Re: *** Nova official support ***
Καλησπέρα σας,
Παναγιώτη καλησπέρα. Το πρόβλημα που αναφέρει ο petasis είναι υπαρκτό και δεν το έχουν μόνο μερικοί. Θα έλεγα οτι το έχουν όλοι, απλώς σε κάποιους εμφανίζεται με μικρότερη συχνότητα και σε άλλους με μεγαλύτερη. Δεν μπορώ να αποδείξω ότι είναι θέμα λογισμικού, όπως λέει ο petasis,ή ότι έχει να κάνει με κάποια "αστοχία" υλικού του δέκτη. Το βέβαιο είναι ότι το θέμα αυτό είναι υπαρκτό. Όλοι ανεξαιρέτως οι δέκτες αυτοί αντιμετωπίζουν το πρόβλημα, άλλοι συχνότερα και άλλοι αραιότερα. Και φυσικά δεν έχει να κάνει με την εγκατάσταση ή την αυξομείωση του ρεύματος. Έχει αναφερθεί άπειρες φορές στο forum και νομίζω ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεκινήσει από το τεχνικό τμήμα η προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος. Γιατί από την απάντηση που έδωσες στον petasis καταλαβαίνω ότι το τεχνικό τμήμα δεν έχει παραδεχτεί ότι υπάρχει το συγκεκριμένο πρόβλημα στον αποκωδικοποιητή, ώστε και να ξεκινήσει προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος. Το πρόβλημα επιλύεται όπως ακριβώς περιέγραψε ο petasis.Δηλαδή, με επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Αν έπρεπε κάθε δέκτης που εμφανίζει αυτό το πρόβλημα να πηγαίνει για τεχνικό έλεγχο, τότε θα έπρεπε να ελεγχθούν όλοι οι δέκτες. Δεν είναι θέμα βλάβης κάποιου συγκεκριμένου δέκτη, είναι ένα γενικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι 865 και κάποια στιγμή θα πρέπει το τεχνικό τμήμα να αρχίσει τις ενέργειες για να επιλυθεί οριστικά αυτό το πρόβλημα. Διότι αν παραμείνει έτσι η κατάσταση, τότε η μόνιμη και σίγουρη λύση θα είναι η "Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων".Θα ήθελα από την πλευρά της εταιρίας - και ειλικρινά το λέω χωρίς το παραμικρό ίχνος ειρωνείας- να δοθεί κάποια στιγμή,για το συγκεκριμένο πρόβλημα, μια απάντηση διαφορετική από του τύπου "πρέπει να πάει ο δέκτης για τεχνικό έλεγχο".Ο σεβασμός προς τη εταιρία είναι δεδομένος και ελπίζω να δωθεί αυτή τη φορά λύση σε αυτό το μόνιμο πρόβλημα των 865.
Φιλικά,
Χάρης
Φροντίζουμε πάντα να μεταφέρουμε το feedback που λαμβάνουμε απο τα μέλη του forum.
Σαφώς αναγνωρίζουμε την καλή πρόθεσή του μηνύματος σου.
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι απο την πλευρά μας δεν υπάρχει κάποιος λόγος μη παραδοχής κάποιου γενικού προβλήματος το οποίο να είναι υπαρκτό.
Κάθε περίπτωση οφείλουμε να την ελέγχουμε μιας και υπάρχουν αρκετοί παράμετροι οι οποίοι μπορεί να επηρεάσουν το θεμιτό αποτέλεσμα καλής λειτουργίας.
Για το πρόβλημα που μας έχει αναφέρει το μέλος petasis, απο την ενημέρωση που έχουμε λάβει κατόπιν επικοινωνίας απο συνάδελφο και σχετικό έλεγχο,
διαπιστώθηκε οτι υπάρχει εγκατάσταση
διαφορετική της ενδεδειγμένης για την απροβλημάτιστη λειτουργία της υπηρεσίας.
Έχοντας κλείσει χρόνο στην υπηρεσία Triple Play Nova και με αφορμή μια προσφορά της Cosmote, αποφάσισα να μεταφέρω και την σταθερή/Internet στον OTE μαζί με OTETV.
Αν γνωρίζεται θα ήθελα να μάθω αν μαζί με τη φορητότητα της σταθερής γραμμής θα διακοπεί και η Nova (τηλεόραση). Σαν διακοπή του ενιαίου συμβολαίου Triple Play.
Οι σκέψεις που κάνω είναι μήπως κρατήσω μόνο το κομμάτι της Nova (τηλεόραση) και το έχω παράλληλα με OTE TV.
Εννοείται προφανώς ότι η τιμή θα είναι πολύ διαφορετική από ότι έχω τώρα.
Απλά για καλύτερη πληροφόρηση μου μήπως είχατε κάτι να μου προτείνετε επί της διαδικασίας ?
Σας ευχαριστώ
Εφόσον υπάρξει διακοπή της υπηρεσίας Nova 3Play απο το αίτημα φορητότητας που έχεις υποβάλλει, διακόπτεται και η παροχή των δορυφορικών υπηρεσιών Nova, μιας και όπως σωστά αναφέρεις πρόκειται για ενιαία υπηρεσία.
Εφόσον επιθυμείς ενεργοποίηση υπηρεσιών Nova με τον υφιστάμενο εξοπλισμό, θα χρειαστεί να αναμένεις την ολοκλήρωση κατάργησης της υπάρχουσας υπηρεσίας και στη συνέχεια να υπογραφεί νέο συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών Nova.
Εγω επανερχομαι στο προβλημα μου (βασικά του δεκτη ειναι αλλα δυστιχώς εγινε δικο μου)
ειναι 8/10 εχω πληρωμένη συνδρομή full pack και δεν εχω κανενα τιτλο στην υπηρεσια on demand ενω στις 30/9 ειχα τρεις σελιδες.
Ξερω και τι θα μου απαντήσετε να περιμενω και την αλλη βδοβαδα και μπλα.μπλα... φταιει η αναμαθμιση πακετου και μπλα.μπλα
απλα το αναφερω για να διαβαζουν οι καινουργιοι να μαθαινουν και να ξερουν τι τους περιμενει με τον δεκτη...
καλο απογευμα
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
και πριν προλαβει να στεγνωσει το "μελανι"απο το προηγουμενο post δοκιμαζω την υπηρεσία novago και διαβαζω το θεικό
"Ο λογαριασμός σας εχει ακυρωθεί. Επικοινωνήστε με τον τμήμσ εξυρετησης πελατών 18345"
οχι δεν θα παρω τηλ. δεν εχω χρονο να περιμενω μιση ωρα... να ενεργοποιηθεί παλι άμεσα!!
αντε καλο απογευμα(για να δουμε)
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
και πριν προλαβει να στεγνωσει το "μελανι"απο το προηγουμενο post δοκιμαζω την υπηρεσία novago και διαβαζω το θεικό
"Ο λογαριασμός σας εχει ακυρωθεί. Επικοινωνήστε με τον τμήμσ εξυρετησης πελατών 18345"
οχι δεν θα παρω τηλ. δεν εχω χρονο να περιμενω μιση ωρα... να ενεργοποιηθεί παλι άμεσα!!
αντε καλο απογευμα(για να δουμε)
Παραθέτουμε τα στοιχεία που μας έχεις αναφέρει στο παρελθόν:
Αρα ειμαι ενταξει γιατι τυχαια ανα βραδυ πριν μερες την εκανα... και το κερδος ποιο ειναι εχουμε καμια συμαντικη αλλαγη που πρεπει να γνωριζω? και κατι αλλο που με απασχολει εχω πολυ ασθενες σημα στα δυο tuner 35 kai 45 τι μπορει να φταιει το πιατο μου (ειναι το αρχικό το 60 απο το 2001 που εγινα συνδρομητής οταν πηρα το Novabox 865 δεν μου δωσανε καινουργιο)οι οι συνδεσεις μου τις εκανα μονος για το 2ο καλωδιο)
Με τα παραπάνω στατιστικά λήψης, είναι σχεδόν βέβαιο το ενδεχόμενο να αντιμετωπίζεις πρόβλημα τόσο στην εικόνα με συχνές αναζητήσεις σήματος όσο βέβαια και στη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας Nova On Demand.
Σε επικοινωνία που είχε πραγματοποιηθεί απο αρμόδιο συνάδελφο στις 6/9, είχε προταθεί επίσκεψη τεχνικού μας για έλεγχο εγκατάστασης.
γεια σας..
οπως καθε χρονο ετσι και φετος για το καλοκαιρι εκανα μεταβαση της συνδρομής nova απο το full pack στο start pack και οπως ειναι φυσικο δεν ειχα προσβαση στην υπηρεσία nova on demand παρολο που εβλεπα τους τιτλους των ταινιων στο δεκτη μου. Απο την 1/10 εκανα αναβαθμιση παλι στο full pack και βλεπω οτι στην υπηρεσια on demand γραφει δεν υπάρχουν τιτλοι τι εγινε μου εκαναν reset!! υπαρχει εξηγηση για αυτο?
Υπενθυμίζουμε οτι η υπηρεσία NovaGO, παρέχεται σε ενεργούς συνδρομητές μας με πακέτο περιεχομένου Nova Cimema ή/και Novasports.
Με την παραπάνω μεταβολή σε πακέτο περιεχομένου Start Pack, είναι φυσιολογικό να έχει υπάρξει διαγραφή της υπηρεσίας NovaGO απο το λογαριασμό σου.
1/10 έχει υπάρξει εκ νέου μεταβολή σε Full Pack, οπότε μπορείς να πραγματοποιήσεις εκ νέου εγγραφή στην υπηρεσία NovaGO.
Καλησπέρα, έκανα αίτηση σε εσάς για 3play με αιτηση φορητότητας από τον ΟΤΕ, η γραμμή που είχα στον ΟΤΕ ήταν ISDN θα παραμείνει και σε εσάς ISDN;
Οι υπηρεσίες broadband που παρέχουμε, είναι μέσω PSTN τεχνολογίας και η γραμμή αυτόματα μετατρέπεται απο ISDN σε PSTN.
Πρωτού λοιπόν προβούμε σε γενικά συμπεράσματα, καλό είναι αρχικά απο τη πλευρά του support να έχουν πραγματοποιηθεί όλοι οι ελέγχοι για την ορθή λειτουργία των υπηρεσιών βάσει των απαραίτητων διαδικασιών και προδιαγραφών που απαιτούνται.
Με αφορμή όλα τα παραπάνω θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε, οτι η παρουσία μας εδώ έχει σκοπό την εξυπηρέτηση σας και όχι κάτι διαφορετικό απο αυτό.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Αλέξης, Forthnet Support