Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.
Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova σε τεχνικό επίπεδο, και θα μπορούν να απευθύνουν τις ερωτήσεις - απορίες τους.
Στην συνέχεια ένας εκ των εκπροσώπων της Nova θα απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός.
Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova. Το moderation στο παρών νήμα θα είναι αυστηρό.
Χρησιμοποιείστε πρώτα την αναζήτηση του forum πριν υποβάλετε το ερώτημα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο θέμα και απάντηση.
Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (18345 &
[email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.
Οι επίσημοι εκπρόσωποι της Nova είναι τα μέλη με nicknames:
- Forthnet.Nova.Rep1
- Forthnet.Nova.Rep2
- Forthnet.Nova.Rep3
- Forthnet.Nova.Rep4
- Forthnet.Nova.Rep5 και
- Forthnet.Nova.Rep6
Τους καλωσορίζουμε στο avclub, και ελπίζουμε στην πολύτιμη βοήθειά τους.
Υ.Γ. Θέματα που άπτονται εμπορικού ενδιαφέροντος π.χ. πακέτα της Nova, τιμές, προσφορές κ.λ.π. δεν θα συζητούνται εδώ. Δελτία τύπου της εταιρείας σχετικά με εμπορικά θέματα και προσφορές θα στέλνονται απ' τους υπεύθυνους της εταιρείας στους αρμόδιους συντονιστές της κατηγορίας, και εν συνεχεία θα αναρτώνται σε ειδικό νήμα.