Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

teddy743

Supreme Member
16 August 2014
7,175
Θεσσαλονίκη
20 χρονια οδηγος μόνο μοτοσυκλετας και ο φιλος μας εδω τα λεει πολυ καλα.
Τα σχολεια ασφαλους οδηγησης μετα απο μικρο χρονικο διαστημα εξοικειώσεις με την μοτοσυκλετα που θα επιλεξεις θα σου προτεινα να τα δεις πολυ ζεστα, κανουν δουλεια σε αρχαριους εντος πολης.
Να θυμασαι πως η μοτο ειναι προέκταση του σωματος και των άκρων ενος ανθρωπου, αυτο σημαίνει αμεσες αντιδρασεις απο πληροφοριες που υπαρχουν ήδη αποθηκευμενες...

Θα πάω σίγουρα σχολείο έξτρα από το δίπλωμα. Έχετε δίκιο.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,462
Πειραιας
Ted.είσαι ώριμος και ψαγμενος τύπος, οπότε αυτό που θα σου πω μπορεί να είναι περιττό μεν αλλά οφειλω να στο πω δε.
Τα σχολεία αυτά κάνουν καλό (ότι μάθεις μόνος σου σε πέντε χρόνια στο δίνουν έτοιμο σε 5 ωρες) αλλά δεν είναι και το αγιο δισκοπότηρο.
Ούτε θα σε σώσουν από τα λάδια στον δρόμο ούτε από τον μαλακά που θα σε κοπανησει από πίσω στο φανάρι!
Και φυσικά ΔΕΝ πέφτεις στην λουμπα ότι τώρα είσαι οδηγαρα και άτρωτος!
Πάντα έχεις το νου σου!
 

teddy743

Supreme Member
16 August 2014
7,175
Θεσσαλονίκη
Από ότι κατάλαβα άτρωτος δεν είσαι ούτε με αμάξι και οδηγάρα, ακόμα και να είσαι...πάνω σε δίκυκλο δεν μετράει και τόσο....αν δεν σε θέλει...καληνύχτα....αν έχεις τύχη διάβαινε που λένε. :frown:
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Ted.είσαι ώριμος και ψαγμενος τύπος, οπότε αυτό που θα σου πω μπορεί να είναι περιττό μεν αλλά οφειλω να στο πω δε.
Τα σχολεία αυτά κάνουν καλό (ότι μάθεις μόνος σου σε πέντε χρόνια στο δίνουν έτοιμο σε 5 ωρες) αλλά δεν είναι και το αγιο δισκοπότηρο.

Λάθος Μιχάλη. Αυτό που σου μαθαίνουν στα σχολεία, (που είναι και το σωστό) δεν θα το μάθεις μόνος σου ποτέ ούτε σε 100 χρόνια.

Ted
Ούτε θα σε σώσουν από τα λάδια στον δρόμο ούτε από τον μαλακά που θα σε κοπανησει από πίσω στο φανάρι!
Και φυσικά ΔΕΝ πέφτεις στην λουμπα ότι τώρα είσαι οδηγαρα και άτρωτος!
Πάντα έχεις το νου σου!

Μιχάλη είναι άσχετο αυτό, ακόμα και τους κορυφαίους οδηγούς μπορεί να ρίξουν κάτω τα λάδια που είναι στο οδόστρωμα, η να τους σκοτώσει κάποιος ασυνείδητος οδηγός.

ΥΓ
κάτι που ίσως δεν έγινε κατανοητό. Στο Riding School ΔΕΝ μαθαίνεις να καβαλάς μηχανάκια, η οδήγηση. Μην τα μπερδεύουμε.
Μαθαίνεις την σωστή οδήγηση - συμπεριφορά, σε στροφές, ξαφνικά εμπόδια και ακαριαίο φρενάρισμα, πως στρίβουμε την μηχανή, να διαβάζουμε την στροφή πριν μπούμε σε αυτή, οδήγηση σε εθνική οδό, επαρχιακό δρόμο η πόλης κοκ.
Το βασικότερο δε, είναι εκείνα τα λίγα, λιγοστά δευτερόλεπτα, της άμεσης αντίδρασης του αναβάτη, που καλήσε να τα μειώσεις απο 10 πχ που είχες πριν σε μόλις 2-3 δευτερόλεπτα, πριν το μοιραίο.

