*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

sifiskafkalas

New member
24 January 2015
15
ΡΕΘΥΜΝΟ
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Δημήτρη Forthnet Support

μπορείς να με ενημερώσεις αν έλαβες το προσωπικό μήνυμα?

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου,

Θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Κώστας, Forthnet Support
 

sifiskafkalas

New member
24 January 2015
15
ΡΕΘΥΜΝΟ
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ για την έγκαιρη
και έγκυρη ενημέρωση.
Συνεχίστε έτσι.

Με εκτίμηση
Σήφης Καυκαλάς
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sifiskafkalas,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Π. Δημήτρης

Senior Member
14 July 2006
408
Re: *** Nova official support ***

Μπήκα στο e-bill μου για να εξοφλήσω τον επόμενο λογαριασμό μου αλλά δεν βλέπω καμία χρέωση....

Να υποθέσω ότι λόγω των πρόσφατων αλλαγών έχει πάει κάτι πίσω;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Π. Δημήτρης,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία e-bill εντάσσεται πλέον στη νέα μας υπηρεσία My Account.

Θα χρειαστεί να ακολουθήσεις τα βήματα που ζητούνται για τη σύνδεση στην υπηρεσία εφόσον είχες ήδη ενεργό e-bill.

Απο σχετικό έλεγχο στη καρτέλα σου, βλέπουμε ότι έχει εκδοθεί κανονικά παραστικό για την υπηρεσία σου στις 10/2.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Αλέξης, Forthnet Support
 

chrismath

New member
6 November 2008
18
Κατερίνη
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε αν τα HD κανάλια τα δικαιούμαστε δωρεάν όταν υπάρχει πάγια εντολή πληρωμής μέσω πιστωτικής ή τραπεζικού λογαριασμού?
 

gismo78

New member
3 May 2014
36
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε αν τα HD κανάλια τα δικαιούμαστε δωρεάν όταν υπάρχει πάγια εντολή πληρωμής μέσω πιστωτικής ή τραπεζικού λογαριασμού?

κι εγω θα ηθελα να ξερω μιας και νεος συνδρομητης και ισχυει εαν μας χαλασει το μηχανιημα μας δινετε νεο δωρεαν!!!
 

Π. Δημήτρης

Senior Member
14 July 2006
408
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Π. Δημήτρης,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία e-bill εντάσσεται πλέον στη νέα μας υπηρεσία My Account.

Θα χρειαστεί να ακολουθήσεις τα βήματα που ζητούνται για τη σύνδεση στην υπηρεσία εφόσον είχες ήδη ενεργό e-bill.

Απο σχετικό έλεγχο στη καρτέλα σου, βλέπουμε ότι έχει εκδοθεί κανονικά παραστικό για την υπηρεσία σου στις 10/2.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Αλέξης, Forthnet Support

Έχω ενταχθεί εδώ και μέρες στην νέα σας υπηρεσία.

Παραστατικό πληρωμής όμως δεν υπάρχει.

Παραμένω στην διάθεσή σας για αποστολή "print screen" περί ορθότητας των παρατηρήσεών μου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα @chrismath και @gismo78,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στους πελάτες 3Play που επιλέγουν πάγια πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, ως προνόμιο δίνεται η συνδρομή του 13ου μήνα δωρεάν, με προϋπόθεση να έχει πραγματοποιηθεί πληρωμή για 12 συνεχόμενους μήνες με πιστωτική κάρτα.

Επίσης σε περίπτωση διαπίστωσης βλάβης του αποκωδικοποιητή κατόπιν τεχνικού ελέγχου, πραγματοποιείται δωρεάν αντικατάσταση.

Το δωρεάν διάστημα παροχής της HD υπηρεσίας, εξαρτάται απο το συμβόλαιο και τις παροχές που περιλαμβάνονται σε αυτό.

Αναλυτικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στους πίνακες που είναι αναρτημένοι στην επίσημη ιστοσελίδα μας.

@Π. Δημήτρης, εάν θέλεις ενημέρωσέ μας αντίστοιχα μέσω προσωπικού μηνύματος με το printscreen ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

aloginid

New member
28 December 2013
93
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.

Έχω παρατηρήσει ότι στο novamy account υπάρχει η δυνατότητα να ενεργοποιηθούν επιπλέον υπηρεσίες όπως το adultPack και το Περιοδικό. Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

1. Θα υπάρχει μελλοντικά η δυνατότητα ενεργοποίησης των HD, με τον ίδιο τρόπο;

2. Έστω ότι έχω ενεργοποιήσει κάποια από τις υπηρεσίες. Θα έχω την δυνατότητα και να την απενεργοποιήσω ή θα πρέπει να γίνει μόνο μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας;

3. Στο πάνω μέρος υπάρχει ένδειξη για νέα μηνύματα. Αυτό αφορά μηνύματα που μελλοντικά θα στέλνονται από τη forthnet/nova; Τα μηνύματα που στέλνονται στον αποκωδικοποιητή θα έχουμε την δυνατότητα να τα βλέπουμε μέσα από αυτή την ένδειξη; Αυτό το λέω γιατί λόγω του ότι σχεδόν κάθε 2 εβδομάδες κάνω reset τον δέκτη μου, αυτά τα μηνύματα χάνονται.

4. Οι προσφορές που εμφανίζονται αφορούν αποκλειστικά τον συνδρομητή ανάλογα τις υπηρεσίες που διαθέτει ή είναι γενική διαφήμιση των τρεχόντων προσφορών;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα aloginid,

Μέσα από το My Account μπορείς να προσθέσεις επιπλέον υπηρεσίες τηλεφωνίας ή/και τηλεόρασης.

Η δυνατότητα προθήκης της HD υπηρεσίας είναι διαθέσιμη στους συνδρομητές που δεν την έχουν ήδη ενεργή.

Προς το παρόν είναι δυνατή μόνο η αναβάθμιση/προσθήκη υπηρεσιών.

Τα μηνύματα αφορούν ενημερώσεις που στέλνονται προς τον πελάτη.
(Να διευκρινίσουμε ότι τα μηνύματα που αποστέλονται στους δορυφορικούς δέκτες, δεν είναι πλέον διαθέσιμα μετά την ανάγνωσή τους).

Μέσα απο το πεδίο "προσφορές" μπορείς να ενημερωθείς για τα προνόμια και τις αποκλειστικές προσφορές που έχουμε εξασφαλίσει για τους συνδρομητές μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Π. Δημήτρης

Senior Member
14 July 2006
408
Re: *** Nova official support ***

@Π. Δημήτρης, εάν θέλεις ενημέρωσέ μας αντίστοιχα μέσω προσωπικού μηνύματος με το printscreen ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support

Με ενημέρωσαν (13831) ότι το νέο myaccount είναι προς το παρόν beta, οπότε είναι φυσιολογικό να μην εμφανίζεται ακόμα ο λογαριασμός.

Σε συνέχεια αυτού ζήτησα τον κωδικό λογαριασμού ώστε να κάνω την πληρωμή.

Επιπρόσθετα θα ήθελα να ρωτήσω , ότι με δεδομένο ότι σε λίγες μέρες λήγει το συμβόλαιό μου, και δεν επιθυμώ την συνέχιση της παροχής NOVA με επιπρόσθετη χρέωση HD, θα ήθελα να ενημερωθώ για το κόστος παροχής υπηρεσιών στην περίπτωση downgrade της υπηρεσίας μου σε forthnet2play (με τις υφιστάμενες παροχές τηλεφωνίας & internet).
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Π. Δημήτρης,

Αρχικά να ενημερώσουμε ότι σε όσες δοκιμές έχουν γίνει από πλευρά μας, δεν παρατηρούμε κάποια δυσλειτουργία στην εμφάνιση των παραστατικών.

Ο τελευταίος λογαριασμός εμφανίζεται στην μέση της σελίδα σύνοψη στο πεδίο Σύνολο προς πληρωμή.

Πατώντας στο πεδίο Δες περισσότερα εμφανίζει το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟ ΠΟΣΟ και τον Κωδικό πληρωμής όπως επίσης μας δίνει την δυνατότητα για Πληρωμή λογαριασμού, μέσα από την σελίδα του ebill.

Εφόσον θες να δεις τα τιμολόγια σε μορφή pdf, θα χρειαστεί να πας στα πεδία ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ - Ιστορικό λογαριασμών.

Καλό είναι να δεις και το FAQ της υπηρεσίας που έχει χρήσιμες οδηγίες για την λειτουργία της εφαρμογής.

Ωστόσο αν παραμένει το ζήτημα θα ήταν καλό να μας στείλεις με ένα printscreen την απεικόνιση του λογαριασμού σου ώστε να το ελέγξουμε.

Σχετικά με το δεύτερο ερώτημά σου μπορείς να ενημερωθείς από εδώ για όλα τα πακέτα και τις προσφορές μας, και θα χρειαστεί να μεταβείς σε ένα από τα καταστήματα μας για την μετατροπή που επιθυμείς.

Κώστας, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Μπορείς να μας στείλεις στο [email protected].

Μετά την αποστολή του θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα, την ηλεκτρονική διεύθυνση του αποστολέα, καθώς και με το Θέμα του email ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Forthnet Support
 

speed79

Senior Member
19 January 2010
504
Re: *** Nova official support ***

για την ψηφιακη αλληλεγγυη για οσους ειμαστε ηδη στην forthnet και εχουμε κανει τα χαρτια σε καταστημα περιμενουμε να μας τηλεφωνησετε εσεις για καποιο πακετο η πρεπει να παρουμε εμεις τηλεφωνο.ευχαριστω
 

Π. Δημήτρης

Senior Member
14 July 2006
408
Re: *** Nova official support ***

Μπορείς να μας στείλεις στο [email protected].

Μετά την αποστολή του θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα, την ηλεκτρονική διεύθυνση του αποστολέα, καθώς και με το Θέμα του email ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Forthnet Support

Έχω ήδη κάνει τις ενέργειες που ζητήσατε...

Για περαιτέρω διευκόλυνσή σας, θα μπορούσατε ίσως να ακούσετε την ηχογράφηση της συνομιλίας μου με τον υπάλληλο της εταιρίας σας η οποία διημείφθη σήμερα, περί ώρα 10:30...
 

gismo78

New member
3 May 2014
36
Re: *** Nova official support ***

να σας ρωτησω για κατι που ειδα ενω απο την αρχη υπεγραψα να γινετε πληρωμη 3play ο πρωτος μηνας μου ηρθε λογαριασμος να πληρωσω στην τραπεζα και το εχω αφησει απληρωτο ο δευτερος μηνας οκ θα τραβανε χρηματα απο την καρτα μου αλλα γιατι ολο αυτο,και δευτερων αυτο το μηνα θα τραβηξουν και τους δυο μηνες απο τη καρτα μου η πρεπει να παω να πληρωσω στην τραπεζα κι εσεις θα τραβηξετε τον δευτερο μηνα;;;;;;;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

για την ψηφιακη αλληλεγγυη για οσους ειμαστε ηδη στην forthnet και εχουμε κανει τα χαρτια σε καταστημα περιμενουμε να μας τηλεφωνησετε εσεις για καποιο πακετο η πρεπει να παρουμε εμεις τηλεφωνο.ευχαριστω

Όλη η απαραίτητη ενημέρωση σχετικά με τα προγράμματα που συμμετέχουν στη "δράση" ψηφιακής αλλυλεγύης αλλά και οι αντίστοιχες ενέργειες, θα πρέπει να πραγματοποιηθούν απο το σημείο το οποίο υπέβαλλες τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Έχω ήδη κάνει τις ενέργειες που ζητήσατε...

Για περαιτέρω διευκόλυνσή σας, θα μπορούσατε ίσως να ακούσετε την ηχογράφηση της συνομιλίας μου με τον υπάλληλο της εταιρίας σας η οποία διημείφθη σήμερα, περί ώρα 10:30...

Έχουμε λάβει το email σου και έχουμε απαντήσει σχετικά στο πμ σου.

να σας ρωτησω για κατι που ειδα ενω απο την αρχη υπεγραψα να γινετε πληρωμη 3play ο πρωτος μηνας μου ηρθε λογαριασμος να πληρωσω στην τραπεζα και το εχω αφησει απληρωτο ο δευτερος μηνας οκ θα τραβανε χρηματα απο την καρτα μου αλλα γιατι ολο αυτο,και δευτερων αυτο το μηνα θα τραβηξουν και τους δυο μηνες απο τη καρτα μου η πρεπει να παω να πληρωσω στην τραπεζα κι εσεις θα τραβηξετε τον δευτερο μηνα;;;;;;;

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε, θα χρειαστεί να μας στείλεις σε προσωπικό μήνυμα κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support