Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
από συγγενικά μου πρόσωπα που μένουν σε χώρες της ευρώπης, το να υπογράφεις άλλα και ο λογαριασμός να δείχνει "όπως Ελλάδα" άλλα, απλά δεν συνβαίνει
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Προφανώς εδώ είναι χειρότερα τα πράγματα αλλά θυμάμαι μέχρι το 2012 'η 2013 ακόμα και στη Μ. Βρετανία ίσχυαν αστεία προνόμια για τις εταιρίες.

Αν το βρω θα το postάρω

Και μήν ξεχνάτε τις κλειδωμένες σε πάροχο συσκευές που επέβαλαν στις ΗΠΑ οι εταιρίες και μόλις πρόσφατα υποχρεώθηκαν να ρυθμίσουν.
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
δε θα διαφωνήσω,

απλά στο να υπάρχουν συμβόλαια που δεσμεύουν μόνο τη μια πλευρά, νομίζω έχουμε τη μοναδικότητα
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Καμία μοναδικοτητα δεν έχουμε!

Απλά στην χώρα μας δε λειτουργούν οι φορείς προστασίας του καταναλωτή με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν τέτοια:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-153211/Phone-networks-fined-20m-price-fixing-con.html
http://www.independent.co.uk/news/b...gency-services-all-times-phones-a7792946.html
https://www.theguardian.com/technol...s-stung-bysharp-practices-says-consumer-group

Ε, τι να κάνουν και οι εταιρίες? Αποθρασύνονται!!
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Προφανώς εδώ είναι χειρότερα τα πράγματα αλλά θυμάμαι μέχρι το 2012 'η 2013 ακόμα και στη Μ. Βρετανία ίσχυαν αστεία προνόμια για τις εταιρίες.

Αν το βρω θα το postάρω

Και μήν ξεχνάτε τις κλειδωμένες σε πάροχο συσκευές που επέβαλαν στις ΗΠΑ οι εταιρίες και μόλις πρόσφατα υποχρεώθηκαν να ρυθμίσουν.

Ακόμα και οι κλειδωμένες συσκευές είναι κάτι που το γνωρίζεις από πριν, και απλά ή συμφωνείς και προχωράς ή διαφωνείς και αποχωρείς. Εδώ μιλάμε ότι πλέον οι εταιρίες τηλεφωνίας σε αναγκάζουν σε συμβόλαιο διετές, και μετά το αλλάζουν όποτε αυτοί το θεωρού σκόπιμο. Μιλάμε οτι αν διαβάσεις τι αλλαγές έκανε η wind σε συνδρομητές της με συμβόλαιο γελάς
-αναγνώριση κλήσεων από 0 σε 0,50
-αναμονή κλήσεων από 0 σε 0,29
-απόρριψη κλήσεων με απόκρυψη από 0 σε 0,24
-χρέωση αστικών κλήσεων από 0,1469 σε 0,3255
-χρέωση προς κινητά από 0,59 σε 0,75


Πραγματικός μεσαίωνας...με μοναδική ειδοποίηση τα ψιλά γράμματα στον λογαριασμό κάτω από προσφορά με ένα "επίσης".. :fahne90:
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Καμία μοναδικοτητα δεν έχουμε!

Απλά στην χώρα μας δε λειτουργούν οι φορείς προστασίας του καταναλωτή με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν τέτοια:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-153211/Phone-networks-fined-20m-price-fixing-con.html
http://www.independent.co.uk/news/b...gency-services-all-times-phones-a7792946.html
https://www.theguardian.com/technol...s-stung-bysharp-practices-says-consumer-group

Ε, τι να κάνουν και οι εταιρίες? Αποθρασύνονται!!

Τα παραδείγματα που έφερες είναι πταίσμα μπροστά στην μονομερή αλλαγή συμβολαίου με αύξηση λογαριασμού που συμβαίνει στην χώρα μας.
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Τα παραδείγματα που έφερες είναι πταίσμα μπροστά στην μονομερή αλλαγή συμβολαίου με αύξηση λογαριασμού που συμβαίνει στην χώρα μας.

Μπορεί να το έκανες Quote, αλλά δεν το κατάλαβες :p

Απαξ και δε λειτουργούν οι φορείς για να επέμβουν με πρόστιμα και περιορισμούς όπως τα παραδείγματα, οι εταιρίες κάνουν όλο και χειρότερα - όπως αυτό που περιγράφεις..
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
Καμία μοναδικοτητα δεν έχουμε!