Θα γράψω ένα παράδειγμα που έζησα Live στην πίστα κατά την ώρα του μαθήματος. Σ ένα από τα πέταλα της πίστας, ένας πιτσιρίκος μαθητής, απο την τρέλα του στρίβω, και ξύνω το γόνατα στην πίστα, έφυγε από τη μηχανή, λίγο πριν αυτή ξαπλώσει στην άσφαλτο...
Και όμως.... προς μεγάλη μας έκπληξη, ο αναβάτης ξάπλωσε στην άσφαλτο, η μηχανή ολομόναχη πλαγιασμένη έκανε όλο το πέταλο - στροφή, και συνέχισε την πορεία της ανενόχλητη και όρθια παρακαλώ.
Ο Χούντρας μες την τρελή χαρά μας είπε... επιβεβαίωση των όσων σας είπα. Ο αναβάτης έφυγε από τη μηχανή, αυτή όμως συνέχισε την πορεία της λόγο του σωστού χειρισμού, και της άριστης εισόδου σε αυτή από το μαθητή.

Ακόμα θυμάμαι το δάσκαλο να μου λέει, θέλω να σε δω να πέσεις με το Vstrom εγώ θα στο πληρώσω πλάγιασε όσοι πρέπει..... Τόσο σίγουρος ήταν
 

dimitris__

AVClub Addicted Member
23 November 2007
2,013
Γλυκά Νερά Αττικής
Οδηγώ μηχανή από το 1994 αρκετά συχνά. Τα περισσότερα χρόνια τα πέρασα με Yamaha TDR 125, Aprilia Pegaso 650 και τα τελευταία δύο κυκλοφορώ ένα Honda CB1300. Έχουν επίσης περάσει από τα χέρια μου Honda C50, Honda NX250, Suzuki DR800, Suzuki GSXR 750, Triumph Tiger 1050, Yamaha TDM 900. Ποτέ δεν μπόρεσα να συνηθίσω scooter ή "chopper". Πολύ ανασφάλεια μου βγάζουν.

Με αυτά που έχω δει στο δρόμο, από τις πτώσεις μου, και απο αυτά που έχω γλυτώσει:

Κανείς δεν μπορεί να φορέσει αρκετά για να προστατευθεί από τη στραβή... Το κράνος όμως το φοράω πριν μπω στο γκαράζ να πάρω τη μηχανή. Ακόμα και όταν ξέρω ότι θα λιώσω από τη ζέστη το καλοκαίρι. Μετά το ντύσιμο #2 είναι τα λάστιχα. Καλό είναι να αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.

Τα κυβικά δεν παίζουν ρόλο όσο παίζει το στήσιμο της μηχανής. Να μην είναι δηλαδή πολύ ακραίο μοντέλο κοντά σε αγωνιστικές προδιαγραφές. Μπορεί κάλλιστα κάποιος να ξεκινήσει να οδηγάει με ένα Kawasaki KLE500, ένα Honda CB500, με ένα Suzuki Vstrom 650, με ένα Yamaha TDM900 ή μια Ducati Multistrada.

Αυτό που κάνει τη διαφορά στην ασφάλεια είναι η ιδιοσυγκρασία του οδηγού, να οδηγεί δηλαδή συντηρητικά, να κρατάει αποστάσεις, να προειδοποιεί και να αφήνει περιθώριο αντίδρασης σε άλλους, να προυπολογίζει καταστάσεις και να μην αφήνει τα πράγματα στην τύχη. Η εμπειρία φυσικά παίζει τεράστιο ρόλο ιδίως μέσα στην πόλη που είναι όλα πιθανά...

