Panasonic Plasma U20 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

nikos menyhtas

New member
9 November 2010
2
εγω που την αγορασα απο το saturn ειχε και το αυτοκολλητο για 400 hz και Intelligent Frame Creation Pro κολλημενο πανω στο εκθεσιακο κομματι και επισης το stock της τηλεορασης ηταν διπλα στο εκθεσιακο κομματι,δηλαδη οταν πηγα στην αποθηκη να παραλαβω περιμενα να μου την κατεβασουν απο πανω.ετσι δεν μπορουν να μου πουν οτι δεν ειχα δει το κουτι και αλλα τετοια αστεια.
 

Priapos

New member
4 June 2010
50
Μέσα και εγω για καταγγελία.

Είχα μισοτελειώσει ενα κείμενο προκειμένου να κάνω καταγγελία. Το βάζω εδω μπας και βοηθήσει, μιας και σίγουρα θέλει βελτίωση/τροποποίηση καθώς και ενα κομμάτι που θα αναφέρει το αίτημα μας φαντάζομαι.

Απ' ότι θυμάμαι σε μια παλαιότερη καταγγελία που είχα κάνει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, χωριζόταν σε δυο σκέλη :
- αναφορά προβλήματος
- αίτημα

''Είμαι κάτοχος μια τηλεόρασης Panasonic TX-P50U20E. Σύμφωνα με διαφημιστικές καταχωρήσεις (διαδικτυακές και έντυπες), μα και σύμφωνα με το stand του καταστήματος από το οποίο έκανα την αγορά, η τηλεόραση υποστηρίζει το χαρακτηριστικό IFC (Intelligent Frame Creation). Η ύπαρξη IFC αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευής και σε επίσημους διαδικτυακούς τόπους της Panasonic. Αναγράφεται επίσης στη συσκευασία της συσκευής καθώς και σε αυτοκόλλητο που υπήρχε στο πλαίσιο της. Παρ' ολα αυτά όμως το χαρακτηριστικό απουσιάζει με αποτέλεσμα η τηλεόραση να παρουσιάζει μη ομαλή κίνηση της εικόνας.
Σημειώνω εδω ότι το εν λόγω χαρακτηριστικό είναι εξαιρετικά κρίσιμο και είχε βαρύνουσα σημασία στην τελική μου επιλογή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης εκφράζω την ενόχληση μου γιατί η πρακτική που ακολουθήθηκε από την εταιρία Intertech S.A συνιστά ξεκάθαρη εξαπάτηση καταναλωτή.
 

iapost1

New member
7 December 2010
3
Ρίξε μια ματιά και εδώ...
Επαιξα λίγο με τις ρυθμίσεις και ο θόρυβος παραμένει. Αλλαξα επίσης την απόσταση απο τον τοίχο και πάλι τα ίδια. Μίλησα το πρωί με τεχνικό της πανασονικ ο οποίος ανέφερε ότι γενικά κάνουν θόρυβο αλλά δεν θα πρέπει να ακούγεται στα 2-3 μέτρα όπως ακούγεται στην δική μου περίπτωση. Προτεινε να την πάω πίσω στο πλαίσιο (την αγόρασα το προηγούμενο Σάββατο). Μίλησα με πλαισιο και είπαν ότι πρέπει να τους την πάω και εντός 24-48 ωρών θα αποφανθούν εάν όντως υπάρχει πρόβλημα. Το θέμα είναι πώς θα αποφασίσει ο τεχνικός ότι όντως υπάρχει θέμα??? Μπορεί γι'αυτόν ο θόρυβος να είναι φυσιολογικός. Για να καταλάβετε πως περίπου κάνει δείτε το παρακάτω βίντεο,
http://www.youtube.com/watch?v=uZWweCKqqCI&feature=related, στην δική μου περίπτωση είναι λίγο πιο χαμηλός ο θόρυβος αλλά ακούγεται.
Τι προτείνετε?
 

TerI

AVClub Enthusiast
29 April 2008
1,157
Χίος
Μάγκες μια πρόταση, φτιάξτε ένα ειδικό τόπικ περί καταγγελίας γιατί και πριν καιρό το ξεκινήσατε, λέγατε όλοι μέσα, και εν τέλει χάθηκε εδώ, μέσα στο γενικό review της TV.
 

safer97

Established Member
28 April 2010
149
Ναι οντως χρειαζεται ενα ξεχωριστο θρεντ με μηνυματα για την καταγγελια. Και γω μεσα ειμαι παντως.
 

Blinky

AVClub Enthusiast
2 October 2006
814
παιδια, προσπαθω να καταλαβω αν η τηλεοραση ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ή αν η αποδοση της δεν ειναι η αναμενομενη με βαση την εποχη/τιμη/ανταγωνισμο.

Για να το θεσω διαφορετικα, εχω μια Panasonic 42PX7....μιλαμε για μοντελο 3ετιας 720p. Λοιπον, σε gaming (xbox360) και σε MKV απο PC, δεν εχω καποιο παραπονο.
Η 42U20 υπαρχει περιπτωση να ειναι σε οποιοδηποτε τομεα εστω λιγο χειροτερη απο την τηλεοραση μου λοιπον?
Γιατι εγω, αν παιζει εστω και ΟΜΟΙΑ, καθολου καλυτερα, και εχει απλα τη βελτιωση της αναλυσεις, μου αρκει!

