Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,512
Θεσσαλονικη
Αντρέα τώρα το είδα και εγώ
Βέβαια ο ηλεκτρονικός λογαριασμός της Forthnet όταν τον ανοίγεις είναι το ποσό οφειλής .
Υποθέτω ότι θα πρέπει να αναρτήσουν κάτι διαφορετικό που να το αναφέρει ξεκάθαρα
Επ ευκαιρία ελπίζω ο <φωτεινός> εγκέφαλος της Forthnet που σκέφτηκε να στέλνονται sms για τη λήξη του λογαριασμού [δίκην εισπρακτικής εταιρίας] νά τον έχουν στείλει σπίτι του .
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Υπάρχουν οι εταιρίες, ο συνέταιρος τους (*ΕΕΤΤ) και ο καταναλωτής που πάντα είναι το θύμα. Το θέμα είναι πότε θα σταματήσει αυτή η απάτη εις βάρος του πολίτη/καταναλωτή. Κάνεις συμβόλαιο τηλεφωνίας και δεν γνωρίζεις τι θα πληρώνεις.
Βασικά τώρα που το ξανασκέφτομαι ίσως θα έπρεπε να ευχαριστήσουμε την wind που δεν έκανε ας πούμε 5.000% αύξηση (είχε το δικαίωμα, διορθώστε με αν κάνω λάθος) και να βρεθούν οι συνδρομητές στην δυσάρεστη θέση να χρωστάνε χιλιάδες ευρώ από την μία μέρα στην άλλη δεσμευμένοι με 2ετές συμβόλαιο μάλιστα.
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,512
Θεσσαλονικη
Bέβαια τίθεται και το ερώτημα ,αν κάποιος αποφασίσει να διακόψει πληρώνοντας το σχετικό πέναλτυ ,αυτό θα υπολογιστεί με το αρχικό ποσό ή με το νέο ;
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Re: Απάντηση: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Bέβαια τίθεται και το ερώτημα ,αν κάποιος αποφασίσει να διακόψει πληρώνοντας το σχετικό πέναλτυ ,αυτό θα υπολογιστεί με το αρχικό ποσό ή με το νέο ;

Σαφώς και με το νέο, μιας και την μέρα που θα κάνεις την σχετική αίτηση ισχύουν οι τιμές που έχει αποφασίσει η εταιρία...
 

Messenger

AVClub Addicted Member
31 January 2008
2,655
Αθήνα
Απάντηση: Re: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/39.pdf

Έχει δικαίωμα η εταιρία να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγιά της
παρόλο που δεν έχει λήξει η σύμβασή μου; Ποια είναι τα δικαιώματά μου;


Η εταιρία έχει δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγια, συμπεριλαμβανομένου
του βήματος χρέωσης των κλήσεων, ακόμα και πριν τη λήξη της σύμβασης ορισμένου
χρόνου (βλ. και Ερ. 8).
Ωστόσο, 1 μήνα πριν τεθεί σε ισχύ οποιαδήποτε τροποποίηση, η εταιρία οφείλει
να σας ενημερώσει μέσω του διαδικτυακού τόπου της και του έντυπου ή/και ηλε-
κτρονικού λογαριασμού. ...
Δηλαδή μπορεί να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγια μετά από ένα μήνα από την μέρα που θα λάβω τον λογαριασμό.
Αυτό έγινε στην συγκεκριμένη περίπτωση;
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,512
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Σαφώς και με το νέο, μιας και την μέρα που θα κάνεις την σχετική αίτηση ισχύουν οι τιμές που έχει αποφασίσει η εταιρία...

Σ αυτό έχω κάποιες ενστάσεις ,δεν είμαι τόσο σίγουρος .
 

Messenger

AVClub Addicted Member
31 January 2008
2,655
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Σαφώς και με το νέο, μιας και την μέρα που θα κάνεις την σχετική αίτηση ισχύουν οι τιμές που έχει αποφασίσει η εταιρία...

