Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,845
Athens
Τι έγινε τελικά με την TV ?
Αν ακόμα δεν έχει βγεί άκρη ας τους πεί έρχομαι να μου δώσετε το πάνελ, το εγκαθιστώ μόνος μου.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Τι έγινε τελικά με την TV ?
Αν ακόμα δεν έχει βγεί άκρη ας τους πεί έρχομαι να μου δώσετε το πάνελ, το εγκαθιστώ μόνος μου.

Προχθές (Δευτέρα), δέχθηκε τηλεφώνημα από την Samsung Hellas, η οποία τον ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό panel *για να του επισκευάσουν την τηλεόραση και πρότειναν να την αλλάξουν με την 50JU6800.

Του είπαν ότι η ανωτέρω δεν έχει 3D (αλλά είναι 4Κ) και δεδομένου ότι ο γιος του παίζει 3D PS3 στην PS51E6500 τους παρακάλεσε να επανεξετάσουν το θέμα, ακόμα κι αν χρειαστεί να επιβαρυνθεί με μια διαφορά τιμής για κάποιο άλλο ακριβότερο μοντέλο με 3D.

Σε δεύτερη επικοινωνία η "take it or leave it" πρόταση της Samsung Hellas ήταν ....ή την φετινή 50JU6800 ή την περσινή 50Η6200 με την διευκρίνηση ότι αυτή την στιγμή έχουν μόνο μία 50JU6800 για την οποία θα πρέπει να γίνει κράτηση το συντομότερο δυνατόν....οπότε το τέλος της διαδικασίας "έκλεισε" με την αλλαγή σε 50JU6800, την οποία θα αποστείλει η Samsung στο service για να του την παραδώσει εντός της εβδομάδος.

50JU6800..... https://www.skroutz.gr/s/7390208/Samsung-UE50JU6800.html?keyphrase=50ju6800

50Η62000..... https://www.skroutz.gr/c/12/television.html?from=most-popular&keyphrase=50Η6200

Περιμένει να του στείλουν την 50JU6800.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,845
Athens
not bad after all ( δυστυχώς στην Ελλάδα για να γίνει αυτό το αυτονόητο "after all" πρέπει να γίνει ντόρος, σαματάς, τηλέφωνα, καταγγελίες... )
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Η 50JU6800 παραδόθηκε στον φίλο μου.

Χωρίς να είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, μόλις την εγκατέστησε και είδε το τηλεοπτικό, η πρώτη του σκέψη που πέρασε από το μυαλό του ήταν ότι....

....και να κρατούσε την παλιά, η γραμμή θα τον ενοχλούσε λιγότερο :rolleyes:

Μόλις βρω χρόνο θα πάω να την δω κι εγώ.
 

ChrisV.

AVClub Enthusiast
8 January 2010
1,062
SunCity
Κάτοχος της PS E550 και στα 3 χρόνια εμφανίστηκε η "γνωστή" απότι διαβάζω, κάθετη γραμμή .
Γνωρίζει κάποιος κόστος αντικατάστασης πάνελ με εργασία;
Πρέπει να απευθυνθώ αποκλειστικά στη samsung ή μπορώ και κάπου αλλού για να μου στοιχίσει λιγότερα?

Διάβασα και στο thread της 6500 ότι σε μία περίπτωση αλλάχθηκε η προβληματική με νέα τηλεόραση και εκτός εγγύησης. Υπάρχει περίπτωση να καταφέρω κάτι τέτοιο?
 

ChrisV.

AVClub Enthusiast
8 January 2010
1,062
SunCity
Μίλησα σήμερα με το σέρβις της περιοχής μου.
Κόστος ανταλλακτικού περίπου στα 500 και εργασία περίπου 100.
Ο εξυπηρετικότατος όμως κύριος από το τηλ μου πρότεινε το εξής.
Τους πάω την τηλεόραση, χρεώνομαι 30 ευρώ για τη διάγνωση, και αυτός με τη σειρά του στέλνει ένα μέιλ στα κεντρικά της samsung, και ζητάει να μη χρεωθώ το ανταλλακτικό γιατί 3 χρόνια είναι πολύ λίγα για να χαλάσει.
Μου εξήγησε πως δε μου εγγυάται για την απάντηση όμως το έχουν ξαναπεράσει έτσι από τη samsung.
Οπότε ή χάνω 30 ευρώ ή με 130 θα έχω καινούριο πάνελ, γιατί για να πληρώσω 600 και ευρώ δεν υπάρχει περίπτωση, ας βλέπω έτσι μέχρι να χαλάσει τελείως.
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Μίλησα σήμερα με το σέρβις της περιοχής μου.
Κόστος ανταλλακτικού περίπου στα 500 και εργασία περίπου 100.
Ο εξυπηρετικότατος όμως κύριος από το τηλ μου πρότεινε το εξής.
Τους πάω την τηλεόραση, χρεώνομαι 30 ευρώ για τη διάγνωση, και αυτός με τη σειρά του στέλνει ένα μέιλ στα κεντρικά της samsung, και ζητάει να μη χρεωθώ το ανταλλακτικό γιατί 3 χρόνια είναι πολύ λίγα για να χαλάσει.
Μου εξήγησε πως δε μου εγγυάται για την απάντηση όμως το έχουν ξαναπεράσει έτσι από τη samsung.
Οπότε ή χάνω 30 ευρώ ή με 130 θα έχω καινούριο πάνελ, γιατί για να πληρώσω 600 και ευρώ δεν υπάρχει περίπτωση, ας βλέπω έτσι μέχρι να χαλάσει τελείως.
Προσωπικά κάτι δε μου πάει καλά σε αυτό που λέει - προτείνει ο κύριος. Θεωρώ αδύνατον να πει η Samsung << ναι βρε παιδί μου λίγα τα τρία χρόνια και δε πειράζει που έχει ένα χρόνο εκτός εγγύησης, ας του δώσουμε δωρεάν το πάνελ >>. Κάτι άλλο παίζει με τη πρόταση του κυρίου......
 

dchatz

New member
16 November 2007
54
Αγαπητοί φίλοι,

Είχα περίπου τα ίδια με την δική μου τηλεόραση, LE40FBD, και την τελευταία φορά άνοιξε μόνο με ήχο και γραμμές στο 1/3 της οθόνης, σαν να πάει να δείξει εικόνα. Την πήγα στο service (αφού μου έφυγε η μέση), και μου είπαν ότι το κόστος ειναι ασύμφορο, έχει χαλάσει panel και κάτι άλλο. Πρέπει να το παραγγείλουν αν το βρουν και θα κοστίσει 500-600 ευρώ. Την έχω σπίτι και τρώγομαι να πάρω και δευτερη γνώμη. Την είχα αγοράσει το 2007 με κόστος 1500 ευρώ και καταλαβαίνετε τη γκρίνια της γυναίκας μου. Αξίζει να το ψάξω για δεύτερη γνώμη?
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Απάντηση: Re: Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!

??????????

Έχω περιγράψει λεπτομερώς την διαδικασία που τηρεί η Samsung.....ρίξε μια ματιά στα παρακάτω και θα καταλάβεις.

http://avclub.gr/forum/showthread.php/115759-Κάθετη-γραμμή-σε-Samsung-PS51E6500

http://avclub.gr/forum/showthread.php/94670-Samsung-PS-E6500-Plasma-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page97

Δεν μπορεί να ξεκινήσει διαδικασία επισκευής από την Samsung, εαν η βλάβη δεν πάρει "Κωδικό Πελάτη" και "Ticket No".

Δεν ξέρω αν η αντιπροσωπεία μπορεί να εμπλακεί "κατόπιν εορτής" σε πρωτοβουλίες που παίρνουν τα service και να καλύψει εκ των υστέρων μέρος της γενομένης δαπάνης.

Αν ήμουν στην θέση σου θα ήμουν επιφυλακτικός ως προς την πρόταση που σου έγινε και σε κάθε περίπτωση θα επικοινωνούσα με την αντιπροσωπεία για να έχω επίσημη ενημέρωση.

Μην ξεχνάς ότι εαν αρνηθεί η Samsung να καλύψει τα 500 του panel (εμένα μου είχαν πει 800 στο επίσημο κεντρικό service της Service One) θα υποχρεωθείς να πληρώσεις όλο το ποσό από την τσέπη σου για να έχεις μια τηλεόραση, που έχει μεγάλες πιθανότητες να ξαναβγάλει την γραμμή σε 2-3 χρόνια.

Περιληπτικά...

Samsung Hellas -> Επίσημο service της η Service One -> H Service One έχει συμβάσεις με κατά τόπους service, τα οποία εξουσιοδοτεί για τις επισκευές.

Διαδικασία επισκευής...

- Τηλ. αναγγελία ή δήλωση της βλάβης ηλεκτρονικά στην Samsung (έχω τα link στα νήματα που σε παραπέμπω)

-> Ενημέρωση από την Samsung για τον τρόπο που θα χειριστεί τη βλάβη (εντός ή εκτός εγγύησης) ->

- > Αν ξεκινήσει η διαδικασία, η Samsung δίνει Κωδικό Πελάτη & Ticket No βλάβης ->

-> Σε παίρνει τηλ το εξουσιοδοτημένο service για να προγραμματιστεί η επίσκεψη ->

-> Έρχονται την βλέπουν και την παίρνουν ->

-> Το service συντάσει τεχνική έκθεση για την βλάβη και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται και την στέλνει στη Samsung ->

-> Η Samsung εγκρίνει τι θα καλύψει από το κόστος ->

-> Γίνεται η παραγγελία ανταλλακτικών και η επισκευή ->

-> Το εξουσιοδοτημένο service επιστρέφει την τηλεόραση επισκευασμένη.

Εγώ θα έπαιρνα οπωσδήποτε τη Samsung τηλέφωνο, γιατί αν ήταν να "καπελωθώ" όλο το κόστος από ίσως, μπορεί, έχει ξαναγίνει, δεν έχει ξαναγίνει κ.λ.π.....

...θα την κράταγα όπως είναι ή θα έπαιρνα καινούρια.

Υ.Γ.: Εαν δεν υπάρχει ανταλλακτικό panel για την Ε550 (φοράει ίδιο με την 6500), τότε το service θα σε έχει βάλει να την κάνεις βόλτα και επειδή δεν θα μπορεί να την επισκευάσει θα σου χρεώσει μόνο τα 30 του "κόπου" του.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Διάβασα και στο thread της 6500 ότι σε μία περίπτωση αλλάχθηκε η προβληματική με νέα τηλεόραση και εκτός εγγύησης. Υπάρχει περίπτωση να καταφέρω κάτι τέτοιο?

Που το διάβασες αυτό??

Απ´ότι θυμάμαι οι περιπτώσεις που ήταν εκτός εγγύησης της συσκευής (μετά την ημερ/νία αγοράς), καλυπτόντουσαν από την εγγύηση του ανταλλακτικού panel (το οποίο είχε ήδη αλλαχτεί εντός εγγύησης της συσκευής και είχε δική του εγγύηση), επειδή η βλάβη ήταν αποκλειστικά σε αυτό.

Η αλλαγή με καινούρια έγινε επειδή η Samsung έπρεπε να αντικαταστήσει το ανταλλακτικό εντός εγγύησης (μόνο το panel), το οποίο κατά δήλωσή της δεν υπάρχει πια.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αγαπητοί φίλοι,

Είχα περίπου τα ίδια με την δική μου τηλεόραση, LE40FBD, και την τελευταία φορά άνοιξε μόνο με ήχο και γραμμές στο 1/3 της οθόνης, σαν να πάει να δείξει εικόνα. Την πήγα στο service (αφού μου έφυγε η μέση), και μου είπαν ότι το κόστος ειναι ασύμφορο, έχει χαλάσει panel και κάτι άλλο. Πρέπει να το παραγγείλουν αν το βρουν και θα κοστίσει 500-600 ευρώ. Την έχω σπίτι και τρώγομαι να πάρω και δευτερη γνώμη. Την είχα αγοράσει το 2007 με κόστος 1500 ευρώ και καταλαβαίνετε τη γκρίνια της γυναίκας μου. Αξίζει να το ψάξω για δεύτερη γνώμη?

Η απάντηση που σου έδωσε το service είναι τιμιότατη, δεν νομίζω να χρειάζεται δεύτερη γνώμη, η συμφερότερη λύση είναι να πας σε καινούρια.

Υ.Γ.: Αν χρειαστείς βοήθεια για αγορά νέας τηλεόρασης, μπορείς να ανοίξεις θέμα στην αντίστοιχη κατηγορία ;)
 
Last edited:

ChrisV.

AVClub Enthusiast
8 January 2010
1,062
SunCity
Φίλε czoun, καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που αφιέρωσες για να διατυπώσεις την απάντηση σου .
Με τον συνεργάτη της samsung που μίλησα, μου είπε πως πρώτα θα ενημερωθώ για την απάντηση της samsung σχετικά με το αν θα χρεωθώ το ανταλλακτικό ή όχι, και μετά θα αποφασίσω αν θα προχωρήσουμε στην αντικατάσταση του ή όχι.
Αν δε με χρεώσουν το ανταλλακτικό προχωράμε και χρεώνομαι μόνο την εργασία συν το 30άρι.
Αν με χρεώσουν την παίρνω πίσω και με χρεώνουν μόνο το 30άρι.

Φυσικά θα κάνω ένα τηλέφωνο στη samsumg να μου πουν και αυτοί την επίσημη άποψη τους, μιας και με βάλατε σε σκέψεις οι οποίες για να είμαι ειλικρινής δεν είχαν περάσει από το μυαλό μου.

Ίσως να μην κατάλαβα καλά στο κομμάτι που ανέφερες για την αντικατάσταση του ανταλλακτικού χωρίς χρέωση παρόλο που ήταν εκτός εγγύησης και να ήταν περίπτωση ήδη αλλαγμένου ανταλλακτικού.

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι, θα ενημερώσω για ότι νεότερο.
 

ChrisV.

AVClub Enthusiast
8 January 2010
1,062
SunCity
.....και μόλις μίλησα με samsung η οποία μου επιβεβαίωσε ακριβώς τα λεγόμενα του συνεργάτη τους.
"μάλιστα κύριε, η διαδικασία αυτή γίνετε και αφορά προβλήματα σε ηλεκτρονικές συσκευές μέχρι 5ετίας, στις οποίες το συνολικό κόστος επισκευής πλησιάζει το αρχικό κόστος αγοράς της συσκευής. Προχωρήστε στη διαδικασία που σας είπε ο συνεργάτης μας και το πιθανότερο είναι να το δεχτούμε"
Αυτά είναι ακριβώς τα λόγια της Κας που μίλησα.
Μένει να καλέσω αύριο ξανά και να ρωτήσω διαθεσιμότητα ανταλλακτικού, γιατί εκτός από το μοντέλο μου ζήτησαν και serial number το οποίο δεν έχω μαζί μου γιατί είμαι εκτός σπιτιού.
 

ChrisV.

AVClub Enthusiast
8 January 2010
1,062
SunCity
.....και τα άσχημα νέα έφτασαν.
Το ανταλλακτικό δεν είναι διαθέσιμο και ούτε καν παράγετε για να το παραγγείλουμε.
Οπότε η τηλεόραση θα μείνει έτσι. Θα μπει και στις αγγελίες στα 150 ευρώ γιατί παρόλο που έχει μόνο μια λεπτή πράσινη γραμμή, εγώ που ξέρω ότι υπάρχει το μάτι μου πάει συνέχεια εκεί. Η γυναίκα μου ας πούμε λέει πως ούτε καν τη βλέπει.
Κρίμα πάντως μόλις 3 ετών...!!!
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Τελικά στην πράξη το προσδόκιμο ζωής είναι όσο διαρκεί η εγγύηση.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,844
Είμαι παντού
Απάντηση: Re: Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!

.....και τα άσχημα νέα έφτασαν.
Το ανταλλακτικό δεν είναι διαθέσιμο και ούτε καν παράγετε για να το παραγγείλουμε.
Οπότε η τηλεόραση θα μείνει έτσι. Θα μπει και στις αγγελίες στα 150 ευρώ γιατί παρόλο που έχει μόνο μια λεπτή πράσινη γραμμή, εγώ που ξέρω ότι υπάρχει το μάτι μου πάει συνέχεια εκεί. Η γυναίκα μου ας πούμε λέει πως ούτε καν τη βλέπει.
Κρίμα πάντως μόλις 3 ετών...!!!

απ'οσο ξερω,ειναι υποχρεωμενοι να κρατουν ανταλλακτικα για δεκα χρονια.
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,791
Εχει πλεον ξεφτιλιστει το θεμα με τα μουφα υλικα που βαζουν στα πανελ. Ολες οι τηλεορασεις πλεον χαλανε στα 2-3 χρονια για να γινονται επισκευες και αγορες νεων προιοντων και να κινειται η αγορα. Εχω αλλαξει 9 τηλεορασεις σε 4 χρόνια!!!

Αλητεία δηλαδη...