Η μηχανή για μένα έχει μια βασική διαφορά από το αυτοκίνητο: μετατρέπει ένα βαρετό ταξίδι σε ευχάριστη διαδρομή και σε πάει στη δουλειά σου ορεξάτο.

Για τον φίλο θα πρότεινα κατι μεταξύ Kawasaki Versys 650, Suzuki Vstrom 650. Ιδανικά για την πόλη και άνετα για ταξιδάκια.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,462
Πειραιας
Με αντιγραφω απο αλλο τοπικ:

Στα μηχανάκια είναι απαραβάρος νόμος,(ΌΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΈΡΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΝΑ ΤΟ ΤΗΡΕΊΤΑΙ ΜΕ ΕΥΛΑΒΙΑ ),η βαλβίδα να έχει ΠΆΝΤΑ το καπάκι της ,το οποίο καλόν θα είναι να είναι μεταλλικό, σφιχτά βιδωμενο.
Ο λόγος είναι ότι όταν πας με ένα καρο χιλιόμετρα,ή βελονα που έχει μέσα η βαλβίδα από τη φυγοκεντρο ανεβαίνει προς τα πανω και σιγα σιγά χάνει αέρα το λάστιχο.
Η σωστή πίεση στα λάστιχα της μηχανής είναι ΚΡΙΣΙΜΟΤΑΤΟΣ παράγοντας ασφαλείας, οπότε το νου σας λεβεντες μου☺
 

teddy743

Supreme Member
16 August 2014
7,175
Θεσσαλονίκη
Λοιπόν σχετικά με το κράνος από ότι κατάλαβα για περισσότερη ασφάλεια:

1) Fullface
2) Kαλή μάρκα
3) Άσπρου χρώματος για να σε βλέπουν καλύτερα (θα προτιμούσα μαύρο γιατί το λευκό θα γίνει χάλια πολύ πιο γρήγορα...αλλά όντως ισχύει γιατί όχι...θα πάρω λευκό)

Αυτό καλό είναι? http://www.skroutz.gr/s/8261389/Shoei-Qwest-White.html

Επίσης ποια είναι η πιο καλή φίρμα από άποψης αξιοπιστίας για μπουφάν/γάντια?
 

teddy743

Supreme Member
16 August 2014
7,175
Θεσσαλονίκη
Το Shoei X-Spirit III White για παράδειγμα στοιχίζει τα διπλα χρήματα και από ότι κατάλαβα το μόνο που προσφέρει είναι ότι είναι πλήρως αφαιρούμενο το εσωτερικό του...το οποίο φανταζομαι ότι δεν έχει να κάνει καθόλου με την ασφάλεια....μάλλον με το πλύσιμο έχει να κάνει.....σωστά?
Κατά τα αλλά είναι φτιαγμένα από το ίδιο υλικό και είναι και τα δυο fullface.
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,520
Θεσσαλονικη
Θοδωρή ,το κράνος θα το βρείς σχετικά εύκολα ,το δίκυκλο πρέπει να επιλέξεις .
Και μια ακόμη παράμετρος είναι το πόσο καύσιμο καίνε ,γιατί κάποια απ αυτά [οχι τέρατα επιδόσεων] καίνε τ άντερα τους .Μη σου βγαίνει η μετακίνηση ακριβότερη από ταξί ...
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,520
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Οδηγώ μηχανή από το 1994 αρκετά συχνά. Τα περισσότερα χρόνια τα πέρασα με Yamaha TDR 125, Aprilia Pegaso 650 και τα τελευταία δύο κυκλοφορώ ένα Honda CB1300. Έχουν επίσης περάσει από τα χέρια μου Honda C50, Honda NX250, Suzuki DR800, Suzuki GSXR 750, Triumph Tiger 1050, Yamaha TDM 900. Ποτέ δεν μπόρεσα να συνηθίσω scooter ή "chopper". Πολύ ανασφάλεια μου βγάζουν.

