Χαίρεται και απο εμένα,κάτοχος samsung ps51e530 με αγορά το 2013.Εναν χρόνο μετά μου εμφάνισε έντονο ρόζ πιξέλιασμα στην αριστερή μεριά του πάνελ το οποίο και αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης.
Πρίν απο ένα μήνα έβγαλε πρόβλημα και το δεύτερο πάνελ το οποίο έχει εμφανίσει κάθετες γραμμές στην οθόνη χωρίς να έχω καθόλου εικόνα,το καινούριο πάνελ που μου έβαλαν κλείνει 2 χρόνια τον Οκτώβριο οπότε σάν ανταλλακτικό είναι εντός εγγύησης σωστα?
Μίλησα με το support της samsung κάνοντας εμφανή την δυσαρέσκεια μου για το προιόν,και η απάντηση τους ήταν:
Αγαπητέ Κύριε XXXXXX
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.
Σχετικά με το αίτημά σας, σας θα σας παρακαλούσαμε θερμά, να επισκεφθείτε κάποιο από τα σερβις μας, ώστε η συσκευή να περάσει τεχνικό έλεγχο και να σας δωθεί κάποιο κόστος του ανταλλακτικού και της επισκευής. Αφού πάρετε το κόστος, θα χρειαστεί να επικοινωνήσουμε πάλι για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Mπορείτε, να μεταβείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο (
http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/) ώστε να βρείτε το πλησιέστερο προς εσάς επισκευαστικό κέντρο της Samsung.
Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.
Αύριο θα πάει σε εξουσιοδοτημένο για έλεγχο.Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω εδώ.