Κοιτα , αν οντως στο επεξεργασμενο Jordu προεκυψε "ζημια" στις αρμονικες του πιανου ( τονισμενη ατακα, μικροτερη διαρκεια και προωρη αποσβεση ) και του μπασου, σαφως και θα ακουγοταν οπως ακουγεται. Και μαλλον , "καλως" τα αποδιδουν ετσι οι dac ασχετως του οτι ειναι φθηνοι.
Τη λεξη ουδετεροτητα πολυ σπανια τη χρησιμοποιω. Αυτο διοτι μιλαμε για ηχογραφημενη μουσικη που ξερουμε οτι υπαρχουν ενα εκατομμυριο λογοι γιατι δεν ειναι απολυτα πιστη στο ζωντανο γεγονος, το οποιο αφου παιχτει, ανηκει στην ιστορια, και κανενας μας δεν ηταν εκει κατα την ωρα της ηχογραφησης, ωστε να γνωριζει ποσο πιστη ηταν η καθε ηχογραφηση. Και , ακολουθει ενα συστημα, ενας χωρος και το ακαταμαχητο γουστο. Ουδετεροτητα ? Δεν προσεξες τοσα χρονια οτι μεταξυ δυο εκδοχων μιας ηχογραφησης, ενος συστηματος κλπ , η πλειοψηφια θεωρει "ουδετερο" ηχο τον φωτεινοτερο χαρακτηριζοντας τον πιο "καθαρο,αναλυτικο" κλπ ?
Με εναν πολυ καλο φιλο εδω στο φορουμ, πολυ συχνα λεμε υπο μορφη αστειου , " ...... καλα , μα ποοοοοοσο σφικτο μπορει να ειναι για παραδειγμα ενα μπασο ???? Απο ενα σημειο και μετα, αρχιζουν τα ........... κρουστα .......... ουτε σφικτο το λες, ουτε γρηγορο, ουτε κολοβο (ανευ ουρας .......)
Ελλειπες ειναι και παραμορφωμενο ,κατα αντιθετο τροπο απο το μπουμαριστο, πλαδαρο μπασο και οτι φερνει μαζι του. Καπου στο μεσον βρισκεται το "σωστο" . Το ιδιο ισχυει και για ολο το συχνοτικο φασμα.