Για αυτο ρωταω...δηλαδη αν εχει καποιο ΠΡΟΒΛΗΜΑ, μπορει οντως να παιζει και χειροτερα απο αυτην, αμα πχ δε την παλευει καθολου οταν δινεις 60hz και τετοια...

Δηλαδη, καλως η κακως δε μπορω να διαθεσω πανω απο 500 ευρω, οποτε για S20 δε γινεται να παω με τιποτα (την πουλανε 650-700, αντε και με καμια εκπτωση, κατω απο 580-600 δε τη βλεπω να παει με τιποτα),
οποτε την παιρνω την U20 ή αναγκαστικα πρεπει να παω σε καμια φτηνη LCD πχ samsung 40C530 / LG 42LD450 για να κανω τη δουλεια μου?
 

stamvlo

New member
19 June 2006
9
Και εγω κατοχος 42U20 εδω και περιπου 4 μηνες και μαλιστα αγορασμενη στα 600EUR.
παρακολουθω το topic απο την εναρξη του. Παροτι το προβλημα με το IFC δεν με ενοχλει υπερβολικα, (για την ακριβεια δεν το ειχα καν παρατηρησει πριν διαβασω εδω), νομιζω πως εχω εξαπατηθει λογω του γεγονοτος οτι κατοχοι U10 και U20 πιστοποιουν την χειρότερη διαχείρηση της κινησης απο την U20 η οποια είναι νεότερο μοντελο της οποτε θεωρητικά πιο εξελιγμενο ή τουλαχιστον ιδιων χαρακτηρηστικών.
Και εγω λοιπον συμφωνω με καταγγελια.
Υπαρχει κανεις με νομικες γνωσεις μεταξυ μας?
Εχει κανει κανεις καταγγελια στο ΙΝΚΑ? Αν ναι, καμια απάντηση?
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,306
Εκεί ψηλά.....
Επικοινώνησα με την πανασόνικ σήμερα, και είναι οριστική η απάντηση, δεν παραδέχονται την έλειψη. Θεωρούν ότι υπάρχει "IFC", και λειτουργεί πάντα...

Γραπτως και ονομαστικα σου εδωσαν αυτην την απαντηση ?

Προφορικά... (φυσικά...)

Και εγω λοιπον συμφωνω με καταγγελια.

Nα ρωτησω κατι που μπορει να εχει απαντηθει αλλα μιλαμε για πολλες σελιδες.....


Γιατι δεν στελνει καποιος ιδιοκτητης ερωτημα στην μαμα Panasonic που βλεπω δυσκολο να απαντησει "μαιμουδισια" οπως κανουν εδω..?

Με την απαντηση τους στο χερι ας στραφειτε στην υπηρεσια προστασιας καναταλωτη και να ζητησετε τα ρεστα απο την εδω αντιπροσωπεια.
 

kantzou

New member
24 March 2009
6
Nα ρωτησω κατι που μπορει να εχει απαντηθει αλλα μιλαμε για πολλες σελιδες.....


Γιατι δεν στελνει καποιος ιδιοκτητης ερωτημα στην μαμα Panasonic που βλεπω δυσκολο να απαντησει "μαιμουδισια" οπως κανουν εδω..?

Με την απαντηση τους στο χερι ας στραφειτε στην υπηρεσια προστασιας καναταλωτη και να ζητησετε τα ρεστα απο την εδω αντιπροσωπεια.

Εξαιρετική ιδέα! Σωστός! Αλλά ρε παιδιά δεν νομίζω ότι η εδώ αντιπροσωπεία θα έλεγε κάτι διαφορετικό από αυτά που της λένε απ'έξω. Εξ'άλλου είδαμε και την απάντηση της Γαλλίας για το ίδιο θέμα.
 

frantic

New member
19 December 2007
40
Και εγώ μέσα για καταγγελία. Στο ΙΝΚΑ θα απευθυνθούμε ή κατευθείαν γίνεται μήνυση για εξαπάτηση καταναλωτή ή κατι αντίστοιχο;

Πρωτίστως πρεπει να παρουμε μια γραπτή αναφορά απο την αντιπροσωπεία προς παντες ενδιαφερομενους, που να αναγράφει οτι "η τηλεόραση πληρεί στο 100% τις διαφημισμένες δυνατότητες και οτι δεν υφίσταται καμμια ελλειψη ηλεκτρονικού εξοπλισμού (IFC), και οτι το IFC δουλεύει σε ολα τα input της τηλεόρασης (δεκτης, hdmi 1+2), και ως εκ τούτου η τηλεόραση δεν εχει κανενα προβλημα". Επίσης να λέει κάτι για τη διαφήμιση περι IFC Pro όπως αναγράφεται στα eshops και στο κουτί της τηλεόρασης... κατα λάθος... :guitarist:

Τεχνικά εμείς μπορούμε να αποδείξουμε όμως περαν πάσης αμφιβολίας την ανυπαρξία (ή δυσλειτουργία, ή κατάσταση απενεργοποίησης) του IFC?