Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΛΑΒΩΝ PANEL Samsung PS51E6500

czoun ....€“ δύο panel (κάθετη γραμμή στο panel δύο φορές).... http://avclub.gr/forum/showthread.php/115759-Κάθετη-γραμμή-σε-Samsung-PS51E6500
gzoun.....δύο panel (blobs και γραμμή στο panel) ..... http://avclub.gr/forum/showthread.php/142797-Samsung-51e6500-βλάβη-Νο3
shadowf .....τρία panel (κάθετη γραμμή στο panel δύο φορές και την τρίτη κολλημένο pixel)..... http://avclub.gr/forum/showthread.p...Σχόλια?p=1057318636&viewfull=1#post1057318636

Περιληπτικά τα τρία ανωτέρω μέλη του forum αντιμετώπισαν βλάβη στο panel ως εξής:

Αρχική βλάβη στο panel (εντός εγγύησης της συσκευής από την ημερομηνία αγοράς της, βλ. link) η οποία επισκευάστηκε χωρίς καμία χρέωση από τη Samsung, συμπεριλαμβανομένων μεταφορικών-εργατικών του εξουσιοδοτημένου sevice.

Εκ νέου κάθετη γραμμή στο ανταλλακτικό panel (μετά την λήξη εγγύησης της συσκευής από την ημερομηνία αγοράς της, βλ. link) η οποία επισκευάστηκε χωρίς καμία χρέωση από τη Samsung, συμπεριλαμβανομένων μεταφορικών-εργατικών του εξουσιοδοτημένου service.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - ΕΓΓΥΗΣΗ Samsung Hellas

Σύμφωνα με την Samsung Hellas, στους czoun και shadowf, οι δύο επισκευές καλύφθηκαν από την αντιπροσωπεία λόγω εγγύησης του ανταλλακτικού panel που τοποθετήθηκε, η οποία είναι δύο ετών από την τοποθέτηση του ανταλλακτικού και δεν έχει σχέση με την ημερ/νία αγοράς της συσκευής.Με το πέρας των επισκευών οι czoun και shadowf ζήτησαν να τους αποσταλεί εγγράφως το ότι και το νέο panel που τοποθετήθηκε θα έχει εγγύηση δύο ετών.

Τα επίσημα e-mail που απέστειλε στους ανωτέρω η Samsung Hellas έγραφαν:

shadowf..... http://avclub.gr/forum/showthread.p...Σχόλια?p=1057344859&viewfull=1#post1057344859

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.

α) Η αντικατάσταση της οθόνης θα γίνει στο πλαίσιο της εγγύησης όπως με ενημερώσατε, η νέα οθόνη με πόσο χρόνο εγγύησης καλύπτεται.

Απ: Το ανταλλακτικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την επισκευή της συσκευής σας,θα καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών.

β) Στο μέλλον μέσα σε αυτό το χρόνο εγγύησης αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και αντικατασταθεί η νέα οθόνη θα εχει και αυτή δικό της χρόνο εγγύησης ή θα ισχύει η εγγύηση της προηγούμενης οθόνης για το υπόλοιπο διάστημα.
Απ: Το κάθε ανταλλακτικό το οποίο χρησιμοποιούμε για την επισκεύη οποιουδήποτε προϊόντος καλύπτεται απο την δική του ανεξάρτητη εγγύηση. Επομένως σε περίπτωση αντικατάστασης της νέας οθόνης, το ανταλλακτικό θα έχει εκ νέου 2 έτη εγγύηση.

