Μόνο καλύτερο off έχει η crt, τίποτ' άλλο. Απ' όσο ξέρω, μαύρες καρτέλες σε κινηματογραφική σκηνή δεν υπάρχουν (όλο και κάποιο κεράκι-φωτάκι θα υπάρχει...
). Μόλις, λοιπόν, φωτιστεί λιγάκι το μαυράκι, το σούπερ ντούπερ μαύρο πάει περίπατο. Και για να στο θέσω πιο τεχνικά...
Να σου πω και το άλλο:
Ο Μπενκ έγραψε μαύρη καρτέλα 0,1 nits. Θα έπρεπε φυσιολογικά ο Έπσον να τον κάνει σκόνη στις σκοτεινές σκηνές. Και όμως...κάτι τέτοιο δεν συνέβη, διότι απλούστατα η ίριδά του δεν μπορούσε να κλείσει τελείως εφόσον απαιτείτο για να αποδώσει τη σκηνή έστω και λίγο φωτάκι.
Φυσικά, όλα αυτά που γράφω τα γνωρίζεις μια χαρά, απλά, τα αναφέρω για να στηρίξω την άποψή μου ότι η μέτρηση on/off είναι μια τελείως άχρηστη μέτρηση από την οποία δεν εξάγεται ούτε ίχνος ασφαλούς συμπεράσματος για την απόδοση του μέσου.
Κατόπιν τούτων, η crt καθόλου καλύτερο μαύρο δεν έχει από την Κούρο.