Απο χθες είμαι χωρις εικόνα κ ήχο. Θεώρησα οτι είναι κατι πρόσκαιρο αλλα δυστυχώς δειχνει να είναι μόνιμο. Στο τηλεφωνικό κέντρο υπάρχει αναμονή πολλών λεπτών. Δεν μπορω να συνδεθώ...
Απο χθες είμαι χωρις εικόνα κ ήχο. Θεώρησα οτι είναι κατι πρόσκαιρο αλλα δυστυχώς δειχνει να είναι μόνιμο. Στο τηλεφωνικό κέντρο υπάρχει αναμονή πολλών λεπτών. Δεν μπορω να συνδεθώ...
δεν ειχα χρονο να απαντησω. το προβλημα λυθηκε ως εξης:
επικοινωνια με το τηλεφωνικο κεντρο, οδηγια για παρατεταμενο πατημα του κομπιου on/off της κονσολας
τοπικο reset και αντιστοιχο remote reset ?
Η αλήθεια ειναι οτι στο θέμα βλάβες ο ΟΤΕ το λύνει αμέσως σε σχέση με τις άλλες εταιρίες. Απο προσωπική άποψη το λεω.Αθλιο ιντερνετ ,εχω vdsl και καθε εβδομαδα κανω reboot στο router γιατι κολλαει , εξυπηρετηση;;; θελουν να βοηθησουν αλλα δεν μπορουνε ,
30 φορες τηλεφωσησα μεσα σε 5 μηνες ,ακρη δεν βγηκε ,τα παρατησα ,
ισως βρω ακρη να κανω καταγγελια συμβασης διοτι και η υπομονη τελειωσε ,
δεν καθομουν στ αυγα μου ,μια χαρα ημουν με οτε ,το 3play της nova μας μαρανε
Κρίμα που δεν απάντησε κανένας, είναι πρόβλημα που συμβαίνει αραιά και πού, ειδικά η απώλεια ήχου. Το λύνεις μόνος σου με reset του δέκτη. Αν χρειαστεί -πολύ σπάνια- μπορείς να στείλεις σήμα στο δέκτη σου από το myacccount - τεχνικές ρυθμίσεις. Χωρίς μεσολάβηση κέντρου, χρεώσεις και καθυστερήσεις.