Καλημέρα σας.
Σε παλιά μου κατοικία είχα το full pack της Nova με VDSL . Λόγω μετακόμισης σε περιοχή όπου δεν υπήρχε διαθεσιμότητα VDSL η υπηρεσία υποβαθμίστηκε. Σήμερα έμαθα ότι πλέον υπάρχει δυνατότη VDSL.Θα μπορούσαμε να επάναφέρουμε την γραμμή σε VDSL, πληρώνοντας φυσικά το ποσό το οποίο πλήρωνα αρχικά και στην συνέχεια αφαιρέθηκε λόγω της υποβάθμισης ;
Σας ευχαριστώ πολύ
Καλημέρα,
Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τους Nova Reps για την άμεση ανταπόκρισή τους στα μηνύματα που τους έστειλα. Αυτός ο τρόπος επικοινωνίας είναι μεγάλο + για το customer support της Nova, καθώς στο τηλέφωνο η αναμονή είναι πολύωρη και δύσκολα επέρχεται αποτέλεσμα.
ΚαλησπέραΚαλημέρα Γιώργος Κ.,
Εμείς σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.
Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Αντώνης, Nova Support
Mια γρηγορη ερώτηση: Σημερα (σσ 22/12) ήρθε τεχνικός και μου σύνδεσε την νοβα. Πότε μπορω να κανω εγγραφή στο nova my account για να παρω κωδικούς nova go? Πρέπει να περάσει κάποιο Α διάστημα? Διότι πάω να κάνω και μου γραφει:
"Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη προσωρινά. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα"
Ευχαριστώ
'Ακυρο: έπρεπε να βάλω τον αριθμό της κάρτας μου και όχι τον αριθμό τηλεφωνου όπου εγινε η σύνδεση
Ευχαριστώ να στε καλά, επίσης!
Αυτό που ηθελα να ρωτησω ειναι αν έχετε σκοπό να προσθέσετε και άλλα κανάλια στο nova go. Π.χ θα θελα να δω και το Eurosport 2 μέσα..Υπάρχει κάποια τετοια σκέψη?
Θα ήθελα τη βοήθειά σας σχετικά μ το Novago γιατί όσο και να προσπάθησα με διάφορους τρόπους(εγκαταστάσεις,με ανοιχτούς browser,με κλειστούς browser, επανεκκινήσεις κ.α.) δεν εχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει. Έκανα και προσπάθεια ανανέωσης της συσκευής και αφού διαγράφηκε(ήρθες sms) δεν μπορεί να ξαναδηλωθεί.
Σας έχω στείλει πμ για πρόβλημα που ξανά/αντιμετωπίζω με την θέαση των καναλιών Nova Cinema (καθε φορα που χρησιμοποιω την υπηρεσία Εξοχικό).
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαι στη διάθεσή σας.
Ευχαριστώ πολύ!
Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Γιώργος, Nova Support
Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Γιώργος, Nova Support