Nova.Rep1
Supreme Member
- 24 October 2013
- 3,586
Καλησπέρα σας παίρνω τηλέφωνο στο 13700 για να διαγράψω μία συσκευή μιας και το my account δεν υπάρχει η διαχείριση συσκευών ΕΟΝ και μου λένε ότι πρέπει να πάρω στο 13800 .. παίρνω στο 13800 καί μου λένε ότι πρέπει να πάρω ξανά στο 13700 γιατί εκεί μόνο μπορεί να το κάνουν... ξανά παίρνω στο 13700 και μου λένε ότι εντέλει δεν γίνεται μέσω τηλεφώνου και να περιμένουμε μέχρι την Δευτέρα που θα γίνει από τό my account.... εντέλει τί ισχύει? άλλαξα pc και έχω μείνει χωρίς EON....
Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω αν λειτουργεί το novamyaccount γαιτι προσπαθώ να μπω και δεν υπάρχει πρόσβαση
Αυτό που θέλω να δω ειναι αν έχει εκδοθεί λογαριασμός για το πακέτο που εχω μεσώ δορυφόρου (αθλητικο πακετο ) και για το οποίο πληρώνω όλο το πόσο εφάπαξ
ευχαριστώ
Καλησπέρα,Καλησπέρα δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξω το δέκτη στο εξοχικό μέσω του app
Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως λόγω της ενοποίησης των συστημάτων μας, μερικές λειτουργίες του App, δεν είναι διαθέσιμες προσωρινά.
Ωστόσο να αναφέρουμε πως η ενημέρωση και πληρωμή λογαριασμού είναι κανονικά διαθέσιμη.
Θα προτείναμε, για οποιοδήποτε ζήτημα λογαριασμού να επικοινωνήσετε με το 13800 και για τεχνικά ζητήματα (πχ, εναλλαγή εξοχικού, ή διαχείριση συσκευών στο ΕΟΝ) να επικοινωνήσετε με το 13700
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Σάββας, Nova Support