Με αυτά που έχω δει στο δρόμο, από τις πτώσεις μου, και απο αυτά που έχω γλυτώσει:

Κανείς δεν μπορεί να φορέσει αρκετά για να προστατευθεί από τη στραβή... Το κράνος όμως το φοράω πριν μπω στο γκαράζ να πάρω τη μηχανή. Ακόμα και όταν ξέρω ότι θα λιώσω από τη ζέστη το καλοκαίρι. Μετά το ντύσιμο #2 είναι τα λάστιχα. Καλό είναι να αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.

Τα κυβικά δεν παίζουν ρόλο όσο παίζει το στήσιμο της μηχανής. Να μην είναι δηλαδή πολύ ακραίο μοντέλο κοντά σε αγωνιστικές προδιαγραφές. Μπορεί κάλλιστα κάποιος να ξεκινήσει να οδηγάει με ένα Kawasaki KLE500, ένα Honda CB500, με ένα Suzuki Vstrom 650, με ένα Yamaha TDM900 ή μια Ducati Multistrada.

Αυτό που κάνει τη διαφορά στην ασφάλεια είναι η ιδιοσυγκρασία του οδηγού, να οδηγεί δηλαδή συντηρητικά, να κρατάει αποστάσεις, να προειδοποιεί και να αφήνει περιθώριο αντίδρασης σε άλλους, να προυπολογίζει καταστάσεις και να μην αφήνει τα πράγματα στην τύχη. Η εμπειρία φυσικά παίζει τεράστιο ρόλο ιδίως μέσα στην πόλη που είναι όλα πιθανά...

Η μηχανή για μένα έχει μια βασική διαφορά από το αυτοκίνητο: μετατρέπει ένα βαρετό ταξίδι σε ευχάριστη διαδρομή και σε πάει στη δουλειά σου ορεξάτο.

Για τον φίλο θα πρότεινα κατι μεταξύ Kawasaki Versys 650, Suzuki Vstrom 650. Ιδανικά για την πόλη και άνετα για ταξιδάκια.

Ο Θόδωρος [έτσι λέγαμε το TDR ] ήταν άλλη ιστορία Εβγαζε βέβαια ντουμάνι λόγω δίχρονου κινητήρα ,αλλά για μέσα στη πόλη ήταν ιδανικός
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

...........Μετά το ντύσιμο #2.... είναι τα λάστιχα....... Τα κυβικά δεν παίζουν ρόλο όσο παίζει το στήσιμο της μηχανής.

Το έγραψα και πιο πίσω σε κάποιο ποστ:
ΜΗΧΑΝΗ: = Λάστιχα, Ανάρτηση, Οδηγός !!! Και δεν είναι δικά μου, διδάσκονται σε κάθε σχολείο.

Καλό είναι να αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.

Να προσθέσω πως τα 2-3 χρόνια, ανεξαρτήτων χιλιομέτρων, σημαίνει πως δεν τα βλέπει ολη την ημέρα, ο ήλιος. το χιόνι, η βροχή. Γιατί τότε είναι πολλά τα 2 χρόνια.


Η μηχανή για μένα έχει μια βασική διαφορά από το αυτοκίνητο: μετατρέπει ένα βαρετό ταξίδι σε ευχάριστη διαδρομή

Και ένα ταξίδι σε σούπερ ευχάριστη διαδρομή, με τα όσα μπορούν να προκύψουν.

Η διαφορά του απλού ταξιδιώτη και ενός μηχανόβιου....


-Μήνες πριν ο ταξιδιωτικός σου πράκτορας έχει κανονίσει τα πάντα
-Ώρες πριν και το μόνο σίγουρο είναι πως η κούκλα μου είναι φορτωμένη και με περιμένει.

