Re: *** Nova official support ***
Καλησπέρα Π. Δημήτρης,
Αρχικά να ενημερώσουμε ότι σε όσες δοκιμές έχουν γίνει από πλευρά μας, δεν παρατηρούμε κάποια δυσλειτουργία στην εμφάνιση των παραστατικών.
Ο τελευταίος λογαριασμός εμφανίζεται στην μέση της σελίδα
σύνοψη στο πεδίο
Σύνολο προς πληρωμή.
Πατώντας στο πεδίο
Δες περισσότερα εμφανίζει το
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟ ΠΟΣΟ και τον
Κωδικό πληρωμής όπως επίσης μας δίνει την δυνατότητα για
Πληρωμή λογαριασμού, μέσα από την σελίδα του ebill.
Εφόσον θες να δεις τα τιμολόγια σε μορφή pdf, θα χρειαστεί να πας στα πεδία
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ - Ιστορικό λογαριασμών.
Καλό είναι να δεις και το
FAQ της υπηρεσίας που έχει χρήσιμες οδηγίες για την λειτουργία της εφαρμογής.
Ωστόσο αν παραμένει το ζήτημα θα ήταν καλό να μας στείλεις με ένα printscreen την απεικόνιση του λογαριασμού σου ώστε να το ελέγξουμε.
Σχετικά με το δεύτερο ερώτημά σου μπορείς να ενημερωθείς από
εδώ για όλα τα πακέτα και τις προσφορές μας, και θα χρειαστεί να μεταβείς σε ένα από τα καταστήματα μας για την μετατροπή που επιθυμείς.
Κώστας, Forthnet Support