*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Οι συσκευές που συμπεριλαμβάνονται στις υποστιριζόμενες, έχουν δοκιμαστεί και λειτουργούν απροβλημάτιστα.

Για τις υπόλοιπες συσκευές που πληρούν τις τεχνικές προϋποθέσεις, αλλά δεν βρίσκονται ανάμεσα στις υποστηριζόμενες, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την σωστή ή μη λειτουργία της υπηρεσίας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

amwnra

New member
5 October 2010
16
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα να κανω και εγω μια ερωτηση λοιπον ειχα βαλει τα starter και μετα απο κληση και προσφορα εβαλα και το cinema που εχω εωσ και σημερα.
θελω να ρωτησω μπορω να παρω τον pvr δεκτη εφου εχω το cinema και αν ναι σε τιμη;
Ευχαριστω...
 

sat_guy

AVClub Addicted Member
27 September 2014
1,625
Re: *** Nova official support ***

Για κάποιον λόγο το μόνο κανάλι που δεν παίζει είναι το 902 (πάρα πολλά σπασίματα) όλα τα άλλα όμως κανάλια παίζουν άψογα. Ενδεικτικά το novacinema HD1 έχει ακρίβεια σήματος 100% και στάθμη σήματος 76%. Μήπως έχει κάτι το συγκεκριμένο κανάλι; πως γίνεται όλα τα άλλα να παίζουν τέλεια;
ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Για κάποιον λόγο το μόνο κανάλι που δεν παίζει είναι το 902 (πάρα πολλά σπασίματα) όλα τα άλλα όμως κανάλια παίζουν άψογα. Ενδεικτικά το novacinema HD1 έχει ακρίβεια σήματος 100% και στάθμη σήματος 76%. Μήπως έχει κάτι το συγκεκριμένο κανάλι; πως γίνεται όλα τα άλλα να παίζουν τέλεια;
ευχαριστώ.

Καλησπέρα sat_guy,

Το κάθε κανάλι υπάρχει σε μια συγκεκριμένη συχνότητα. Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα μόνο σε αυτό και η στάθμη και ακρίβεια είναι σε χαμηλές τιμές για το εν λόγω κανάλι πρόκειται για πρόβλημα στην στρέψη του πιάτου. Καλό θα ήταν να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της συνδρομής να σε καλέσει συνάδελφος να το δείτε μαζί.

καλησπερα να κανω και εγω μια ερωτηση λοιπον ειχα βαλει τα starter και μετα απο κληση και προσφορα εβαλα και το cinema που εχω εωσ και σημερα.
θελω να ρωτησω μπορω να παρω τον pvr δεκτη εφου εχω το cinema και αν ναι σε τιμη;
Ευχαριστω...

Καλησπέρα, στείλε μας με ένα pm τον αριθμό της κάρτας σου ώστε να δούμε την υπηρεσία σου και να σε ενημερώσουμε σχετικά.
 

sat_guy

AVClub Addicted Member
27 September 2014
1,625
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την απάντηση. μια ελάχιστη μετατόπιση στο κάτοπτρο όντως έκανε δουλειά.
Και κάτι ακόμα. είμαι συνδρομητής εδώ και 2-3 μέρες αλλά δεν έχει κατέβει καμία ταινία on demand (εννοείται ότι έχω το πακέτο με τον PVR και novacinema) Πρέπει απλά να περιμένω και κάποια στιγμή θα κατέβουν; υπάρχει περίπτωση αν έχω βάλει να γράφει κάποια ταινία το βράδυ, αυτό να κάνει το on demand να μην δουλέψει;
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Αγόρασα το πακέτο (179) και χτες επικοινώνησα με Nova για να μου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ενεργοποιηθεί, συνήθως πόσο καιρό χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί;

Από την εξυπηρέτηση πελατών η απάντηση είναι: "το έχουμε προωθήσει στα αρμόδια τμήματα" και δεν έχω καμιά άλλη πληροφόρηση.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Ευχαριστώ για την απάντηση. μια ελάχιστη μετατόπιση στο κάτοπτρο όντως έκανε δουλειά.
Και κάτι ακόμα. είμαι συνδρομητής εδώ και 2-3 μέρες αλλά δεν έχει κατέβει καμία ταινία on demand (εννοείται ότι έχω το πακέτο με τον PVR και novacinema) Πρέπει απλά να περιμένω και κάποια στιγμή θα κατέβουν; υπάρχει περίπτωση αν έχω βάλει να γράφει κάποια ταινία το βράδυ, αυτό να κάνει το on demand να μην δουλέψει;

Σχετικά με το Nova OnDemand, χρειάζεται να περάσουν τουλάχιστον 5-7 ημέρες, για να κατέβουν οι πρώτες ταινίες.

Επίσης αν προγραμματίζονται συνεχώς εγγραφές, ενδέχεται να μην κατέβουν ορισμένες ταινίες λόγω του οτι το Nova OnDemand χρησιμοποιεί το ίδιο tuner με αυτό της εγγραφής για το κατέβασμα των ταινιών.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Καλημέρα,

Αγόρασα το πακέτο (179) και χτες επικοινώνησα με Nova για να μου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ενεργοποιηθεί, συνήθως πόσο καιρό χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί;

Από την εξυπηρέτηση πελατών η απάντηση είναι: "το έχουμε προωθήσει στα αρμόδια τμήματα" και δεν έχω καμιά άλλη πληροφόρηση.

Αν θέλεις στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να ελέγξουμε την πορεία ενεργοποίησης και να σε ενημερώσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

amwnra

New member
5 October 2010
16
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, στείλε μας με ένα pm τον αριθμό της κάρτας σου ώστε να δούμε την υπηρεσία σου και να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Σας έστειλα τον αριθμό.
 
Last edited by a moderator:

sat_guy

AVClub Addicted Member
27 September 2014
1,625
Re: *** Nova official support ***

Κλείδωσα όλα τα κανάλια ώστε να θέλει κωδικό για όλες τις ερωτικές ταινίες (δηλαδή από τον γονικό έλεγχο επέλεξα κατηγορία κλειδώματος κατάλληλο μόνο για ενήλικους) αλλά ενώ τα 901/903/904 κλειδώνουν το 902 παραμένει ξεκλείδωτο! σαν να μην καταλαβαίνει ότι το πρόγραμμα που εκπέμπεται είναι μόνο για 18 άνω.
Τι μπορώ να κάνω;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sat_guy,

Δεν υπάρχει σήμανση για το εν λόγω κανάλι από την παραγωγή του για αυτό και δεν κλειδώνει με το σήμα καταλληλότητας. Μπορείς για το συγκεκριμένο να χρησιμοποιήσεις το κλείδωμα υπηρεσίας. Σε περίπτωση που χρειάζεσαι αναλυτικά οδηγίες στείλε μας με ένα pm ένα τηλ επικοινωνίας ώστε να σε καλέσει κάποιος συνάδελφος να σε κατευθύνει.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

jinkostas

New member
21 June 2006
63
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας.

Ενεργοποίησα εχθές για πρώτη φορά την υπηρεσία novago έχουνε περάσει 24 ώρες αλλά δεν έχω λάβει ακόμη το email επιβεβαίωσης. Σε επικοινωνία που είχα με την FORTHnet μου είπανε ότι πρέπει να περιμένω ακόμη. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε τι συμβαίνει;


Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα jinkostas,

Έχουμε λάβει και το αντίστοιχο προσωπικό μήνυμα που έστειλες.
Θα σου προτείναμε αρχικά να ελέγξεις τα email και στο φάκελο junk/spam. Εάν δεν έχει έρθει και στο συγκεκριμένο φάκελο και εφόσον έχουν παρέλθει 24 ώρες από την αρχική εγγραφή θα χρειαστεί να προχωρήσεις σε νέα.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

jinkostas

New member
21 June 2006
63
Re: *** Nova official support ***

Έκανα πάλι την εγγραφή και την δέχτηκε κανονικά. Περιμένω πάλι την αποστολή του email.

Ευχαριστώ
 

jinkostas

New member
21 June 2006
63
Re: *** Nova official support ***

Πρέπει όντος να περιμένουμε ένα 24ωρο για ένα συστεμικό email;

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Πρέπει όντος να περιμένουμε ένα 24ωρο για ένα συστεμικό email;

Ευχαριστώ

To email μπορεί να παραδοθεί από τα 10 πρώτα λεπτά μέχρι και 24 ώρες. Αν δεν γίνει επιβεβαίωση με την πάροδο του 24ώρου διαγράφεται αυτόματα η εγγραφή.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

TerI

AVClub Enthusiast
29 April 2008
1,157
Χίος
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε εδώ και την αμεσότητα στις απαντήσεις σας.

Και από μένα συμφωνώ και επαυξάνω για το Discovery Investigation. Είναι η καλύτερη προσθήκη, το κανάλι είναι τρομερό και το ζητάει πολύς κόσμος γενικά. Ότι πρέπει για χειμώνα..
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
Re: *** Nova official support ***

+1 για το Discovery Investigation και αν γίνεται για περισσότερα πραγματικά κανάλια ντοκιμανταίρ, στην ανάγκη διώξτε αυτά που είναι τύπου δημοπρασίες και ας μπουν νέα, πιστεύω ότι είναι φθηνότερη η προσθήκη τους από άλλα κανάλια. Αν βέβαια μπορεί να μπει και κανένα ποιοτικό sci fi κανάλι δεν πιστεύω ότι θα χαλάσει κανέναν :2thumb22sup:
 

skopelos1

Established Member
16 September 2010
202
Thessaloniki
Re: *** Nova official support ***

++1 Και απο μένα για το Crime and Investigation Network .. Ειναι κάτι που πολύ κόσμος το θέλει ...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε εδώ και την αμεσότητα στις απαντήσεις σας.

Και από μένα συμφωνώ και επαυξάνω για το Discovery Investigation. Είναι η καλύτερη προσθήκη, το κανάλι είναι τρομερό και το ζητάει πολύς κόσμος γενικά. Ότι πρέπει για χειμώνα..

+1 για το Discovery Investigation και αν γίνεται για περισσότερα πραγματικά κανάλια ντοκιμανταίρ, στην ανάγκη διώξτε αυτά που είναι τύπου δημοπρασίες και ας μπουν νέα, πιστεύω ότι είναι φθηνότερη η προσθήκη τους από άλλα κανάλια. Αν βέβαια μπορεί να μπει και κανένα ποιοτικό sci fi κανάλι δεν πιστεύω ότι θα χαλάσει κανέναν :2thumb22sup:

++1 Και απο μένα για το Crime and Investigation Network .. Είναι κάτι που πολύ κόσμος το θέλει ...

Ευχαριστούμε για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας, θα μεταφερθούν στους αρμόδιους.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέων καναλιών, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου καθώς και με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας.

Κώστας, Forthnet Support.
 

nikos_top

New member
27 February 2012
12
Δράμα
Re: *** Nova official support ***

γεια σας..
οπως καθε χρονο ετσι και φετος για το καλοκαιρι εκανα μεταβαση της συνδρομής nova απο το full pack στο start pack και οπως ειναι φυσικο δεν ειχα προσβαση στην υπηρεσία nova on demand παρολο που εβλεπα τους τιτλους των ταινιων στο δεκτη μου. Απο την 1/10 εκανα αναβαθμιση παλι στο full pack και βλεπω οτι στην υπηρεσια on demand γραφει δεν υπάρχουν τιτλοι τι εγινε μου εκαναν reset!! υπαρχει εξηγηση για αυτο?