Κακαλιός Στέργιος said:
Φιλαράκ, δεν έχει σημασία το τι κάνεις, αλλά το πως το κάνεις. :grandpa:
Υπο την ίδια έννοια όλα τα αυτοκίνητα κάνουν την ίδια δουλειά (να μας πηγαίνουν από το Α στο Β σημείο), αλλά δεν έχουν όλοι το ίδιο αυτοκίνητο.
Άλλο πχ: Στο radio controlled αυτοκινητάκι μου θα αλλάξω όλους τους άξονες μετάδοσης με αντίστοιχους heavy duty τιτανίου. :grinning-smiley-043
Όχι ότι θα δω κάποια διαφορά, αλλά ξέροντας ότι δε θα πάθει ποτέ τίποτα τουλάχιστον στο συγκεκριμένο σημείο, γουστάρω. :music-smiley-005:
Καταλαβαίνω απόλυτα το φίλο που κρέμασε το καδράκι με τέτοιο ακριβό τρυπάνι. Όχι ότι θα κρεμαστεί καλύτερα, αλλά η αίσθηση του να τρυπάς μπετό και να νομίζεις ότι τρυπάς...λιωμένο βούτυρο έχει και αυτή τη χάρη της.
Επειδή δε το καταλαβαίνουν όλοι, δε σημαίνει ότι κάποιοι δε πρέπει να το χαίρονται.
Μήτσο, όταν πάμε να βάλουμε "αντικειμενικά" κριτήρια στη μουσική χαλιέσαι, γιατί δε βάζεις τα ίδια κριτήρια και στα...τρυπάνια? -bye-
Για να πετύχουμε κάποιο αποτέλεσμα στο οποίο στοχεύουμε , είτε αυτό είναι η μεταφορά μας από το σημείο Α στο σημείο Β , είτε είναι το κρέμασμα ενός κάδρου , είτε είναι η ακρόαση μουσικής , ευνόητο είναι ότι χρησιμοποιούμε κάποια μέσα προς επίτευξη του αποτελέσματος . Το ζητούμενο είναι εάν διαφοροποιηθεί το μέσον , τότε διαφοροποιείται το αποτέλεσμα , η διαφοροποίηση αυτή είναι ποσοτική ή ποιοτική ,ή και τα δυό μαζί ; Διότι στην αντίθετη περίπτωση , εφ' όσον δεν υπάρχει ποιοτική ή ποσοτική διαφοροποίηση του αποτελέσματος , τότε ουδείς λόγος υφίσταται για χρήση διαφορετικού μέσου , αν δε μάλιστα το διαφοροποιημένο μέσο είναι και ακριβότερο είμεθα "κώτσοι".
Ως εκ τούτου ναι μεν όλα τα αυτοκίνητα μας πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β , αλλά αυτό το κάνει και ένα κάρο με άλογο . Συνεπώς διαφοροποιουμένου του μέσου ( διαφορετικό όχημα άρα διαφορετική άνεση , διαφορετική ταχύτητα , διαφορετική ασφάλεια , διαφορετικό κόστος κλπ [ αντικειμενικός παράγων], έχουμε ποιοτική και ποσοτική διαφοροποίηση και στο αποτέλεσμα ( διαφορετικά αισθάνεσαι εσύ μέσα σε κάθε όχημα , διαφορετική απόλαυση λαμβάνεις από την οδήγηση του από το εσωτερικό και το εξωτερικό του κλπ (καμάρι - υποκειμενικός παράγων ) .
Το ίδιο και στην ακρόαση μουσικής . Ολα τα μηχανήματα δεν αναπαράγουν με τον ίδιο τρόπο το μουσικό έργο , ούτε η ακρόαση τους προκαλεί την ίδια απόλαυση . Αρα διαφοροποίση του μέσου ( αλλαγή μηχανημάτων ) , οδηγεί σε ποιοτική διαφοροποίηση του αποτελέσματος .
Το τρύπημα όμως του τοίχου με τριπάνι κοβαλτίου , με σκοπό το κρέμασμα του κάδρου , δεν διαφοροποιεί το αποτέλεσμα , αφού το κάδρο θα κρεμαστεί το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις , με τον ίδιο τρόπο , το καρφί δεν πρόκειται να πέσει και η ευχαρίστηση από τον κρεμασμένο πίνακα ( που ειναι το ζητούμενο - εκτός εάν πάσχεις από το "σύνδρομο του τρυπημένου τοίχου" , οπότε πάμε σε κλινικές περιπτώσεις ) είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις , ασχέτως του τρόπου που καρφώθηκε το καρφί . Ομοίως η ποιότητα του καρφιού και του τρυπανιού καθώς και το εξωτικό υλικό κατασκευής τους τίποτα δεν έχουν να προσθέσουν στο κρέμασμα , ή στην απόλαυση από το κρέμασμα του κάδρου.
Συνεπώς όποιο hi-end μηχάνημα αναπαραγωγής ήχου που έχει κατασκευασθεί από εξωτικό υλικό , σε εξωτικό εργοστάσιο , από την στιγμή που δεν μεταβάλλει το αποτέλεσμα - την αναπαραγωγή δηλαδή του μουσικού έργου-είναι κοροϊδία και δη πατενταρισμένη . Αλλωστε το τύλιγμα των πούρων στους μηρούς πανέμορφης Κουβανέζας παρθένας , ουδολως προσθέτει στην γευστική του απόλαυση κατά το κάπνισμα σε σχέση με εκείνο που το έχει τυλίξει μεσήλιξ , παντρεμένη με τρία παιδιά και ελαφρώς "μπακατέλα" , στην εμφάνιση .
Αρα πολύ σωστά ορισμένα πράγματα διαφοροποιούνται τιμολογιακά και άλλα όχι - ή δεν θα έπρεπε . :aktion033: :speechless-smiley-0