Τον έχει τον Samyang τον 12αρη αλλά τον τρώει η τσέπη του όπως το Πάνο και πολλούς άλλους για έξοδα.
:flipout:
Πάνο καλά τα λες!
Τον έχει τον Samyang τον 12αρη αλλά τον τρώει η τσέπη του όπως το Πάνο και πολλούς άλλους για έξοδα.
...EDIT: η a7rii έχει παίξει και χαμηλότερα από grey, δε νομίζω ότι αυτή είναι η ιδανική στιγμή για την αγορά της, αν κάποιος δεν "καίγεται" φυσικά....
Δεν είναι δείκτης ποιότητας της μηχανής οι φωτογραφίες στο Flickr.
Τώρα πια οι πιο πολλοί έχουν γίνει γραφίστες και κάνουν θαύματα μετά Lr και ps.
Καλύτερα να την τσεκάρεις δια ζώσης.
Πανο, έχεις δει πόσο καλή μηχανή έχεις, φαντάζομαι :
https://www.dxomark.com/Cameras/Compare/Side-by-side/Nikon-D7200-versus-Nikon-D750___1020_975
Τη διαφορά πιστεύω την κάνει περισσότερο ένας καλός φακός παρά το σώμα.
Η καλύτερη εκμετάλλευση των ευρυγωνιων φακών, το ρηχοτερο βάθος πεδίου και η καλύτερη διαχείριση του θορύβου στα ψηλά ISO είναι μερικά από τα πλεονεκτηματα του FF.
Αν αυτά είναι που ζητάς, θα πάρεις μια γεύση στην βόλτα μας.
...
όσο για τον φίλο, το αν έχει σκοπό να αγοράσει ή όχι, εμένα δεν με αφορά, η συζήτηση έχει ενδιαφέρον και μαθαίνουμε και μερικά πράγματα εμείς οι αρχάριοι από αυτούς που ξέρουν,
...
Εμένα με ενδιαφέρει αν υπάρχει κυριολεκτικός σκοπός αγοράς, με την έννοια ότι αν είναι να μπω στη διαδικασία έρευνας ιστορικού τιμών, προσφορών, σύγκρισης τιμών από διαφόρους πωλητές κτλ. για να βοηθήσω τον ενδιαφερόμενο που ρωτά από πού να αγοράσει, είναι λίγο κάπως να διαβάζω ποστ του εντός λίγων ωρών όπου αλλάζει γνώμη τρεις φορές και στο τέλος να ήταν όλα "να 'χαμε να λέγαμε"
Καλά όλα αυτά για τον φωτισμό και την επεξεργασία βρε Ηλία και Βασίλη με βρίσκουν σύμφωνο , αλλά αυτό το ρητό < όλοι κάποια στιγμή πρέπει να περάσουν στο FF > κάπου μου χάλασε τη φασολάδα :flipout:
..Γιατι το να αγοράσει κάποιος μια καλή μηχανή και φακούς πιστεύοντας οτι είναι ο καλύτερος δρόμος να εξελιχθεί φωτογραφικά, είναι το πιό εύκολο (πέρα απο τον οικονομικό παράγοντα).
Ενώ η εφαρμογή σωστού φωτισμού και οι τεχνικές απαιτούν γνώση, εξάσκηση και στήσιμο και εν τέλει χρόνο, που δέν αρέσει σε όποιον απλά θέλει να χρησιμοποιεί μια ημιεπαγγελματική μηχανή λίγο πολύ σαν point & shoot χάρην ευκολίας.
Προσωπική πάντα γνώμη, εκτος αν πρόκειται για επιστημονικούς σκοπούς κανένας νορμάλ φακός δε κάνει τη διαφορά σε μια φωτό, εκτός αν είναι πολύ χάλια.
Οσο για Difraction κλπ μαθαίνεις να δουλεύεις γύρω τους.
Δες πχ οι περισσότερες φωτό που απεικονίζουν gadget, μηχανές και τέτοια το exif τους λέει κατι τρελά f stop που κανένας ειδικός δέν προτείνει για χρήση, κι όμως χάριν ευκολίας τα περισσότερα επαγγελματικά site τέτοιες βάζουν και μια χαρά φαίνονται...
Ούτε χρειάζεται μια αρμάδα φακούς των 2Κ έκαστος να κάνει κανείς δουλειά ή και χόμπι και να βγεί καλό αποτέλεσμα.
Σχετικα με το full frame που ανεφερα εγω, το medium format που ανεφερε ο Κυριακος ( και το μ4/3 που υπονοησε (;ο) ο Κωστας, ειναι καθαρα θεμα τιμης, εργονομιας και φυσικης.
Αναφερομαι σε χομπιστες, αρα συνδυαζοντας οτι, οι τιμες στο FF ειναι πολυ πιο προσιτες απο το MF και συναγωνιζονται το μ4/3, το μεγεθος ειναι πιο βολικο/πρακτικο/εργομικο και οι νομοι της φυσικης (μεγαλυτερος αισθητηρας, πιο πολυ φως κτλ κτλ) δεν εχουν ξεπεραστει ακομη, θεωρω must τη μεταβαση.
Επισης, ειμαι και της αποψης οτι το φτηνο βγαινει ακριβο οπως και του οτι τα "ακρα" (διαφορετικα για τον καθενα) σε γλιτωνουν απο ταλαιπωριες. Κοινως, οταν ξεκινας, περνεις οτι φτηνοτερο βρεις και μολις "μαθεις" πας σε οτι ακριβοτερο μπορεις.
Μακαρι και μεσαιο... ο
Ανεξαρτητα βεβαια απο το τι λεμε εμεις, εδω στην παραλια που ειμαι και εχει καμμια 1000δα σερβοβουλγαρους, η νικον V1 που εχω εγω, ειναι οτι πιο slr like κυκλοφορει... το κινητο ειναι the real king.