θα μπορούσαν από κανέναν να αμφισβητηθούν (προβληματικά label) και ήταν μετρήσιμα (ανομοιομορφία στο κρύσταλο=> εύκολα μετρήσιμο ελλάτωμα με την χρήση ενός κανόνα).
Αντί αυτών έδωσες μεγαλύτερη βαρύτητα σε ποιοτικά θέματα εικόνας ενέργεια που τελικά δεν έπεισε ούτε την Sony αλλά και αρκετούς απο το εν λόγω forum και μιλώ για αυτούς που είδαν την υπόθεσή σου υπό την σωστή γωνία.
Αν ήθελες να αναδείξεις πρόβλημα απεικόνισης η σωστή οδός είναι ο έλεγχος με σωστό υλικό και όχι με τεχνάσματα του στυλ ......δεν έδωσα το 4k HDR δίσκο αλλά το απλό!!! .....ή δεν δοκιμάστηκε σε σήμα κεραίας (αν είναι δυνατόν να ελέγξουμε 4k oled TV Με την χρήση DVB-T σήμα ....πάλι καλά που δεν ζήτησες να την ελέγξεις με την Video ταινία ''Της Κακομοίρας'' και όχι το έγχρωμο αλλά το black/white.......
Επίσης στην συνάντησή σου με τους τεχνικούς της Sony θα μπορούσες να ζητήσεις την βοήθεια του Forum (Μανώλης Καστρουνής) ώστε να τους βάλετε στην γωνία.
Το forum θεωρώ ότι το χρησιμοποίησες περισσότερο σαν μοχλό πίεσης προς την Sony παρα σαν αρωγό στην προσπάθειά σου για την αντικατάσταση του προϊόντος.
Αν παράλληλα με τα εξωτερικά θέματα ......προσωπικά η φωτό με το πλαϊνο δεν με έπεισε ........ είχαμε και την γνώμη το ΜΚ ότι η TV είναι για πέταμα δεν πιστέυω ότι καμία Sony δεν θα εκανε τον καμπόσο και θα προχωρούσε σε αντικατάσταση και άμεσα.
Αυτά τα ολίγα ............................
Στο συγκεκριμένο post προτάθηκε από φίλο να χρησιμοποιηθεί τζιμανι τεχνικός και να καταστρέψει την TV ώστε η Sony αναγκαστικά να προχωρήσει σε αντικατάσταση ...........και δυστυχώς κανείς δεν το σχολίασε.
Θα περίμενα οι διαχειριστές να επενέφεραν τον φίλο στην τάξη και άμεσα να διαγράψουν το post καθώς αποτελεί ντροπή για το forum τέτοιου τύπου προτάσεις
Ευχαριστώ