-Τελευταίο σου βράδυ πριν το ταξίδι και ονειρεύεσαι τον προορισμό σου-
-Τελευταίο μου βράδυ πριν το ταξίδι και ήδη ταξιδεύω.

-Το μεταφορικό σου μέσο περιμένει εσένα και άλλους 865 για να ξεκινήσει.
-Το μεταφορικό μου μέσο περιμένει μόνο εμένα στο πάρκινγκ έτοιμο για να κάνει την καρδιά μου να χτυπήσει και πάλι πιο γρήγορα σε κάθε χάιδεμα στο γκάζι.

-Ξεκινώντας το ταξίδι σου το πρόσωπό σου χαμογελά πίσω από το μισοανοιγμένο τζάμι κάποιου τετράτροχου.
-Ξεκινώντας το ταξίδι μου το πρόσωπό μου χαμογελά πίσω από τη μισοανοιγμένη ζελατίνα του κράνους μου.

-Συναντάς και μιλάς με ανθρώπους για κάποια συναλλαγή
-Συναντώ και μιλώ με ανθρώπους για μια καλημέρα....γνέφω με τα φώτα τα αδερφια από το άλλο ρεύμα.

-Βρέχει και θα κρυφτείς στο λόμπι κάποιου ξενοδοχείου.
-Βρέχει και θα απολαύσω το μαστίγωμα της βροχής.

-Το πρωινό σου θα έχει τεράστια ποικιλία.
-Το πρωινό μου θα έχει καφέ σε πλαστικό.

-Ο Travel Guide σου θα σε ξεναγήσει στα πιο must σημεία του προορισμού σου.
-Δεν θα προσέξω την ταμπέλα και θα βγω στην άλλη άκρη της πόλης.

-Το πρόγραμμά σου είναι γεμάτο απο πράγματα που πρέπει να δεις.
-Το πρόγραμμά μου απλά δεν υπάρχει.

-Όλα στην εντέλεια,άξιζαν τα χρήματα που πλήρωσες για να σου οργανώσουν το ταξίδι.
-Χάθηκα 4 φορές,έκανα 600 χιλιόμετρα παραπάνω, ταξίδευα ως τις 4 για να φτάσω στο επόμενό μου hostel, και ένα βράδυ κοιμήθηκα σε έναν παράδρομο.

-Γμτ σχίστηκε στην άκρη η Delsey σου.
-Γμτ πρέπει να αλλάξω τρόμπα βενζίνης.

-Θα γυρίσεις και εκεί που πήγες θα έχει πάει και ο δευτεροξάδερφος του μπατζανάκη σου.
-Θα γυρίσω και εκεί που πήγα εσύ απλά δεν θα πας.

-Πολλές φορές ταξιδεύοντας με τη μοτοσυκλέτα μου σε είδα που με κρυφοκοίταξες με την άκρη του ματιού σου μεσα απο το κουτι σου..........

-Για να με θαυμάσεις όταν χόρευα στρίβωντας τις ανηφόρες της ίδιας διαδρομής που ακολουθούσαμε.
-Για να μαλλώσεις το παιδί σου που σου είπε πως όταν μεγαλώσει θα ήθελε να του πάρεις μια ίδια μηχανή
-Για να χαμηλώσεις την ένταση του radio-cd σου και να με ακούσεις που πλησιάζω.
-Για να με λυπηθείς και να νιώσεις πολύ τυχερός που σε αυτή την αναθεματισμένη μπόρα δεν σε έχει ακουμπήσει ούτε σταγόνα..μην ξεροντας τι ελευθερια ειναι αυτο.
-Για να γελάσεις με την σύντροφό σου όταν με είδεις στην άκρη του δρόμου να προσπαθώ να επιδιορθώσω βλάβη..οι αλλες τρεις μηχανες που ειναι διπλα μου σταματημενες δεν ειναι φιλοι..ειναι συνταξιδιωτες σε αυτο το μαγικο ταξιδι που λεγεται μηχανη και απλα σταματησαν να με βοηθησουν..
-Για να αναρωτηθείς τι έχω φορτωμένο στις βαλίτσες μου και που άραγε να πηγαίνω.


