Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!

queensryche

Established Member
17 July 2007
261
Αισίως φτάσαμε στο τρίτο panel με κάθετη γραμμή. Ύστερα από επικοινωνία με το service, με πληροφόρησαν ότι πρέπει να χρεωθώ το ποσό των εργατικών και της μεταφοράς.
Επικοινώνησα ξανά με την Samsung και με επιβεβαίωσαν ότι αυτή είναι πολιτική της εταιρίας και ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι. Δεν δέχτηκα και περιμένω τηλέφωνο από προιστάμενο εντός της εβδομάδας. Πως να το χειριστώ το θέμα; Όντως όταν πρόκειται για εγγύηση ανταλλακτικού πρέπει να χρεωνόμαστε μεταφορά και εργασία;
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Δεν νομίζω να υπάρχει απάντηση σε αυτό. Τα μεταφορικά σίγουρα μπορούν να βγουν εκτός εγγύησης, αλλά στην περίπτωση του εξαρτήματος (το οποίο έχει εγγύηση σαν εξάρτημα), φοβάμαι ότι θα πρέπει να ανατρέξουμε σε δεδικασμένα (αν υπάρχουν). Κοινώς, μόνο νομικοί μπορεί να ξέρουν. Ο νόμος δεν νομίζω να είναι τόσο σαφής.
 

gzoun

AVClub Addicted Member
8 March 2008
1,958
Αθήνα-Μενίδι
Αισίως φτάσαμε στο τρίτο panel με κάθετη γραμμή. Ύστερα από επικοινωνία με το service, με πληροφόρησαν ότι πρέπει να χρεωθώ το ποσό των εργατικών και της μεταφοράς.
Επικοινώνησα ξανά με την Samsung και με επιβεβαίωσαν ότι αυτή είναι πολιτική της εταιρίας και ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι. Δεν δέχτηκα και περιμένω τηλέφωνο από προιστάμενο εντός της εβδομάδας. Πως να το χειριστώ το θέμα; Όντως όταν πρόκειται για εγγύηση ανταλλακτικού πρέπει να χρεωνόμαστε μεταφορά και εργασία;


..... μισές εγγυήσεις δεν υπάρχουν.

http://avclub.gr/forum/showthread.php/142797-Samsung-51e6500-βλάβη-Νο3
 

queensryche

Established Member
17 July 2007
261
Είχαμε νέα.
Ανταλλακτικό panel δεν υπάρχει και θα γίνει αντικατάσταση με την 50JU6800.
 

jimzak

New member
24 March 2013
5
Χαίρεται και απο εμένα,κάτοχος samsung ps51e530 με αγορά το 2013.Εναν χρόνο μετά μου εμφάνισε έντονο ρόζ πιξέλιασμα στην αριστερή μεριά του πάνελ το οποίο και αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης.
Πρίν απο ένα μήνα έβγαλε πρόβλημα και το δεύτερο πάνελ το οποίο έχει εμφανίσει κάθετες γραμμές στην οθόνη χωρίς να έχω καθόλου εικόνα,το καινούριο πάνελ που μου έβαλαν κλείνει 2 χρόνια τον Οκτώβριο οπότε σάν ανταλλακτικό είναι εντός εγγύησης σωστα?
Μίλησα με το support της samsung κάνοντας εμφανή την δυσαρέσκεια μου για το προιόν,και η απάντηση τους ήταν:

Αγαπητέ Κύριε XXXXXX


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.



Σχετικά με το αίτημά σας, σας θα σας παρακαλούσαμε θερμά, να επισκεφθείτε κάποιο από τα σερβις μας, ώστε η συσκευή να περάσει τεχνικό έλεγχο και να σας δωθεί κάποιο κόστος του ανταλλακτικού και της επισκευής. Αφού πάρετε το κόστος, θα χρειαστεί να επικοινωνήσουμε πάλι για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Mπορείτε, να μεταβείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο (http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/) ώστε να βρείτε το πλησιέστερο προς εσάς επισκευαστικό κέντρο της Samsung.



Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.


Αύριο θα πάει σε εξουσιοδοτημένο για έλεγχο.Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω εδώ.
 

jimzak

New member
24 March 2013
5
Επίσης να προσθέσω ότι μου ζητήθηκε ένα ποσό απο το service για τον έλεγχο της τηλεόρασης,απο ότι βλέπω εδώ αρκετοί απο εσάς έγινε αντικατάσταση η επισκευή χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση.
Επειδή το ποσό πρεπει να πληρωθεί προκαταβολικά ,και οι εποχές είναι δύσκολες τι θα μου προτείνατε να κάνω?
 

shadowf

Senior Member
Επειδή αυτή η διαδικασία θεωρώ ότι αφορά τα προϊόντα εκτός εγγύησης και το πάνελ έχει εγγύηση δυο χρόνια μια επίσκεψη τεχνικού στο σπίτι χωρίς χρέωση για την διαπίστωση του προβλήματος είναι σωστότερη.

Καλύτερα να τους πάρεις τηλέφωνο και με βάση το ιστορικό(προηγούμενη αλλαγή πάνελ) να ζητήσεις όλη η διαδικασία να γίνει με επίσκεψη τεχνικού.

Αν φταίει το πάνελ(που μάλλον αυτό φταίει) θα σου επιστρέψουν τα χρήματα από το service;
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Να επικοινωνήσεις με το συνήγορο του καταναλωτή να του πεις τη περίπτωσή σου και να σε συμβουλέψει τι πρέπει να κάνεις.
Πάντως από όσο ξέρω, δεν είμαι όμως σίγουρος, το ανταλλακτικό έχει σίγουρα τη δική του εγγύηση , αλλά δεν ξέρω πόσο διάστημα το καλύπτει και μάλιστα όταν έχει λήξει η συνολική εγγύηση του προϊόντος.
Αλλά πχ αν η συνολική εγγύηση έληξε πριν ένα μήνα και εσύ πριν 1,5 μήνα άλλαξες το πάνελ εντός εγγύησης, θα σου πουν αν ξανά χαλάσει το πάνελ, ότι είναι πια εκτός εγγύησης; Αυτό είναι αδύνατον....Το θέμα λοιπόν είναι να μάθεις για πόσο χρονικό διάστημα καλύπτεται το ανταλλακτικό από την εγγύηση;
 

jimzak

New member
24 March 2013
5
Τελικά πήγα την τηλεόραση εχτές στο επίσημο service και δείχνοντας τα email που είχα επικοινωνήσει με την samsung,δεν μου ζήτησε κάποιο ποσό για τον έλεγχο.
Από το service θα μου πούνε πόσο είναι το συνολικό κόστος ανταλλακτικού και επισκευής και απο εκεί και πέρα θα ξανά επικοινωνήσω με την samsung να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Το γαμώτο είναι ότι την πρόσεχα πάρα πολύ και είχε παίξει απειροελάχιστες ώρες μέσα στα 3 χρόνια,την είχα στρώσει σωστά και στο πρώτο και στο δεύτερο πάνελ,δέν είχε παίξει σχεδόν ποτέ τηλεοπτικό,
μόνο αγώνες motogp από οτεtv και είχε αγοραστεί κυρίως για θέαση ταινίων τις οποίες και πάλι πρόσεχα να μήν έχουνε μαύρες μπάρες και να προβάλονται σε full screen.

Το καινούριο πάνελ κλείνει 2 χρόνια τον Οκτώβριο,οπότε είμαι εντός εγγύησης του ανταλλακτικού.Όπως και να έχει θα σας κρατήσω ενήμερους για την πορεία της όλης κατάστασης,γιατί καλό είναι να ξέρουνε όλοι πώς μας αντιμετωπίζει η κάθε εταιρία.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,513
Μεταμορφωση
Καλή η εξελιξη του θέματος σου ,εστω και με παρέμβαση της Samsung.
Αν αλλάξει κάτι , ενημέρωσε μας.
 

jimzak

New member
24 March 2013
5
Εννοείται θα ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος,γιατί όπως έγραψα και προηγουμένος καλό είναι να γνωρίζουμε τι δικαιώματα έχουμε σαν καταναλωτές και το πώς μας αντιμετωπίζει η κάθε εταιρεία.
Επίσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω και το forum γιατί ενημερώνεται τον κόσμο (μέσα και εγώ) για το πώς πρέπει να κινείται σε παρόμοιες καταστάσεις.
 

jimzak

New member
24 March 2013
5
Τελικά ενημερώθηκα απο samsung πώς θα μου καλύψουν το panel σαν ανταλλακτικό και θα χρεωθώ 80 εργασία.