γ) Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της Samsung με οθόνη στο πλαίσιο της εγγύησης ή όχι και λόγω του κακού παρελθόντος με παρουσία του ίδιου προβλήματος στα μέχρι τώρα αντικατασταθέντα πάνελ τι προβλέπει η Samsung για την κάλυψη του πελάτη.
Απ: Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης θα εξετάσουμε όλες τις παραμέτρους της υπόθεσης σας και φυσικά θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να σας εξυπηρετήσουμε. Οι απαραίτητες αυτές ενέργειες διαφέρουν ανάλογα με το ιστορικό και τα δεδομένα της κάθε υπόθεσης. Αναλόγως την υπόθεση υπάρχει ενδεχόμενο προσφοράς προς εσάς για αγορά καινούριας συσκευής με δική σας συμμετοχή το ποσό της οποίας θα εξαρτάται από παραμέτρους όπως: έτος κατασκευής της παλιάς συσκευής κλπ.
czoun...... http://avclub.gr/forum/showthread.p...1E6500?p=1057250139&viewfull=1#post1057250139
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.
Σχετικά με το αίτημά σας, σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι σε περίπτωση που παρουσιάσει κάποιο λειτουργικό θέμα η τηλεόραση και οφείλεται στο panel και το νέο panel θα έχει δύο χρόνια εγγύηση, οπότε και θα μπορεί να καλυφθεί από εμάς εάν είναι εντός των 2 ετών από την αλλαγή του.
Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.
Με εκτίμηση,
Η. Α.
Εκ των ανωτέρω, στον shadowf έγινε άμεσα νέα αλλαγή χωρίς καμία χρέωση, καθώς το panel που του παραδόθηκε την τελευταία φορά ναι μεν δεν είχε γραμμή, αλλά είχε κολλημένο pixel.

Τα παραπάνω έγιναν Ιανουάριο και Απρίλιο του 2015 και τον Ιούνιο του 2015 το ανταλλακτικό panel που είχε τοποθετηθεί στην τηλεόραση του gzoun εμφάνισε καθετή γραμμή (συσκευή εκτός εγγύησης-ανταλλακτικό εντός εγγύησης).Κατά την αναγγελία της βλάβης που έκανε στην τηλεφωνική υποστήριξη της Samsung Hellas (δίνοντας τον κωδικό πελάτη που είχε από το αλλαγμένο panel), το πρώτο που του είχαν πει ήταν ότι έχει λήξει η εγγύηση της συσκευής.
Μόλις όμως τους έδωσε τον αριθμό e-mail που είχε αποσταλεί σε εμένα (με την επίσημη απάντηση ότι το αλλαγμένο panel έχει εγγύηση 2 ετών), τον κράτησαν στην αναμονή και μετά από λίγη ώρα τον ενημέρωσαν ότι το panel καλύπτεται από εγγύηση, αλλά θα χρεωθούν τα εργατικά. Ο gzoun τους είπε ότι μισές εγγυήσεις δεν υπάρχουν πουθενά και η επισκευή εκτελέστηκε βάσει εγγύησης, χωρίς καμία χρέωσή του για εργατικά-μεταφορικά.

Όλα καλά μέχρι εδώ και άψογη η αντιμετώπιση, κρατώντας μια επιφύλαξη σχετικά με την περίπτωση του gzoun, ο οποίος αν δεν ήταν αδερφός μου και δεν είχε στη διάθεσή του την απάντηση που είχαν στείλει σε εμένα δεν ξέρω τι θα γινόταν.

ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ.......

Την PS51E6500 μαζί με εμένα και τον αδερφό μου, την είχε αγοράσει ίδια μέρα από το ίδιο μαγαζί και ένας φίλος μου, ο οποίος δεν είναι μέλος του forum. Η βλάβη που αντιμετώπισε ήταν ακριβώς ίδια με τις ανωτέρω..... το «μαμά» panel του έβγαλε κάθετη γραμμή (ένα μήνα πριν βγάλει η δική μου) και αλλάχτηκε εντός εγγύησης δύο ετών από την ημερομηνία αγοράς, ενώ το ανταλλακτικό panel που τοποθετήθηκε 17/2/2014, του έβγαλε πάλι κάθετη γραμμή πριν μερικές μέρες.

Όπως και στον αδερφό μου, κατά την αναγγελία της βλάβης στην τηλεφωνική υποστήριξη της Samsung Hellaς του είπαν ότι έχει λήξει η εγγύηση. Γνωρίζοντας όμως το ιστορικό των δικών μας επισκευών τους είχε έτοιμο και τους έδωσε τον αριθμό e-mail που λένε ότι έχει 2 έτη εγγύηση......... μετά από δύο λεπτά αναμονή του είπαν ότι θα του δώσουν δωρεάν το panel που έχει εγγύηση, αλλά θα χρεωθεί με τα εργατικά και τα μεταφορικά του εξουσιοδοτημένου service.

