*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα yiannisav,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

michkal91

AVClub Enthusiast
23 May 2011
1,273
Φτιάξτε ρε παιδιά επιτέλους τον ήχο.
Τι πράγμα είναι αυτό; Να βλέπουμε premier και να μην ακούμε γήπεδο;
Ελπίζω να μη δω απάντηση να αναφέρω τα στοιχεία μου. Όλοι όσοι έχουμε NOVA έχουμε αυτό το πρόβλημα.
 
  • Like
Reactions: Joker19

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα michkal91

Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου για οποιοδήποτε ζητημα με την υπηρεσία σου, μέσω προσωπικού μηνύματος.

Σάββας, Nova Support
 
  • Like
Reactions: michkal91

michkal91

AVClub Enthusiast
23 May 2011
1,273
Ευχαριστω για την άμεση απάντηση, ωστόσο δν είναι προσωπικό ζήτημα. Σας το έχουμε αναφέρει τόσα άτομα. Όπως πέρσι λέγαμε όλη τη χρονιά για την ένταση της στοιχηματικης διαφήμισης στο ημίχρονο το οποίο φτιάξατε, έτσι πρέπει να γίνει και με αυτό.
 
  • Like
Reactions: Joker19 and takis

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Σας το έχουμε γράψει τόσα άτομα....δεν ακούγεται ο ήχος από το γήπεδο στους αγώνες....ακούγεται πολύ πολύ χαμηλά....δεν νιώθουμε τον παλμό.....χθες στον ανταγωνισμό στο ΑΕΚ - Ολυμπιακός ευχαριστηθήκαμε ματς ακούγοντας τους οπαδούς....σε εσάς ακούμε μόνο τους σχολιαστές. Τι άλλο να κάνουμε να το αλλάξετε; Σας παρακαλάμε τόσα άτομα.... Φτιάξτε το σας παρακαλούμε για άλλη μια φορά...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Joker19

Ευχαριστούμε πολύ για την πρότασή σου. Εκτιμούμε τόσο την προσπάθεια όσο και τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για να μοιραστείς μαζί μας τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου, τα οποία θα ληφθούν υπόψιν και, όπου είναι δυνατόν, θα εφαρμοστούν αντίστοιχα.

Σάββας, Nova Support.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Μπορει να μειωθει με καποιον τροπο το-σχετικα-υψηλο latency που εχω και επηρεαζει κατα πολυ τα γρηγορα Online games?(πχ fifa).
η γραμμη μου εινα fiber 100αρα,και ειχα ενεργοποιησει και το fast path πριν κανα 3αρι χρονια.
λυνεται ή ειναι καθαρα θεμα γραμμης,κεντρου,καφαο,εγκαταστασης σπιτιου κτλ?
 

Attachments

  • fast.jpg
    fast.jpg
    90.7 KB · Views: 38

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Γι άλλο ένα βράδυ τα ίδια. Ενώ όλη μέρα η ταχύτητα του ίντερνετ είναι σε φυσιολογικα επίπεδα, κάθε βράδυ 8:30-12:30 πέφτει στο 1-3 mbps. Κάθε μέρα λαμβάνω μήνυμα πως έγινε έλεγχος κι επιλύθηκε το θέμα και κάθε μέρα τα ίδια. Τραγικό
Μπορει να μειωθει με καποιον τροπο το-σχετικα-υψηλο latency που εχω και επηρεαζει κατα πολυ τα γρηγορα Online games?(πχ fifa).
η γραμμη μου εινα fiber 100αρα,και ειχα ενεργοποιησει και το fast path πριν κανα 3αρι χρονια.
λυνεται ή ειναι καθαρα θεμα γραμμης,κεντρου,καφαο,εγκαταστασης σπιτιου κτλ?
Καλησπέρα,

Για οτιδήποτε χρειαστεί σχετικά με την υπηρεσία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε προσωπικό μήνυμα ή εναλλακτικά να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας, στη παρακάτω σελίδα, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.

-Γιώργος
 
  • Like
Reactions: ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

GIORGOS L

New member
5 June 2019
89
καλημερα. δεν μπορω να συνδεθω nova acct με ονομα και κωδικο χρηστη. δεν εχω τηλ νοβα. εχω μονο δορυφ τηλεορ. στο σαιτ δεν απανταει κανεις.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα GIORGOS L

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

s93060

New member
12 August 2019
55
Καλησπέρα από εχθές δεν πιάνει κανένα κανάλι ο αποκωδικοποιητης μου δορυφορικός
Μπορώ μα τον πάω σε ένα κατάστημα να τον ελέγξουν ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα s93060

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

s93060

New member
12 August 2019
55
Καλησπέρα s93060

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support

Σου έστειλα εδώ και ώρα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα s93060

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Σας παρακαλούμε πολύύύ.... Δυναμώστε τον ήχο γηπέδου στα ματς και χαμηλώστε τους σχολιαστές. Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Δεν ακούμε την ατμόσφαιρα γηπέδου! Σας παρακαλούμε...!
 
  • Like
Reactions: michkal91

manmar

AVClub Enthusiast
21 December 2015
1,197
καλησπέρα

Σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕΤΤ απο 1/10/23 οι καταναλωτές εχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται και να χρησιμοποιούν τερματικό εξοπλισμό (π.χ. router) της επιλογής τους.

Η Νοβα σαφως δηλώνει οτι "Αν η σύνδεσή σου περιλαμβάνει υπηρεσίες VOIP, τότε υποχρεωτικά πρέπει να χρησιμοποιήσεις το router της Nova."

Δηλαδή αγνοειτε τον κανονισμό της ΕΕΤΤ υποχρεώνοντας τον συνδρομητή να χρησιμοποιήσει το δικο σας εξοπλισμό.

Προσωπικά, θελω να χρησιμοποιήσω το δικο μου εξοπλισμό, χωρις να χασω την τηλεφωνια, υπηρεσία που πληρωνω.
Σας ζητω ειτε τους κωδικούς voip για να ρυμθισω μονος τον εξοπλισμό, ή την απομακρυσμενη ρύθμιση χωρις να εχω γνωση των κωδικών.

Αν συνεχίσετε να αρνηστε, πρώτων συνεχιζεται να αγνοειτε τη νομοθεσία, και δεύτερον, παραβιαζετε τη μεταξυ μας σύμβαση με το να μου στερειτε την τηλεφωνία.

εν αναμονή της απάντησης σας
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα manmar,

Για την εξυπηρέτηση του αιτήματός σου, θα παρακαλούσαμε να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε πάντα στη διάθεσή σου.

Σάββας, Nova Support
 

lamia

Established Member
21 May 2009
135
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Από 27/9 δεν έχω ίντερνετ και τηλέφωνο λόγω βλάβης στον εξοπλισμό και την γραμμή Μετά από 8 ημέρες και μετά από αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες με την τεχνική υπηρεσία με αναμονή αρκετών λεπτών μέχρι να απαντήσουν, και αφού 3 συνεχόμενες μέρες μου έστελναν μηνύματα ότι θα έρθει τεχνικός να ελέγξει την βλάβη έλαβα χθες τον εξοπλισμό χωρίς όμως να διορθώσουν το πρόβλημα στην γραμμή. Χθες το ξανάδωσαν βλάβη και τώρα ένας θεός ξέρει πότε θα έρθει τεχνικός της NOVA για να το δώσει στον COSMOTE για να το φτιάξουν. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ Περιμένω την στιγμή που λήξει το συμβόλαιο (04/2024) για να αλλάξω πάροχο.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα lamia,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

GiannisKon70

New member
15 July 2016
7
προσπαθω να συνδεθω με την εφαρμογη της νοβα αλλα δεν με αφηνει , ουτε να αλλαξω με αφηνει τον κωδικο , μου βγαζει συνεχεια "ουπς ...κατι δεν πηγε καλα" και
  • Παρακαλούμε δοκίμασε ξανά με άλλο όνομα χρήστη.
  • Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα, παρακαλώ δοκίμασε αργότερα.