Έχει νόημα;

soulis

Senior Member
26 June 2006
320
Να ρωτησω κατι σαν καινουριος?
Hi end ειναι το κολλημα με τα δικαναλα συστηματα, τα βινυλια, λαμπατους κτλ?
Ηi end δεν ειναι η τελειοποιηση ενος συστηματος ηχου και εικονας?
Πως ονομαζεται δηλαδη ενας barco η ενας qualia προβολεας?
Πως ονομαζεται ενας πολυκαναλος προενισχυτης mark-levison η ενα πανι προβολης stewart η ενα set ηχειων home cinema dali euphonia?
Την θελω την κατηγορια hi end αλλα διευρυμενη (ο ορος αλλωστε ειναι ουσιαστικα γενικος) γιατι ολοι προσπαθουμε με τις δυνατοτητες μας να φτασουμε καπου, ονειρευομαστε κατι αλλα το να λεμε hi end μονο τις πανακριβες υλοποιησεις περασμενης τεχνολογιας ειναι κριμα.
 

soulis

Senior Member
26 June 2006
320
Να ζητησω συγνωμη αλλα τωρα που διαβαζα το κειμενο μου, ειδα οτι φαινεται να μιλαω απαξιωτικα για τα βιβυλια τους λαμπατους κτλ.Δεν ηταν αυτη η προθεση και γραφω τωρα για να το διορθωσω.Απλως θεωρω οτι και η νεα τεχνολογια με πολυκαναλους ηχους ψηφιακης μορφης δεν ειναι ασχημη και για ακροαση και βεβαια και για home cinema.
 

enigma

New member
15 July 2006
43
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Καλισπεριζω και εγω με την σηρα μου την παρεα και προκαταβολικα ζητω συγνομη για τα ορθογραφικα μου λαθη αλλα οποσ εχο εξηγηση ειρθα στην ελλαδα στα 11 μου και δυστηχοσ δεν μπορεσα να μαθο οθογραφια.
Θα συμφονισο με τον ΗΛΙΑΣ.Μ οσο αφορα αυτο που ειπαι στο τελλοσ.
Το hi-end ειναι οι top κατασκευεσ οπτικοακουστηκον μηχανιματον.Φισικα και πρεπει να υπαρχη αυτη οι κατηγορια αφου ηφιστατε και στην αγορα σαν προιον,hi-end υπαρχη και στην αυτοκινιτοβιομιχανια και σε αλλεσ πολλεσ κατηγοριεσ,πιοσ μπορη για παραδιγμα να μην δοση σε μια ferari η aston martin την ονομασια hi-end (παραδηγμα φερνο μην παρεξηγηθω).
Δεν μπορουμε να βαλουμε σε ενα σακουλη τα μηχανιματα πολλον ετεριον οποσ(meridian,jolida,mctosh) και αλλεσ πολεσ ,οι οπιεσ την κατασκευη και την οιλοποιση τον μηχανιματον την εχουνε κανει επιστημη,και να τησ συνγκρινουμε με τησ κοινοτιμεσ εταιριεσ που κανουν παραγογη 20000 τεμαχια τον χρονο σε ενοισχητεσ,και αλλεσ βγαζουνε 10 τον χρονο.
Δεν γραφω αλλα μην κουρασω,πιστευω ποσ καταλαβαται το σκεπτηκο μου.
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Απάντηση: Re: Έχει νόημα;

enigma said:
...
Δεν μπορουμε να βαλουμε σε ενα σακουλη τα μηχανιματα πολλον ετεριον οποσ(meridian,jolida,mctosh) και αλλεσ πολεσ ,οι οπιεσ την κατασκευη και την οιλοποιση τον μηχανιματον την εχουνε κανει επιστημη,και να τησ συνγκρινουμε με τησ κοινοτιμεσ εταιριεσ που κανουν παραγογη 20000 τεμαχια τον χρονο σε ενοισχητεσ,και αλλεσ βγαζουνε 10 τον χρονο.
...

Χμ, έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόση επιστήμη χρειάζεται για να βγουν 20000 κομμάτια το χρόνο;
 

enigma

New member
15 July 2006
43
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Φυσηκα!
1 ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
2 ΕΝΑ ΤΣΟΥΡΜΟ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΝ
3 ΜΙΑ ΤΥΠΗΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΤΑΒΑΛΟΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
4 ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟΤΙΧΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ 10%

Αυτα εν ολιγησ.

Τουλαχιστον αυτα τα στηχια δηνη η yamaha για των 1400 πριν απο 2 χρονια.

Φαντασου πωσ εχει προχοριση η επιστημη μετα απο 2 χρονια?!
 
