Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Ακόμα και στην παραβίαση στοπ από κάποιο αυτοκίνητο πάλι εσύ φταίς (καταλαβαίνεις τι θέλω να πω). Δεν έχω περάσει ποτέ στην ζωή μου δρόμο που ο κάθετος του έχει στοπ χωρίς να συμπεριφερθώ σαν να συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Σιγά μην αφεθώ στη βούληση κάποιου να σταματήσει ή όχι στο στόπ όταν αυτός οδηγεί 1 τόνο από λαμαρίνες...

Έτσι ακριβώς μου έσκασε μια φορά από το πλάι παππούς με τζιπ σε διασταύρωση όπου είχε πολύ καλή ορατότητα και ένα τεράστιο STOP το οποίο και παραβίασε χωρίς να μειώσει καθόλου ταχύτητα. Μου έκανε 5μισι χιλιάρικα ζημιά στο αυτοκίνητο που ευτυχώς ήταν η μόνη ζημιά πέρα από το ψυχολογικό σοκ που έπαθα. Αν ήμουν οδηγός μηχανής αντί αυτοκινήτου, στην περίπτωση που επιζούσα σίγουρα τώρα θα είχα κάποια μορφή αναπηρίας.
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Έτσι ακριβώς μου έσκασε μια φορά από το πλάι παππούς με τζιπ σε διασταύρωση όπου είχε πολύ καλή ορατότητα και ένα τεράστιο STOP το οποίο και παραβίασε χωρίς να μειώσει καθόλου ταχύτητα. Μου έκανε 5μισι χιλιάρικα ζημιά στο αυτοκίνητο που ευτυχώς ήταν η μόνη ζημιά πέρα από το ψυχολογικό σοκ που έπαθα. Αν ήμουν οδηγός μηχανής αντί αυτοκινήτου, στην περίπτωση που επιζούσα σίγουρα τώρα θα είχα κάποια μορφή αναπηρίας.

Μα αν οδηγούσες μηχανή ΔΕΝ θα πέρναγες την διασταύρωση χαλαρά όπως με το αυτοκίνητο, θα συμπεριφερόσουν σαν να είχες εσύ στοπ και το ατύχημα δεν θα λάμβανε ποτέ χώρα, αυτό λέω παραπάνω...
Πάνω από 5-6 φορές έχουν παραβιάσει στοπ μπροστά μου και αν απλά πέρναγα καθησυχασμένος ότι έχω προτεραιότητα θα με κάνανε λιώμα.
 

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,045
Αθήνα
Ακόμα και στην επι τόπια αναστροφή κάποιου παππού το λάθος (οχι νομικά) θα είναι δικό σου, καθαρά δικό σου. Για να βρεθείς σε θέση να μην προλάβεις να κάνεις τίποτα κάτι έχεις κάνει λάθος.Τι?ειχες υπερβολική ταχύτητα για σημείο που έχει άνοιγμα και μπορεί κάποιος να φέρει επι τόπου?δεν πρόσεξες καλά τις κινήσεις του παππού από πριν?συνδυασμός των προηγούμενων?
Ακόμα και στην παραβίαση στοπ από κάποιο αυτοκίνητο πάλι εσύ φταίς (καταλαβαίνεις τι θέλω να πω). Δεν έχω περάσει ποτέ στην ζωή μου δρόμο που ο κάθετος του έχει στοπ χωρίς να συμπεριφερθώ σαν να συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Σιγά μην αφεθώ στη βούληση κάποιου να σταματήσει ή όχι στο στόπ όταν αυτός οδηγεί 1 τόνο από λαμαρίνες...

Ξανασυμφωνώ 100%!
Οδηγούμε μηχανή, (αλλά και αυτοκίνητο), θεωρώντας πάντα ότι ο ''άλλος'' θα κάνει κάτι που θα μας θέσει σε κίνδυνο (είτε αυτό είναι stop, είτε απότομη αλλαγή λωρίδας, είτε αναστροφή κλπ). Ποτέ δεν πρέπει να επαφιέμεθα στην καλή θέληση του ''άλλου''. Μόνο έτσι ελαχιστοποιούμε τις πιθανότητες να εμπλακούμε σε ατύχημα.
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Ποτέ δεν πρέπει να επαφιέμεθα στην καλή θέληση του ''άλλου''. Μόνο έτσι ελαχιστοποιούμε τις πιθανότητες να εμπλακούμε σε ατύχημα.

Σε κάθε 100 θύματα, τα 87 είναι θύματα πόλης, με ταχύτητα κάτω των 40 χιλιομέτρων, σε απόσταση - ακτίνα 20 περίπου χιλιομέτρων από το σπίτι η την εργασία.
Άρα τα θύματα και οι θύτες γνωρίζονται μεταξύ τους.


Από το Σεμινάριο Οδικής Συμπεριφοράς, με τον Ιαβέρη. Ακούστε την αρχή, και στο 2;24 το απίστευτο με τα θύματα πόλης.

 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Ξανασυμφωνώ 100%!
Οδηγούμε μηχανή, (αλλά και αυτοκίνητο), θεωρώντας πάντα ότι ο ''άλλος'' θα κάνει κάτι που θα μας θέσει σε κίνδυνο (είτε αυτό είναι stop, είτε απότομη αλλαγή λωρίδας, είτε αναστροφή κλπ). Ποτέ δεν πρέπει να επαφιέμεθα στην καλή θέληση του ''άλλου''. Μόνο έτσι ελαχιστοποιούμε τις πιθανότητες να εμπλακούμε σε ατύχημα.

ακριβώς...
Τόσα χρόνια που οδηγώ εχω δει πολλούς μοτοσυκλετιστές να περνάνε διασταυρώσεις σαν να μην συμβαίνει τίποτα, να αναπτύσσουν ταχύτητα V1 (αεροπορικός όρος :grinning-smiley-043) σε σημεία που δεν έχουν τον πλήρη έλεγχο κ.τ.λ, και μου σηκώνεται η τρίχα, λέω ρε παιδιά, και αν?αν ο άλλος περάσει? Μα τα περισσότερα ατυχήματα δεν είναι του στυλ, πέρασε κόκκινο, στοπ, παραβίασε την προτεραιότητα κ.τ.λ?ε εκεί είναι που πρέπει ένας μοτοσυκλετιστής να προσέχει διπλά και να μην καθησυχάζεται από την προτεραιότητα που έχει.
Γιαυτό και το δικό μου συμπέρασμα, πάντα και παντού φταίει ο αναβάτης της μοτοσυκλέτας, δεν θα ρίξω την ευθύνη στον εκάστοτε αυτοκινητιστή που μπορεί από το να έστελνε μήνυμα στο κινητό μέχρι του να έπαθε έμφραγμα στο τιμόνι...άσχετα με το τυπικό της υπόθεσης...
 
Last edited:

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Re: Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.


Σε κάθε 100 θύματα, τα 87 είναι θύματα πόλης, με ταχύτητα κάτω των 40 χιλιομέτρων, σε απόσταση - ακτίνα 20 περίπου χιλιομέτρων από το σπίτι η την εργασία.
Άρα τα θύματα και οι θύτες γνωρίζονται μεταξύ τους.


Από το Σεμινάριο Οδικής Συμπεριφοράς, με τον Ιαβέρη. Ακούστε την αρχή, και στο 2;24 το απίστευτο με τα θύματα πόλης.


καλά ο Ιαβέρης έχει μια δόση υπερβολής σε αυτά που λέει, προσωπικά τον θεωρώ γραφικό, κάτι σαν "μεσσία" των δρόμων. Ποιοι γνωρίζονται μεταξύ τους?εδώ δεν γνωρίζουμε αυτούς που μένουν στην απέναντι πολυκατοικία, ακτίνα 30 μέτρα δηλαδή, στα 20 χιλιόμετρα θα βρεθούμε γνωστοί?
Αλλα όντως τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται μέσα στην πόλη, που θα γινόντουσαν όταν το 90% του πληθυσμού ζει σε αυτές??
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Μα αν οδηγούσες μηχανή ΔΕΝ θα πέρναγες την διασταύρωση χαλαρά όπως με το αυτοκίνητο, θα συμπεριφερόσουν σαν να είχες εσύ στοπ και το ατύχημα δεν θα λάμβανε ποτέ χώρα, αυτό λέω παραπάνω...
Πάνω από 5-6 φορές έχουν παραβιάσει στοπ μπροστά μου και αν απλά πέρναγα καθησυχασμένος ότι έχω προτεραιότητα θα με κάνανε λιώμα.

Πλέον ύστερα από το ατύχημα αυτό ούτε με το αυτοκίνητο περνάω χαλαρά όπου έχω προτεραιότητα. Οι Γερμανοί συνοδηγοί μου πάντα παραξενεύονται όταν με βλέπουν στις διασταυρώσεις να ελέγχω και από την μεριά που έχω προτεραιότητα.
 

qwerty1gr

Moderator
Staff member
23 February 2007
3,762
Γηραιά Αλβιώνα
Πλέον ύστερα από το ατύχημα αυτό ούτε με το αυτοκίνητο περνάω χαλαρά όπου έχω προτεραιότητα. Οι Γερμανοί συνοδηγοί μου πάντα παραξενεύονται όταν με βλέπουν στις διασταυρώσεις να ελέγχω και από την μεριά που έχω προτεραιότητα.

Μονο? Εμενα που εδωσε αρνητικους ποντους στις εξετασεις οδηγησης ο Αμερικανος εξεταστης, γιατι εκοψα ταχυτητα σε διασταυρωση (ειχα προτεραιοτητα) προκειμενου να βεβαιωσω πως δεν ερχεται καποιος. Κατα αυτον, σε νορμαλ συνθηκες, θα καθυστερουσα την κυκλοφορια.

ΥΓ: δεν κοστισε κατι. Περασα τις εξετασεις ανετα (με μονο αυτους τους ποντους). Αυτο θα ελειπε μετα απο 23 χρονια οδηγησης (μηχανη και αυτοκινητο) σε καθημερινη βαση σε 2 χωρες (Ελλαδα, Αγγλια), να με εκοβε ο Γιανκης! :flipout:
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Ξερει κανεις αν και τι προστιμο υπαρχει για το (μη) κρανος του συνοδηγου ? Και ποιος απο τους δυο πληρωνει,οδηγος η συνοδηγος ?
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Κανονικά είναι 350 οδηγός και 100 συνοδηγός.

Πάντως σε όλες τις περιπτώσεις που γνωρίζω, την κλιση την άρπαξε ο οδηγός.
Κάνα 100ρικο..
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Eυχαριστω για τις πληροφοριες

Το κρινω βεβαια εξωφρενικα εισπρακτικο μεσο .Δηλαδη να βρεις καποιον γνωστο στο δρομο και να μην τον παρεις μαζι σου για το κρανος ?