Απλά στην χώρα μας δε λειτουργούν οι φορείς προστασίας του καταναλωτή με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν τέτοια:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-153211/Phone-networks-fined-20m-price-fixing-con.html
http://www.independent.co.uk/news/b...gency-services-all-times-phones-a7792946.html
https://www.theguardian.com/technol...s-stung-bysharp-practices-says-consumer-group

Ε, τι να κάνουν και οι εταιρίες? Αποθρασύνονται!!

είπαμε, στη χώρα μας ο καθένας κάνει ότι θέλει και στα παπάκια του οι άλλοι και οι νόμοι,

όταν υπάρχουν νόμοι πχ για το κάπνισμα και εγώ μπορώ να καπν'ίζω όπου θέλω χωρίς πρόβλημα,
θα κολώσει η κάθε εταιρεία να κάνει ότι γουστάρει;

άμα θες πήγαινε να βρεις το δίκιο σου ...........................................................................................
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
Απαξ και δε λειτουργούν οι φορείς για να επέμβουν με πρόστιμα και περιορισμούς όπως τα παραδείγματα, οι εταιρίες κάνουν όλο και χειρότερα - όπως αυτό που περιγράφεις..


αυτό,

είπες με μία πρόταση αυτό που εγώ δεν μπόρεσα να πω με πολλές,

(για αυτό έπαιρνα με το ζόρι 12 στην έκθεση)
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Μπορεί να το έκανες Quote, αλλά δεν το κατάλαβες :p

Απαξ και δε λειτουργούν οι φορείς για να επέμβουν με πρόστιμα και περιορισμούς όπως τα παραδείγματα, οι εταιρίες κάνουν όλο και χειρότερα - όπως αυτό που περιγράφεις..

εδώ μιλάμε ότι οι φορείς βγάζουν κανονισμούς που να καλύπτουν τις απατεωνιές των εταιριών...τι να λέμε....
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,598
Η Wind μια ζωή (σε όλες τις προηγούμενες μορφές / ονομασίες της) ήταν μακράν η τραγικότερη εταιρία η οποία πάντα προσπαθούσε να εξαπατήσει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, τους υποψήφιους και μη πελάτες της (κάποια στιγμή, επι εποχής Tellas, αν θυμάμαι καλά, είχε πιαστεί να κλέβει κανονικά και σε χρόνους χρέωσης)

Αυτο που αναφέρει ο Νίκος για την επικοινωνία με την υποστήριξη, είναι όντως τραγικό αλλά μου κολλάει μια χαρά με το προφίλ της εν λόγω εταρείας

Ένας εκ των λόγων που επιβιώνει είναι ότι έχει το στυλακι που αρέσει / αρμόζει στον Έλληνα καταναλωτή, αυτο του μάγκα, που δεν είναι κορόιδο να πληρώνει παραπάνω από τους άλλους, που είναι και ο πρώτος.

Το στυλ της άλλωστε φαίνεται και από το γεγονός ότι είναι μακράν η πιο ενοχλητική και αγενής ακόμα και στα τηλεφωνικά κλπ spam της.

Και όλα αυτά όταν οι υπηρεσίες της ήταν ανέκαθεν στον πάτο (σύγκριτικα με τον ανταγωνισμο).

Οποίος την επιλέγει, πρέπει να είναι έτοιμος για τα χειρότερα (δεν αναφέρομαι προφανώς στην περίπτωση που συζητάμε εδώ).

Προσωπικά και τσάμπα να μου έδινε γραμμή, δεν θα την δεχόμουν (το εννοώ).
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Η κατάσταση στο χώρο των τηλεπικοινωνιών είναι απαράδεκτη. Το εξήγησα λίγες σελίδες πιο πίσω, το πρόβλημα οφείλεται κυρίως στις βασικές τιμές των bundles που είναι κάτω του κόστους σε πολλές περιπτώσεις. Για να κάνει break even συνεπώς χρεώνει όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες, δυσανάλογα ακριβά.

