*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα nikos_top,

Είναι φυσιολογική η συμπεριφορά που αναφέρεις, σχετικά με την υπηρεσία OnDemand, καθώς όπως αναφέραμε σε αντίστοιχη περίπτωση, από την ημερομηνία ενεργοποίησης/αναβάθμισης του πακέτου χρειάζεται να περάσουν τουλάχιστον 5-7 ημέρες, για να κατέβουν οι πρώτες ταινίες.

Δημήτρης, Fortnet Support
 

nikos_top

New member
27 February 2012
12
Δράμα
Re: *** Nova official support ***

Να με συγχωρείς Δημητρη αλλα ειναι λίγο χαζο αυτο πως να το πω διαφορετικά!! μεχρι το βραδυ της Τρίτης 30/9 να εχω τρεις σελιδες τιτλους και την επομενη το μεσημερι να μην υπαρχει τιποτε εσενα πως σου ακουγεται δεν μιλαμε να πήρα τωρα νεο δεκτη τοτε να περιμενω οπως λες μια βδομαδα. Οι ταινιες ηταν κατεβασμενες στο δεκτη αλλα λογω του πακετου που ειχα δεν ειχα προσβαση σε αυτές ετσι δεν ειναι? για αυτο αναρωτηθηκα μου κανατε reset στο δέκτη? για να επανελθουν οι τιτλοι και παλι θα μου παρει ολο το μηνα γιατι σχεδον παντα απο τους 4-5 καθε βδομαδα κατεβαζει τα μισα και ειναι παντα ανοικτος ο δεκτης μερα νυχτα(τοτε λεγατε αυτο φταει) παντα καποιος αλλος μας φταει και ποτε ο δεκτης που μας πουλήσατε... ακόμη αναπολω τον panasat που μπορουσα και εβαζα συχνότητες της επιλογής μου να μπορω να δω ενα αλλο καναλι που γουστάρω η να ακουσω ενα δορυφορικο ραδιόφωνο που μου αρεσει (π.χ Swiiss jazz). Το ξερω οτι τωρα θα ανοιξω τους ασκους του αιόλου αλλα καποια πραγματα πρεπει να τα λεμε και να μην τα δεχομαστε αδιαμαρτυρητα ειμαι συνδρομητης nova απο το 2001 και νομιζω ότι εχω λόγω για πολλα...
καλο μεσημερη..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Να με συγχωρείς Δημητρη αλλα ειναι λίγο χαζο αυτο πως να το πω διαφορετικά!! μεχρι το βραδυ της Τρίτης 30/9 να εχω τρεις σελιδες τιτλους και την επομενη το μεσημερι να μην υπαρχει τιποτε εσενα πως σου ακουγεται δεν μιλαμε να πήρα τωρα νεο δεκτη τοτε να περιμενω οπως λες μια βδομαδα. Οι ταινιες ηταν κατεβασμενες στο δεκτη αλλα λογω του πακετου που ειχα δεν ειχα προσβαση σε αυτές ετσι δεν ειναι? για αυτο αναρωτηθηκα μου κανατε reset στο δέκτη? για να επανελθουν οι τιτλοι και παλι θα μου παρει ολο το μηνα γιατι σχεδον παντα απο τους 4-5 καθε βδομαδα κατεβαζει τα μισα και ειναι παντα ανοικτος ο δεκτης μερα νυχτα(τοτε λεγατε αυτο φταει) παντα καποιος αλλος μας φταει και ποτε ο δεκτης που μας πουλήσατε... ακόμη αναπολω τον panasat που μπορουσα και εβαζα συχνότητες της επιλογής μου να μπορω να δω ενα αλλο καναλι που γουστάρω η να ακουσω ενα δορυφορικο ραδιόφωνο που μου αρεσει (π.χ Swiiss jazz). Το ξερω οτι τωρα θα ανοιξω τους ασκους του αιόλου αλλα καποια πραγματα πρεπει να τα λεμε και να μην τα δεχομαστε αδιαμαρτυρητα ειμαι συνδρομητης nova απο το 2001 και νομιζω ότι εχω λόγω για πολλα...
καλο μεσημερη..

Καλησπέρα nikos_top,

Κατανοούμε το παράπονο σου και θα το μεταφέρουμε στα αρμόδια τμήματα.

To ότι κατεβαίνουν στον δέκτη οι τίτλοι από την αρχή είναι θέμα ενεργοποίησης της υπηρεσίας.

Όσον αφορά το γεγονός ότι κάνει 5-7 μέρες να κατέβουν οι ταινίες αφορά τον τρόπο λειτουργίας του δέκτη χωρίς αυτό να αποτελεί τεχνικό πρόβλημα του. Είναι άλλωστε και διαφορετικός ο όγκος των αρχείων και ο τρόπος με τον οποίο κατεβαίνουν οι ταινίες προς αποθήκευση στον δέκτη. Από την ώρα που στέλνεται το σήμα για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας On Demand είναι φυσιολογικό να ελέγχει ο δέκτης για το διαθέσιμο περιεχόμενο ώστε να κατεβάσει την τελευταία λίστα προβολής. Οι ανάγκες της εποχής και της προβολής HD προγραμμάτων έκαναν την ανάγκη της απόσυρσης των δεκτών Panasat επιβεβλημένη ώστε να έχουν οι συνδρομητές μας τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις ανάλογες υπηρεσίες στα πλαίσια της βελτίωσης της εμπειρίας θέασης τους.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

koron21

New member
3 October 2014
1
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα εχω ακριβως το ιδιο προβλημα.μηπως μπορειτε να βοηθεισετε?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα koron21,

Έχουμε απαντήσει στο προσωπικό μήνυμα που μας έχεις στείλει.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

sat_guy

AVClub Addicted Member
27 September 2014
1,625
Re: *** Nova official support ***

Αν στο μέλλον θελήσω να βάλω multiview, το νέο μηχάνημα θα συνδεθεί με τον τωρινό αποκωδικοποιητή ή θα χρειαστεί νέο καλώδιο από την δορυφορική κεραία;
 

Sanitarium

New member
5 October 2014
1
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,το πρόβλημα μου είναι κάπως σύνθετο και αφορά το οικονομικό σκέλος γι'αυτό θα ζητήσω εκ των προτέρων συγνώμη αν δεν είστε αρμόδιοι να το λύσετε μέσω του φόρουμ:

Έχω στο όνομα μου 2 πακέτα Forthnet:

Α) 3play με NOVA στο σπίτι που νοικιάζω

Β) Απλή ADSL στο πατρικό μου

Το πρόβλημά μου έχει ως εξής: Ξενοικιάζω και επιστρέφω στο πατρικό μου με αποτέλεσμα να πρέπει να διακόψω τη συνδρομή μου στο ένα εκ των δυο πακέτων. Τι με συμφέρει οικονομικά να κάνω από τη στιγμή που θέλω να έχω 3play στο πατρικό μου; Να διακόψω την 1η σύνδεση και να κάνω μια μετατροπή της υπάρχουσας ADSL σε 3play ή να διακόψω τη 2η σύνδεση και να κάνω αίτηση μετακόμισης στο 1ο πακέτο; Επίσης θα χρειαστεί να μείνω για κάποιο χρονικό διάστημα χωρίς Internet ή Nova μεχρί να διεκπεραιωθεί η διαδικασία;

Υ.Γ Και τα 2 συμβόλαια για τα 2 πακέτα έγιναν πέρυσι το Νοέμβριο οπότε φαντάζομαι θα υπάρχει και κάποιο πρόστιμο για την πρόωρη διακοπή συμβολαίου;
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Αν στο μέλλον θελήσω να βάλω multiview, το νέο μηχάνημα θα συνδεθεί με τον τωρινό αποκωδικοποιητή ή θα χρειαστεί νέο καλώδιο από την δορυφορική κεραία;

Η εγκατάσταση Multiview υπηρεσίας απαιτεί σύνδεση των δύο δεκτών με το κάτοπτρο, με τις αντίστοιχες συνδέσεις καλωδίων καθόδου που απαιτούνται για τον καθένα και παράλληλα σύνδεση μεταξύ των 2 αποκωδικοποιητών με ομοαξονικό καλώδιο.


Καλησπέρα,το πρόβλημα μου είναι κάπως σύνθετο και αφορά το οικονομικό σκέλος γι'αυτό θα ζητήσω εκ των προτέρων συγνώμη αν δεν είστε αρμόδιοι να το λύσετε μέσω του φόρουμ:

Έχω στο όνομα μου 2 πακέτα Forthnet:

Α) 3play με NOVA στο σπίτι που νοικιάζω

Β) Απλή ADSL στο πατρικό μου

Το πρόβλημά μου έχει ως εξής: Ξενοικιάζω και επιστρέφω στο πατρικό μου με αποτέλεσμα να πρέπει να διακόψω τη συνδρομή μου στο ένα εκ των δυο πακέτων. Τι με συμφέρει οικονομικά να κάνω από τη στιγμή που θέλω να έχω 3play στο πατρικό μου; Να διακόψω την 1η σύνδεση και να κάνω μια μετατροπή της υπάρχουσας ADSL σε 3play ή να διακόψω τη 2η σύνδεση και να κάνω αίτηση μετακόμισης στο 1ο πακέτο; Επίσης θα χρειαστεί να μείνω για κάποιο χρονικό διάστημα χωρίς Internet ή Nova μεχρί να διεκπεραιωθεί η διαδικασία;

Υ.Γ Και τα 2 συμβόλαια για τα 2 πακέτα έγιναν πέρυσι το Νοέμβριο οπότε φαντάζομαι θα υπάρχει και κάποιο πρόστιμο για την πρόωρη διακοπή συμβολαίου;

Εάν θέλεις ενημέρωσέ μας με τον αριθμό της σύνδεσης σου, σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά για το αντίστοιχο κόστος της εκάστοτε επιλογής.
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις υπάρχει ανανέωση της δέσμευσης του συμβολαίου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα μια ερώτηση. Έκανα αλλαγή τον 831 με τον 865pvr . Η εγκατάσταση έγινε κανονικά. Το θέμα είναι ότι δεν κάνει ούτε pause ούτε εγγραφη. Πήγα από το κατάστημα forthnet κοίταξαν τον αποκωδικοποιητη και το διαπίστωσαν και αυτοί. Όμως από τα κεντρικά είπαν ότι δεν είναι θέμα αποκωδικοποιητη αλλά θέμα μηχανογραφησης και να περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο. Με πήραν τηλέφωνο Σάββατο απόγευμα κάναμε κάποιες δοκιμές αλλά το αποτέλεσμα το ιδιο. Ο τεχνικός από το τηλέφωνο μου είπε ότι δεν μπορεί να το φτιάξει με εντολές που έστειλε και θα το προωθήσει. Επέμενε ότι είναι θέμα μηχανογραφησης και όχι hardware. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο?Τα παιδιά πάντως από το κατάστημα δεν είχαν κανένα πρόβλημα να μου δώσουν καινουργιο 865. Τώρα πρέπει να περιμένω και δεν ξέρω και γω ποσο.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pankostas,

Ενημέρωσέ μας σε περοσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της συνδρομής σου, ώστε να ελέγξουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dimpoly

Established Member
10 October 2007
181
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα, επειδή δεν έβγαλα άκρη με την εξυπηρέτηση Forthnet σαν παλιός συνδρομητής ώστε να έχω την ίδια αντιμετώπιση με τους νέους, θα ήθελα να μου πείτε αν κάνω διακοπή υπηρεσιών σε πόσο διάστημα μπορώ να γίνω νέος συνδρομητής ?
Και όλο αυτό για να έχω την ίδια αντιμετώπιση.

