ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΛΑΒΩΝ PANEL Samsung PS51E6500
czoun .... δύο panel (κάθετη γραμμή στο panel δύο φορές).... http://avclub.gr/forum/showthread.php/115759-Κάθετη-γραμμή-σε-Samsung-PS51E6500
gzoun.....δύο panel (blobs και γραμμή στο panel) ..... http://avclub.gr/forum/showthread.php/142797-Samsung-51e6500-βλάβη-Νο3
shadowf .....τρία panel (κάθετη γραμμή στο panel δύο φορές και την τρίτη κολλημένο pixel)..... http://avclub.gr/forum/showthread.p...Σχόλια?p=1057318636&viewfull=1#post1057318636
Περιληπτικά τα τρία ανωτέρω μέλη του forum αντιμετώπισαν βλάβη στο panel ως εξής:
Αρχική βλάβη στο panel (εντός εγγύησης της συσκευής από την ημερομηνία αγοράς της, βλ. link) η οποία επισκευάστηκε χωρίς καμία χρέωση από τη Samsung, συμπεριλαμβανομένων μεταφορικών-εργατικών του εξουσιοδοτημένου sevice.
Εκ νέου κάθετη γραμμή στο ανταλλακτικό panel (μετά την λήξη εγγύησης της συσκευής από την ημερομηνία αγοράς της, βλ. link) η οποία επισκευάστηκε χωρίς καμία χρέωση από τη Samsung, συμπεριλαμβανομένων μεταφορικών-εργατικών του εξουσιοδοτημένου service.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - ΕΓΓΥΗΣΗ Samsung Hellas
Σύμφωνα με την Samsung Hellas, στους czoun και shadowf, οι δύο επισκευές καλύφθηκαν από την αντιπροσωπεία λόγω εγγύησης του ανταλλακτικού panel που τοποθετήθηκε, η οποία είναι δύο ετών από την τοποθέτηση του ανταλλακτικού και δεν έχει σχέση με την ημερ/νία αγοράς της συσκευής.Με το πέρας των επισκευών οι czoun και shadowf ζήτησαν να τους αποσταλεί εγγράφως το ότι και το νέο panel που τοποθετήθηκε θα έχει εγγύηση δύο ετών.
Τα επίσημα e-mail που απέστειλε στους ανωτέρω η Samsung Hellas έγραφαν:
shadowf..... http://avclub.gr/forum/showthread.p...Σχόλια?p=1057344859&viewfull=1#post1057344859
czoun...... http://avclub.gr/forum/showthread.p...1E6500?p=1057250139&viewfull=1#post1057250139
Εκ των ανωτέρω, στον shadowf έγινε άμεσα νέα αλλαγή χωρίς καμία χρέωση, καθώς το panel που του παραδόθηκε την τελευταία φορά ναι μεν δεν είχε γραμμή, αλλά είχε κολλημένο pixel.
Τα παραπάνω έγιναν Ιανουάριο και Απρίλιο του 2015 και τον Ιούνιο του 2015 το ανταλλακτικό panel που είχε τοποθετηθεί στην τηλεόραση του gzoun εμφάνισε καθετή γραμμή (συσκευή εκτός εγγύησης-ανταλλακτικό εντός εγγύησης).Κατά την αναγγελία της βλάβης που έκανε στην τηλεφωνική υποστήριξη της Samsung Hellas (δίνοντας τον κωδικό πελάτη που είχε από το αλλαγμένο panel), το πρώτο που του είχαν πει ήταν ότι έχει λήξει η εγγύηση της συσκευής.
Μόλις όμως τους έδωσε τον αριθμό e-mail που είχε αποσταλεί σε εμένα (με την επίσημη απάντηση ότι το αλλαγμένο panel έχει εγγύηση 2 ετών), τον κράτησαν στην αναμονή και μετά από λίγη ώρα τον ενημέρωσαν ότι το panel καλύπτεται από εγγύηση, αλλά θα χρεωθούν τα εργατικά. Ο gzoun τους είπε ότι μισές εγγυήσεις δεν υπάρχουν πουθενά και η επισκευή εκτελέστηκε βάσει εγγύησης, χωρίς καμία χρέωσή του για εργατικά-μεταφορικά.
Όλα καλά μέχρι εδώ και άψογη η αντιμετώπιση, κρατώντας μια επιφύλαξη σχετικά με την περίπτωση του gzoun, ο οποίος αν δεν ήταν αδερφός μου και δεν είχε στη διάθεσή του την απάντηση που είχαν στείλει σε εμένα δεν ξέρω τι θα γινόταν.
ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ.......
Την PS51E6500 μαζί με εμένα και τον αδερφό μου, την είχε αγοράσει ίδια μέρα από το ίδιο μαγαζί και ένας φίλος μου, ο οποίος δεν είναι μέλος του forum. Η βλάβη που αντιμετώπισε ήταν ακριβώς ίδια με τις ανωτέρω..... το «μαμά» panel του έβγαλε κάθετη γραμμή (ένα μήνα πριν βγάλει η δική μου) και αλλάχτηκε εντός εγγύησης δύο ετών από την ημερομηνία αγοράς, ενώ το ανταλλακτικό panel που τοποθετήθηκε 17/2/2014, του έβγαλε πάλι κάθετη γραμμή πριν μερικές μέρες.
Όπως και στον αδερφό μου, κατά την αναγγελία της βλάβης στην τηλεφωνική υποστήριξη της Samsung Hellaς του είπαν ότι έχει λήξει η εγγύηση. Γνωρίζοντας όμως το ιστορικό των δικών μας επισκευών τους είχε έτοιμο και τους έδωσε τον αριθμό e-mail που λένε ότι έχει 2 έτη εγγύηση......... μετά από δύο λεπτά αναμονή του είπαν ότι θα του δώσουν δωρεάν το panel που έχει εγγύηση, αλλά θα χρεωθεί με τα εργατικά και τα μεταφορικά του εξουσιοδοτημένου service.
Στην αναφορά του ότι μισές εγγυήσεις δεν υπάρχουν και στην ερώτηση του πως γίνεται να υπάρχει εγγύηση και παράλληλα να πληρώσει εργατικά, απάντηση δεν πήρε. Στο δεύτερο ερώτημα του για το ύψος του κόστους των εργατικών, η απάντηση που έλαβε ήταν ότι μόνο το εξουσιοδοτημένο service γνωρίζει και θα τον ενημερώσει με την αναγγελία της βλάβης. Και για κερασάκι ......του είπαν ότι η διαδικασία της επισκευής μπορεί να ξεκινήσει μόνο αν αποδεχθεί ότι θα πληρώσει εργατικά-μεταφορικά.
Η τηλεφωνική επικοινωνία σταμάτησε εκεί και την Παρασκευή 18/9/2014 προέβει σε ηλεκτρονική υποβολή του αιτήματος επισκευής και αποστολή e-mail στην Samsung Hellas με όλα τα στοιχεία της δικής μου ΟΛΟΪΔΙΑΣ περίπτωσης, κατά την οποία δεν είχα χρεωθεί τίποτα απολύτως.
Το μεσημέρι της ίδιας μέρας τον πήρε τηλέφωνο το εξουσιοδοτημένο service και το είπε ότι το κόστος μεταφορικών είναι 20 και η αλλαγή panel 80 και το panel θα είναι δωρεάν, ενώ το ίδιο απόγευμα η εξυπηρέτηση πελατών της Samsung του απάντησε ότι:
Όπως είναι προφανές, όχι μόνο δεν αναφέρει πουθενά ότι το panel που είχε τοποθετηθεί τον Φεβρουάριο του 2014 έχει εγγύηση 2 ετών, αλλά δεν αναφέρει τίποτα για όσα κατατέθησαν λεπτομερώς και αποδεδειγμένα σχετικά με τα γεγονότα που έχουν γίνει και τις έγγραφες δηλώσεις της Samsung.
ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ:
Πως γίνεται, οι czoun, gzoun και shadowf να καλύφθηκαν πλήρως από εγγύηση τον Ιανουάριο, τον Απρίλιο και τον Ιούνιο του 2015 και άλλος πελάτης με τις ίδιες ακριβώς βλάβες - επισκευές στο ίδιο μοντέλο τηλεόρασης, να πρέπει να πληρώσει 100 εργατικά τον Σεπτέμβριο?
Γίνεται να έχει εγγύηση 2 ετών το ανταλλακτικό και να χρεώνονται τα εργατικά εξουσιοδοτημένου service, για μια επισκευή που θα έχει εγγύηση το νέο ανταλλακτικό μόνο αν τοποθετηθεί από εξουσιοδοτημένο service?
Και το σόι μισή εγγύηση είναι αυτή? Παγκόσμια ή Ελληνική? Και στην τελική εγγύηση είναι ή του κάνουν χάρη?
Τα συμπεράσματα δικά σας.....
Υ.Γ.: Η επικοινωνία με την Samsung δεν έχει λάβει τέλος, αφού πιθανά να μην έχει γίνει αντιληπτό ότι πρόκειται για τις ίδιες ακριβώς περιπτώσεις (αν και φαίνεται ξεκάθαρα από τις ημερομηνίες, τους κωδικούς πελατών, τα Ticket No κ.λ.π.), οι οποίες δεν δικαιολογούν διαφορετική αντιμετώπιση, οπότε θα υπάρξει η σχετική ενημέρωση.
czoun .... δύο panel (κάθετη γραμμή στο panel δύο φορές).... http://avclub.gr/forum/showthread.php/115759-Κάθετη-γραμμή-σε-Samsung-PS51E6500
gzoun.....δύο panel (blobs και γραμμή στο panel) ..... http://avclub.gr/forum/showthread.php/142797-Samsung-51e6500-βλάβη-Νο3
shadowf .....τρία panel (κάθετη γραμμή στο panel δύο φορές και την τρίτη κολλημένο pixel)..... http://avclub.gr/forum/showthread.p...Σχόλια?p=1057318636&viewfull=1#post1057318636
Περιληπτικά τα τρία ανωτέρω μέλη του forum αντιμετώπισαν βλάβη στο panel ως εξής:
Αρχική βλάβη στο panel (εντός εγγύησης της συσκευής από την ημερομηνία αγοράς της, βλ. link) η οποία επισκευάστηκε χωρίς καμία χρέωση από τη Samsung, συμπεριλαμβανομένων μεταφορικών-εργατικών του εξουσιοδοτημένου sevice.
Εκ νέου κάθετη γραμμή στο ανταλλακτικό panel (μετά την λήξη εγγύησης της συσκευής από την ημερομηνία αγοράς της, βλ. link) η οποία επισκευάστηκε χωρίς καμία χρέωση από τη Samsung, συμπεριλαμβανομένων μεταφορικών-εργατικών του εξουσιοδοτημένου service.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - ΕΓΓΥΗΣΗ Samsung Hellas
Σύμφωνα με την Samsung Hellas, στους czoun και shadowf, οι δύο επισκευές καλύφθηκαν από την αντιπροσωπεία λόγω εγγύησης του ανταλλακτικού panel που τοποθετήθηκε, η οποία είναι δύο ετών από την τοποθέτηση του ανταλλακτικού και δεν έχει σχέση με την ημερ/νία αγοράς της συσκευής.Με το πέρας των επισκευών οι czoun και shadowf ζήτησαν να τους αποσταλεί εγγράφως το ότι και το νέο panel που τοποθετήθηκε θα έχει εγγύηση δύο ετών.
Τα επίσημα e-mail που απέστειλε στους ανωτέρω η Samsung Hellas έγραφαν:
shadowf..... http://avclub.gr/forum/showthread.p...Σχόλια?p=1057344859&viewfull=1#post1057344859
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.
α) Η αντικατάσταση της οθόνης θα γίνει στο πλαίσιο της εγγύησης όπως με ενημερώσατε, η νέα οθόνη με πόσο χρόνο εγγύησης καλύπτεται.
Απ: Το ανταλλακτικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την επισκευή της συσκευής σας,θα καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών.
β) Στο μέλλον μέσα σε αυτό το χρόνο εγγύησης αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και αντικατασταθεί η νέα οθόνη θα εχει και αυτή δικό της χρόνο εγγύησης ή θα ισχύει η εγγύηση της προηγούμενης οθόνης για το υπόλοιπο διάστημα.
Απ: Το κάθε ανταλλακτικό το οποίο χρησιμοποιούμε για την επισκεύη οποιουδήποτε προϊόντος καλύπτεται απο την δική του ανεξάρτητη εγγύηση. Επομένως σε περίπτωση αντικατάστασης της νέας οθόνης, το ανταλλακτικό θα έχει εκ νέου 2 έτη εγγύηση.
γ) Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της Samsung με οθόνη στο πλαίσιο της εγγύησης ή όχι και λόγω του κακού παρελθόντος με παρουσία του ίδιου προβλήματος στα μέχρι τώρα αντικατασταθέντα πάνελ τι προβλέπει η Samsung για την κάλυψη του πελάτη.
Απ: Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης θα εξετάσουμε όλες τις παραμέτρους της υπόθεσης σας και φυσικά θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να σας εξυπηρετήσουμε. Οι απαραίτητες αυτές ενέργειες διαφέρουν ανάλογα με το ιστορικό και τα δεδομένα της κάθε υπόθεσης. Αναλόγως την υπόθεση υπάρχει ενδεχόμενο προσφοράς προς εσάς για αγορά καινούριας συσκευής με δική σας συμμετοχή το ποσό της οποίας θα εξαρτάται από παραμέτρους όπως: έτος κατασκευής της παλιάς συσκευής κλπ.
α) Η αντικατάσταση της οθόνης θα γίνει στο πλαίσιο της εγγύησης όπως με ενημερώσατε, η νέα οθόνη με πόσο χρόνο εγγύησης καλύπτεται.
Απ: Το ανταλλακτικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την επισκευή της συσκευής σας,θα καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών.
β) Στο μέλλον μέσα σε αυτό το χρόνο εγγύησης αν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και αντικατασταθεί η νέα οθόνη θα εχει και αυτή δικό της χρόνο εγγύησης ή θα ισχύει η εγγύηση της προηγούμενης οθόνης για το υπόλοιπο διάστημα.
Απ: Το κάθε ανταλλακτικό το οποίο χρησιμοποιούμε για την επισκεύη οποιουδήποτε προϊόντος καλύπτεται απο την δική του ανεξάρτητη εγγύηση. Επομένως σε περίπτωση αντικατάστασης της νέας οθόνης, το ανταλλακτικό θα έχει εκ νέου 2 έτη εγγύηση.
γ) Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της Samsung με οθόνη στο πλαίσιο της εγγύησης ή όχι και λόγω του κακού παρελθόντος με παρουσία του ίδιου προβλήματος στα μέχρι τώρα αντικατασταθέντα πάνελ τι προβλέπει η Samsung για την κάλυψη του πελάτη.
Απ: Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης θα εξετάσουμε όλες τις παραμέτρους της υπόθεσης σας και φυσικά θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να σας εξυπηρετήσουμε. Οι απαραίτητες αυτές ενέργειες διαφέρουν ανάλογα με το ιστορικό και τα δεδομένα της κάθε υπόθεσης. Αναλόγως την υπόθεση υπάρχει ενδεχόμενο προσφοράς προς εσάς για αγορά καινούριας συσκευής με δική σας συμμετοχή το ποσό της οποίας θα εξαρτάται από παραμέτρους όπως: έτος κατασκευής της παλιάς συσκευής κλπ.
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.
Σχετικά με το αίτημά σας, σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι σε περίπτωση που παρουσιάσει κάποιο λειτουργικό θέμα η τηλεόραση και οφείλεται στο panel και το νέο panel θα έχει δύο χρόνια εγγύηση, οπότε και θα μπορεί να καλυφθεί από εμάς εάν είναι εντός των 2 ετών από την αλλαγή του.
Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.
Με εκτίμηση,
Η. Α.
Σχετικά με το αίτημά σας, σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι σε περίπτωση που παρουσιάσει κάποιο λειτουργικό θέμα η τηλεόραση και οφείλεται στο panel και το νέο panel θα έχει δύο χρόνια εγγύηση, οπότε και θα μπορεί να καλυφθεί από εμάς εάν είναι εντός των 2 ετών από την αλλαγή του.
Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.
Με εκτίμηση,
Η. Α.
Τα παραπάνω έγιναν Ιανουάριο και Απρίλιο του 2015 και τον Ιούνιο του 2015 το ανταλλακτικό panel που είχε τοποθετηθεί στην τηλεόραση του gzoun εμφάνισε καθετή γραμμή (συσκευή εκτός εγγύησης-ανταλλακτικό εντός εγγύησης).Κατά την αναγγελία της βλάβης που έκανε στην τηλεφωνική υποστήριξη της Samsung Hellas (δίνοντας τον κωδικό πελάτη που είχε από το αλλαγμένο panel), το πρώτο που του είχαν πει ήταν ότι έχει λήξει η εγγύηση της συσκευής.
Μόλις όμως τους έδωσε τον αριθμό e-mail που είχε αποσταλεί σε εμένα (με την επίσημη απάντηση ότι το αλλαγμένο panel έχει εγγύηση 2 ετών), τον κράτησαν στην αναμονή και μετά από λίγη ώρα τον ενημέρωσαν ότι το panel καλύπτεται από εγγύηση, αλλά θα χρεωθούν τα εργατικά. Ο gzoun τους είπε ότι μισές εγγυήσεις δεν υπάρχουν πουθενά και η επισκευή εκτελέστηκε βάσει εγγύησης, χωρίς καμία χρέωσή του για εργατικά-μεταφορικά.
Όλα καλά μέχρι εδώ και άψογη η αντιμετώπιση, κρατώντας μια επιφύλαξη σχετικά με την περίπτωση του gzoun, ο οποίος αν δεν ήταν αδερφός μου και δεν είχε στη διάθεσή του την απάντηση που είχαν στείλει σε εμένα δεν ξέρω τι θα γινόταν.
ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ.......
Την PS51E6500 μαζί με εμένα και τον αδερφό μου, την είχε αγοράσει ίδια μέρα από το ίδιο μαγαζί και ένας φίλος μου, ο οποίος δεν είναι μέλος του forum. Η βλάβη που αντιμετώπισε ήταν ακριβώς ίδια με τις ανωτέρω..... το «μαμά» panel του έβγαλε κάθετη γραμμή (ένα μήνα πριν βγάλει η δική μου) και αλλάχτηκε εντός εγγύησης δύο ετών από την ημερομηνία αγοράς, ενώ το ανταλλακτικό panel που τοποθετήθηκε 17/2/2014, του έβγαλε πάλι κάθετη γραμμή πριν μερικές μέρες.
Όπως και στον αδερφό μου, κατά την αναγγελία της βλάβης στην τηλεφωνική υποστήριξη της Samsung Hellaς του είπαν ότι έχει λήξει η εγγύηση. Γνωρίζοντας όμως το ιστορικό των δικών μας επισκευών τους είχε έτοιμο και τους έδωσε τον αριθμό e-mail που λένε ότι έχει 2 έτη εγγύηση......... μετά από δύο λεπτά αναμονή του είπαν ότι θα του δώσουν δωρεάν το panel που έχει εγγύηση, αλλά θα χρεωθεί με τα εργατικά και τα μεταφορικά του εξουσιοδοτημένου service.
Στην αναφορά του ότι μισές εγγυήσεις δεν υπάρχουν και στην ερώτηση του πως γίνεται να υπάρχει εγγύηση και παράλληλα να πληρώσει εργατικά, απάντηση δεν πήρε. Στο δεύτερο ερώτημα του για το ύψος του κόστους των εργατικών, η απάντηση που έλαβε ήταν ότι μόνο το εξουσιοδοτημένο service γνωρίζει και θα τον ενημερώσει με την αναγγελία της βλάβης. Και για κερασάκι ......του είπαν ότι η διαδικασία της επισκευής μπορεί να ξεκινήσει μόνο αν αποδεχθεί ότι θα πληρώσει εργατικά-μεταφορικά.
Η τηλεφωνική επικοινωνία σταμάτησε εκεί και την Παρασκευή 18/9/2014 προέβει σε ηλεκτρονική υποβολή του αιτήματος επισκευής και αποστολή e-mail στην Samsung Hellas με όλα τα στοιχεία της δικής μου ΟΛΟΪΔΙΑΣ περίπτωσης, κατά την οποία δεν είχα χρεωθεί τίποτα απολύτως.
Το μεσημέρι της ίδιας μέρας τον πήρε τηλέφωνο το εξουσιοδοτημένο service και το είπε ότι το κόστος μεταφορικών είναι 20 και η αλλαγή panel 80 και το panel θα είναι δωρεάν, ενώ το ίδιο απόγευμα η εξυπηρέτηση πελατών της Samsung του απάντησε ότι:
Η εγγύηση που καλύπτει τα προϊόντα μας είναι διετής και ισχύει με την αποδειξη αγοράς του καταστήματος. Η περιόδος εγγύησης της συσκευής σας έχει λήξει στις 14/06/2014.
Η Samsung Electronics Hellas πάντα με γνώμονα την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της προσπαθεί με άθε τρόπο να βρεί λύσεις για κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Για τη δική σας περίπτωση, όπως σας ενημέρωσε και αρμόδιος εκπρόσωπος της εταιρίας μας, δεν θα χρεωθείτε απολύτως τίποτα για το ανταλλακτικό αλλά θα πληρώσετε τα εργατικά που απαιτεί το εξουσιοδοτημένο σέρβις.
Η Samsung Electronics Hellas πάντα με γνώμονα την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της προσπαθεί με άθε τρόπο να βρεί λύσεις για κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Για τη δική σας περίπτωση, όπως σας ενημέρωσε και αρμόδιος εκπρόσωπος της εταιρίας μας, δεν θα χρεωθείτε απολύτως τίποτα για το ανταλλακτικό αλλά θα πληρώσετε τα εργατικά που απαιτεί το εξουσιοδοτημένο σέρβις.
ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ:
Πως γίνεται, οι czoun, gzoun και shadowf να καλύφθηκαν πλήρως από εγγύηση τον Ιανουάριο, τον Απρίλιο και τον Ιούνιο του 2015 και άλλος πελάτης με τις ίδιες ακριβώς βλάβες - επισκευές στο ίδιο μοντέλο τηλεόρασης, να πρέπει να πληρώσει 100 εργατικά τον Σεπτέμβριο?
Γίνεται να έχει εγγύηση 2 ετών το ανταλλακτικό και να χρεώνονται τα εργατικά εξουσιοδοτημένου service, για μια επισκευή που θα έχει εγγύηση το νέο ανταλλακτικό μόνο αν τοποθετηθεί από εξουσιοδοτημένο service?
Και το σόι μισή εγγύηση είναι αυτή? Παγκόσμια ή Ελληνική? Και στην τελική εγγύηση είναι ή του κάνουν χάρη?
Τα συμπεράσματα δικά σας.....
Υ.Γ.: Η επικοινωνία με την Samsung δεν έχει λάβει τέλος, αφού πιθανά να μην έχει γίνει αντιληπτό ότι πρόκειται για τις ίδιες ακριβώς περιπτώσεις (αν και φαίνεται ξεκάθαρα από τις ημερομηνίες, τους κωδικούς πελατών, τα Ticket No κ.λ.π.), οι οποίες δεν δικαιολογούν διαφορετική αντιμετώπιση, οπότε θα υπάρξει η σχετική ενημέρωση.
Last edited: