*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Καλησπέρα. Πάω να δω on demand σε pace 5001 και παίρνω μήνυμα "Προσωρινό πρόβλημα σύνδεσης.Παρακαλω προσπάθησε αργότερα." Κουμπωμενος σε powerline που δεδομένα είναι ΟΚ.Έχω μέρες τώρα.Εκανα επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων και πάλι το ίδιο.Γιατι;
Έστειλα πμ με στοιχεία σύνδεσης
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα MATTHIAS,

Έχουμε απαντήσει στο προσωπικό μήνυμα που μας έχεις στείλει.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,325
Ελληνικό, Αττική
Καλησπέρα σας
Η σελίδα σας https://epg.nova.gr/ είτε http://epg.nova.gr/ δεν δουλεύει εδώ και κάποιες μέρες. Το μήνυμα λάθους που δίνει είτε από PC είτε από το κινητό μου.

Error - Chrome.png

IMG_4048.PNG


Στέλνω και τα στοιχεία συνδρομητή, γιατί αυτό θα ζητήσετε όπως πάντα, αλλά δεν έχουν καμία σχέση
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα winlink,

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Το ζήτημα βρίσκεται υπό έλεγχο.

Σάββας, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Ρε παιδιά, επαναφορά κωδικού στο eon TV πώς μπορούμε να κάνουμε; Δεν υπάρχει δυνατότητα στην αρχική φόρμα ούτε από browser ούτε από app μα ζητήσει κανείς;
(Εν τω μεταξύ, είμαι σίγουρος πως δίνω σωστό κωδικό και δεν τον παίρνει πουθενά )
Άκυρο, το βρήκα από το mobile app και έκανα νέο...
Νεο edit....ΠΑΛΙ δεν το παίρνει, ούτε καν τον αλλαγμένο Τι γίνεται;
 
Last edited:

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Από το κινητό μπήκα... είχε αλλάξει το όνομα του χρήστη και μπήκε αυτό που είχα δώσει στο νέο NOVA app στο κινητό ενώ είναι πάνω από δύο μήνες που το έκανα αυτό
Το κακό είναι ότι μου βγάζει μήνυμα στο laptop ότι έχω υπερβεί τον αριθμό των συσκευών, ενώ η συσκευή είναι αυτή όπου έβλεπα μέχρι πριν τρεις ημέρες
Στο my account εμφανίζεται, και όταν πάω να μπω από αυτή, πάντα από edge, μου λέει έχετε υπερβεί το όριο των συσκευών
Τι κάνετε ρε παιδιά, θα μας τρελάνετε;
Ήθελα να κάνω διαγραφή άλλης συσκευής τώρα καλοκαίρι, θα με δεσμεύσετε τριάντα μέρες τώρα;
 

emgrs6824

New member
31 December 2022
48
Καλησπέρα σας
Η σελίδα σας https://epg.nova.gr/ είτε http://epg.nova.gr/ δεν δουλεύει εδώ και κάποιες μέρες. Το μήνυμα λάθους που δίνει είτε από PC είτε από το κινητό μου.

View attachment 216766

View attachment 216767


Στέλνω και τα στοιχεία συνδρομητή, γιατί αυτό θα ζητήσετε όπως πάντα, αλλά δεν έχουν καμία σχέση
Πηγαινεις εκει που λεει advanced και κανεις proceed και η σελιδα ανοιγει κανονικα.
 

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,325
Ελληνικό, Αττική
Αν και λάθος που απαντώ εδώ, το γνωρίζω αυτό, αλλά στην ουσία παρακάμπτεται έτσι το https ενώ η ουσία είναι να διορθωθεί από τον πάροχο του περιεχομένου.
Και το τεχνικό τμήμα κωφεύει (θέλω να πιστεύω ότι αυτό φταίει και όχι ότι δεν ξέρουν τι να κάνουν!)
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Ρε παιδιά, επαναφορά κωδικού στο eon TV πώς μπορούμε να κάνουμε; Δεν υπάρχει δυνατότητα στην αρχική φόρμα ούτε από browser ούτε από app μα ζητήσει κανείς;
(Εν τω μεταξύ, είμαι σίγουρος πως δίνω σωστό κωδικό και δεν τον παίρνει πουθενά )
Άκυρο, το βρήκα από το mobile app και έκανα νέο...
Νεο edit....ΠΑΛΙ δεν το παίρνει, ούτε καν τον αλλαγμένο Τι γίνεται;

Από το κινητό μπήκα... είχε αλλάξει το όνομα του χρήστη και μπήκε αυτό που είχα δώσει στο νέο NOVA app στο κινητό ενώ είναι πάνω από δύο μήνες που το έκανα αυτό
Το κακό είναι ότι μου βγάζει μήνυμα στο laptop ότι έχω υπερβεί τον αριθμό των συσκευών, ενώ η συσκευή είναι αυτή όπου έβλεπα μέχρι πριν τρεις ημέρες
Στο my account εμφανίζεται, και όταν πάω να μπω από αυτή, πάντα από edge, μου λέει έχετε υπερβεί το όριο των συσκευών
Τι κάνετε ρε παιδιά, θα μας τρελάνετε;
Ήθελα να κάνω διαγραφή άλλης συσκευής τώρα καλοκαίρι, θα με δεσμεύσετε τριάντα μέρες τώρα;
Καλησπέρα MATTHIAS,

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς, δίνοντάς μας κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Γιώργος, Nova Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Καλημερα. Ειμαι συνδρομητης σας με οπτικη ινα στο σπιτι στα 200mbps. Η υποδομη της γειτονιας εγινε απο την cosmote. Ποτε θα διαθεσετε και σε εμας 500 και 1000mbps εκτος απο τα μερη με δικη σας υποδομη; Εστω και σε μεγαλυτερη τιμη οπως κανουν και οι αλλοι παροχοι. Δεν ειναι λιγο αδικο για εμας;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα polakis,

Για οτιδήποτε χρειαστείς, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Γιώργος, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Μου εστάλη ένα μήνυμα "KΩΔIKOΣ 70**** ΓIA THN EIΣOΔO ΣOY ΣTO Nova account" και δεν μπορώ να μπω στο app ούτε με τον παλιό ούτε με τον καινούριο κωδικό που μου στείλατε. Καινούρια κόλπα αυτά; Κάλεσα στο 13700 μιας και είναι τεχνικό θέμα και μου είπαν να καλέσω στο 13800 με χρέωση! "Συγχαρητήρια"... Γι'αυτό είστε έτη φωτός μακριά από την ανταγωνίστρια εταιρεία. Πείτε μου τι να κάνω για να μπω. Δώστε εδώ οδηγίες, μην ζητήσετε προσωπικό μήνυμα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Joker19 ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως θα χρειαστεί να προχωρήσουμε στις απαραίτητες ενέργειες από την πλευρά μας.

Εφόσον επιθυμείς, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας σε προσωπικό μήνυμα, δίνοντάς μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, έτσι ώστε να προχωρήσουμε.

Γιώργος, Nova Support
 

godfather77

Established Member
27 May 2007
152
Για ακόμια μια φορά έχω συνεχώς αποσυνδέσεις στη σύνδεση του internet. Παρακαλώ για την βοήθειά σας καθώς την εποχή της τηλεργασίας το γεγονός ότι δεν μπορω να πάρω μέρος σε πολλά κομμάτια της εργασίας μου είναι τραγικό. Δεν ξέρω πραγματικά που θα πάει αυτο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα godfather77,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

adok13

AVClub Enthusiast
16 July 2008
1,274
καλησπερα, εστειλα προσωπικο μυνημα τη παρασεκυη αλλα δεν μου απαντησατε , θα ηθελα να μου κανετε μια προσφορα για μεταφορα απο δορυφορικο τηλ . και nova full σε iptv.
Πηρα και τηλεφωνο το σαββατο αλλα δεν με καλεσαν πισω οπως μου ειπαν.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα adok13,

Έχουμε απαντήσει στο προσωπικό μήνυμα που μας έχει στείλει.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

Νικοσ248

New member
21 June 2023
25
Θα μπορούσα να ενημερωθώ για το αν μπορώ να γράψω προγράμματα στη Nova από το PC μου με την ίδια ακριβώς ποιότητα που θα έγραφα και στην 4Κ τηλεόραση μου?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Νικοσ248,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η δυνατότητα εγγραφής δεν είναι διαθέσιμη περιεχομένου δεν παρέχεται, ωστόσο είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως παρέχουμε την υπηρεσία catch-up 7 ημερών, όπως και την υπηρεσία On-Demand, ώστε να έχεις πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο ανά πάσα στιγμή.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Like
Reactions: Νικοσ248