kataras
AVClub Enthusiast
- 18 October 2011
- 1,172
δεν εχω εον συμβολαιοΚαλησπέρα σας,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η υπηρεσία εξοχικό δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμη και συνεπώς δεν υποστηρίζεται μέσω του myNOVA.
Μπορείτε να μας στείλετε σε ένα pm τα στοιχεία σας ώστε να προχωρήσουμε μαζί την αλλαγή.
Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή στο 13700 χωρίς χρέωση.
Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω του τεχνικού ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία.
Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε πως έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες από την πλευρά μας και το συντομότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Γιώργος, Nova Support
ανανεωσα πριν 3 μηνες με ολα τα δικαιωματα του 3 πλευφουλ συμβολαιου μου συνπεριλαμβανομενης της υπηρεσιας νοβαεξοχικο οπως χαρακτηριστικα μου τονιστηκε εκ μερους σαςδεν κατανοω την απαντηση σαςαν καταργησατε σε ολους τους παλιους συνδρομητες αυτη την υπηρεσια οφειλετε να το αναφερετε και οχι μεσω προσωπικων μηνυματωνμηπως καταλαβατε κατι λαθος για το συμβολαιο μου?
απαντηστε μου αναλυτικα παρακαλω