Αυτό έγινε κυρίως επειδή πριν κάποια χρόνια ξεκίνησαν πόλεμο τιμών. Συμπίεζαν το κέρδος με αποτέλεσμα πολλοί πάροχοι να κλείσουν και αυτοί που παρέμειναν να είναι σε τραγική κατάσταση (βλ. Forthnet). Μια ανασκόπιση θα δείξει δύο χρεοκοπίες της Wind στο παρελθόν, ένα απαράδεκτο δίκτυο κινητής, μια εξαιρετικά επιθετική τιμολογιακή πολιτική, προβληματικό δίκτυο σταθερής (μαζική χρήση NAT, προβληματικά backbones κλπ) και συμμετοχή στο πρόγραμμα για τα NGAs ταυτόχρονα.

Το πρόβλημα είναι οι χαμηλές τιμές των προγραμμάτων. Αυτές συμπιέζουν το κέρδος, παύουν τις επενδύσεις (επί κοντά 10 χρόνια μηδέν επενδύσεις στη κινητή) και προφανώς έπρεπε να ανατραπούν. Προσπαθούν να τις αυξήσουν, ωστόσο δημιουργούναι και πάλι προβλήματα γιατί και μια εταιρία να θέλει να καταργήσει τα πολύ χαμηλού κόστους προγράμματα, θα υπάρξει μια άλλη (λέγε με Vf ή Forthnet) να του προσφέρει τα ίδια με παρόμοιο κόστος. Συνεπώς είναι ένας φαύλος κύκλος αυτό το πράγμα. Με το πρόγραμμα των NGA, που χρειάζονται μεγάλα επενδυτικά κεφάλαια αυτές οι τιμές αρχίζουν να εκλείπουν.
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
.. το πρόβλημα οφείλεται κυρίως στις βασικές τιμές των bundles που είναι κάτω του κόστους σε πολλές περιπτώσεις. Για να κάνει break even συνεπώς χρεώνει όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες, δυσανάλογα ακριβά.

.. Συμπίεζαν το κέρδος με αποτέλεσμα πολλοί πάροχοι να κλείσουν και αυτοί που παρέμειναν να είναι σε τραγική κατάσταση...

Το πρόβλημα είναι οι χαμηλές τιμές των προγραμμάτων. Αυτές συμπιέζουν το κέρδος, παύουν τις επενδύσεις (επί κοντά 10 χρόνια μηδέν επενδύσεις στη κινητή) και προφανώς έπρεπε να ανατραπούν.

Ανδρέα, πως προκύπτει αυτό?

Γιατί πχ οι Βέλγοι https://www.proximus.be/nl/id_cr_ms...ales&v3=Moving to Belgium&v4=banner&v5=272121
οι Πορτογάλοι https://www.meo.pt/telemovel/tarifarios/unlimited
ή οι Αυστριακοί https://www.a1.net/handys/tarife/tarife-handy/s/a1-handy-mit-tarif

να είναι φθηνότεροι, με πιο πολλές παροχές?
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Σήμερα θα μας γράψω για τη κινητή, εάν θέλεις και για τη σταθερή, ευχαρίστως αλλά αύριο.

Έχουμε πολύ ενδιαφέρουσα και ταυτόχρονα δύσκολη για την ανάπτυξη δικτύων μορφολογία -που μπορεί να πει κανείς πως ισχύει και για την Αυστρία, ωστόσο διαφορετική έκταση- σε μεγάλο μέρος της επικράτειας. Αυτό απαιτεί ακόμη και για τις αραιοκατοικημένες περιοχές περισσότερα cell και λόγω αδυναμίας χρήσης ασυρματικών link, μίσθωση από τον ΟΤΕ ή κατασκευή δικτύου οπτικών ινών για σύνδεση των cell με το δίκτυο κορμού του παρόχου. Όσο απλό και εάν ακούγεται τόσο δύσκολο είναι στη κατασκευή και συντήρηση. Συνεπώς, σε σχέση με τις περισσότερες Ευρωπαικές χώρες έχουμε κατά πολύ μεγαλύτερο κόστος κατασκευής δικτύου. Οι χώρες που αντιμετωπίζουν αντίστοιχα μορφολογικά προβλήματα σε ίδια ή μεγαλύτερη έκταση τυγχάνει να έχουν κατά πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό συνεπώς το κόστος επιμερίζεται διαφορετικά.