Λογικά (και νομικά θα έλεγα αν και μη νομικός) ισχύει το αντίθετο εφόσον ο λόγος διακοπής είναι η αύξηση...
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
To πράγμα είναι απλό παιδιά. Από τις 14/11 ισχύουν άλλες τιμές. Είχες στην διάθεση σου έναν μήνα από την μέρα που σε ενημέρωσαν (ο Θεός να το κάνει αυτό ενημέρωση βέβαια, εκεί είναι και η παγίδα), ο οποίος μήνας έχει λήξει φυσικά πριν την μέρα που αρχίζουν οι νέες χρεώσεις. Εσύ λογικά το ανακαλύπτεις στον επόμενο λογαριασμό που ήδη ισχύει η νέα τιμολογιακή πολιτική την οποία "αποδέχθηκες". Μου φαίνεται απολύτως λογικό το πέναλτι να καθοριστεί σύμφωνα με την ισχύον τιμολογιακή πολιτική αφού αυτή ισχύει την μέρα που θα ζητήσεις ακύρωση συμβολαίου.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Δηλαδή μπορεί να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγια μετά από ένα μήνα από την μέρα που θα λάβω τον λογαριασμό.
Αυτό έγινε στην συγκεκριμένη περίπτωση;

Βγαίνει μια ανακοίνωση κάποια στιγμή και αναφέρει πως από μια συγκεκριμένη ημερομηνία και μετά διαφοροποιούνται κάποιες χρεώσεις, τώρα για τους λογαριασμούς διαφέρει ανά περίπτωση, την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού πρέπει να έχεις ένα μήνα περιθώριο από όσο καταλαβαίνω.

Σ αυτό έχω κάποιες ενστάσεις ,δεν είμαι τόσο σίγουρος .

Δυστυχώς με το νέο, αφού περάσει η προθεσμία, δεν ''ορίζεται'' λόγος διακοπής η αναπροσαρμογή των τιμών, θεωρείται πως την έχεις αποδεχθεί.

Λογικά (και νομικά θα έλεγα αν και μη νομικός) ισχύει το αντίθετο εφόσον ο λόγος διακοπής είναι η αύξηση...

Δεν μπορεί να σταθεί λόγος διακοπής η αύξηση αφού ''θεωρητικά'' την έχεις αποδεχθεί μη καταγγέλοντας τη σύμβαση εντός της προθεσμίας.
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Re: Απάντηση: Re: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Δηλαδή μπορεί να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγια μετά από ένα μήνα από την μέρα που θα λάβω τον λογαριασμό.
Αυτό έγινε στην συγκεκριμένη περίπτωση;

ακριβώς...
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,512
Θεσσαλονικη
Αντρέα ,νομίζω ίσως κάποιος νομικός θα μπορούσε να το δεί πιό εξειδικευμένα .
Βέβαια το ουσιαστικό <όπλο> θα ήταν οι μαζικές αποχωρήσεις από την εταιρία .
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Αυτό που έγινε, και μόλις πριν λίγο το συνειδητοποίησα είναι το εξής παιδιά.
Η ΕΕΤΤ άλλαξε τον κανονισμό της (ο οποίος εξυπηρετούσε επι χρόνια τις τρεις εταιρίες) και ο συνδρομητής έχει πλέον 3 μήνες αντί για 1 για να καταγγείλει την σύμβαση χωρίς πέναλντι σε περίπτωση αυθαίρετης τιμολογιακής διαφοροποίησης των εταιριών.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σχεδόν όλοι οι συνδρομητές θα μπορούν να πάρουν χαμπάρι την αύξηση μιας και το διάστημα των 3 μηνών είναι αρκετό ωστε να πάρουν στα χέρια του ΚΑΙ τον νέο αυξημένο λογαριασμό (εκεί πλέον συνειδητοποιείς ότι σου έχει γίνει αύξηση), και φυσικά να προχωρήσουν σε λύση της σύμβασης χωρίς πρόστιμο.
Ε, η wind έτρεξε να προλάβει να τα τσεπώσει από όσο το δυνατόν περισσότερους συνδρομητές της λίγο πριν την αλλαγή, ώστε να πέσει στον παλιό κανονισμό του ενός μήνα, είναι απλά τα πράγματα.

