*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

TASOSGS

New member
8 October 2010
6
Re: *** Nova official support ***

μολις πριν λιγο μιλησα με forthnet και ενημερωθηκα για τον νεο λογαριασμο
που εκδοθηκε σημερα. Οπως εδω και μηνες η πιστωση παλι δεν ειναι μεσα!
μου σηνεστησαν υπομονη και οτι θα ειναι στον επομενο,οτι ακουω απο το Μαιο με λιγα λογια.
Δεν θελω να σχολιασω κατι παραπανω....
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα TASOSGS ,


Όπως αναφέραμε έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες και είναι ενήμερο σχετικά το αρμόδιο τμήμα και αναμένουμε την ολοκλήρωση των ενεργειών που απαιτούνται.

Έχει ζητηθεί κάθε δυνατή επίσπευση καθώς και έχουμε ρυθμίσει το ζήτημα φραγής υπηρεσιών.

Σε κάθε περίπτωση λυπούμαστε και αναμένουμε τις απαραίτητες ενέργειες.

Κώστας, Forthnet Support.
 

jimmis74

Established Member
5 September 2013
183
Απάντηση: *** Nova official support ***

Με αφορμή το συχνότατο πρόβλημα του δέκτη στην υπηρεσία On Demand και την ανάγκη να κάνουμε σάρωση δικτύων ή επαναφορά ρυθμίσεων για να επανέλθει η σωστή λειτουργία του και να κατεβαίνουν και πάλι οι τίτλοι κανονικά, θα ήθελα να ρωτήσω τα παιδιά του Support εάν μπορούν να απαντήσουν αν υπάρχει η πρόθεση ή/και η δυνατότητα από την εταιρία να ενεργοποιήσει τη θύρα ethernet γι' αυτό το σκοπό και εν τέλη ποίος ο λόγος ύπαρξης της εφόσον είναι ανενεργή από την αρχή μέχρι και σήμερα, ευχαριστώ.
Σε περίπτωση που έχει ξανααπαντηθεί το συγκεκριμένο ερώτημα, ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα jimmis74

Δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση για το αν θα ενεργοποιηθεί θύρα ethernet.

Για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.

Κώστας, Forthnet Support.
 

nik1965

New member
21 August 2014
28
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα. Θα ήθελα την βοήθεια σας προκειμένου να αντικαταστήσω τον τηλεφωνικό αριθμό μου με αυτόν της μητέρας μου, η οποία είναι συνδρομητής του οτε, καθώς μένει πλέον μαζί μου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nik1965,

Η παραπάνω ενέργεια δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί καθώς στην αλλαγή αριθμού δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του αριθμού που θα ενεργοποιηθεί.

Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί το αίτημα σου θα πρέπει να γίνει φορητότητα του αριθμού της μητέρας σου, και ταυτόχρονα μεταφορά σε άλλη διεύθυνση.
Έπειτα οριστική διακοπή της δικής σου υπηρεσίας.

Από την στιγμή που θα υπάρχει ενεργό 2play μπορείς να προχωρήσεις σε αναβάθμιση του πακέτου σου σε κάποιο 3play με την εκάστοτε προσφορά που υπάρχει.
Αν ο τηλεφωνικός αριθμός της μητέρας σου αλλάζει γεωγραφική περιοχή με άλλο πρόθεμα (π.χ. από 22920 σε 210) τότε αλλάζει και ο τηλεφωνικός αριθμός.
Για να μπορέσει να γίνει το παραπάνω θα υπάρξουν ανάλογα, το τέλος διακοπής στην δικιά σου υπηρεσία και το τέλος ενεργοποίησης για τον τηλεφωνικό αριθμό της μητέρας σου.

Κώστας, Forthnet Support.
 

lion009

Established Member
6 April 2012
158
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπερα.Ενω γενικα εχω πολυ καλο σημα(πανω απο 80%) κ γενικα δεν εχω κανενα προβλημα στα καναλια...σημερα που ηθελα να δω eurosport(ειχε πρωταθλημα ινδιας με κατσουρανη) διαπιστωσα πως δεν πιανω κανενα ....Να κανω νεα σαρωση?H κεραια δεν εχει παρουσιασει γενικα προβλημα κ δεν θελω να την..σκαλισω...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπερα.Ενω γενικα εχω πολυ καλο σημα(πανω απο 80%) κ γενικα δεν εχω κανενα προβλημα στα καναλια...σημερα που ηθελα να δω eurosport(ειχε πρωταθλημα ινδιας με κατσουρανη) διαπιστωσα πως δεν πιανω κανενα ....Να κανω νεα σαρωση?H κεραια δεν εχει παρουσιασει γενικα προβλημα κ δεν θελω να την..σκαλισω...

Καλησπέρα lion009,

Μπορείς να κάνεις Σάρωση του δέκτη όπως σωστά παραπέμπει και ο Σεραφείμ.