Ευχαριστώ πολύ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimpoly,

Εάν αναφέρεσαι σχετικά με το ερώτημα το οποίο μας είχες εκφράσει στο παρελθόν, σε έχουμε ενημερώσει σχετικά.

Η συγκεκριμένη προσφορά παρέχεται σε συνδρομητές που δεν είχαν στο παρελθόν επωφεληθεί από τις υπηρεσίες μας.

Σε περίπτωση διακοπής εντός δέσμευσης συμβολαίου, υπενθυμίζουμε ότι υπάρχει το ανάλογο penalty διακοπής.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Αλέξη ευχαριστώ πολύ για τον ελεγχο, ελπίζω να επισπευσεις την λύση. Καλό απόγευμα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία pankostas.

Για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

drant0n

New member
10 December 2011
15
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, έχω πάρει το κουπόνι απο το πρωτο θεμα και εχω κατεβασει την εφαρμογή στο αντροιντ κινητό μου, έχω πάρει και τους κωδικους και προσπάθησα να συνδεθώ, στην αρχη εμπαινα κανονικα και οταν προσπαθούσα να συνδεθω με τα δυο καναλια που ειναι στην προσφορα μου εγραφε "service unavailable". Απο οτι διαβασα παιζει ρολο το οτι το τηλεφωνο ηταν rooted, προχωρησα σε unroot του κινητου και τωρα οταν φτανω να συνδεθω στο admin μου γραφει το μνμ pincode error! Κάποια βοήθεια? Δεν ξερω βασικα που να απευθυνθώ!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα drant0n,

Όπως σωστά αναφέρεις, Rooted/Jailbroken συσκευές δεν υποστηρίζονται.

Μπορείς επίσης να ενημερωθείς για τις υποστηριζόμενες συσκευές, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο και την επιλογή "Πως βλέπω;"
Υπενθυμίζουμε οτι στις Android συσκευές απαιτείται έκδοση Android 4.2 (Jelly Bean) και άνω.

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-go/

Θα προτείναμε επίσης να ελέγξεις και το FAQ της υπηρεσίας, όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

Αν θέλεις ενημέρωσέ μας μέσω προσωπικού μηνύματος με το username της υπηρεσίας NovaGO καθώς και με ένα κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

andreaspap

Established Member
1 May 2007
282
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
Έχω ένα θέμα με φορητότητα που πήγα να κάνω στη forthnet-nova με 3play την οποία ακύρωσα με αποτέλεσμα να διακοπεί και η υπηρεσία nova full pack που είχα μέχρι τώρα. Έχω στείλει με pm τα στοιχεία μου. Αν μπορεί να μου απαντήσει κάποια στιγμή κάποιος.
Ευχαριστώ
 

Akis Pashos

New member
19 September 2014
11
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα,εχω κανει αιτηση για 3play εδω κ μια βδομαδα για να κανω διακοπη τι χρειαζεται να κανω.εφοσον τα πηρε το οτε ολα δεν αξιζει οποτε ....
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Καλησπέρα,
Έχω ένα θέμα με φορητότητα που πήγα να κάνω στη forthnet-nova με 3play την οποία ακύρωσα με αποτέλεσμα να διακοπεί και η υπηρεσία nova full pack που είχα μέχρι τώρα. Έχω στείλει με pm τα στοιχεία μου. Αν μπορεί να μου απαντήσει κάποια στιγμή κάποιος.
Ευχαριστώ

Έχουμε ζητήσει διευκρινίσεις σχετικά με το αίτημα σου και θα σε ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό.


Καλησπερα,εχω κανει αιτηση για 3play εδω κ μια βδομαδα για να κανω διακοπη τι χρειαζεται να κανω.εφοσον τα πηρε το οτε ολα δεν αξιζει οποτε ....

Σχετικά με το παραπάνω ερώτημα σου, θα χρειαστεί να επικοινωνήσει ο κάτοχος της υπηρεσίας, καλώντας στο 18345 από το τηλέφωνο ενεργοποίησης, ώστε να καταχωρηθεί το αντίστοιχο αίτημα.

Δημήτρης, Forthnet Support