Εδώ, όποιος βάλει την λογική του να δουλέψει βλέπει καθαρά ότι η ΕΕΤΤ στη ουσία "ειδοποίησε" κατά κάποιον τρόπο την wind να προβεί σε αυτή την αύξηση διαρρέοντας τον νέο κανονισμό πριν αυτός ανακοινωθεί ή βάζοντας μέσα στον κανονισμό ημερομηνία ισχύος μεταγενέστερη της δημοσιοποίησης του, ή απλά ΜΗ βάζοντας στον κανονισμό όρο ότι οι εταιρίες στο "παράθυρο" μεταξύ των δυο κανονισμών ΔΕΝ μπορούν να κάνουν τιμολογιακή αλλαγή.
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Re: Απάντηση: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Αντρέα ,νομίζω ίσως κάποιος νομικός θα μπορούσε να το δεί πιό εξειδικευμένα .
Βέβαια το ουσιαστικό <όπλο> θα ήταν οι μαζικές αποχωρήσεις από την εταιρία .

Το πέναλντι είναι τεράστιο. Μιλάμε του στυλ 500+ ευρώ..
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Επίσης παιδιά σημαντικό είναι να σταθούμε και στο "κόλπο" με το τηλεφώνημα στο κέντρο εξυπηρέτησης. Η χρέωση για να καλέσεις το 13800 που είναι και το νούμερο εξυπηρέτησης της wind είναι 20 λεπτά αν δεν απατώμαι ανεξαρτήτου διάρκειας κλήσης. ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ και αν τους κάλεσα, στην πρώτη κλήση ΠΑΝΤΑ μετά από τις επιλογές τους αυτομάτου συστήματος έπαιρνες μήνυμα "αυτή την στιγμή αδυνατούμε να σας εξυπηρετήσουμε, καλέστε μας αργότερα" και έκλειναν την γραμμή έτσι απλά. Την δεύτερη φορά ΠΑΝΤΑ μπορούσες να μιλήσεις με κάποιον στο τμήμα εξυπηρέτησης.
Αν αυτό είναι ρύθμιση του τηλεφωνικού τους κέντρου (έτσι εμένα μου μοιάζει) τότε μιλάμε για μεγάλη απάτη διπλοχρεώσης των συνδρομητών τους που θέλουν να μιλήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον αν κάποιος άλλος εδώ μέσα διαθέτει wind τηλεφωνία να το δοκιμάσει και να μας πει τα δικά του αποτελέσματα...
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,512
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Επίσης παιδιά σημαντικό είναι να σταθούμε και στο "κόλπο" με το τηλεφώνημα στο κέντρο εξυπηρέτησης. Η χρέωση για να καλέσεις το 13800 που είναι και το νούμερο εξυπηρέτησης της wind είναι 20 λεπτά αν δεν απατώμαι ανεξαρτήτου διάρκειας κλήσης. ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ και αν τους κάλεσα, στην πρώτη κλήση ΠΑΝΤΑ μετά από τις επιλογές τους αυτομάτου συστήματος έπαιρνες μήνυμα "αυτή την στιγμή αδυνατούμε να σας εξυπηρετήσουμε, καλέστε μας αργότερα" και έκλειναν την γραμμή έτσι απλά. Την δεύτερη φορά ΠΑΝΤΑ μπορούσες να μιλήσεις με κάποιον στο τμήμα εξυπηρέτησης.
Αν αυτό είναι ρύθμιση του τηλεφωνικού τους κέντρου (έτσι εμένα μου μοιάζει) τότε μιλάμε για μεγάλη απάτη διπλοχρεώσης των συνδρομητών τους που θέλουν να μιλήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον αν κάποιος άλλος εδώ μέσα διαθέτει wind τηλεφωνία να το δοκιμάσει και να μας πει τα δικά του αποτελέσματα...

Και στη Forthenet υπάρχει η αναγγελία της χρέωσης ,που κρατάει σχεδόν 30"
Και βέβαια είναι τουλάχιστον <απρεπές> να πληρώνεις γιά να τους αναγγείλεις ότι έχεις βλάβη .
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Re: Απάντηση: Re: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Και στη Forthenet υπάρχει η αναγγελία της χρέωσης ,που κρατάει σχεδόν 30"
Και βέβαια είναι τουλάχιστον <απρεπές> να πληρώνεις γιά να τους αναγγείλεις ότι έχεις βλάβη .

Γενικά η χρέωση για να μιλήσεις με την εταιρία που είσαι ήδη συνδρομητής είναι απαράδεκτη τακτική, δεν το συζητώ. Αλλα το να έχεις σύστημα να κλείνεις τον συνδρομητή στην πρώτη του κλήση ώστε να ξαναχρεωθεί αφού θα ξανακαλέσει αγγίζει τα όρια της απάτης θεωρώ.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,479
Μεταμορφωση
Re: Απάντηση: Re: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Γενικά η χρέωση για να μιλήσεις με την εταιρία που είσαι ήδη συνδρομητής είναι απαράδεκτη τακτική, δεν το συζητώ. Αλλα το να έχεις σύστημα να κλείνεις τον συνδρομητή στην πρώτη του κλήση ώστε να ξαναχρεωθεί αφού θα ξανακαλέσει αγγίζει τα όρια της απάτης θεωρώ.

Είναι απάτη...
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
το θέμα είναι γνωστό σε όσους συχνάζουν σε φόρουμ σχετικά με τεχνολογία,

έχουμε φτάσει να λέμε ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ, όχι επειδή είναι σωστός, αλλά επειδή οι άλλοι είναι άθλιοι,


το να αλλάζουν μονομερώς τα συμβόλαια, μόνο σην Ελλάδα γίνεται από όλον τον (δυτικό τουλάχιστον) κόσμο,

υποτίθεται ένα συμβόλαιο δεσμεύει και τα δύο μέρη, όχι μόνο το ένα,

με την ίδια λογική, να τους στείλω και εγώ μία επιστολή αύριο και να τους λέω ότι θα πληρώνω 5 ευρώ το μήνα λιγότερα, και αν δεν τους αρέσει να καταγγείλουν τη σύμβαση,

βέβαια νομικά είναι καλυμμένοι πίσω από (καταχρηστικούς) 'ορους γραμμένους με μικρά γράμματα,
που σε ένα κράτος δικαίου θα είχανε καταπέσει στα δικαστήρια μέσα σε ένα τρίμηνο,
εδώ αν είχε κάποιος το κουράγιο να το κυνηγήσει προφανώς θα δικαιωνότανε μετά από μία 10ετία-15ετία, που μέχρι τότε θα υπήρχανε καινούρια "μικρά γράμματα" και δεν θα είχε πλεον νόημα,


είναι ακόμη μία έκφραση* της μη εφαρμογής των νόμων στη χώρα μας, όταν μας βολεύει είναι μαγκιά και αντίσταση (πχ κάπνισμα σε δημόσιους χώρους, οδήγηση ανάποδα σε μονόδρομους, δεν πληρώνω διόδια κλπ), αλλά ξεχνάμε ότι αυτό σε τελική ανάλυση δεν βολέυει εμάς αλλά τους ισχυρούς και πλούσιους, εμείς απλά το πληρώνουμε λίγο λίγο κάθε μέρα και δεν το παίρνουμε χαμπάρι


* δεν είναι το ίδιο, απλά ξαναλέω μία έκφραση της μη εφαρμογής των νόμων, όποιος μπορεί κάνει ότι γουστάρει (εν προκειμένω οι εταιρείες τηλεφωνίας)
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,817
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Re: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Νομίζω ότι με κάποιο τρόπο θα έπρεπε να ζητήσουν την έγγραφη αποδοχή της νέας χρέωσης ή τουλάχιστον τηλεφωνικά με καταγραφή συνομιλίας

Πολλα θα μπορουσαν να γινουν, αλλα σε αυτες τις γκριζες εποχες
που ζουμε η αυθαιρεσια των εταιριων εχει χτυπησει κοκκινο,
και ο πελατης μενει συνεχως εκτεθειμενος, χωρις να υπαρχει
κανενος ειδους κρατικη προστασια.

Το κακο ξεκινησε πριν λιγα χρονια με το αλλεπαληλο κλεισιμο ασφαλιστικων.
Προσφατα ειχαμε την αφαιρεση καναλιων απο τον δορυφορικο κοσμοτε και
τωρα παλι τα ιδια.

Εγω ειχα συναψει πριν 2 χρονια τηλεφωνικα ενα συμβολαιο
double play συγκεκριμενου χαμηλου κοστους.

Οταν λοιπον μου ηρθε ο πρωτος λογαριασμος και ειδα ενα τελειως διαφορετικο
πανακριβο συμβολαιο και ενα λογαριασμο μαμουθ κοντεψα να παθω εμφραγμα.

Ευτυχως μετα απο μερικα email διαμαρτυριας και μερικες εβδομαδες
"ακουσαν την ηχογραφηση" και διορθωσαν τα πραγματα.

Και φυσικα ειχα ηδη πληρωσει τα μαλιοκεφαλα μου προσπαθωντας
ματαια να βρω την ακρη με την τηλεφωνικη εξυπηρετηση.
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Το πρόβλημα δεν είναι η Wind, ούτε είναι τοπικό. Η ασυδοσία των εταιριών κινητής τηλεφωνίας είναι παγκόσμιο φαινόμενο.

Εχει τις ρίζες της στην αρχική δημιουργία του πλαισίου της κινητής τηλεφωνίας όπου το ρίσκο της αρχικής επένδυσης σε terra incognita και κάποιες (μικρές) αμφιβολίες για την βιωσιμότητα του εγχειρήματος, έπεισαν τις κυβερνήσεις να δώσουν αυξημένη "ευελιξία" σε αυτές τις εταιρίες. Στην αρχή άλλωστε αυτό ήταν ένα προιόν για ιατρούς, χρηματιστές, επιχειρηματίες και γενικά άτομα υψηλού εισοδήματος που χρειαζόντουσαν ένα φορητό τηλέφωνο, δεν ήταν παράλογο..

Φυσικά το ότι εδώ και 15 χρόνια ο οποιοσδήποτε κίνδυνος για την βιωσιμότητα των παρόχων έχει εκλέιψει, δεν είναι αρκετός λόγος για να αλλάξει η νομοθεσία. Η οικονομική ισχύς των εταιριών είναι τέτοια που πλέον μόνο σταδιακά και μεσα απο θεσμούς όπως το Ευρωπαικό κοινοβούλιο υπάρχει περίπτωση να περιοριστούν τα σκανδαλώδη προνόμια που απολαμβάνουν.

Μέχρι τότε οι managers που πιέζονται απο τους μετόχους για αύξηση κάθε χρόνο της κερδοφορίας ξέρουν ότι αν δεν πετύχει το αρχικό τους πλάνο, μπορούν να βγάλουν στη μέση της χρονιάς "προσφορές" για να προσελκύσουν πελάτες και λίγους μήνες μετά, να αλλάξουν τη συμφωνία και με συνδυασμό της άγνοιας/έλειψης χρόνου των καταναλωτών και των απειλών με παράλογες και καταχρηστικές διεκδικήσεις απο την μεριά των εταιριών, να "κρατήσουν" αρκετούς απο αυτούς.