τελικά θα κάνουμε τίποτα ή απλά θα τα λέμε μεταξύ μας για άλλη μια φορά?
Πόσοι ενδιαφέρονται για καταγγελία;
τελικά θα κάνουμε τίποτα ή απλά θα τα λέμε μεταξύ μας για άλλη μια φορά?
''Είμαι κάτοχος μια τηλεόρασης Panasonic TX-P50U20E. Σύμφωνα με διαφημιστικές καταχωρήσεις (διαδικτυακές και έντυπες), μα και σύμφωνα με το stand του καταστήματος από το οποίο έκανα την αγορά, η τηλεόραση υποστηρίζει το χαρακτηριστικό IFC (Intelligent Frame Creation). Η ύπαρξη IFC αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευής και σε επίσημους διαδικτυακούς τόπους της Panasonic. Αναγράφεται επίσης στη συσκευασία της συσκευής καθώς και σε αυτοκόλλητο που υπήρχε στο πλαίσιο της. Παρ' ολα αυτά όμως το χαρακτηριστικό απουσιάζει με αποτέλεσμα η τηλεόραση να παρουσιάζει μη ομαλή κίνηση της εικόνας.
Σημειώνω εδω ότι το εν λόγω χαρακτηριστικό είναι εξαιρετικά κρίσιμο και είχε βαρύνουσα σημασία στην τελική μου επιλογή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης εκφράζω την ενόχληση μου γιατί η πρακτική που ακολουθήθηκε από την εταιρία Intertech S.A συνιστά ξεκάθαρη εξαπάτηση καταναλωτή.
Επαιξα λίγο με τις ρυθμίσεις και ο θόρυβος παραμένει. Αλλαξα επίσης την απόσταση απο τον τοίχο και πάλι τα ίδια. Μίλησα το πρωί με τεχνικό της πανασονικ ο οποίος ανέφερε ότι γενικά κάνουν θόρυβο αλλά δεν θα πρέπει να ακούγεται στα 2-3 μέτρα όπως ακούγεται στην δική μου περίπτωση. Προτεινε να την πάω πίσω στο πλαίσιο (την αγόρασα το προηγούμενο Σάββατο). Μίλησα με πλαισιο και είπαν ότι πρέπει να τους την πάω και εντός 24-48 ωρών θα αποφανθούν εάν όντως υπάρχει πρόβλημα. Το θέμα είναι πώς θα αποφασίσει ο τεχνικός ότι όντως υπάρχει θέμα??? Μπορεί γι'αυτόν ο θόρυβος να είναι φυσιολογικός. Για να καταλάβετε πως περίπου κάνει δείτε το παρακάτω βίντεο,Ρίξε μια ματιά και εδώ...
Επικοινώνησα με την πανασόνικ σήμερα, και είναι οριστική η απάντηση, δεν παραδέχονται την έλειψη. Θεωρούν ότι υπάρχει "IFC", και λειτουργεί πάντα...
Γραπτως και ονομαστικα σου εδωσαν αυτην την απαντηση ?
Προφορικά... (φυσικά...)
Και εγω λοιπον συμφωνω με καταγγελια.
Nα ρωτησω κατι που μπορει να εχει απαντηθει αλλα μιλαμε για πολλες σελιδες.....
Γιατι δεν στελνει καποιος ιδιοκτητης ερωτημα στην μαμα Panasonic που βλεπω δυσκολο να απαντησει "μαιμουδισια" οπως κανουν εδω..?
Με την απαντηση τους στο χερι ας στραφειτε στην υπηρεσια προστασιας καναταλωτη και να ζητησετε τα ρεστα απο την εδω αντιπροσωπεια.