Σχετικά με τις παροχές, όσον αφορά το internet, συσχετίζεται άμεσα με την απόδοση του δικτύου, χρειάζεται πυκνό δίκτυο, ακριβό εξοπλισμό (τόσο φυσικό όσο και software για τα διάφορα features του δικτύου) και φυσικά την ανάλογη σύνδεση με το δίκτυο κορμού. Αυτά, απαιτούν εξαιρετικά μεγάλα κεφάλαια για την αγορά φάσματος, εξοπλισμόυ και χωρητικότητας δικτύου κορμού. Εάν δώσει εξαιρετικά μεγάλα σε παροχές προγράμματα μια εταιρία χωρίς να έχει τη χωρητικότητα που χρειάζεται, πολύ εύκολα σε δημοφιλείς περιοχές, από τη χρήση το δίκτυο μπορεί να υπερφορτωθεί. Με στοιχεία, η Wind στις περισσότερες κυψέλες της χρησιμοποιεί Band 20 για το 4G, έχει 10Mhz φάσματος σε αυτό το range που ανά κεραία επί της ουσίας με την ανάλογη διαμόρφωση μπορεί να δώσει μέχρι 100Mbps στο σύνολο, οι πραγματικές ταχύτητες των χρηστών με τα υπάρχοντα πακέτα είναι σε μονοψήφια νούμερα.

Μια λογική ερώτηση θα ήταν γιατί πάροχοι όπως Cosmote,Vf που έχουν μεγαλύτερα κεφάλαια και καλύτερη κάλυψη δεν προσφέρουν μεγαλύτερα πακέτα. Ένα Cell της cosmote μπορεί να έχει μέχρι 500Mbps capacity έναντι των 100 της Wind, ωστόσο λόγω μεγαλύτερου αριθμού συνδρομητών και πάλι θα δημιουργηθούν προβλήματα. Η λύση είναι περισσότερες κεραίες, μικρότερη ισχύς εκπομπής, επαναχρησιμοποίηση των συχνοτήτων. Η ΕΕΤΤ, ανεξαρτήτως παρόχου κάνει περίπου 12 μήνες για να βγάλει άδεια για κεραία κινητής, συνεπώς, και η θέληση να υπάρχει από οποιονδήποτε πάροχο, η ΕΕΤΤ καθυστερεί.

Όσον αφορά τώρα τη τηλεφωνία, τα πακέτα είναι περίπου τα ίδια, είτε 1500 πεις είτε απεριόριστα, πρακτικά για τους περισσσότερους είναι το ίδιο. Από εκεί και πέρα τις τιμές καθορίζουν τα τέλη τερματισμού της κινητής, για κάθε λεπτό που μιλάμε από το κινητό μας προς κινητό άλλου παρόχου, ο πάροχος μας πληρώνει ένα ορισμένο τέλος τερματισμού.

Συνεπώς, οι διαφορές είναι κυρίως στη δυσκολία κατασκευής δικτύου και στο κόστος αυτού. Παρότι όμως οι τιμές των παρόχων μας είιναι ακριβότερες συγκριτικά με τα προγράμματα του εξωτερικού, μια μεγάλη μερίδα συνδρομητών παίρνει προνομιακές τιμές από φορητότητες ή διάφορες προσφορές, μειώνοντας το μέσο όρο εσόδων και πάλι αν και συγκριτικά με τη σταθερή, ειδικά στα data η κινητή έχει πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
 

ppschrs

New member
16 February 2015
2
ΧΑΛΚΙΔΑ
Αν αλλάξουν πάροχο χωρίς να πληρώσουν τι θα γίνει? Απλά δε θα τους αφήσουν να ξαναγυρίσουν στη wind αν χρειαστεί.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Με βάση τον οδηγό της ΕΕΤΤ αν δεν καλύψεις όλα τα ληξιπρόθεσμα ποσά μπορεί να μπλοκάρει η φορητότητα. Αν προχωρήσει και δεν πληρώσεις συνήθως το δίνουν σε εισπρακτικές, εξώδικα κλπ.
 

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,435
Σε μένα η Vodafone αύξησε τρεις φορές το πάγιο σε κλειστό διετές συμβόλαιο παρέχοντας μία, ας πούμε, ενημέρωση στο πίσω μέρος του λογαριασμού.
Την τρίτη φορά εξερράγην και μου έδωσαν "προνομιακή έκπτωση" 5% μέχρι τη λήξη του συμβολαίου μου σε τρεις μήνες.
Τελικά, ακόμα και αυτή η έκπτωση τηρήθηκε μόνο για ένα μήνα! :Banane0:

Παρόλα αυτά ανανέωσα τη συνδρομή μου!:ADFADF1:

Γιατί αν προσδοκάς οι εταιρείες να τηρούν τα συμφωνηθέντα θα πρέπει να αλλάζεις πάροχο ανά δύο μήνες. Οπότε επιλέγεις το λιγότερο άθλιο...