Στην αναφορά του ότι μισές εγγυήσεις δεν υπάρχουν και στην ερώτηση του πως γίνεται να υπάρχει εγγύηση και παράλληλα να πληρώσει εργατικά, απάντηση δεν πήρε. Στο δεύτερο ερώτημα του για το ύψος του κόστους των εργατικών, η απάντηση που έλαβε ήταν ότι μόνο το εξουσιοδοτημένο service γνωρίζει και θα τον ενημερώσει με την αναγγελία της βλάβης. Και για κερασάκι ......του είπαν ότι η διαδικασία της επισκευής μπορεί να ξεκινήσει μόνο αν αποδεχθεί ότι θα πληρώσει εργατικά-μεταφορικά.

Η τηλεφωνική επικοινωνία σταμάτησε εκεί και την Παρασκευή 18/9/2014 προέβει σε ηλεκτρονική υποβολή του αιτήματος επισκευής και αποστολή e-mail στην Samsung Hellas με όλα τα στοιχεία της δικής μου ΟΛΟΪΔΙΑΣ περίπτωσης, κατά την οποία δεν είχα χρεωθεί τίποτα απολύτως.

Το μεσημέρι της ίδιας μέρας τον πήρε τηλέφωνο το εξουσιοδοτημένο service και το είπε ότι το κόστος μεταφορικών είναι 20 και η αλλαγή panel 80 και το panel θα είναι δωρεάν, ενώ το ίδιο απόγευμα η εξυπηρέτηση πελατών της Samsung του απάντησε ότι:
Η εγγύηση που καλύπτει τα προϊόντα μας είναι διετής και ισχύει με την αποδειξη αγοράς του καταστήματος. Η περιόδος εγγύησης της συσκευής σας έχει λήξει στις 14/06/2014.
Η Samsung Electronics Hellas πάντα με γνώμονα την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της προσπαθεί με άθε τρόπο να βρεί λύσεις για κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Για τη δική σας περίπτωση, όπως σας ενημέρωσε και αρμόδιος εκπρόσωπος της εταιρίας μας, δεν θα χρεωθείτε απολύτως τίποτα για το ανταλλακτικό αλλά θα πληρώσετε τα εργατικά που απαιτεί το εξουσιοδοτημένο σέρβις.
Όπως είναι προφανές, όχι μόνο δεν αναφέρει πουθενά ότι το panel που είχε τοποθετηθεί τον Φεβρουάριο του 2014 έχει εγγύηση 2 ετών, αλλά δεν αναφέρει τίποτα για όσα κατατέθησαν λεπτομερώς και αποδεδειγμένα σχετικά με τα γεγονότα που έχουν γίνει και τις έγγραφες δηλώσεις της Samsung.

ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ:

Πως γίνεται, οι czoun, gzoun και shadowf να καλύφθηκαν πλήρως από εγγύηση τον Ιανουάριο, τον Απρίλιο και τον Ιούνιο του 2015 και άλλος πελάτης με τις ίδιες ακριβώς βλάβες -€“ επισκευές στο ίδιο μοντέλο τηλεόρασης, να πρέπει να πληρώσει 100 εργατικά τον Σεπτέμβριο?
Γίνεται να έχει εγγύηση 2 ετών το ανταλλακτικό και να χρεώνονται τα εργατικά εξουσιοδοτημένου service, για μια επισκευή που θα έχει εγγύηση το νέο ανταλλακτικό μόνο αν τοποθετηθεί από εξουσιοδοτημένο service?
Και το σόι μισή εγγύηση είναι αυτή? Παγκόσμια ή Ελληνική? Και στην τελική εγγύηση είναι ή του κάνουν χάρη?

Τα συμπεράσματα δικά σας.....

Υ.Γ.: Η επικοινωνία με την Samsung δεν έχει λάβει τέλος, αφού πιθανά να μην έχει γίνει αντιληπτό ότι πρόκειται για τις ίδιες ακριβώς περιπτώσεις (αν και φαίνεται ξεκάθαρα από τις ημερομηνίες, τους κωδικούς πελατών, τα Ticket No κ.λ.π.), οι οποίες δεν δικαιολογούν διαφορετική αντιμετώπιση, οπότε θα υπάρξει η σχετική ενημέρωση.
 
Last edited:

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Μόλις τον ενημέρωσαν από τη Samsung Hellas ότι αν δεν αποδεχθεί το κόστος εργατικών δεν θα προχωρήσουν σε επισκευή, υποστηρίζοντας και επιμένοντας ότι η περίπτωσή του είναι διαφορετική από τη δική μου (δεν είχα χρεωθεί τίποτα).

Ας τα ξαναγράψουμε λοπόν για να δούμε τις διαφορές:

Η δική μου περίπτωση:

Αγορά τηλεόρασης: 12/6/2012

1η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 09/03/2014

Αλλαγή χωρίς χρέωση και παράδοση τηλεόρασης από το service : 17/03/2014 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 1ου ανταλλακτικού panel)

12/06/2014 : Λήξη 2ετούς εγγύησης από την αγορά της τηλεόρασης.

2η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 05/12/2014 (σε ισχύ εγγύηση του 1ου ανταλλακτικού panel)

Αλλαγή χωρίς χρέωση και παράδοση τηλεόρασης από το service: 02/01/2015
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η περίπτωση του φίλου μου:

Αγορά τηλεόρασης: 14/6/2012 (η ημερομηνία που την άνοιξε)

1η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 10/02/2014

Αλλαγή χωρίς χρέωση και παράδοση τηλεόρασης από το service : 17/02/2014 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 1ου ανταλλακτικού panel)

14/06/2014 : Λήξη 2ετούς εγγύησης από την αγορά της τηλεόρασης.

2η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 18/09/2015 (σε ισχύ εγγύηση του 1ου ανταλλακτικού panel)

Αλλαγή ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ 100 και παράδοση τηλεόρασης από το service: εντός της εβδομάδος

*Σημειώνω ότι επειδή είμαστε "γειτονιά", το αρμόδιο εξουσιοδοτημένο service είναι το ίδιο και για τους δυό μας.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά και είναι ανήθικο και απαράδεκτο να θεωρούν τους πελάτες του ηλίθιους.

Μπορεί τα 100 να αποτελούν διαφορετικό μέγεθος για τον καθένα μας, αλλά απ' ότι φαίνεται αποτελεί ένα σοβαρότατο ποσό για την Samsung, η οποία δεν έχει κανένα πρόβλημα να γελοιοποιηθεί δημοσίως ........ προκειμένου να το εισπράξει!!!!
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Οι εταιρίες δεν σκάνε για τίποτα. Προσπαθούν να τα αρπάξουν από εδώ και από εκεί με οποιαδήποτε δικαιολογία βρουν. Δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο.
Θα σε βγάλουν τρελό και στο τέλος θα νομίζεις πως κάτι έχεις κάνει λάθος εσύ... τουλάχιστον αυτό θα προσπαθήσουν.
Μην τους κάνεις την χάρη!
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Νομίζω ότι ο νόμος δεν καλύπτει αυτή την περίπτωση. Λέει ξεκάθαρα για ανανέωση της εγγύησης του ανταλλακτικού, αλλά δεν έχει καμιά αναφορά για την τοποθέτηση. Δεν ξέρω αν υπάρχει δεδικασμένο, αλλά αν δεν υπάρχει δύσκολα τα πράγματα. Το ότι σε 3 περιπτώσεις είχε μια Α αντιμετώπιση, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάει σε μια Β αντιμετώπιση, όσο παραμένει σύννομη.
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Εννοείται πως η τοποθέτηση πάει μαζί με την αντικατάσταση. Η εγγύηση έιναι "καλής λειτουργίας" Αν στο δώσει στο χέρι πάει να πει ότι αποδέχεται την δική σου εγκατάσταση ώς σωστή και φυσικά ανανεώνεται για άλλα 2 χρόνια η εγγύηση. Φαντάζεσαι να σου χαλάσει η αντλία βενζίνης στο αυτοκίνητο και να στη δώσει το συνεργείο στο χέρι?
Δεν γίνονται αυτά..
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Αν είναι τόσο αυτονόητο, λογικά θα το λέει και η νομοθεσία. Εγώ δεν γνωρίζω κάποια σχετική διάταξη. Αλλά δεν είμαι νομικός.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Γιώργο δεν είναι μόνο η περίπτωση Α (czoun/2.1.2015) ίδια, είναι και η Β (shadowf/3.4.2015) και η Γ(gzoun/20.6.2015) , μαλιστα στην Β με την παράδοση του 3ου panel διαπιστώθηκε πρόβλημα με κολλημένο pixel και αλλάχτηκε "στο καπάκι" με 4ο panel χωρίς καμία χρέωση.

Ν. 2251/94 / Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις / Παράγραφος 3
http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf
Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.

Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.


Ν. 3587/07 / Τροποποίηση του Ν. 2251/94 / Άρθρο 6 / Παράγραφος 3
http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_3587_2007.pdf
Στο τέλος της αναριθμηθείσας παραγράφου 3 του Άρθρου 5 του ν.2251/94 προστίθενται εδάφια ως εξής:

Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.

Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηιότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι' αυτό, συμβατικά ή από το νόμο.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.
Εν προκειμένω υπάρχει γραπτή δήλωση του κατασκευαστή ότι το ανταλλακτικό έχει εγγύηση 2 ετών και όχι πιθανή διάρκεια ζωής 2 ετών.
Σε κάθε περίπτωση οι νομικοί γνωρίζουν καλύτερα, αλλά κάποια στιγμή πρέπει ν´αρχίσουμε και εμείς σαν καταναλωτές να μην καταπίνουμε αμάσητο ό,τι μας λέει η κάθε αντιπροσωπεία.

Υ.Γ.: Σκέφτηκα να πω του φίλου μου, να τους πει ότι τον λένε petasis και παίρνει τηλέφωνο για ένα ψυγείο Samsung, αλλά λέω ...άσε μην πάθουν κανένα εγκεφαλικό :flipout: -bye-

EDIT

Είναι λογικό και νόμιμο ότι για να έχει εγγύηση οποιοδήποτε ανταλλακτικό, η επισκευή θα πρέπει να γίνει με την ευθύνη του εξουσιοδοτημένου service του κατασκευαστή.

Το πόσο λογικό και νόμιμο είναι ότι για να έχει νέα εγγύηση το ίδιο ανταλλακτικό (που αλλάζεται εντός εγγύησης), υποχρεώνεται ο καταναλωτής να πληρώσει το εξουσιοδοτημένο service.... θα "δείξει".
 
Last edited:

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Την προηγούμενη εβδομάδα και σε συνέχεια των ανωτέρω, ο φίλος μου τους έστειλε e-mail ότι παρανομούν αν χρεώσουν εργατικά για τοποθέτηση ανταλλακτικού εντός εγγύησης και ότι αν επιμείνουν θα προβεί σε καταγγελία.

Προχθές (Δευτέρα), δέχθηκε τηλεφώνημα από την Samsung Hellas, η οποία τον ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό panel *για να του επισκευάσουν την τηλεόραση και πρότειναν να την αλλάξουν με την 50JU6800.

Του είπαν ότι η ανωτέρω δεν έχει 3D (αλλά είναι 4Κ) και δεδομένου ότι ο γιος του παίζει 3D PS3 στην PS51E6500 τους παρακάλεσε να επανεξετάσουν το θέμα, ακόμα κι αν χρειαστεί να επιβαρυνθεί με μια διαφορά τιμής για κάποιο άλλο ακριβότερο μοντέλο με 3D.

Σε δεύτερη επικοινωνία η "take it or leave it" πρόταση της Samsung Hellas ήταν ....ή την φετινή 50JU6800 ή την περσινή 50Η6200 με την διευκρίνηση ότι αυτή την στιγμή έχουν μόνο μία 50JU6800 για την οποία θα πρέπει να γίνει κράτηση το συντομότερο δυνατόν....οπότε το τέλος της διαδικασίας "έκλεισε" με την αλλαγή σε 50JU6800, την οποία θα αποστείλει η Samsung στο service για να του την παραδώσει εντός της εβδομάδος.

50JU6800..... https://www.skroutz.gr/s/7390208/Samsung-UE50JU6800.html?keyphrase=50ju6800

50Η62000..... https://www.skroutz.gr/c/12/television.html?from=most-popular&keyphrase=50Η6200

*Να πω ότι το "δεν υπάρχει ανταλλακτικό panel" μου ακούγεται λίγο περίεργο ....αλλά σε κάθε περίπτωση αυτή ήταν η επίσημη απάντηση της αντιπροσωπείας.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Από την όλη ιστορία, μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες "φιλολογικού ενδιαφέροντος"....για προβλήματα σε panel, που έχουν ή θα αντιμετωπίσουν οι κάτοχοι κάποιας τηλεόρασης (οποιασδήποτε εταιρείας).

Αν ανήκουν στην περίπτωση που κάποια στιγμή έχουν αλλάξει panel, εκτιμώ ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα, αφού ισχύει εγγύηση για το ανταλλακτικό.

Αν όμως ανήκουν στη περίπτωση που μέχρι τώρα δεν έχουν κανένα πρόβλημα και κάποια στιγμή αντιμετωπίσουν βλάβη στο panel?

Το πιθανότερο που θα σκεφτεί κάποιος αν δει βλάβη στο panel, είναι ότι αφού την αγόρασα π.χ. το 2012, έχουν περάσει 3 χρόνια και έχει λήξει η εγγύηση..... αλλά ας πάρω ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία για να μάθω το κόστος αλλαγής, μήπως τυχόν συμφέρει.

ΟΛΟΙ ΜΑΣ λογικά σκεπτόμενοι, μόλις ακούσουμε κανένα 800-900άρι, είτε θα την κρατήσουμε ως έχει ή θα πάμε να πάρουμε μια καινούρια...ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ να γνωρίζουμε αν υπάρχει ανταλλακτικό.

Ας υποθέσουμε ότι κάποιος είναι τόσο πολύ "ερωτευμένος" με την τηλεόρασή του, που δεν έχει μάτια για άλλη και πληρώνει όσο-όσο για να μην την αποχωριστεί...τι θα γίνει τότε? Θα του πει η εκάστοτε αντιπροσωπεία αν υπάρχει ή όχι ανταλλακτικό panel?

-Αν του πει ότι υπάρχει, όλα καλά, αφού την αγαπάει...την πληρώνει....την φτιάχνει ....και συνεχίζει να την απολαμβάνει.

Αν του πει ότι δεν υπάρχει....θα σκεφτεί ο ερωτιάρης πόσο "γριά" είναι και δεν υπάρχει panel?

Ν. 2251/94 - Άρθρο 5:Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις

Παράγραφος 3

Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.

Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης.Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.

Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του
Δεν είχα το χρόνο να ψάξω τα συνοδευτικά έγγραφα του κατασκευαστή της δικής μου τηλεόρασης για να δω αν το αναφέρει κάπου ως οφείλει, αλλά το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό είναι οι "μπροσούρες" των κατασκευαστών όπου, ειδικά για panel, αναφέρουν ως πιθανή διάρκεια ζωής κάποιες δεκάδες χιλιάδες ώρες.

Παράγραφος 7

Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.
Λογικό είναι να πείτε ότι εδώ είναι Ελλάδα και ου μπλέξεις .....και θα έχετε απόλυτο δίκιο!!!!

Αλλά μια καταγγελία μπορεί να "τρέχει" .....κι ας γίνει ό,τι γίνει, όποτε γίνει....ποτέ δεν ξέρεις .....ούτως ή άλλως η τηλεόραση χαλασμένη θα είναι :HTEHETH63:

http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html
Αγόρασα μια ηλεκτρική κουζίνα. Παρουσίασε βλάβη μετά την περίοδο της εγγύησης. Η εταιρεία μου λέει πως δεν έχει ανταλλακτικό γιατί το μοντέλο είναι παλιό.


Όταν το προϊόν βρίσκεται μεν εκτός εγγύησης, όμως εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του (κατά την πώληση ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής), ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την παροχή προμήθειας ανταλλακτικών (ά.5 παράγραφοι 3 & 7 του ν.2251/1994).
Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Εγώ πάντως δεν έχω συναντήσει πωλητή να με ενημερώσει για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Αν και όφειλε.....και ποτέ δεν είναι αργά.

Υ.Γ.: Καμιά από τις τηλεοράσεις που έχουν περάσει από τα χέρια σου, δεν είχε κάποιο αυτοκόλλητο στη κούτα?
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Πόσοι από εμάς μπορεί να υπάρχουν που να τους έχει ενημερώσει κάποιος υπάλληλος ή εταιρία για το παρόν θέμα?
Ένας? Δύο?

Μπράβο από εμένα czoun για το όλο θέμα και τον τρόπο που το έχεις χειριστεί αλλά και για τον τρόπο που μας ενημερώνεις. :a0210:
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: Απάντηση: Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!

Αν και όφειλε.....και ποτέ δεν είναι αργά.

Υ.Γ.: Καμιά από τις τηλεοράσεις που έχουν περάσει από τα χέρια σου, δεν είχε κάποιο αυτοκόλλητο στη κούτα?

Τι αυτοκόλλητο να έχει;
(Το πόσο θα ζήσει το πανελ, δεν είναι το πόσο θα ζήσει το προϊόν. Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν πιέσεις μια εταιρία να σου δώσει χρόνο ζωής 2 χρόνια.)
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Συμφωνώ στο ότι πιθανή ζωή panel,δεν σημαίνει και πιθανή ζωή προϊόντος, αλλά μιλάμε για αλλαγή panel και όχι συσκευής.

Υπό Κ.Σ. δεν χρειάζεται κάποιος να πιέσει μια εταιρεία για να του πει τον πιθανό χρόνο ζωής του καταναλωτικού αγαθού που αγοράζει, καθώς είναι υποχρεωμένη να το κάνει πριν το αγοράσει.

Το θέμα είναι γιατί δεν το κάνει, πόσοι από εμάς γνωρίζουμε ότι είναι υποχρέωσή της και πόσοι από εμάς είναι διατεθειμένοι να το ζητήσουν.

Για παράδειγμα το FAQ που παρέθεσα πριν από το efpolis για ανταλλακτικό κουζίνας δεν αποτελεί υποθετικό σενάριο, αλλά έχει συμβεί και στην πραγματικότητα.

Η εταιρεία (teka) έδωσε επίσημη απάντηση , ότι έχει παρέλθει το νομικά προβλεπόμενο χρονικό διάστημα για το οποίο έπρεπε να διατηρεί ανταλλακτικό (για κάποιο συγκεκριμένο μοντέλου φούρνου), το οποίο μάλιστα προσδιόρισε σε 10 έτη.

Επίσης οι τεχνικές προδιαγραφές που συντάσσονται για την προκήρυξη διαγωνισμών προμήθειας τέτοιου είδους προϊόντων (από τα πιο απλά πχ. κλιματιστικά, συστήματα καθορισμού προτεραιότητας, μέχρι και πιο σύνθετα π.χ. ιατρικά μηχανήματα) περιλαμβάνουν απαραίτητα ξεχωριστό όρο, που απαιτεί την υποβολή δήλωσης του προμηθευτή ή της κατασκευάστριας εταιρείας ότι θα παρέχει για 10 έτη ανταλλακτικά για το προϊόν (από την ημερομήνια εγκατάστασής του), με ρήτρα ή ακόμα και έκπτωση αναδόχου σε περίπτωση που δεν τηρηθεί ο όρος.

Οπότε για αρχή, ας γνωρίζουμε ότι ο κάθε κατασκευαστής ΟΦΕΙΛΕΙ να μας ενημερώσει για την πιθανή διάρκεια του προϊόντος που αγοράζουμε, ώστε να αποφασίσουμε αν θα τον ρωτήσουμε ή όχι και μετά αυτός ας μας πει όσο θέλει.

Στην τελική ακόμα κι αν δεν μας απαντήσει κάποιος την ώρα που αγοράζουμε, υπάρχουν οι φόρμες δήλωσης προϊόντων των κατασκευαστών, όπου μπορούμε με την αγορά κάποιου προϊόντος να δηλώσουμε ημερομηνία αγοράς-Serial No και στην συνέχεια να υποβάλλουμε γραπτώς το ερώτημα για πιθανή διάρκεια ζωής του....5-10 λεπτά χρόνος.

Αν δεν μας απαντήσει, τα κάνουμε copy-paste στην ηλεκτρονική φόρμα καταγγελιών του efpolis και το ερωτημά μας "πηγαίνει" στον κατασκευαστή μέσω αυτών (με δικό τους αριθμό πρωτοκόλλου) στους οποίους οφείλει να απαντήσει για να μας αποστείλουν την απάντηση...πάλι 5-10 λεπτά χρόνος.

Μετά ας μην απαντήσουν κι ας γίνει ό,τι θέλει..... εμάς σαν καταναλωτές δεν θα μας στοιχίσει τίποτα παραπάνω εκτός από λίγο χρόνο...και όλα αυτά από τον καναπέ

Όπως αυτοί εκμεταλλεύονται την άγνοια ή αδιαφορία μας και πράττουν κατά περίπτωση (και όχι βάσει νόμου), έτσι κι εμείς θα πρέπει κάποια στιγμή να πάψουμε να μεμψιμοιρούμε για την κάθε "κακή" αντιπροσωπεία που μπλέξαμε και να απαιτήσουμε αυτά που δικαιωματικά μας ανήκουν...κατά τη γνώμη μου, μόνο αυτή είναι η λύση.

Υ.Γ.:Το θέμα σχετικά με την βλάβη της 6500 τελείωσε, οπότε συζήτηση κάνουμε. -bye-
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,755
Βόλος
Πάντως τώρα με τα capital controls υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών. Πχ λάδι διαφορικού για το Χόντα μου δεν υπήρχε τον Ιούλιο και το άλλαξα τον Σεπτέμβριο. Τον Σεπτέμβριο όμως δεν υπήρχαν "αυθεντικά" μπουζί Χόντα.
Άσε, με την Τέκα το φοβάμαι κι εγώ, το software και το hardware από τις οθόνες αφής έχει bug, και φοβάμαι ότι θα με αφήσει κάποια στιγμή με δυο πανάκριβους φούρνους που δεν θα μπορώ να τους δουλέψω...
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Ναι, το κατάλαβα, συζήτηση κάνουμε. Σωστά όλα αυτά με τις υποχρεώσεις των εταιριών και τι λέει το υπουργείο. Το πρόβλημα είναι ότι όταν εγώ αντιμετώπισα πρόβλημα, το υπουργείο ποτέ δεν βοήθησε.

Σχετικά με ανταλλακτικά αυτοκινήτων, εγώ δεν παρατήρησα πρόβλημα. Στο vw που είχα, είχαν τα πάντα και γνήσια, μαζί με τα αμορτισερ που μου άλλαξαν. Μου κάνει εντύπωση που η Χόντα δεν είχε ανταλλακτικά.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,844
Είμαι παντού
Απάντηση: Re: Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!

Ναι, το κατάλαβα, συζήτηση κάνουμε. Σωστά όλα αυτά με τις υποχρεώσεις των εταιριών και τι λέει το υπουργείο. Το πρόβλημα είναι ότι όταν εγώ αντιμετώπισα πρόβλημα, το υπουργείο ποτέ δεν βοήθησε.

Σχετικά με ανταλλακτικά αυτοκινήτων, εγώ δεν παρατήρησα πρόβλημα. Στο vw που είχα, είχαν τα πάντα και γνήσια, μαζί με τα αμορτισερ που μου άλλαξαν. Μου κάνει εντύπωση που η Χόντα δεν είχε ανταλλακτικά.

ωχ ωχ
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Δεν είναι πετρελαιοκίνητο, και οι ρύποι στο θεό. Οπότε εμένα δεν έχει ειδικό λογισμικό σίγουρα... :flipout: