*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Sers1612

Established Member
11 March 2014
170
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Kαλημέρα





@Sers1612.

Από την ενημέρωση που έχουμε και από τον συνάδελφο που σε κάλεσε, το ελέγχουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις με τα αρμόδια τμήματα και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.
Ευχαριστώ πολύ Κώστα.
Η επικοινωνία με τον συνάδελφο σού ήταν άμεση και με διάθεση για βοήθεια.
Ελπίζω να βρούμε άκρη...
 

giopa62

New member
13 December 2011
47
Απάντηση: *** Nova official support ***

Κώστα,
θα επικοινωνήσετε μαζί μου σήμερα;
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Κώστα,
θα επικοινωνήσετε μαζί μου σήμερα;
Ευχαριστώ

@giopa62

Καλησπέρα,

Ναι, έχουμε ζητήσει την απαραίτητη ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα και θα κληθείς από συνάδελφο εντός της ημέρας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

aloginid

New member
28 December 2013
93
Re: *** Nova official support ***

Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα:

Σήμερα δέχτηκα μια κλήση από μια κοπέλα που έλεγε ότι είναι από τη NOVA. Πήρε τηλέφωνο για να μου μιλήσει για την προσφορά Nova3play, την οποία εγώ διαθέτω εδώ και ένα χρόνο.

Το παράξενο είναι ότι δεν γνώριζε η κοπέλα ότι είμαι ήδη στην υπηρεσία Nova3play.

Πρόκειται για απατεώνες ή απλά είναι συνεργάτες σας που δεν τους ενημερώσατε ποιοι τηλεφωνικοί αριθμοί είναι της Forthnet και ποιοι όχι;
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Για μία ακόμα φορά υπενθυμίζω το λόγο ύπαρξης του Nova official support που όλοι μας οφείλουμε να σεβαστούμε.

Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.

Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova σε τεχνικό επίπεδο, και θα μπορούν να απευθύνουν τις ερωτήσεις - απορίες τους.

Στην συνέχεια ένας εκ των εκπροσώπων της Nova θα απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός.

Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova. Το moderation στο παρών νήμα θα είναι αυστηρό.

Χρησιμοποιείστε πρώτα την αναζήτηση του forum πριν υποβάλετε το ερώτημα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο θέμα και απάντηση.

Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (18345 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.


Οι επίσημοι εκπρόσωποι της Nova είναι τα μέλη με nicknames:

- Forthnet.Nova.Rep1
- Forthnet.Nova.Rep2
- Forthnet.Nova.Rep3
- Forthnet.Nova.Rep4
- Forthnet.Nova.Rep5 και
- Forthnet.Nova.Rep6

Τους καλωσορίζουμε στο avclub, και ελπίζουμε στην πολύτιμη βοήθειά τους.

Υ.Γ. Θέματα που άπτονται εμπορικού ενδιαφέροντος π.χ. πακέτα της Nova, τιμές, προσφορές κ.λ.π. δεν θα συζητούνται εδώ. Δελτία τύπου της εταιρείας σχετικά με εμπορικά θέματα και προσφορές θα στέλνονται απ' τους υπεύθυνους της εταιρείας στους αρμόδιους συντονιστές της κατηγορίας, και εν συνεχεία θα αναρτώνται σε ειδικό νήμα.
 

aloginid

New member
28 December 2013
93
Re: *** Nova official support ***

@Bykrie ζητώ συγγνώμη. Δεν παρατήρησα ότι πρόκειται μόνο για τεχνική υποστήριξη.

Αλλά ίσως θα μπορούσα να είχα μια απάντηση, μιας και οι άνθρωποι που απαντούν εδώ ανήκουν στο δυναμικό της NOVA. Γιατί αν πρόκειται για απατεώνες θα πρέπει να ζητήσω την προστασία από αρμόδιους φορείς. Σκέψου να το σήκωνε κάποιος άλλος από την οικογένεια και να δεχόταν την προσφορά, τι προβλήματα θα είχα εγώ με την συμφωνία που έχω κάνει με τη NOVA.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα:

Σήμερα δέχτηκα μια κλήση από μια κοπέλα που έλεγε ότι είναι από τη NOVA. Πήρε τηλέφωνο για να μου μιλήσει για την προσφορά Nova3play, την οποία εγώ διαθέτω εδώ και ένα χρόνο.

Το παράξενο είναι ότι δεν γνώριζε η κοπέλα ότι είμαι ήδη στην υπηρεσία Nova3play.

Πρόκειται για απατεώνες ή απλά είναι συνεργάτες σας που δεν τους ενημερώσατε ποιοι τηλεφωνικοί αριθμοί είναι της Forthnet και ποιοι όχι;

Καλησπέρα aloginid.

Πρόκειται για προωθητικές ενέργειες συνεργατών μας, οι οποίοι όμως δεν έχουν αναλυτικές πληροφορίες με τα στοιχεία της υπηρεσίας για τα τηλέφωνα στα οποία πραγματοποιούν επικοινωνίες.

Να διευκρινίσουμε οτι απαιτείται η συνομιλία με τον κάτοχο της υπηρεσίας για οποιαδήποτε αποδοχή προσφοράς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

aloginid

New member
28 December 2013
93
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα aloginid.

Πρόκειται για προωθητικές ενέργειες συνεργατών μας, οι οποίοι όμως δεν έχουν αναλυτικές πληροφορίες με τα στοιχεία της υπηρεσίας για τα τηλέφωνα στα οποία πραγματοποιούν επικοινωνίες.

Να διευκρινίσουμε οτι απαιτείται η συνομιλία με τον κάτοχο της υπηρεσίας για οποιαδήποτε αποδοχή προσφοράς.

Αλέξης, Forthnet Support


Ευχαριστώ Αλέξη.
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

@Bykrie ζητώ συγγνώμη. Δεν παρατήρησα ότι πρόκειται μόνο για τεχνική υποστήριξη.

Μην ζητάς συγνώμη.
Η υπενθύμιση αφορά όλους μας, και όχι εσένα που έτυχε να ποστάρεις πιο πριν.
Όπως θα έχεις παρατηρήσει και εσύ και όλα τα μέλη του φόρουμ τα παιδιά του support απαντούν σε όλα τα ερωτήματα των μελών και εξυπηρετούν οποιοδήποτε αίτημα φθάνει από τα μέλη μας σε αυτούς.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα music_1896

Μέσω της επιλογής Μy Forthnet μπορείς να βρεις σύνολο πληροφοριών και εφαρμογών(My Security, Forthnet Web SMS, Ψηφιακές ευκολίες τηλεφωνίας) με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση σου.
Δεν απαιτείται εγγραφή όπως στο My Nova.

Αν επιθυμείς την ηλεκτρονική έκδοση του λογαριασμού σου, θα χρειαστεί να εγγραφείς στην υπηρεσία Forthnet E-Bill.
Η νέα εφαρμογή e-bill είναι πιο φιλική και εύχρηστη, καθώς περιλαμβάνει μια σειρά από χρηστικές λειτουργίες, όπως:
- Συνοπτική ανάλυση του τρέχοντος λογαριασμού, με γραφική απεικόνιση της τρέχουσας χρέωσης και του δωρεάν υπολοίπου χρόνου ομιλίας.
- Ενημέρωση για την έκδοση νέου λογαριασμού και τον κωδικό πληρωμής, μέσω email και sms.
- On line εξόφληση λογαριασμού, με τη χρήση τραπεζικών καρτών Μaster Card και Visa.
- Ιστορικό πληρωμών με αναλυτική καταγραφή των λογαριασμών, της ημερομηνίας λήξης, του τρέχοντος υπολοίπου και του σταδίου εξόφλησης.

