Αυτός ήταν λοιπόν και ο λόγος που έγραψα και για ειλικρινή αναπαραγωγή .
Αν λοιπόν έβαζες αυτό το κομμάτι που έβαλε ο Γιάννης σε έκθεση είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι θα μιλούσαν για το πόσο απαίσια παίζει και για περί φωτεινότητας ,προφανώς υπάρχουν άνθρωποι που αναζητούν το στρογγύλεμα και για υγρές μεσαίες συχνότητες .
Ακριβώς αυτό ήθελα να πω και τώρα και στα προηγούμενα θέματα που συζητήσαμε. ...Ειλικρινή αναπαραγωγή. Το τρακ έχει ένα απίστευτο groove, tempo , ενώ το πόσταρα επειδή 'περνάει μπροστά' το 'κρουστό', όπως ακριβώς έγινε και στην live αναπαραγωγή από ένα γκρουπάκι ....Δανών που το αντέγραψαν και έτυχε να τ ακούσω.
Ένα σύστημα που δεν 'στρογγυλεύει' ,θα το παίξει όπως το 'φαντάστηκαν' οι Jazzanova και όχι όπως είναι στο original album ....όπως π.χ. κάποια Sonus Faber,Magnepan κ.λ.π. που το έβαλα.
Oι συγκεκριμένοι remixers πήραν ένα ιστορικό τρακ και το 'έντυσαν' κατάλληλα, ώστε όταν το ακούς να θέλεις να 'κουνηθείς', να το ακούσεις όρθιος...
Κάποια παρόμοια tracks ακούω και τώρα στο Poly Groove του Πολυχρονίου στο Cosmos 10-12 και επ ευκαιρίας θυμήθηκα ένα φοβερό του Ahmad Jamal.
Aυτό το τράβηγμα της χορδής ,χαρακτηριστικό των Funky soul 70s/80s (συγγνώμη που δεν θυμάμαι την ορολογία, θα το γράψω αργότερα), πρέπει ν αποδοθεί χωρίς στρογγύλεμα και μιλάμε ότι αυτή την δουλειά την έκαναν πολύ καλά οι V 15 στα 70ς ,οι Koetsu καλύτερα γιατί να μην το κάνει μια σύγχρονη κεφαλή 3.000 ευρώ πάνω σε σύστημα πλατό 10.000 που 'οδηγεί' δήθεν ένα ουδέτερο ηχείο... αλλά στη 'ξέρα'.