Κώστας, Forthnet Support
 

lamprosred

Established Member
6 September 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Να ρωτήσω κάτι.Απο Παρασκευή 10 οκτωβρίου έκανα αναβάθμιση σε nova3playfull pack με 49.90 ευρώ τηλεφωνικά αλλά μέχρι και σήμερα δεν έχει ενεργοποιηθεί.Η δικαιολογία στο τμήμα εξυπηρέτης είναι οτι δεν εχει περαστει η εντολη στο σύστημα.Την παρακευή μου είπαν θα γίνει άμεσα στο τηλέφωνο.Δευτέρα μου είπαν θα γίνει σήμερα Τρίτη.Σήμερα πήρα τηλέφωνο και μου λένε πάλι τα ίδια οτι δεν έχει περαστεί στο σύστημα.Τους ενημέρωσα οτι άλλοι πελάτες, με αναφορές που έχουν κάνει εδώ στο forum, για την ίδια προσφορά είπαν οτι η αλλαγή έγινε άμεσα.Τελικά τι παίζει?Καθυστερεί τόσο η αλλαγή?Κάποια επίσημη ενημέρωση υπάρχει?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lamprosred,

Ο χρόνος υλοποίησης για τη διαδικασία μετατροπής, εφόσον η αίτηση για μεταβολή της υπηρεσίας δεν έγινε σε κατάστημα ώστε να καταχωρηθεί οn-line, εξαρτάται από τον συνολικό όγκο των σχετικών αιτημάτων.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε αναλυτικά την αναφορά σου, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου σε προσωπικό μήνυμα.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

lamprosred

Established Member
6 September 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lamprosred,

Ο χρόνος υλοποίησης για τη διαδικασία μετατροπής, εφόσον η αίτηση για μεταβολή της υπηρεσίας δεν έγινε σε κατάστημα ώστε να καταχωρηθεί οn-line, εξαρτάται από τον συνολικό όγκο των σχετικών αιτημάτων.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε αναλυτικά την αναφορά σου, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου σε προσωπικό μήνυμα.

Δημήτρης, Forthnet Support

Σας έστειλα pm .Περιμένω ενημερωσή σας.Eυχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@lamprosred Έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

shipsoccer

New member
14 September 2012
26
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα επειδή μάλλον θα πάω στο εξοχικό το σκ και λέω να χρησιμοποιήσω το nova εξοχικό μου είχε έρθει ένα μήνυμα ότι η αλλαγή γίνεται και με sms με τον κωδικό της κάρτας....θέλει τον κωδικό της κάρτας στο εξοχικό ή αυτής που είναι ενεργοποιημένη τώρα?Ευχαριστ´'ω πολύ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα επειδή μάλλον θα πάω στο εξοχικό το σκ και λέω να χρησιμοποιήσω το nova εξοχικό μου είχε έρθει ένα μήνυμα ότι η αλλαγή γίνεται και με sms με τον κωδικό της κάρτας....θέλει τον κωδικό της κάρτας στο εξοχικό ή αυτής που είναι ενεργοποιημένη τώρα?Ευχαριστ´'ω πολύ

Καλημέρα shipsoccer,

Θα πρέπει να στείλεις sms στο 54045 με τον αριθμό τηςsmart cardπου θέλεις να ενεργοποιήσεις ως εξής:
"NOVA EX «smartcard-number»" π.χ. NOVA EX 00060343274.

Σε επιτυχημένη περίπτωση, θα λάβεις και απαντητικό sms :
«Η αλλαγή δέκτη για την υπηρεσία Εξοχικό που ζητήσατε θα ολοκληρωθεί στα επόμενα λεπτά»

Σε αντίθετη περίπτωση θα λάβεις sms με κάποιο μήνυμα σφάλματος.

Να σημειώσουμε οτι οποιαδήποτε κάρτα (από τις 2) κι αν στείλεις, το σύστημα θα ενεργοποιήσει την ανενεργή.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Last edited:

agavalas79

New member
15 October 2014
3
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σε όλους. Την Παρασκευή 26/09/2014 παρέλαβα ταχυδρομικός ένα λογαριασμό με χρέωση 191,12 . Στο λογαριασμό έχει υπάρξει λανθασμένη χρέωση Προπληρωμής 12μηνης συνδρομής όλων των καναλιών Novasport. Από τις αρχές Αυγούστου λάβαμε μια προσφορά και έχουμε αλλάξει το πρόγραμμα μας έτσι ώστε να περιλαμβάνονται όλα τα κανάλια Novasport σε συνδυασμό με το Triple play στα 39,90 μηνιαίως. Στις 28 Σεπτεμβρίου έστειλα email με τα στοιχεία συνδρομητή μου και με αίτημα μου για πίστωση στον λογαριασμό μου λόγο λάθος χρέωσης. Από τότε εως και σήμερα έχω καλέσει και 2 φορές στο τηλεφωνικό σας κέντρο και έχω αναφέρει στο θέμα της λάθος χρέωση και μου είπαν ότι το θέμα έχει προωθηθεί στο λογιστήριο σας. Σήμερα 15 Οκτωβρίου λαμβάνουμε ένα λογαριασμό που έχει ακόμα την λανθασμένη χρέωση. Θεωρώ απαράδεκτο να έχει περάσει τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα και να έχουμε λάβει δυο λογαριασμούς λανθασμένους χωρίς να γνωρίζουμε τι τελικά οφείλουμε. Παρακαλώ όπως με ενημερώσετε άμεσα για την έκδοση του πιστωτικού αλλά και για την έκδοση λογαριασμού με το πραγματικό υπόλοιπο μας για πληρωμή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα agavalas79,

Ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία της συνδρομής σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να ελέγξουμε την αναφορά σου και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

agavalas79

New member
15 October 2014
3
Re: *** Nova official support ***

Τα στοιχεία συνδρομής τα έστειλα. Αναμένω από εσάς ενημέρωση με το σωστό υπόλοιπο προς πίστωση και όχι αυτό που μου στείλατε σε PM
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@agavalas79

To ποσό για το οποίο σε ενημερώσαμε είναι σωστό.
Δεν θα αναφέραμε κάτι μέσω του επίσημου λογαριασμού της εταιρείας χωρίς να έχουμε κάνει πρώτα τους απαραίτητους ελέγχους.

Έχουμε απαντήσει εκ νέου στο pm με ανάλυση του συνολικού ποσού.

Δημήτρης, Forthnet Support