Να διευκρινίσουμε ότι εφόσον επιλέξεις την ηλεκτρονική έκδοση λογαριασμού μέσω E-Bill, δεν εκδίδεται και δεν αποστέλλεται πλέον, έντυπος λογαριασμός.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

kapo19

Established Member
22 November 2013
140
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ήθελα να μάθω αν θα προστεθεί καποιο κανάλι στην νοβα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kapo19,

Eίμαστε πάντα σε συζητήσεις για τη βελτίωση του περιεχομένου των υπηρεσιών μας. Δεν υπάρχει όμως αυτή τη στιγμή κάτι ανακοινώσιμο.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

jtsou

New member
9 February 2011
97
Re: *** Nova official support ***

Είμαι νέος συνδρομητής nova με την ειδική προσφορά των 25 ευρώ.Μου ήρθε ο 1ος λογαριασμός που πρέπει να πληρωθεί 30/7 και έχει χρέωση του μήνα που τρέχει τώρα και του επόμενου,που λογικά προπληρώνεται.Ομως έχει και χρέωση για υπηρεσία nova HD για τον τρέχοντα μήνα,η οποία όμως είναι δωρεάν για 1 χρόνο όπως μου είπαν τηλεφωνικά αλλά και βάση του συμβολαίου που υπέγραψα.Θα ήθελα να ξέρω αν είναι όντως δωρεάν τα HD αλλά και η υπηρεσία multiview για 1 χρόνο γιατί ήδη έχει γίνει μεταβίβαση δέκτη από το γιο μου σε μένα με σκοπό να την ενεργοποιήσω,εφόσον ισχύει αυτό.Θα παρακαλούσα για απάντησή σας,ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Είμαι νέος συνδρομητής nova με την ειδική προσφορά των 25 ευρώ.Μου ήρθε ο 1ος λογαριασμός που πρέπει να πληρωθεί 30/7 και έχει χρέωση του μήνα που τρέχει τώρα και του επόμενου,που λογικά προπληρώνεται.Ομως έχει και χρέωση για υπηρεσία nova HD για τον τρέχοντα μήνα,η οποία όμως είναι δωρεάν για 1 χρόνο όπως μου είπαν τηλεφωνικά αλλά και βάση του συμβολαίου που υπέγραψα.Θα ήθελα να ξέρω αν είναι όντως δωρεάν τα HD αλλά και η υπηρεσία multiview για 1 χρόνο γιατί ήδη έχει γίνει μεταβίβαση δέκτη από το γιο μου σε μένα με σκοπό να την ενεργοποιήσω,εφόσον ισχύει αυτό.Θα παρακαλούσα για απάντησή σας,ευχαριστώ

Καλημέρα jtsou,

Στείλε μας με ένα pm τον αριθμό της κάρτας σου και ένα τηλ επικοινωνίας να ελέγξουμε τι έχει συμβεί.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Απάντηση: *** Nova official support ***

Είμαι συνδρομητής Nova 3 Play full pack + multiview με χρέωση πιστωτικής. Πληρώνω 59,90 . Δεν έχω στο πακέτο μου τις 12 ώρες κινητά. Μετά από όλες αυτές τις προσφορές που κάνετε με 49,90 θεωρώ πως σαν μακροχρόνιος πελάτης σας θίγομαι. Επιθυμώ να μου προσθέσετε τις 12 ώρες κινητά που εγώ δεν έχω χωρίς καμία χρέωση. ΟΚ, να πληρώνω 10 ευρώ παραπάνω από τις προσφορές που δίνετε τώρα αλλά τουλάχιστον να έχω κι εγώ τις 12 ώρες κινητά. Αναμένω για τις ενέργειές σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα malakudi.


Το παρόν διάστημα μπορείς να ενημερωθείς για τις προσφορές μας από εδώ.

Να υπενθυμίσουμε ότι μέσα από τα πακέτα μας, το κόστος κλήσης προς κινητά είναι αστική μονάδα/λεπτό.

Κώστας, Forthnet Support
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δηλαδή να πληρώσω άλλα 5 ευρώ και να σας δίνω 64,90 ενώ σε νέους πελάτες το δίνετε 49,90; Αυτό λέγεται σεβασμός στον μακροχρόνιο πελάτη σας;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Έχεις ήδη επωφεληθεί μίας προσφοράς 3Play Full Pack + Μultiview + HD στα 59,90 από τον Μάρτιο του 2014, όπως ανέφερες.

Για τις τρέχουσες προσφορές που μπορούν να δοθούν, μπορείς να ενημερωθείς από την σελίδα μας.

Κώστας, Forthnet Support