*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
καλησπερα.θαθελα να επικοινωνησετε για μια προσφορα φουλπακ νοβα μονο τβ
σας στελνω τα στοιχεια επικοινωνιας με πμ

Καλησπέρα kataras,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,674
--------------------
Καλησπέρα
προσπαθώ να εγγραφή στο my account άλλα μου βγάζει μήνυμα ότι δεν ειναι διαθέσιμη προσωρινά η υπηρεσία ,ειναι τεχνικό προβλημα η κάνω κάποιο λάθος;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα
προσπαθώ να εγγραφή στο my account άλλα μου βγάζει μήνυμα ότι δεν ειναι διαθέσιμη προσωρινά η υπηρεσία ,ειναι τεχνικό προβλημα η κάνω κάποιο λάθος;

Καλησπέρα takis,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
σας έχω στείλει τα στοιχειά μου

ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σας ευχαριστώ πολυ για την γρηγορη απάντηση και λύση του προβλήματος

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Γιώργος, Nova Support
 

Despoina93

New member
19 November 2017
1
Καλημερα έχω κάνει αίτηση για νέα σύνδεση στις 4/11/17 και ακόμα έχω μείνει στο Ολοκληρώθηκε η διαδικασία δέσμευσης καλωδίωσης.θα μπορούσα να μάθω ποτέ θα ενεργοποιηθεί η γραμη μου.
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Despoina93,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

music_1896

AVClub Enthusiast
8 February 2009
737
Ρόδος
Καλημέρα σας. Θέλω να ρωτήσω αν το Multiview μέσω δικτύου έχει ξεκινήσει επίσημα να λειτουργεί ή βρίσκεται σε beta στάδιο.
Εγώ έχω συνδέσει τους 2 δέκτες Pace 831 σε switch ethernet και όχι απ'ευθείας στο router αλλά δεν λειτουργεί η υπηρεσία.

Δεν γίνεται να λειτουργεί μέσω switch ; Δεν είναι εύκολο σε ένα σπίτι να είναι καταλήγουν οι δέκτες στο router.
Συνήθως τα τελευταία χρόνια στα δικτυωμένα σπίτια τα καλώδια utp καταλήγουν σε ένα patch panel ή σε switch ethernet.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας. Θέλω να ρωτήσω αν το Multiview μέσω δικτύου έχει ξεκινήσει επίσημα να λειτουργεί ή βρίσκεται σε beta στάδιο.
Εγώ έχω συνδέσει τους 2 δέκτες Pace 831 σε switch ethernet και όχι απ'ευθείας στο router αλλά δεν λειτουργεί η υπηρεσία.

Δεν γίνεται να λειτουργεί μέσω switch ; Δεν είναι εύκολο σε ένα σπίτι να είναι καταλήγουν οι δέκτες στο router.
Συνήθως τα τελευταία χρόνια στα δικτυωμένα σπίτια τα καλώδια utp καταλήγουν σε ένα patch panel ή σε switch ethernet.

Καλησπέρα music_1896 και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Έχουμε πει άπειρες φορές οτι η παρουσία του support στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova. Εάν λοιπόν έχετε παράπονα να επικοινωνήσετε εκεί και να τα καταθέσετε. Εδώ τα παιδιά βρίσκονται να λύσουν άμεσα κάποια προβλήματα και να δώσουν λύσεις.
 

loufjohn

AVClub Enthusiast
29 December 2007
1,005
Ειναι απαραδεκτο αυτο που συμβαινει Τεσσερις φορες (4) εχουμε συμφωνησει για την ανανεωση της συμβασης στο πακετο των φιλαθλων και 4 φορες εχει περαστει λαθος ο λογαριασμος. Τα τηλεφωνα δε στειχιζουν με τις αναμονες κ.λ.π. Τους εχω στειλει 5 νηβυματα μεσα απο το NOVA ACCOUND αλλα καμμια απαντηση. Ζητω την βοηθεια σας.
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα loufjohn,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε παραλάβει επιτυχώς την αντίστοιχη φόρμα επικοινωνίας σχετικά με το παραπάνω, η οποία βρίσκεται υπό διαχείριση, και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου από αρμόδιο συνάδελφο.

Επιπλέον, θα προτείναμε για την διασφάλιση των προσωπικών σου δεδομένων, να μην δίνεις δημόσια τα στοιχεία σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 

loufjohn

AVClub Enthusiast
29 December 2007
1,005
Ελπιζω να γινει γρηγορα γιατι τελος του μηνα ληγη η ημερομηνια πληρωμης του λογαριασμου και δεν το εχη τιποτα να βαλει και πεναλτυ η NOVA. Ως αυτη την στιγμη παντος σιγη...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Ελπιζω να γινει γρηγορα γιατι τελος του μηνα ληγη η ημερομηνια πληρωμης του λογαριασμου και δεν το εχη τιποτα να βαλει και πεναλτυ η NOVA. Ως αυτη την στιγμη παντος σιγη...

Καλησπέρα loufjohn,

Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει, η φόρμα επικοινωνίας που μας έχεις αποστείλει είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα και με την ολοκλήρωσή της, θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

music_1896

AVClub Enthusiast
8 February 2009
737
Ρόδος
Να ευχαριστήσω το Official support για την επίλυση του προβλήματος με το Multiview μέσω δικτύου. Παίζει κανονικά με συνδεμένους τους δέκτες σε switch ethernet.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα music_1896,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support