*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

καλησπέρα
προσπαθώ να συνδεθώ στην υπηρεσία novago.
ενώ κάνω σύνδεση απο google chrome και έχω εγκαταστήσει στο laptop το plug in της εφαρμογής(NovaGOPlayer-7.3.3), όταν πάω να δω κάποιο πρόγραμμα μου ξανακατεβάζει το set up της εφαρμογής.
παρακαλώ για την βοήθεια σας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Καλησπέρα, έλαβα μήνυμα για δωρεάν προβολή των καναλιών novacinema κατά τον Δεκέμβριο, όμως δεν έχουν ενεργοποιηθεί στο δέκτη που έχω ενεργό, μπορείτε να το δείτε;

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα σας,

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση επίλυση του προβλήματος!

Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Ειμαι στον οτε μπορω να μιλησουμε για προσφορα απο εσας?

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Last edited:

emirates a380

New member
27 February 2011
64
Καλημερα καλη εβδομαδα.
Εχω τον 865 κ τον τελευταιο καιρο οταν κανω εγγραφη σειρας ενω την κανει κανονικα την εγγραφη οταν παω να δω την εγγραφη μου εμφανιζει μαυρη εικονα κ η μπαρα διαρκεια υποιλοιπου χρονου δεν κινειται.
τι πρεπει να κανω? ( εχω κανει επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων)
Ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα emirates a380,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. αριθμό κάρτας Nova ή ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Αντώνης, Nova Support
 

Γιώργος Κ.

Established Member
19 June 2006
138
Καλησπέρα σας
Εχει έρθει μήνυμα για δωρεάν ενεργοποίηση των καναλιών novacinema για τον δεκέμβριο αλλά τα κανάλια δεν έχουν ενεργοποιηθεί. Χρειάζεται να κάνω κάτι;

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα Γιώργος Κ.,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. αριθμό κάρτας Nova ή ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Αντώνης, Nova Support
 

Γιώργος Κ.

Established Member
19 June 2006
138
Σας ευχαριστώ για την άμεση εξυπηρέτηση. Άψογο το support της Nova στο φόρουμ και μεγάλο ατού για την εταιρία.

Στάλθηκε από το Lenovo TB-X304L μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα Γιώργος Κ.,

Εμείς σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 

godfather77

Established Member
27 May 2007
152
Καλημέρα. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω έχει να κάνει,φαντάζομαι, με το κατάστημα της Forthnet-Nova στην περιοχή μου. Προσπαθω να κάνω αλλαγή στον τρόπο πληρωμής του λογαριασμού μου. Από την εφαρμογή δεν είνα δυνατή η καταχώρηση πάγιας εντολης σε πιστωτική κάρτα. Πήγα στο κατάστημα της πόλης μου αλλά δυστυχώς με είπαν ότι δεν μπορούν να βάλουν την πάγια εντολή!!!!!!! Παρακαλώ για την βοήθειά σας μια και με δεδομένο ότι η πάγια δεν μπαίνει από την τράπεζα πραγματικά δεν ξέρω που να απευθυνθώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα godfather77,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. αριθμό κάρτας Nova ή ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Αντώνης, Nova Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
χαιρετε
εχω ενα προβλημα με την εκδοση λογαριασμου ,σας στελνω πμ
ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα kataras,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

godfather77

Established Member
27 May 2007
152
Σε συνέχεια του post που έχω καταχωρήσει (#5551) και ανταλλαγής προσωπικών μηνυμάτων το πρόβλημά μου δεν έχει επιλυθεί. Εάν είναι δυνατόν ας γίνει έλεγχος σας καθώς θέλω απλά να βάλω μια πάγια εντολή σε κάρτα για να πληρώνω τον λογαριασμό μου και μοιάζει να είναι το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο. Ευχαριστώ και ελπίζω στην βοήθειά σας
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σε συνέχεια του post που έχω καταχωρήσει (#5551) και ανταλλαγής προσωπικών μηνυμάτων το πρόβλημά μου δεν έχει επιλυθεί. Εάν είναι δυνατόν ας γίνει έλεγχος σας καθώς θέλω απλά να βάλω μια πάγια εντολή σε κάρτα για να πληρώνω τον λογαριασμό μου και μοιάζει να είναι το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο. Ευχαριστώ και ελπίζω στην βοήθειά σας

Καλησπέρα godfather77,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

stenlibi

New member
9 January 2010
66
Καλησπέρα. Σας έχω στείλει ενα προσωπικό μήνυμα σχετικά με ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το Nova go. Ευχαριστώ.


Στάλθηκε από το HTC Desire 825 dual sim μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα stenlibi,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 

ktinos

New member
26 February 2015
9
Καλησπέρα σας σας εστειλα pm για προταση ανανεωσης λογω ληξης συμβολαιου. Περιμένω απαντηση σας ευχαριστώ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα ktinos,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support