*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας παίρνω τηλέφωνο στο 13700 για να διαγράψω μία συσκευή μιας και το my account δεν υπάρχει η διαχείριση συσκευών ΕΟΝ και μου λένε ότι πρέπει να πάρω στο 13800 .. παίρνω στο 13800 καί μου λένε ότι πρέπει να πάρω ξανά στο 13700 γιατί εκεί μόνο μπορεί να το κάνουν... ξανά παίρνω στο 13700 και μου λένε ότι εντέλει δεν γίνεται μέσω τηλεφώνου και να περιμένουμε μέχρι την Δευτέρα που θα γίνει από τό my account.... εντέλει τί ισχύει? άλλαξα pc και έχω μείνει χωρίς EON....
Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω αν λειτουργεί το novamyaccount γαιτι προσπαθώ να μπω και δεν υπάρχει πρόσβαση
Αυτό που θέλω να δω ειναι αν έχει εκδοθεί λογαριασμός για το πακέτο που εχω μεσώ δορυφόρου (αθλητικο πακετο ) και για το οποίο πληρώνω όλο το πόσο εφάπαξ
ευχαριστώ
Καλησπέρα δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξω το δέκτη στο εξοχικό μέσω του app

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα,

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως λόγω της ενοποίησης των συστημάτων μας, μερικές λειτουργίες του App, δεν είναι διαθέσιμες προσωρινά.

Ωστόσο να αναφέρουμε πως η ενημέρωση και πληρωμή λογαριασμού είναι κανονικά διαθέσιμη.

Θα προτείναμε, για οποιοδήποτε ζήτημα λογαριασμού να επικοινωνήσετε με το 13800 και για τεχνικά ζητήματα (πχ, εναλλαγή εξοχικού, ή διαχείριση συσκευών στο ΕΟΝ) να επικοινωνήσετε με το 13700

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Σάββας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Γεια σας. Είναι στα σχέδια της Nova να ενεργοποιήσει τη λειτουργία PVR (με εγγραφή σε USB stick ή σκληρό δίσκο) για το EON; Αν ναι, πότε αναμένεται να ενεργοποιηθεί;
Καλησπέρα Molto,

Η υπηρεσίες ΕΟΝ περιλαμβάνουν τις παροχές on demand και catch-up 7 ημερών, οι οποίες επιτρέπουν τη προβολή παρελθοντικού περιεχομένου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Σάββας, Nova Support
 

Σεραφείμ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,383
Γλυφάδα
καλημέρα!
είμαι συνδρομητής της NOVA αρκετά χρόνια και χρησιμοποιώ την υπηρεσία NOVA εξοχικό. Πρόσφατα με την αλλαγή της web εφαρμογής, καθώς και του app, δεν μπορώ να βρω ή δεν υπάρχει καν η επιλογή να εναλλάσω τον δέκτη μου μεταξύ κύριας και εξοχικής κατοικίας. Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε?
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
καλημέρα!
είμαι συνδρομητής της NOVA αρκετά χρόνια και χρησιμοποιώ την υπηρεσία NOVA εξοχικό. Πρόσφατα με την αλλαγή της web εφαρμογής, καθώς και του app, δεν μπορώ να βρω ή δεν υπάρχει καν η επιλογή να εναλλάσω τον δέκτη μου μεταξύ κύριας και εξοχικής κατοικίας. Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε?
Ευχαριστώ
Καλημέρα Σεραφείμ.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

DPLAG

New member
24 October 2012
16
Καλημερα ακόμα και σήμερα to my account δεν αναγνωρίζει το τηλέφωνο μου Μια σύνδεση δορυφορική που είναι μέσα στις 50 πρώτες το μακρινό 1991 Επειδή έχω μιλήσει πολλές φορές με τα αρμόδια τμήματα και επειδή ξέρω κάποια πράγματα Δεν καταργείς μια εφαρμογή αν δεν έχεις επικαιροποιήσει την αντίστοιχη και φυσικά το 54045 για την θέαση Σήμερα 5 ημέρα χωρίς λογαριασμό και αλλαγή θέασης δορυφορικού Εκανα το λάθος να πάω στο εξοχικό μου και δεν σας ρώτησα χαχαχα Θέλετε και νέους πελάτες Μόλις γυρίσω Αθήνα επειδή είμαι και του χώρου όλο αυτό σκηνικό θα κοινοποιηθεί στους αρμόδιους φορείς Καλημερα σας
 

Molto

New member
29 January 2013
98
Καλησπέρα Molto,

Η υπηρεσίες ΕΟΝ περιλαμβάνουν τις παροχές on demand και catch-up 7 ημερών, οι οποίες επιτρέπουν τη προβολή παρελθοντικού περιεχομένου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Σάββας, Nova Support
Τις γνωρίζω αυτές τις παροχές. Δεν απαντάτε όμως στην ερώτηση. Σκοπεύει η nova να ενεργοποιήσει το PVR ή όχι;
 
  • Haha
Reactions: sdragon28

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημερα ακόμα και σήμερα to my account δεν αναγνωρίζει το τηλέφωνο μου Μια σύνδεση δορυφορική που είναι μέσα στις 50 πρώτες το μακρινό 1991 Επειδή έχω μιλήσει πολλές φορές με τα αρμόδια τμήματα και επειδή ξέρω κάποια πράγματα Δεν καταργείς μια εφαρμογή αν δεν έχεις επικαιροποιήσει την αντίστοιχη και φυσικά το 54045 για την θέαση Σήμερα 5 ημέρα χωρίς λογαριασμό και αλλαγή θέασης δορυφορικού Εκανα το λάθος να πάω στο εξοχικό μου και δεν σας ρώτησα χαχαχα Θέλετε και νέους πελάτες Μόλις γυρίσω Αθήνα επειδή είμαι και του χώρου όλο αυτό σκηνικό θα κοινοποιηθεί στους αρμόδιους φορείς Καλημερα σας
Καλημέρα DPLAG.

Για είσοδο στο my account θα χρειαστεί να επιλέξεις την επιλογή

"Αν έχεις μόνο υπηρεσία EON τηλεόρασης, μπες στο Nova account εδώ με το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό σου"

Αυτό θα σε οδηγήσει στο: https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/credentials/ όπου θα κάνεις είσοδο με τα στοιχεία του my account σου, σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεση σου να μας ενημερώσεις με προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να το δούμε περαιτέρω.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

DPLAG

New member
24 October 2012
16
Καλημέρα DPLAG.

Για είσοδο στο my account θα χρειαστεί να επιλέξεις την επιλογή

"Αν έχεις μόνο υπηρεσία EON τηλεόρασης, μπες στο Nova account εδώ με το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό σου"

Αυτό θα σε οδηγήσει στο: https://www.wind.gr/gr/mywind/cauthnp/credentials/ όπου θα κάνεις είσοδο με τα στοιχεία του my account σου, σε κάθε beπερίπτωση είμαστε στη διάθεση σου να μας ενημερώσεις με προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να το δούμε περαιτέρω.

Γαρυφαλιά, Nova
 

GAAA

New member
28 February 2007
25
Καλησπέρα, δεν μπορω να έχω προσβαση στον mynova account για να πληρωσω την συνδρομη μου. Ακολουθω τα βήματα "Αν έχεις μόνο υπηρεσία EON τηλεόρασης, μπες στο Nova account εδώ με το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό σου" αλλα δεν αναγνωρίζεται το username και επανεχομαι στην σελιδα που ζηταει το αριθμό τηλεφωνου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα, δεν μπορω να έχω προσβαση στον mynova account για να πληρωσω την συνδρομη μου. Ακολουθω τα βήματα "Αν έχεις μόνο υπηρεσία EON τηλεόρασης, μπες στο Nova account εδώ με το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό σου" αλλα δεν αναγνωρίζεται το username και επανεχομαι στην σελιδα που ζηταει το αριθμό τηλεφωνου.
Καλησπέρα GAAA.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

DPLAG

New member
24 October 2012
16
Ακόμα και τώρα δεν αναγνωρίζει ούτε το τηλέφωνο ούτε μαιλ με κωδικούς ούτε user name Τίποτε απόλυτος παρά μόνο ότι δεν είστε συνδρομητής νόβα Πως μπορούσε άλλωστε .Δεν πειράζει 5 μέρες .Ταχύτητα συνέπεια εξυπηρέτηση θα λέω για wind-nova Σου κόβουνε τις παροχές ενώ εσυ πληρώνεις κανονικά διότι …..Δεν πειράζει γυρνάω Τετάρτη Πιστεύω μέχρι τοτε έχει διορθωθεί και να έχει επικαιροποιηθεί το σύστημα Καλή μας χρόνια και παλι
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Ακόμα και τώρα δεν αναγνωρίζει ούτε το τηλέφωνο ούτε μαιλ με κωδικούς ούτε user name Τίποτε απόλυτος παρά μόνο ότι δεν είστε συνδρομητής νόβα Πως μπορούσε άλλωστε .Δεν πειράζει 5 μέρες .Ταχύτητα συνέπεια εξυπηρέτηση θα λέω για wind-nova Σου κόβουνε τις παροχές ενώ εσυ πληρώνεις κανονικά διότι …..Δεν πειράζει γυρνάω Τετάρτη Πιστεύω μέχρι τοτε έχει διορθωθεί και να έχει επικαιροποιηθεί το σύστημα Καλή μας χρόνια και παλι
Καλησπέρα DPLAG.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
  • Like
Reactions: DPLAG

DPLAG

New member
24 October 2012
16
Οκ θα επικοινωνήσω με προσωπικό μήνυμα ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά
 
Last edited:

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,671
--------------------
Καλησπέρα DPLAG.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
Καλησπερα
Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με τον φιλο DPLAG
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα
Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με τον φιλο DPLAG
Καλησπέρα takis

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,671
--------------------
Καλησπέρα takis

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
Σας εστειλα pm με τα στοιχεια μου και το προβλημα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σας εστειλα pm με τα στοιχεια μου και το προβλημα
Καλησπέρα takis,

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα

Σάββας, Nova Support
 

manos 13

New member
26 October 2009
37
Σας χαιρετώ, καλή χρονιά να έχετε
σημερινή επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα για το θέμα με το my account, καμία λύση με την χρήση των κωδικών που χρησιμοποιούσα για την είσοδο στο λογαριασμό μου.
 

DPLAG

New member
24 October 2012
16
Καλημερα τελικά επικαιροποιήθηκα και εγώ Απ ότι διάβασα και παραπάνω η αλλαγή θέασης σε εξοχικό αυτό που ήθελα απ την αρχή δεν υφίσταται ακόμα Περιμένουμε αύριο να δούμε . Καλημερα και πάλι
 

Attachments

  • 6DFAA3F3-FEA4-42F9-A3A7-A5F12B473717.jpeg
    6DFAA3F3-FEA4-42F9-A3A7-A5F12B473717.jpeg
    203.5 KB · Views: 34