Έχει τον τρόπο του ο ελεύθερος, τρόπον τινά, ανταγωνισμός να το γυρίζει σε καρτέλ.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Κάθε φορά που λήγει το ετήσιο ή διετές συμβόλαιο συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας που έχω με τον ΟΤΕ, πάντα κάνω αίτηση σύνδεσης στην Forthnet και πάντα χτυπάει το τηλέφωνο με συνεργάτες του ΟΤΕ να μου προτείνουν γερές μειώσεις στο τρέχον πάγιο του προγράμματος που θα επιλέξω, προκειμένου να ακυρώσω την σύνδεση στην Forthnet και να ανανεώσω την σύνδεση σε αυτούς. Αυτήν την στιγμή πχ. πληρώνω 21Ε τον μήνα για 24άρα γραμμή και 30 λεπτά δωρεάν προς κινητά, 250 προς σταθερά και μου έχουν κάνει και 5Ε έκπτωση στον μηνιαίο λογαριασμό κινητής cosmote που έχω. Οπου σε βρουν και απ'όπου τους πιάσεις είναι... Ετσι κι αλλιώς, "αέρα" πουλάνε... bandwidth...
 
Last edited:

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Re: Απάντηση: Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!

Κάθε φορά που λήγει το ετήσιο ή διετές συμβόλαιο συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας που έχω με τον ΟΤΕ, πάντα κάνω αίτηση σύνδεσης στην Forthnet και πάντα χτυπάει το τηλέφωνο με συνεργάτες του ΟΤΕ να μου προτείνουν γερές μειώσεις στο τρέχον πάγιο του προγράμματος που θα επιλέξω, προκειμένου να ακυρώσω την σύνδεση στην Forthnet και να ανανεώσω την σύνδεση σε αυτούς. Αυτήν την στιγμή πχ. πληρώνω 21Ε τον μήνα για 24άρα γραμμή και 30 λεπτά δωρεάν προς κινητά, 250 προς σταθερά και μου έχουν κάνει και 5Ε έκπτωση στον μηνιαίο λογαριασμό κινητής cosmote που έχω. Οπου σε βρουν και απ'όπου τους πιάσεις είναι... Ετσι κι αλλιώς, "αέρα" πουλάνε... bandwidth...

3 ποστ παραπάνω, η εξήγηση του γιατί δεν πουλάνε ''αέρα''.

Τζάμπα τα έγραφα....
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Εσύ μπορεί να τα έγραψες, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να ισχύουν αυτά που λες... Τα ιδιόκτητα δίκτυα των εταιριών πλην οτε, περιορίζονται μέχρι τώρα, κυρίως στα αστικά κέντρα, όπου δεν υπάρχει καμμία δυσκολία κατασκευής και συχνά ακόμα κι εκεί μισθώνουν bandwidth απο τον οτε - πως κάνουν τέτοιες αλλαγές στα τιμολόγιά τους λοιπόν ?.... Και εν τέλει, ας μην μου έκαναν την έκπτωση που μου έκαναν (ο οτε εν προκειμένω) αφού πρέπει να αποσβέσουν τα έξοδα της "επένδυσής" τους. Αν ήταν πετρέλαιο θα μου το έδιναν στην μισή τιμή ? Αντιθέτως πάλι, ο κόσμος πληρώνει 24άρα γραμμή και στην πράξη οι περισσότεροι έχουν κάτω απο 16 - γιατί ακριβώς ΔΕΝ έχουν επενδύσει να ενισχύσουν τα σημεία στα οποία έχουν ζήτηση και για το οποίο πληρώνει ο κόσμος. Κι αν μαζευτούμε άλοι 100 στην γειτονιά θα γίνει 12άρα. Αν δεν πουλούσαν αέρα, η 24άρα γραμμή θα ήταν 24άρα - άντε 23άρα με μια μικρή τοπική πτώση ... Εμ πληρώνει 24άρα, εμ του δίνει 14άρα, εμ του ανεβάζει και τα υπόλοιπα κερατιάτικα... Δεν γίνεται παιχνίδι έτσι...
 
Last edited: