ORTOFON 2m Black: Αποδοση με Red, Blue, Bronze & Black stylus επανω της! ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Ναι το πρώτο το βρίσκω λιγότερο επεξεργασμένο και λιγότερο εύηχο
Λιγοτερο επεξεργασμενο και γω το βρισκω.Εξ'αλλου λενε ειναι το original. Εδω που τα ακουσα, βρισκω το original πιο "ζεστο" αν θελεις . Τωρα το "ευηχο" θα ελεγα εξαρταται και απο το πως το εννοει καποιος, αναλογα με το τι του ηχει ευηχο η κακοηχο και αυτο εχει να κανει με το τι τον ενοχλει περισσοτερο και που μπορει να δεκτει συμβιβασμους . Προσωπικα βρισκω ενοχλητικο το αποτελεσμα στο δευτερο, για τους λογους που ειπα πιο πανω.Αλλα , ............ γουστα ειναι αυτα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Ναι και άκουσα τον Arnes Domnerous με άλλους μουσικούς το 96.
Πάντως όταν έγραψα για ευφωνικότητα αναφέρόμουν στα samples του Μάκη
ΟΚ , ισως αυτο εξηγει την απορια μου, διοτι εγω αναφερομουν στο Jordu που εβαλες εσυ.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Λιγοτερο επεξεργασμενο και γω το βρισκω.Εξ'αλλου λενε ειναι το original. Εδω που τα ακουσα, βρισκω το original πιο "ζεστο" αν θελεις . Τωρα το "ευηχο" θα ελεγα εξαρταται και απο το πως το εννοει καποιος, αναλογα με το τι του ηχει ευηχο η κακοηχο και αυτο εχει να κανει με το τι τον ενοχλει περισσοτερο και που μπορει να δεκτει συμβιβασμους . Προσωπικα βρισκω ενοχλητικο το αποτελεσμα στο δευτερο, για τους λογους που ειπα πιο πανω.Αλλα , ............ γουστα ειναι αυτα.
Ίσως το ενοχλητικό πάει στο τι μου σερβίρουν οι τρεις φθηνοί dac?
Ο ένας είναι ο ίδιος με του Μάκη..
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Κοιτα , αν οντως στο επεξεργασμενο Jordu προεκυψε "ζημια" στις αρμονικες του πιανου ( τονισμενη ατακα, μικροτερη διαρκεια και προωρη αποσβεση ) και του μπασου, σαφως και θα ακουγοταν οπως ακουγεται. Και μαλλον , "καλως" τα αποδιδουν ετσι οι dac ασχετως του οτι ειναι φθηνοι.
Τη λεξη ουδετεροτητα πολυ σπανια τη χρησιμοποιω. Αυτο διοτι μιλαμε για ηχογραφημενη μουσικη που ξερουμε οτι υπαρχουν ενα εκατομμυριο λογοι γιατι δεν ειναι απολυτα πιστη στο ζωντανο γεγονος, το οποιο αφου παιχτει, ανηκει στην ιστορια, και κανενας μας δεν ηταν εκει κατα την ωρα της ηχογραφησης, ωστε να γνωριζει ποσο πιστη ηταν η καθε ηχογραφηση. Και , ακολουθει ενα συστημα, ενας χωρος και το ακαταμαχητο γουστο. Ουδετεροτητα ? Δεν προσεξες τοσα χρονια οτι μεταξυ δυο εκδοχων μιας ηχογραφησης, ενος συστηματος κλπ , η πλειοψηφια θεωρει "ουδετερο" ηχο τον φωτεινοτερο χαρακτηριζοντας τον πιο "καθαρο,αναλυτικο" κλπ ?
Με εναν πολυ καλο φιλο εδω στο φορουμ, πολυ συχνα λεμε υπο μορφη αστειου , " ...... καλα , μα ποοοοοοσο σφικτο μπορει να ειναι για παραδειγμα ενα μπασο ???? Απο ενα σημειο και μετα, αρχιζουν τα ........... κρουστα .......... ουτε σφικτο το λες, ουτε γρηγορο, ουτε κολοβο (ανευ ουρας .......):LOL: Ελλειπες ειναι και παραμορφωμενο ,κατα αντιθετο τροπο απο το μπουμαριστο, πλαδαρο μπασο και οτι φερνει μαζι του. Καπου στο μεσον βρισκεται το "σωστο" . Το ιδιο ισχυει και για ολο το συχνοτικο φασμα.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and tonal

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Λιγοτερο επεξεργασμενο και γω το βρισκω.Εξ'αλλου λενε ειναι το original. Εδω που τα ακουσα, βρισκω το original πιο "ζεστο" αν θελεις . Τωρα το "ευηχο" θα ελεγα εξαρταται και απο το πως το εννοει καποιος, αναλογα με το τι του ηχει ευηχο η κακοηχο και αυτο εχει να κανει με το τι τον ενοχλει περισσοτερο και που μπορει να δεκτει συμβιβασμους . Προσωπικα βρισκω ενοχλητικο το αποτελεσμα στο δευτερο, για τους λογους που ειπα πιο πανω.Αλλα , ............ γουστα ειναι αυτα.
Το να είναι 'αρεστό' ένα ηχογραφημένο μουσικό θέμα που αναπαράγεται απ το Χ σύστημα έχει σχέση με το emotional response .Υπάρχει για μένα μια μεγάλη βεντάλια από emotions που η μουσική ξυπνάει μέσα μας όταν 'συνδεόμαστε' μ αυτήν, δηλαδή με τον συνδυασμό εγγραφής/πηγής/ηχείων και χώρου που παίζει,ένα είδος παντρέματος.
Εξ ου και το κλικ που μας κάνουν κάποια μηχανήματα και τ αποκτούμε.
Αυτό κατά την ταπεινή μου γνώμη παίζει ρόλο στο όρο 'ουδετερότητα' και είναι δύσκολο να εξηγήσω σε νέα μέλη το τι είναι ακριβώς η ουδετερότητα κυρίως σε πηγές και ηχεία,
Κάθε εταιρεία αυτο-αποκαλεί τα προϊόντα της ουδέτερα.
Γι αυτό σαρκαστικά έγραψα πολλές φορές απ το '08 για τις 50 αποχρώσεις της 'ουδετερότητας'.
Αν υπάρχει ένα παράδειγμα γι αυτά που προανέφερα για μένα είναι ο Μάκης, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης .

Μπορούμε να κάνουμε μια ηχογράφηση με αξιόλογα μικρόφωνα και μηχανικούς και θέμα τα κύματα, τον αέρα σε ψηλά δένδρα και πως μετά στην αναπαραγωγή θα διακρίνουμε την πιο 'ουδέτερη' αναπαραγωγή (χωρίς να υπάρχει υλικό ώστε να ακολουθήσουμε το tuning π.χ.),αυτή η διαδικασία είναι πιο ρεαλιστική απ το παίξιμο ενός κομματιού που δεν ξέρουμε πως ηχογραφήθηκε ...
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Θα μας δείξει ένα μουσικό γεγονός όταν αναπαράγεται την ουδετερότητα, ή απλοί ήχοι ανέμου, θάλασσας, μία φλογέρα βοσκού σε αέρα (πραγματικά δύσκολη εκτίμηση) ,αφού με τους φυσικούς είχουν δεν ακολουθούμε το τιούνιγκ ,άρα η μουσικότητα που θα μας έδινε 'πληροφορίες' απουσιάζει.
Απορώ πραγματικά πως κάποιοι reviewer βγάζουν άμεση προτίμηση μεταξύ Α/Β comparison ακούγοντας 8-10 δεύτερα το καθένα με διαφορετικές σειρές,Α/Β ,Β/Α ,Α,Α,Α,/Β ή Α/Β,Β,Β,Β λέω παραδείγματα βάσει εμπειριών που έχω από demo rooms ή συμμετοχή τους σε Εκθέσεις.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Όταν σε μία Έκθεση Hi-End στην Αθήνα το 2009 αν θυμάμαι καλά σε μια συζήτηση ,τον ρώτησα γιατί συνόδευσε τα Marantz με Heco ηχεία,μου είπε ότι είναι πιο ουδέτερα από αντίστοιχης τιμής και λίγο ακριβότερα στα πολλά δωμάτια που είχε τότε η Έκθεση.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Ο Βλαδιμηρος χρησιμοποιει τον ορο αληθοφανεια και συμφωνω μαζι του. Βεβαια , ο καθενας την αντιλαμβανεται διαφορετικα , διοτι η ιδια η ακοη του ειναι διαφορετικη. Για χαρη της συζητησης, το περιοριζω μονο στο θεμα ακοης μας. Υπαρχει κατι στον ηχο καποιων μηχανηματων που τον καθιστουν αληθοφανη για τον καθενα μας. Τι ειναι αυτο ;
Ο καθενας εχει το "κουμπι" του , και το οριο του ως προς τους συμβιβασμους που μπορει να δεκτει .
Το "ουδετερο" ή το πιο "σωστο" μονο με μετρησεις μπορει καποιος να το δει. Καλως ή κακως, δεν υπαρχει αλλος τροπος και αυτες αφορουν τα γνωστα εδω και δεκαετιες.
Για τον εαυτο μου στην πορεια, κατεληξα σε ενα ,το πολυ δυο χαρακτηριστικα που καθοριζουν και το οριο των συμβιβασμων που μπορω να δεκτω .
Μερικοι φιλοι τα γνωριζουν και τα συζητησαμε πολλες φορες και ακομη τα συζηταμε. Οπως και να το δουμε , εκει καταληγουμε.
Ομως, δεν θα ηθελα τουλαχιστον τωρα να ξεκινησω συζητηση γι αυτα.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Πάντως άκρη δεν πρόκειται να βγάλουμε ,ειδικότερα αν μιλάμε για άλλο βραχίονα πλατό phono και πάει λέγοντας ….
Τα πράγματα είναι απλά και τοποθετήθηκα για αυτό .
Το μυστικό είναι οι κρίσιμες μεσαίες συχνότητες αν τις αφήσεις ανέπαφες δηλ χωρίς χαρακτήρα τότε και μόνο θα αντιληφθείς τις διάφορες .
Αυτό φυσικά ξεκινάει από τα ενισχυτικά ,το phono ,το πικαπ -κεφαλή και καταλήγει στα ηχεία .

Το πρόβλημα θα ήταν ακόμη και στο live από την μια έχουμε μια ηχογράφηση που έχει γίνει εξωτερικά και στον θεό γραμμένη λογικό ,που πλημμυρίζει από δυναμική παλμό ζωντανή δηλ ηχογράφηση την οποία την έχω αγορασμένη και (ψηφιακά )από το iTunes με ειδική επεξεργασία της Apple 🍎 και από την άλλη ηχογράφηση live σε κλειστό χώρο με πεντακάθαρες κιθάρες με ζεστό ηχόχρωμα λογικό λόγο χώρου ,φυσικά η συγκεκριμένη απευθύνεται στους audiophiles .
Το παράδοξο θα ήταν και οι δυο να Ακουγόταν το ίδιο δεν ακούγεται το ίδιο .
Απλά στην δεύτερη κοιτάζεις τον ουρανό και προσεύχεσαι .

Είμαι από αυτούς που πιστεύουν στην ειλικρίνεια της αναπαραγωγής και όχι στην τεχνητή ,αντιλαμβάνομαι όμως ότι είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό αυτό που γράφω αυτός ήταν και ο λόγος που τοποθετήθηκα ακόμη και για τις ηχογραφήσεις που ανέβασε ο Γιάννης όπου η δεύτερη είναι τεχνητή .
5D999810-7218-47B9-ABE3-F1D13B9E5DF5.jpeg
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Το να είναι 'αρεστό' ένα ηχογραφημένο μουσικό θέμα που αναπαράγεται απ το Χ σύστημα έχει σχέση με το emotional response .Υπάρχει για μένα μια μεγάλη βεντάλια από emotions που η μουσική ξυπνάει μέσα μας όταν 'συνδεόμαστε' μ αυτήν, δηλαδή με τον συνδυασμό εγγραφής/πηγής/ηχείων και χώρου που παίζει,ένα είδος παντρέματος.
Εξ ου και το κλικ που μας κάνουν κάποια μηχανήματα και τ αποκτούμε.
Αυτό κατά την ταπεινή μου γνώμη παίζει ρόλο στο όρο 'ουδετερότητα' και είναι δύσκολο να εξηγήσω σε νέα μέλη το τι είναι ακριβώς η ουδετερότητα κυρίως σε πηγές και ηχεία,
Κάθε εταιρεία αυτο-αποκαλεί τα προϊόντα της ουδέτερα.
Γι αυτό σαρκαστικά έγραψα πολλές φορές απ το '08 για τις 50 αποχρώσεις της 'ουδετερότητας'.
Αν υπάρχει ένα παράδειγμα γι αυτά που προανέφερα για μένα είναι ο Μάκης, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης .

Μπορούμε να κάνουμε μια ηχογράφηση με αξιόλογα μικρόφωνα και μηχανικούς και θέμα τα κύματα, τον αέρα σε ψηλά δένδρα και πως μετά στην αναπαραγωγή θα διακρίνουμε την πιο 'ουδέτερη' αναπαραγωγή (χωρίς να υπάρχει υλικό ώστε να ακολουθήσουμε το tuning π.χ.),αυτή η διαδικασία είναι πιο ρεαλιστική απ το παίξιμο ενός κομματιού που δεν ξέρουμε πως ηχογραφήθηκε ...
Θα μας δείξει ένα μουσικό γεγονός όταν αναπαράγεται την ουδετερότητα, ή απλοί ήχοι ανέμου, θάλασσας, μία φλογέρα βοσκού σε αέρα (πραγματικά δύσκολη εκτίμηση) ,αφού με τους φυσικούς είχουν δεν ακολουθούμε το τιούνιγκ ,άρα η μουσικότητα που θα μας έδινε 'πληροφορίες' απουσιάζει.
Απορώ πραγματικά πως κάποιοι reviewer βγάζουν άμεση προτίμηση μεταξύ Α/Β comparison ακούγοντας 8-10 δεύτερα το καθένα με διαφορετικές σειρές,Α/Β ,Β/Α ,Α,Α,Α,/Β ή Α/Β,Β,Β,Β λέω παραδείγματα βάσει εμπειριών που έχω από demo rooms ή συμμετοχή τους σε Εκθέσεις.
Γιάννη, το θέμα με τους ήχους της φύσης είναι μια μικρή "παγίδα" και τι εννοώ.. άνεμος, κύματα στην παραλία, το θρόισμα των φύλλων, είναι ήχοι που δεν "ζορίζουν" κάτι στο σύστημα και εύκολα θα πάρεις "πιστό αντίγραφο" από ένα μεσαίας ή και λίγο χαμηλής τιμής πολυκάναλο AV.
ακόμα και η φλογέρα του βοσκού δεν έχει κάτι "δύσκολο" συχνοτικά και η απόλαυσή της εξαρτάται αποκλειστικά από την δεξιοτεχνία του βοσκού.
ενώ αν εγώ ο άσχετος με το πιάνο πχ "χτυπήσω" μια χαμηλή νότα μπροστά σου, αμέσως θα αντιληφθείς την μαγεία του οργάνου αλλά και την δυσκολία του στην μετέπειτα αναπαραγωγή....
όταν η φύση "παράγει" δύσκολες συχνότητες , μάλλον δεν είμαστε σε θέση να τις "απολαύσουμε" γιατί τρέχουμε να μαζέψουμε τα τσίσα μας.. το βουητό ενός μεγάλου σεισμού για παράδειγμα είναι συγκλονιστικό, αλλά ποιός "βαρεμένος χαϊφιντελάς" θα το απολαύσει ζωντανά;;
πόσο μάλλον να το "τυπώσει" στο μυαλό του για να ακούσει κάτι ανάλογο από το σύστημά του και να δει αν κάνει ψαλίδια ο ενισχυτής ή αν έχουν κουτίλα τα ηχεία....

κατά την γνώμη μου ο μόνος σωστός τρόπος "αξιολόγησης" ενός συστήματος, είναι η όσο πιο συχνή ακρόαση ζωντανών μουσικών γεγονότων από μπάντες που παίζουν χωρίς "μηχανική υποστήριξη".
χωρίς ΡΑ μηχανήματα και ηχεία δλδ, άσχετα αν είναι σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο.. ακόμα και η μπάντα του τοπικού σου Δήμου είναι μια καλή αναφορά και ας παίζει φάλτσα......
 
Last edited:

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
κατά την γνώμη μου ο μόνος σωστός τρόπος "αξιολόγησης" ενός συστήματος, είναι η όσο πιο συχνή ακρόαση ζωντανών μουσικών γεγονότων από μπάντες που παίζουν χωρίς "μηχανική υποστήριξη".
χωρίς ΡΑ μηχανήματα και ηχεία δλδ, άσχετα αν είναι σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο.. ακόμα και η μπάντα του τοπικού σου Δήμου είναι μια καλή αναφορά και ας παίζει φάλτσα......
Συμφωνω. Γι'αυτο αναφερα και πιο πανω για δισκους της OPUS 3 . Οποιος άκουσε ή εχει δισκους της OPUS 3 (της χρυσης εποχης :) ) ξερει.
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
δυστυχώς δεν έχω, ή δεν ξέρω αν έχω..
αλλά δεν χάλασε και ο κόσμος... :LOL:
Σιγουρα δεν χαλασε κι ο κοσμος. Αλλα, γνωριζοντας σε , αν και οταν ακουσεις, θα "χαλασεις" μερικα χρηματα ............. :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: vlad66

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
δυστυχώς δεν έχω, ή δεν ξέρω αν έχω..
αλλά δεν χάλασε και ο κόσμος... :LOL:
Για την ιστορια , η OPUS 3 , ηχογραφουσε μουσικη σε "φυσικους" χωρους (εκκλησιες, clubs κλπ ) με μινιμουμ αριθμο μικροφωνων , κατ'ευθειαν σε ταινια.
Και τωρα που το ξανασκεφτομαι, αν ακουσεις ενα δισκο της OPUS 3 με δυο ακουστικες κιθαρες να παιζουν σε εκκλησια , ή ενα jazz trio σε jazz club, θα δεις/ακουσεις οτι " ο κοσμος ....... χαλασε "
:cool:
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Γιάννη, το θέμα με τους ήχους της φύσης είναι μια μικρή "παγίδα" και τι εννοώ.. άνεμος, κύματα στην παραλία, το θρόισμα των φύλλων, είναι ήχοι που δεν "ζορίζουν" κάτι στο σύστημα και εύκολα θα πάρεις "πιστό αντίγραφο" από ένα μεσαίας ή και λίγο χαμηλής τιμής πολυκάναλο AV.
ακόμα και η φλογέρα του βοσκού δεν έχει κάτι "δύσκολο" συχνοτικά και η απόλαυσή της εξαρτάται αποκλειστικά από την δεξιοτεχνία του βοσκού.
ενώ αν εγώ ο άσχετος με το πιάνο πχ "χτυπήσω" μια χαμηλή νότα μπροστά σου, αμέσως θα αντιληφθείς την μαγεία του οργάνου αλλά και την δυσκολία του στην μετέπειτα αναπαραγωγή....
όταν η φύση "παράγει" δύσκολες συχνότητες , μάλλον δεν είμαστε σε θέση να τις "απολαύσουμε" γιατί τρέχουμε να μαζέψουμε τα τσίσα μας.. το βουητό ενός μεγάλου σεισμού για παράδειγμα είναι συγκλονιστικό, αλλά ποιός "βαρεμένος χαϊφιντελάς" θα το απολαύσει ζωντανά;;
πόσο μάλλον να το "τυπώσει" στο μυαλό του για να ακούσει κάτι ανάλογο από το σύστημά του και να δει αν κάνει ψαλίδια ο ενισχυτής ή αν έχουν κουτίλα τα ηχεία....

κατά την γνώμη μου ο μόνος σωστός τρόπος "αξιολόγησης" ενός συστήματος, είναι η όσο πιο συχνή ακρόαση ζωντανών μουσικών γεγονότων από μπάντες που παίζουν χωρίς "μηχανική υποστήριξη".
χωρίς ΡΑ μηχανήματα και ηχεία δλδ, άσχετα αν είναι σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο.. ακόμα και η μπάντα του τοπικού σου Δήμου είναι μια καλή αναφορά και ας παίζει φάλτσα......
Αυτό ξέρεις ότι έκανα σε υπερθετικό βαθμό και ακόμα όσο μπορώ.
Μου έχει στοιχήσει πολύ η παρακολούθηση live...πραγματικά μεγάλο κόστος.

Γι αυτό είπα εξ αρχής ότι ή αναπαράγοντας ένα Live ή την στουντιακή εκτέλεση η προσωπική σφραγίδα του καλλιτέχνη μένει.
Είναι ανιχνεύσιμη ακόμα και και από ένα μεσαίο καλοστημένο σύστημα.

Είμουν περίπου 3 βδομάδες αυτό το καλοκαίρι με φίλους από Βορά που είχαν ακολουθήσει σε Live σε 8 πόλεις τον Nils Landgren,έμεναν σε δύο μίνι λεωφορεία και οι πληροφορίες απ τις πρόβες, από ένα βράχνιασμα του καλλιτέχνη, το πως προσπαθούσε ν αναρρώσει ώστε να μην ακυρωθεί μία συναυλία, το τι κατέγραφε το μικρόφωνο, η προσπάθεια της κονσόλας, της ταινίας ηχογράφησης το πως ακουγόταν με πρησμένο λαιμό, λεπτομερώς από ανθρώπους του χώρου.. απλά απίστευτο.

Αυτά με τους φυσικούς ήχους τα ανέφερα για το θέμα της 'ουδετερότητας' και την πλάνη που δημιουργεί ο όρος ευφωνικότητα σε μία αναπαραγωγή, απ όπου και να προκαλείται/εισάγεται.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Φίλε Vlad μήπως για το λόγο αυτόν δεν βλέπεις σ ένα home cinema/theater/πολυκάναλο,στις εκθέσεις και στα σπίτια ιδιοκτητών να έχουν μπροστινά ηχεία ls3/5 κλώνους, ηχεία που το Τουίτερ τους να μην μπορεί να γίνει όσο sharp πρέπει για αναπαραγωγή τέτοιων ήχων..
Το έκανα παλιότερα το πείραμα,δηλαδή τον ήχο μεγάλου κυματισμού με διάφορους (οξείς, που σβήνουν με ιδιαίτερη επιθετικότητα) και δεν έπαιρνα αυτό που ηχογράφησα, επειδή 'λείαιναν' τις 'ακμές' και όσο έδινα ένταση τόσο χειρότερο αποτέλεσμα έπαιρνα
Μάλιστα επί μία ώρα ακούω πολύ προσεκτικά αυτό που περιγράφω δηλαδή το με μανία ξέσπασμα κυμάτων σε βράχια,με σύρσιμο μικρών βοτσαλων , αέρα κ.λ.π.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Για την ιστορια , η OPUS 3 , ηχογραφουσε μουσικη σε "φυσικους" χωρους (εκκλησιες, clubs κλπ ) με μινιμουμ αριθμο μικροφωνων , κατ'ευθειαν σε ταινια.
Και τωρα που το ξανασκεφτομαι, αν ακουσεις ενα δισκο της OPUS 3 με δυο ακουστικες κιθαρες να παιζουν σε εκκλησια , ή ενα jazz trio σε jazz club, θα δεις/ακουσεις οτι " ο κοσμος ....... χαλασε "
:cool:
τι να σου πω.. όσο γερνάω μάλλον ξεμωρένομαι....
αν ακούσω σκέτες ακουστικές κιθάρες θα νυστάξω που να τις παίζουν οι καλύτεροι του είδους... από την άλλη αν ακούσω jazz trio, θα μου χαλάσει η σιέστα από την φασαρία...:ROFLMAO:

αν μου έλεγες ότι η εταιρία ηχογραφεί ...Uriah Heep πχ, θα σου έλεγα -Ωπα, εδώ είμαστε!! να ψάξω να βρω δίσκο της να δω την διαφορά από τους κοινούς που έχω :ROFLMAO:
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Φίλε Vlad μήπως για το λόγο αυτόν δεν βλέπεις σ ένα home cinema/theater/πολυκάναλο,στις εκθέσεις και στα σπίτια ιδιοκτητών να έχουν μπροστινά ηχεία ls3/5 κλώνους, ηχεία που το Τουίτερ τους να μην μπορεί να γίνει όσο sharp πρέπει για αναπαραγωγή τέτοιων ήχων..
Το έκανα παλιότερα το πείραμα,δηλαδή τον ήχο μεγάλου κυματισμού με διάφορους (οξείς, που σβήνουν με ιδιαίτερη επιθετικότητα) και δεν έπαιρνα αυτό που ηχογράφησα, επειδή 'λείαιναν' τις 'ακμές' και όσο έδινα ένταση τόσο χειρότερο αποτέλεσμα έπαιρνα
Μάλιστα επί μία ώρα ακούω πολύ προσεκτικά αυτό που περιγράφω δηλαδή το με μανία ξέσπασμα κυμάτων σε βράχια,με σύρσιμο μικρών βοτσαλων , αέρα κ.λ.π.
φίλε Γιάννη δεν ξέρω αν πρέπει να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω με αυτό που λες.. δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τι εννοείς.
δεν ξέρω γιατί δεν έχουν στους πολυκάναλους για μπροστινά τα Ls3/5 και είμαι πολύ κουρασμένος μετά από την δουλειά για να γκουγκλάρω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηχείου...
ξέρω με σιγουριά ότι ηχείο που παίζει καλά μουσική, το home cinema το έχει για πλάκα.
οι AV δεν έχουν για πλάκα τα περισσότερα ηχεία που παίζουν καλά μουσική, τουλάχιστον αυτοί που δεν κοστίζουν όσο ένα αυτοκίνητο...
και οι ήχοι της φύσης όπως τα κύματα, τα βότσαλα, η βροχή , ακόμα και η βροντή μη σου πω, δεν είναι μουσική αλλά ..εφέ.
και στα εφέ οι AV ακόμα και οι φτηνοί, τα πάνε μια χαρά.
με ένα σαμπάκι, να'σου και η βροντή σαν να βρέχει μες στο σπίτι...
θα μου πεις, -γιατί ρε φίλε είναι εφέ και όχι "ήχοι για τέστ ηχείων μουσικής" ;;
-γιατί κοίτα που "βρίσκονται" στο ηχητικό φάσμα και θα καταλάβεις
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Αυτό ξέρεις ότι έκανα σε υπερθετικό βαθμό και ακόμα όσο μπορώ.
Μου έχει στοιχήσει πολύ η παρακολούθηση live...πραγματικά μεγάλο κόστος.

Γι αυτό είπα εξ αρχής ότι ή αναπαράγοντας ένα Live ή την στουντιακή εκτέλεση η προσωπική σφραγίδα του καλλιτέχνη μένει.
Είναι ανιχνεύσιμη ακόμα και και από ένα μεσαίο καλοστημένο σύστημα.

Είμουν περίπου 3 βδομάδες αυτό το καλοκαίρι με φίλους από Βορά που είχαν ακολουθήσει σε Live σε 8 πόλεις τον Nils Landgren,έμεναν σε δύο μίνι λεωφορεία και οι πληροφορίες απ τις πρόβες, από ένα βράχνιασμα του καλλιτέχνη, το πως προσπαθούσε ν αναρρώσει ώστε να μην ακυρωθεί μία συναυλία, το τι κατέγραφε το μικρόφωνο, η προσπάθεια της κονσόλας, της ταινίας ηχογράφησης το πως ακουγόταν με πρησμένο λαιμό, λεπτομερώς από ανθρώπους του χώρου.. απλά απίστευτο.

Αυτά με τους φυσικούς ήχους τα ανέφερα για το θέμα της 'ουδετερότητας' και την πλάνη που δημιουργεί ο όρος ευφωνικότητα σε μία αναπαραγωγή, απ όπου και να προκαλείται/εισάγεται.
το live σε συνθήκες συναυλίας πάντα έχει ΡΑ μηχανήματα.
δεν πάνε μόνο οι στενοί φίλοι και συγγενείς σε μια συναυλία.. πάει κόσμος και λαός χιλιάδες..
αν έχεις για πρότυπο τον ήχο της συναυλίας για να "φτιάξεις" την ανάλογη ατμόσφαιρα στο σπίτι, ε.. απλά έχουμε άλλα γούστα στον ήχο -όπως και με κάποιους φίλους εδώ στο φόρουμ.

όμως νομίζω ότι αρκετά έχουμε φύγει από το θέμα του νήματος που είναι οι 4 ortofon 2m και οι (τρόπον τινά) ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ τους....