-Για να σκεφτείς πως γίνεται να ταξιδεύω πάνω σε δύο τροχούς,και να πηγαίνω παντού..........ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ......

Αφιερωμενο σε όλα τα αδερφια που καβαλάνε


Φωτο απο Αυστριακές Άλπεις.


20160624_162941.jpg

20160620_114522.jpg

20160620_113001.jpg
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Λοιπόν σχετικά με το κράνος από ότι κατάλαβα για περισσότερη ασφάλεια:

1) Fullface
2) Kαλή μάρκα
3) Άσπρου χρώματος για να σε βλέπουν καλύτερα (θα προτιμούσα μαύρο γιατί το λευκό θα γίνει χάλια πολύ πιο γρήγορα...αλλά όντως ισχύει γιατί όχι...θα πάρω λευκό)

Αυτό καλό είναι? http://www.skroutz.gr/s/8261389/Shoei-Qwest-White.html

Επίσης ποια είναι η πιο καλή φίρμα από άποψης αξιοπιστίας για μπουφάν/γάντια?

Το QWest το έχω και είναι πολύ καλό κράνος για αυτό που είναι.
Εισαγωγικό της Shoei αλλά με τα υψηλά standards της εταιρίας.
Βασικά για εμένα τα μόνα κράνη που αγοράζω πλέον είναι Shoei και Arai με τα δεύτερα να είναι πιο ακριβά σε γενικές γραμμές και ίσως με έναν ας πούμε πιο ""racing"" προσανατολισμό. Νομίζω πως στην Shoei θα βρεις ένα καλό και με πολύ καλή εφαρμογή κράνος πράγμα πολύ βασικό και όσον αφορά την ασφάλεια αλλά και την εμπειρία χρήσης. Παρ' όλα αυτά νομίζω πως έχει βγάλει και κάποια καινούργια μοντέλα τελευταία όποτε ψάξε το λίγο. Όπως και να έχει το QWest είναι μια ασφαλής επιλογή.
Δεν θα έπαιρνα ποτέ ανοιγόμενο κράνος. Πέρα από το έξτρα βάρος όσο καλό και να είναι μετά από κάποιο καιρό είναι δεδομένο πως θα αρχίσουν τα τριξίματα. Προσωπικά έχω ένα χειμερινό και ένα τύπου jet πάλι Shoei για το καλοκαίρι. Λευκά όπως λες.
Δεν λέω πως δεν υπάρχουν και άλλες πολύ καλές εταιρίες απλά λέω που έχω καταλήξει εγώ μετά από 25 χρόνια με μηχανάκια (μόνο! Αμάξι νιετ)!

Εταιρίες όπως η Dainese, η Rev'it, η Alpinestars, η IXS είναι αξιόπιστες επιλογές. Πολύ καλή επίσης είναι κ η Spidi αλλά τελευταία έχει εκλείψει κάπως από την Ελληνική αγορά. Λόγω τιμολογιακής πολιτικής μάλλον.
Εκτός από κράνος, μπουφάν (χειμερινό - καλοκαιρινό; ... το έχεις σκεφτεί αυτό; ), γάντια, βάλε στο πρόγραμμα και ένα ζευγάρι μπότες ή μποτάκια (πολύ βασικό ).
Σε όλα τα παραπάνω προσοχή στην εφαρμογή. Πρέπει να είναι σχετικώς εφαρμοστά όλα τα μοτοσυκλετιστικά ρούχα. Χωρίς να σε ενοχλούν βέβαια αλλά μην πάρεις κανένα μπουφάν 3 νούμερα μεγαλύτερο ας πούμε! Και δεν απομονώνει και δεν προστατεύει όπως πρέπει.


