*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,802
Καλησπερα support, 11/3 ληγει το συμβολαιο μου , μεχρι τοτε ο λογαριασμος ειναι πληρωμενος , μπορω να κανω αιτηση φορητοτητας αυτες τις μερες ή να περιμενω εως 11/3 ; ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα support, 11/3 ληγει το συμβολαιο μου , μεχρι τοτε ο λογαριασμος ειναι πληρωμενος , μπορω να κανω αιτηση φορητοτητας αυτες τις μερες ή να περιμενω εως 11/3 ; ευχαριστω.
Καλησπέρα arma,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,802
Ok , έλαβα το μήνυμα, σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση εξυπηρέτησή σας.
 

lakiss51

Supreme Member
8 December 2006
4,635
Υπαρχει συνδυασμενο πακετο δορυφορικης + ΕΟΝ + ιντερνετ 100 + τηλεφωνο;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Υπαρχει συνδυασμενο πακετο δορυφορικης + ΕΟΝ + ιντερνετ 100 + τηλεφωνο;
Καλησπέρα lakiss51 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

mitsoskappa

New member
12 September 2016
13
Καλημέρα
Εδώ και κάποιες μέρες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ondemand (O-008). Έχω σύνδεση 100 Mbps και ενώ μου κατεβάζει τους τίτλους, δεν παίζει τις ταινίες. Έκανα επαναφορά σε αρχικές ρυθμίσεις αλλά το πρόβλημα δε λύθηκε. Έχω τον nova pvr 5001. Σας στέλνω πμ.
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα
Εδώ και κάποιες μέρες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ondemand (O-008). Έχω σύνδεση 100 Mbps και ενώ μου κατεβάζει τους τίτλους, δεν παίζει τις ταινίες. Έκανα επαναφορά σε αρχικές ρυθμίσεις αλλά το πρόβλημα δε λύθηκε. Έχω τον nova pvr 5001. Σας στέλνω πμ.
Ευχαριστώ
Καλημέρα mitsoskappa,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 

sotiris4

AVClub Enthusiast
4 May 2015
800
Στα στοιχεία μου υπάρχει λάθος στη διευθυνση κατοικίας. Λόγω του ότι το χαρτί της ΔΕΗ αντί να γράφει 1η, 2η κλπ παροδος...... και τον αριθμό, γράφει παροδος...... 1η, 2η και τον αριθμο. Σας στέλνω ΑΦΜ και ακριβή διευθυνση για να διορθωθεί. Το δοκίμασα στο my account αλλά δεν κατάφερα την αλλαγή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Στα στοιχεία μου υπάρχει λάθος στη διευθυνση κατοικίας. Λόγω του ότι το χαρτί της ΔΕΗ αντί να γράφει 1η, 2η κλπ παροδος...... και τον αριθμό, γράφει παροδος...... 1η, 2η και τον αριθμο. Σας στέλνω ΑΦΜ και ακριβή διευθυνση για να διορθωθεί. Το δοκίμασα στο my account αλλά δεν κατάφερα την αλλαγή.
Καλησπέρα sotiris4,


Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Έφη, Nova Support
 

sotiris4

AVClub Enthusiast
4 May 2015
800
Καλημερα! Εχω ζητήσει διακοπή συμβολαίου και από το 13831 με ενημερωσαν ότι η διακοπή θα προχωρήσει τέλος του μήνα. Θα ήθελα να μου επιβεβαιώσετε ότι σήμερα θα διακοπεί η γραμμή προκειμενου να προχωρησω σε τυχόν ενέργειες π.χ. επιστροφή αποκωδικοποιητή (αν απαιτειται). Σας έστειλα στοιχεία σε p.m.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημερα! Εχω ζητήσει διακοπή συμβολαίου και από το 13831 με ενημερωσαν ότι η διακοπή θα προχωρήσει τέλος του μήνα. Θα ήθελα να μου επιβεβαιώσετε ότι σήμερα θα διακοπεί η γραμμή προκειμενου να προχωρησω σε τυχόν ενέργειες π.χ. επιστροφή αποκωδικοποιητή (αν απαιτειται). Σας έστειλα στοιχεία σε p.m.
Καλημέρα sotiris4,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Έφη, Nova Support
 

Chan Terism

Senior Member
20 February 2012
344
χανια κρητη
Έκανα αίτηση την περασμένη τέταρτη ,για την υπηρεσία eon + και περιμένω, τον εξοπλισμό με courier,, παλαιοτέρα είχα nova μέσω δορυφόρου,, και είχα και my nova account μπορώ να χρησιμοποιήσω τον συγκεκριμένο λογαριασμό, για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας όταν παραλάβω τον εξοπλισμό, πρέπει να ανοίξω νέο λογαριασμό my nova, έρχεται κάποιο SMS email με τους κωδικούς της υπηρεσίας eon +, πως ακριβώς γίνεται, η ενεργοποίηση της υπηρεσίας, πρωτη φορα γιατί έχω μπερδευτεί
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Έκανα αίτηση την περασμένη τέταρτη ,για την υπηρεσία eon + και περιμένω, τον εξοπλισμό με courier,, παλαιοτέρα είχα nova μέσω δορυφόρου,, και είχα και my nova account μπορώ να χρησιμοποιήσω τον συγκεκριμένο λογαριασμό, για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας όταν παραλάβω τον εξοπλισμό, πρέπει να ανοίξω νέο λογαριασμό my nova, έρχεται κάποιο SMS email με τους κωδικούς της υπηρεσίας eon +, πως ακριβώς γίνεται, η ενεργοποίηση της υπηρεσίας, πρωτη φορα γιατί έχω μπερδευτεί
Καλησπέρα Chan Terism,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

DARKShadow45

New member
18 June 2013
70
Καλησπέρα! Έχουμε ζητήσει να μας καλέσουν για προσφορά για το triple play πρόγραμμα που έχουμε στο σπίτι και ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος. Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα! Έχουμε ζητήσει να μας καλέσουν για προσφορά για το triple play πρόγραμμα που έχουμε στο σπίτι και ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος. Ευχαριστώ
Καλησπέρα DARKShadow45,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

DARKShadow45

New member
18 June 2013
70
Καλησπέρα DARKShadow45,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
Σας ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση σας έστειλα προσωπικό μήνυμα.