Γιαννη, ολες οι τεχνολογιες μπορουν να προσφερουν λιγοτερο ή περισσοτερο φως, αναλογως του τι σκοπευουν οι κατασκευαστες των προβολεων. Αν θες καλο επιπεδο μαυρου, δεν μπορεις να εχεις εκτυφλωτικη φωτεινοτητα για 150 ιντσες, αλλα με τεχνολογιες οπως της Sony, μπορεις να γεμισεις ανετα ιντσες σαν του Τασου χωρις να θυσιαζεις το μαυρο σου..
Τάκη, έχουμε συζητήσει πολλές φορές το θέμα της φωτεινότητας στα προβόλια. Όλοι συμφωνούμε στο εξής: Φως + καλό μαύρο = δεν....οπότε πάμε σ' αυτό που λες, ποιος είναι ο στόχος που θέλει να πετύχει κάθε μηχάνημα. Δεν εννοώ, ακριβώς, τι θα πει με ''τεχνολογίες σαν της Σόνυ'', διότι έγραψα παραπάνω τα νούμερα φωτεινότητας. Μπορεί κάποιοι να προτιμούν καλά μαύρα και να πηγαίνουν σε 80άρια κάδρα αδιαφορώντας για τα 60 nits του λευκού. Όμως οι περισσότεροι δεν χρησιμοποιούν τον προβολέα σαν πιο μεγάλη τηλεόραση (το στάνταρντ πλέον είναι γύρω στις 42 ίντσες), αλλά εν είδει οικιακού σινεμά.
Επίσης, όταν γεμίζεις μια οθόνη σαν του Τάσου δεν θυσιάζεις με τον Σόνυ το μαύρο, αλλά το φως. Όπως και να 'χει, τα νούμερα αυτά της φωτεινότητας σε κατόχους, κυρίως, DLP προβολέων, μόνο μειδίαμα φέρνουν. Θα μου πεις από την άλλη ανταμείβονται μ' ένα αξιοπρεπέστατο επίπεδο μαύρου. Οκ...αλλά, δεν είναι ορθό, κατά τη γνώμη μου, το άρθρο να γράφει για επαρκέστατες φωτεινότητες, τη στιγμή που κάτι τέτοιο, βάσει αριθμών, δεν ισχύει...
ΥΓ
Είσαι σίγουρος για την οθόνη (πανι 2.75mX 1.37m) του Τάσου?
Βγαίνει περίεργη αναλογία πλευρών, γι' αυτό το λέω....(έχω 126 ίντσες, κάδρο 16:9, 2.79 χ 1.57)