Α, και πάρε CBF 600 .... Χαχαχα (στο λέει ένας Hondaκιας που καβαλάει V-Strom αυτή τη στιγμή... )
 

teddy743

Supreme Member
16 August 2014
7,175
Θεσσαλονίκη
Ωραία. Βρήκαμε και κράνος. Για μπουφάν αυτό είναι οκ? http://www.skroutz.gr/s/10979525/Rev-IT-Avenue-2-GTX.html { γράφει στα specs Προστασίες (EN 1621.1 Standard) στους ώμους και τους αγκώνες Ειδική τσέπη για προστασίες πλάτης G1 και G2} αλλά δεν ξέρω τι θα πουν αυτά ούτε αν είναι καλά.
 

teddy743

Supreme Member
16 August 2014
7,175
Θεσσαλονίκη
Μπότες έχω κάτι harley davidson που έχουν εσωτερικά σίδερα και πάνω από τα δάχτυλα και πίσω στην φτέρνα. Κάνουν ή πρέπει να πάρω κάτι άλλο?
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Ωραία. Βρήκαμε και κράνος. Για μπουφάν αυτό είναι οκ? http://www.skroutz.gr/s/10979525/Rev-IT-Avenue-2-GTX.html { γράφει στα specs Προστασίες (EN 1621.1 Standard) στους ώμους και τους αγκώνες Ειδική τσέπη για προστασίες πλάτης G1 και G2} αλλά δεν ξέρω τι θα πουν αυτά ούτε αν είναι καλά.

Παραείναι "πολιτικό" για τα γούστα μου αλλά μια χαρά δείχνει.
Βάλε κ προστασία πλάτης ...
Πάντως σε αυτά τα λεφτά θα βρεις μεγάλη ποικιλία...
Οπωσδήποτε δοκιμή πριν την αγορά!
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Μπότες έχω κάτι harley davidson που έχουν εσωτερικά σίδερα και πάνω από τα δάχτυλα και πίσω στην φτέρνα. Κάνουν ή πρέπει να πάρω κάτι άλλο?

Νταξ για αρχή είναι οκ!
Πάντως τα ρούχα της Χάρλεϊ πιο πολύ για μόδας μου κάνουν παρά για Μοτο.
 

teddy743

Supreme Member
16 August 2014
7,175
Θεσσαλονίκη
Παραείναι "πολιτικό" για τα γούστα μου αλλά μια χαρά δείχνει.
Βάλε κ προστασία πλάτης ...
Πάντως σε αυτά τα λεφτά θα βρεις μεγάλη ποικιλία...
Οπωσδήποτε δοκιμή πριν την αγορά!
Θα πηγαίνω στη δουλειά γιαυτό το θέλω επίτηδες λίγο πολιτικό όπως λες...ραντεβού και να μοιάζω με Dicepticon δυστυχώς δύσκολα....αλλά κατά τα άλλα δεν θα με χαλούσε αν είχα και γω μια μοτο σαν του bykrie και πήγαινα στις Άλπεις. Όλα στον καιρό τους όμως....ας μείνω όρθιος για 2-3 χρονάκια με το scooter και αν αξιωθώ....βλέπουμε.
δ
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Όλα στον καιρό τους όμως....ας μείνω όρθιος για 2-3 χρονάκια με το scooter και αν αξιωθώ....βλέπουμε.

Όλα καλά θα πάνε, μην έχεις άγχος. Απλά η διαφορά με το αυτοκίνητο είναι ότι είσαι από παντού εκτεθειμένος.
Επίσης, όσο πιο μεγάλος ξεκινάει κανείς, ναι μεν είναι συνειδητοποιημένος, αλλά η φοβία είναι μεγαλύτερη απ ότι στους πιτσιρικάδες.
Όλα καλά. :smile: