*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σήμερα που μπαίνω για να πληρώσω τον λογαριασμό ενώ κάνει login λέει ότι δεν μπορούν να ανακτηθούν τα στοιχεία του προγράμματος μου . Οχι μονο σε μένα αλλά και σε άλλους τρεις λογαριασμούς .
Καλησπέρα songless_bird,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,127
Νότια Μακεδονία
Καλησπέρα songless_bird,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
Ευχαριστώ. Τώρα που προσπάθησα πάλι άνοιξε κανονικά η σελίδα στο myaccount . Οποτε ήταν κάτι προσωρινό.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Ευχαριστώ. Τώρα που προσπάθησα πάλι άνοιξε κανονικά η σελίδα στο myaccount . Οποτε ήταν κάτι προσωρινό.
Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστεί.

Έφη, Nova Support
 

como

New member
2 December 2021
5
Καλημέρα σας
Είμαι συνδρομητής της NOVA απο το 2015.Πριν ένα χρόνο έκανα την γραμμή μου από 24αρα σε 100αρα.και δεν μπορώ να πω ήταν εξαιρετική.Τον Δεκεμβριο του2021 η NOVA μου έκανε μια προσφορά να τοποθετήσω το EON + FIBER 100 Full. Δέχτηκα λοιπόν την προσφορά και το τοποθέτησα.Το μηχάνημα δούλεψε ασταμάτητα τουλάχιστων για 20 μέρες χωρίς προβλήματα.Απο εκεί και πέρα αστα να πάνε.Β.εβαια ενδιάμεσα μου έστειλαν ενα μύνημα οτι στην περιοχή μου γίνεται αναβάθμιση.(Δεν ξέρω αν φταίει αυτό).Αρχισε πάγωμα της οθόνης για κατι δευτερόλεπτα στην αρχή αλλά μετα συνέχεια.(πάρα πολύ εκνευριστικό),και συντοχρόνος και κόψιμο του internet. Κατα σύμπτωση μια μέρα που μιλαγα στο τηλέφωνο έιχα και εκεί πρόβλημα.Με λίγα λόγια αστα να πάνε.Βέβαια φώναξα την εταιρεία και μου είπε οτι φτανει στο σπιτι μου απο 100 που έχω 67mpbs .αν αυτό είναι το πρόβλημα τι το θέλω. Τσαντίστηκα το έβγαλα απο την πρίζα και όλα είναι ΜΕΛΙ-ΓΑΛΑ.Πέστε μου τι κάνω.Η εύκολη λύση είναι να το δώσω πισω.Τα ορια στένεψαν.
Ευχατιστώ.

 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα σας
Είμαι συνδρομητής της NOVA απο το 2015.Πριν ένα χρόνο έκανα την γραμμή μου από 24αρα σε 100αρα.και δεν μπορώ να πω ήταν εξαιρετική.Τον Δεκεμβριο του2021 η NOVA μου έκανε μια προσφορά να τοποθετήσω το EON + FIBER 100 Full. Δέχτηκα λοιπόν την προσφορά και το τοποθέτησα.Το μηχάνημα δούλεψε ασταμάτητα τουλάχιστων για 20 μέρες χωρίς προβλήματα.Απο εκεί και πέρα αστα να πάνε.Β.εβαια ενδιάμεσα μου έστειλαν ενα μύνημα οτι στην περιοχή μου γίνεται αναβάθμιση.(Δεν ξέρω αν φταίει αυτό).Αρχισε πάγωμα της οθόνης για κατι δευτερόλεπτα στην αρχή αλλά μετα συνέχεια.(πάρα πολύ εκνευριστικό),και συντοχρόνος και κόψιμο του internet. Κατα σύμπτωση μια μέρα που μιλαγα στο τηλέφωνο έιχα και εκεί πρόβλημα.Με λίγα λόγια αστα να πάνε.Βέβαια φώναξα την εταιρεία και μου είπε οτι φτανει στο σπιτι μου απο 100 που έχω 67mpbs .αν αυτό είναι το πρόβλημα τι το θέλω. Τσαντίστηκα το έβγαλα απο την πρίζα και όλα είναι ΜΕΛΙ-ΓΑΛΑ.Πέστε μου τι κάνω.Η εύκολη λύση είναι να το δώσω πισω.Τα ορια στένεψαν.
Ευχατιστώ.

Καλημέρα como,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

como

New member
2 December 2021
5
Καλημέρα como,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
πως μπορω να σας στειλω μυνημα
 

como

New member
2 December 2021
5
Καλημέρα σας
Είμαι συνδρομητής της NOVA απο το 2015.Πριν ένα χρόνο έκανα την γραμμή μου από 24αρα σε 100αρα.και δεν μπορώ να πω ήταν εξαιρετική.Τον Δεκεμβριο του2021 η NOVA μου έκανε μια προσφορά να τοποθετήσω το EON + FIBER 100 Full. Δέχτηκα λοιπόν την προσφορά και το τοποθέτησα.Το μηχάνημα δούλεψε ασταμάτητα τουλάχιστων για 20 μέρες χωρίς προβλήματα.Απο εκεί και πέρα αστα να πάνε.Β.εβαια ενδιάμεσα μου έστειλαν ενα μύνημα οτι στην περιοχή μου γίνεται αναβάθμιση.(Δεν ξέρω αν φταίει αυτό).Αρχισε πάγωμα της οθόνης για κατι δευτερόλεπτα στην αρχή αλλά μετα συνέχεια.(πάρα πολύ εκνευριστικό),και συντοχρόνος και κόψιμο του internet. Κατα σύμπτωση μια μέρα που μιλαγα στο τηλέφωνο έιχα και εκεί πρόβλημα.Με λίγα λόγια αστα να πάνε.Βέβαια φώναξα την εταιρεία και μου είπε οτι φτανει στο σπιτι μου απο 100 που έχω 67mpbs .αν αυτό είναι το πρόβλημα τι το θέλω. Τσαντίστηκα το έβγαλα απο την πρίζα και όλα είναι ΜΕΛΙ-ΓΑΛΑ.Πέστε μου τι κάνω.Η εύκολη λύση είναι να το δώσω πισω.Τα ορια στένεψαν.
Ευχαριστώ.

 

spyges

New member
10 June 2015
71
Καλημέρα. Γράφτηκα στην υπηρεσία EON TV δωρεάν για 7 ημέρες 23/2 εώς 1/3. Όλα καλά άνοιξε η εφαρμογή στην smart tv μου. Κατά λάθος όμως έκαναν αποσύνδεση. Έχω τους κωδικούς μπορώ να ξαναμπώ; Όταν πάω να ανοίξω την εφαρμογή μου ζητάει πάλι ξεκλείδωμα με τους 6 χαρακτήρες. Το link που έλαβα στο κινητό μου αποτυγχάνει. Τέλος δεν μπορώ να ξαναγραφτώ με το κινητό μου
 

Poisonera

Established Member
1 November 2014
214
Καλημέρα. εχω γραμμή 4G Cosmote 240/50 στην οποια επανω εχω εδω και 1 χρόνο CosmoteTV μεσω IP και αποφάσισα εχθες και έβαλα ΕΟΝ+. Η σύνδεση εχει γίνει μεσω POWERLINE Devolo και απο εκει μεσω TPLINK Switch παίρνουν ιντερνετ και το EON+ και το CosmoteTV αλλα και οι υπολοιπες συσκευες XBOX -PS5 -Apple TV - LG τηλεοραση. Το προβλημα μου ειναι οτι στο EON+ ειτε δω προγραμμα live καναλιων ειτε βάλω το ondemand αλλα και το catch up υπάρχουν στιγμες που κάνει κολλυματα τις τάξεως του 1-2 sec σε random φάση. Στην μέτρηση ταχυτητας μου βρισκει μεσα απο το μενου Eon δεκτη 15-20Μbps και Ping 100-130ms. Τι μπορεί να φταίει;
 

Stacy

Established Member
13 August 2021
201
Καλημέρα. Γράφτηκα στην υπηρεσία EON TV δωρεάν για 7 ημέρες 23/2 εώς 1/3. Όλα καλά άνοιξε η εφαρμογή στην smart tv μου. Κατά λάθος όμως έκαναν αποσύνδεση. Έχω τους κωδικούς μπορώ να ξαναμπώ; Όταν πάω να ανοίξω την εφαρμογή μου ζητάει πάλι ξεκλείδωμα με τους 6 χαρακτήρες. Το link που έλαβα στο κινητό μου αποτυγχάνει. Τέλος δεν μπορώ να ξαναγραφτώ με το κινητό μου

Πως πήρες δωρεάν τεστ. Θέλω και εγώ να το δοκιμάσω πριν προχωρήσω σε σύνδεση.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα. Γράφτηκα στην υπηρεσία EON TV δωρεάν για 7 ημέρες 23/2 εώς 1/3. Όλα καλά άνοιξε η εφαρμογή στην smart tv μου. Κατά λάθος όμως έκαναν αποσύνδεση. Έχω τους κωδικούς μπορώ να ξαναμπώ; Όταν πάω να ανοίξω την εφαρμογή μου ζητάει πάλι ξεκλείδωμα με τους 6 χαρακτήρες. Το link που έλαβα στο κινητό μου αποτυγχάνει. Τέλος δεν μπορώ να ξαναγραφτώ με το κινητό μου
Καλησπέρα spyges,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα. εχω γραμμή 4G Cosmote 240/50 στην οποια επανω εχω εδω και 1 χρόνο CosmoteTV μεσω IP και αποφάσισα εχθες και έβαλα ΕΟΝ+. Η σύνδεση εχει γίνει μεσω POWERLINE Devolo και απο εκει μεσω TPLINK Switch παίρνουν ιντερνετ και το EON+ και το CosmoteTV αλλα και οι υπολοιπες συσκευες XBOX -PS5 -Apple TV - LG τηλεοραση. Το προβλημα μου ειναι οτι στο EON+ ειτε δω προγραμμα live καναλιων ειτε βάλω το ondemand αλλα και το catch up υπάρχουν στιγμες που κάνει κολλυματα τις τάξεως του 1-2 sec σε random φάση. Στην μέτρηση ταχυτητας μου βρισκει μεσα απο το μενου Eon δεκτη 15-20Μbps και Ping 100-130ms. Τι μπορεί να φταίει;

Καλημέρα. εχω γραμμή 4G Cosmote 240/50 στην οποια επανω εχω εδω και 1 χρόνο CosmoteTV μεσω IP και αποφάσισα εχθες και έβαλα ΕΟΝ+. Η σύνδεση εχει γίνει μεσω POWERLINE Devolo και απο εκει μεσω TPLINK Switch παίρνουν ιντερνετ και το EON+ και το CosmoteTV αλλα και οι υπολοιπες συσκευες XBOX -PS5 -Apple TV - LG τηλεοραση. Το προβλημα μου ειναι οτι στο EON+ ειτε δω προγραμμα live καναλιων ειτε βάλω το ondemand αλλα και το catch up υπάρχουν στιγμες που κάνει κολλυματα τις τάξεως του 1-2 sec σε random φάση. Στην μέτρηση ταχυτητας μου βρισκει μεσα απο το μενου Eon δεκτη 15-20Μbps και Ping 100-130ms. Τι μπορεί να φταίει;
Καλησπέρα Poisonera,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

spyges

New member
10 June 2015
71
Καλησπέρα spyges,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
Καλησπέρα μιλήσαμε στο Viber τελικά και μου είπατε να μιλήσουμε από Δευτέρα. Ευχαριστώ και πάλι!
 

dbokos

AVClub Enthusiast
24 January 2007
1,190
Ως προς το ζήτημα το οποίο μας έχεις αναφέρει, εχουν ήδη δρομολογηθεί όλες οι απαιτούμενες ενέργειες και η αποκατάσταση θα επέλθει με την επόμενη αναβάθμιση του τερματικού σου εξοπλισμού στην οποία ήδη εργάζεται η τεχνική μας διεύθυνση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστεί.

Γιώργος, Nova Support
Μήπως έχετε νεότερα για την αναβάθμιση που θα λύσει το πρόβλημα?

Πάμε για 2 μήνες χωρίς αναγνώριση κλήσης και 3-4 μήνες χωρίς αναμονή κλήσης.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Μήπως έχετε νεότερα για την αναβάθμιση που θα λύσει το πρόβλημα?

Πάμε για 2 μήνες χωρίς αναγνώριση κλήσης και 3-4 μήνες χωρίς αναμονή κλήσης.
Καλησπέρα dbokos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

dbokos

AVClub Enthusiast
24 January 2007
1,190
Καλησπέρα dbokos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
Σας έστειλα pm.