jbousounis
Established Member
- 5 September 2009
- 296
Καλησπέρα. Έχω αποστείλει προσωπικό μήνυμα , σχετικά με απορία που αφορά συμβόλαιο. Ευχαριστώ
Καλημέρα deus77,Καλημέρα. Ίσως βοηθήσει κάποιους: αφού παιδεύτηκα 2 μέρες να μπω στο account με τους παλιους μου κωδικούς (και με έβγαζε στην αρχική σελίδα nova χωρίς σύνδεση), δοκίμασα σε άλλον browser (chrome αντί Firefox) και συνδέθηκα.
Παραμένει όμως άλλο πρόβλημα/ερώτημα: Ο λογαριασμός (nova2play) πληρώνεται με πάγια σε πιστωτική. Ο τελευταίος δεν πληρώθηκε και φαίνεται εκπρόθεσμος. Δεδομένου ότι ποτέ δεν είχα ανάλογο πρόβλημα, υποθέτω ότι είναι αποτέλεσμα της ενοποίησης. Είναι γνωστό θέμα που θα λυθεί και θα πληρωθεί κανονικά ο επόμενος λογαριασμός μέσω της πάγιας ή θα πρέπει να κάνω κάτι;
Καλησπέρα Scorpio15.Καλημέρα σας! Συνδρομητής eon + μέσω δορυφορου από Οκτ 2021. Ελαβα μήνυμα στο δορυφορικό δεκτη ότι στις 19/1 σταματά η δωρεάν πρόσβαση μου στο περιεχομενο της Nova. Δεδομένου ότι δεν είχα ενεργοποιήσει καμία προσφορά και έχω κανονικό συμβόλαιο έως Οκτ 2023 μπορείτε να μου πείτε αν πρόκειται για κάποιο λάθος ή απλά για ένα μήνυμα που δεν με αφορά; ευχαριστώ εκ των προτέρων
Ευχαριστώ πολύΚαλησπέρα Scorpio15.
Το μήνυμα που έλαβες στο δέκτη σου είναι ενημερωτικό σχετικά με τη λήξη της δωρεάν περιόδου που είχε δοθεί στους συνδρομητές μας ως δώρο λόγω της συγχώνευσης Nova και Wind, δε θα επηρεάσει την υπηρεσίες σου.
Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Γαρυφαλιά, Nova Support
Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.Ευχαριστώ πολύ
Καλημέρα Bayern7,Καλησπέρα, οι λογαριασμοί του ΕΟΝ+ για τον μήνα Φλεβάρη πότε αναμένεται να εκδοθούν και να φανούν στο ενοποιημένο myaccount;
Υπό κανονικές συνθήκες έπρεπε να είχε ήδη εκδοθεί να φαίνεται στο myaccount προς πληρωμή. Αλλά μέχρι τώρα τίποτα.
Ευχαριστώ.
Καλημέρα polakis,Καλημερα. Τεχνικο τμημα βλαβων υπαρχει ή μας δουλευετε ολους; Ειμαι 15 ημερες χωρις σταθερο τηλεφωνο απο τοτε που αλλαξα σε 200αρα ftth και εχω δηλωσει 3 φορες βλαβη αλλα δεν εχει επικοινωνησει κανεις μαζι μου! Τι συμβαινει επιτελους; Απαραδεκτα πραγματα!!! Και φυσικα λογαριασμος που επρεπε να εκδοθει στις 10/1 δεν εχει εκδοθει ακομα...Τι ακριβως συμβαινει στο τεχνικο τμημα; Σας ειχα στειλει και προσωπικο μηνυμα εδω και μου ειχατε πει να περιμενω. Ακομα περιμενω...
Καλησπέρα dkontos.Καλημέρα σας. Ημουν συνδρομητής Wind σταθερής τηλεφωνίας + Internet 24άρι + Wind Vision. Δεσμεύτηκα με συμβόλαιο 2 ετών πριν 1 χρόνο. Ο λόγος που έβαλα και αυτά τα 3 προιόντα ήταν πως ήθελα να βάλω το Wind Vision πακέτο που περιελάμβανε και το αθλητικό πακέτο της Nova . Αυτό ήταν και το μόνο που ήθελα , τα άλλα 2 δεν με ενδιέφεραν , αλλά ήταν προαπαιτούμενα για να έχω την ιντερνετική τηλεόραση. Τώρα, μετά από 1 χρόνο και μετά την συγχώνευση Wind και Nova, μου σταματάτε την τηλεόραση με το έτσι θέλω (ενώ είχα ενεργό συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο) χωρίς την παραμικρή αποζημείωση. Συγχρόνως, δεν μου επιτρέπεται να διακόψω και τα υπόλοιπα (σταθερό και ίντερνετ) καθώς πια χωρίς την παροχή της τηλεόρασης δεν τα έχω καμία ανάγκη, και μου ζητάτε 50 ευρώ ποινή διακοπής !!! Εσείς που μου διακόψατε την τηλεόραση , μου πληρώσατε κάποια ποινή ? Σημείωση, η περιοχή μου υποστηρίζει μόνο 24άρα γραμμή ίντερνετ. Όλα τα παραπάνω δεν συνιστούν απάτη, καθώς όταν έκανα τα συμβόλαια κατέστησα σαφή τον λόγο (δηλ την παροχή της τηλεόρασης) ?
Καλησπέρα dkontos.To τηλ είναι το *&*&(@#@ , το όνομά μου είναι Δημήτριος Κόντος, ο κωδικός πελάτη είναι *@(#*(@#. Χρειάζεστε κάτι άλλο ?
Καλησπέρα johnar84.Καλησπέρα σας.
Μπορείτε να δώσετε μια ενημέρωση ως προς το πότε θα επανέλθει το Replay TV στα κανάλια τις ΕΡΤ?
Ειναι ήδη η τρίτη εβδομάδα που η υπηρεσία δεν λειτουργεί ως προς αυτά τα κανάλια.
Ευχαριστώ πολύ.
Καλησπέρα Spiros1979.Καλησπερα σας , ξερετε ποτε θα διορθωθει το προβλημα εισοδου στο novamyaccount , καταλαβενω η ενωση δυο εταιρειων δημιουργουν πολλα θεματα αλλα ετσι δεν μπορω να δω το λογαριασμο ουτε να πληρωσω
Καλησπέρα manga1024.Καλησπέρα σας.Απ το απλό πακέτο καναλιών "κλειδώσατε"το novasport start? Ευχαριστώ πολύ