Καλησπέρα arma,Καλησπερα support, 11/3 ληγει το συμβολαιο μου , μεχρι τοτε ο λογαριασμος ειναι πληρωμενος , μπορω να κανω αιτηση φορητοτητας αυτες τις μερες ή να περιμενω εως 11/3 ; ευχαριστω.
Καλησπέρα lakiss51 ,Υπαρχει συνδυασμενο πακετο δορυφορικης + ΕΟΝ + ιντερνετ 100 + τηλεφωνο;
Καλημέρα mitsoskappa,Καλημέρα
Εδώ και κάποιες μέρες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ondemand (O-008). Έχω σύνδεση 100 Mbps και ενώ μου κατεβάζει τους τίτλους, δεν παίζει τις ταινίες. Έκανα επαναφορά σε αρχικές ρυθμίσεις αλλά το πρόβλημα δε λύθηκε. Έχω τον nova pvr 5001. Σας στέλνω πμ.
Ευχαριστώ
Καλησπέρα sotiris4,Στα στοιχεία μου υπάρχει λάθος στη διευθυνση κατοικίας. Λόγω του ότι το χαρτί της ΔΕΗ αντί να γράφει 1η, 2η κλπ παροδος...... και τον αριθμό, γράφει παροδος...... 1η, 2η και τον αριθμο. Σας στέλνω ΑΦΜ και ακριβή διευθυνση για να διορθωθεί. Το δοκίμασα στο my account αλλά δεν κατάφερα την αλλαγή.
Καλημέρα sotiris4,Καλημερα! Εχω ζητήσει διακοπή συμβολαίου και από το 13831 με ενημερωσαν ότι η διακοπή θα προχωρήσει τέλος του μήνα. Θα ήθελα να μου επιβεβαιώσετε ότι σήμερα θα διακοπεί η γραμμή προκειμενου να προχωρησω σε τυχόν ενέργειες π.χ. επιστροφή αποκωδικοποιητή (αν απαιτειται). Σας έστειλα στοιχεία σε p.m.
Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.Ευχαριστώ!
Καλησπέρα Chan Terism,Έκανα αίτηση την περασμένη τέταρτη ,για την υπηρεσία eon + και περιμένω, τον εξοπλισμό με courier,, παλαιοτέρα είχα nova μέσω δορυφόρου,, και είχα και my nova account μπορώ να χρησιμοποιήσω τον συγκεκριμένο λογαριασμό, για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας όταν παραλάβω τον εξοπλισμό, πρέπει να ανοίξω νέο λογαριασμό my nova, έρχεται κάποιο SMS email με τους κωδικούς της υπηρεσίας eon +, πως ακριβώς γίνεται, η ενεργοποίηση της υπηρεσίας, πρωτη φορα γιατί έχω μπερδευτεί
Καλησπέρα DARKShadow45,Καλησπέρα! Έχουμε ζητήσει να μας καλέσουν για προσφορά για το triple play πρόγραμμα που έχουμε στο σπίτι και ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος. Ευχαριστώ
Σας ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση σας έστειλα προσωπικό μήνυμα.Καλησπέρα DARKShadow45,
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Έφη, Nova Support