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
Το hiend είναι ταξίδι και σαν τέτοιο αξίζει να το ακολουθήσουμε. Έχω ένα φιλαράκι που για να βάλει κάτι καδράκια στον τοίχο, περίμενε 2μισι μήνες να του’ρθει τρυπανάκι κοβαλτίου 12.5% από την AtlasCopco. Σκεφτείτε ότι η ΕΛΒΟ για άρματά της χρησιμοποιεί κοβαλτίου 8%. Για μένα αυτό είναι hiend. Ότι μηχάνημα και να πάρεις άμα το πετάξεις στη γωνία και δεν ιδρώσεις αγανακτήσεις παρατήσεις ξαναπροσπαθήσεις, hiend δεν ακούς. Άσε που το παιχνίδι είναι κατά το μισό χαμένομιας και ο κάθε κατασκευαστής ούτε την ΔΕΗ έχει, ούτε τα δωμάτιά μας. Και μη βάλουμε το ότι οι δισκάρες που μας σημάδεψαν έχουν εκτυπωθεί με κάτι σαν 5άρι ατσαλόκαρφο από ένα τύπο που μάλλον εκείνη την ώρα ήταν στην προικισμένη (ωχ αμάν) μπουγατσατζού, απέναντι. ΩΣΤΟΣΟ hiend μπορούμε να ακούσουμε (ή μάλλον να δούμε, αφού την ώρα της ακρόασης τα μάτια μας δεν βλέπουν μηχανάκια σύρματα ενδείξεις και λαμπάκια, αλλά bodylanguage, λαχανιάσματα, μεμβράνες, χαλκούς, χορδές και ιδρώτα), με λιγότερα $ απ’ότι φανταζόμαστε ή μας πασάρουν. Για να μην πούμε για τη “νύφη του Θερμαϊκού” που στο hiend είναι παραμεθόριος. Πιο εύκολα θα βρεις το τηλ του συμπολίτη σου που το πήρε για να δανειστείς να’κούσεις, παρά να γλύφεις το μαγαζί να στο δώσει. Περισσότερες δοκιμές στο χώρο μας και λιγότερες καταθέσεις. Καλύτερο στήσιμο και λιγότερες απογοητεύσεις. Το φως από την χαραμάδα ήδη φαίνεται.
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Τσάκωνας Βασίλης said:
Το hiend είναι ταξίδι και σαν τέτοιο αξίζει να το ακολουθήσουμε. Έχω ένα φιλαράκι που για να βάλει κάτι καδράκια στον τοίχο, περίμενε 2μισι μήνες να του’ρθει τρυπανάκι κοβαλτίου 12.5% από την AtlasCopco. Σκεφτείτε ότι η ΕΛΒΟ για άρματά της χρησιμοποιεί κοβαλτίου 8%. Για μένα αυτό είναι hiend. .

Φίλε Βασίλη , αν αυτό είναι όντως το hi-end , τότε όχι μόνον πρέπει να καταργηθεί η κατηγορία , πρέπει επιπλέον να πάψουμεν συλλήβδην να ασχολούμαστε με τον όρο και με τα μηχανήματα του . Διότι το αποτέλεσμα που έχει ο φίλος σου με αυτό που έχω εγώ - και φαντάζομαι όλοι - που κρεμάμε τα καδράκια μας με ταβανόπροκες και σφυρί που κληρονομήσαμε από τον παππού μας , είναι απολύτως ίδιο . Αρα ο φίλος σου και λεφτά πετάει από το παράθυρο - που σημαίνει ότι δεν είναι πλούσιος - και κινδυνεύει να τον πάρουν στο ψιλό . :flipout:
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Απάντηση: Re: Έχει νόημα;

enigma said:
Φαντασου πωσ εχει προχοριση η επιστημη μετα απο 2 χρονια?!

Όσον αφορά τα εν προκειμένω προϊόντα, ΚΑΘΟΛΟΥ.

Α, και πού 'σαι, 10% ελαττωματικά δεν είναι απλώς πολλά, αλλά καταστροφή.
 

johnny1

AVClub Enthusiast
Φίλε enigma.

Μην υποτιμάς καθόλου τις συνθήκες μαζικής παραγωγής.
Από την γνώση και την εμπειρία που υπάρχει γίνεται μεγάλη εξοικονόνομηση χρημάτων, πράγμα που το εκμεταλεύονται και οι Hi-End εταιρίες και ας έχουν περιορισμένη παραγωγή. Δεν εννοείς φαντάζομαι πως μια έταιρία όπως π.χ. η Meridian παράγει δικά της transport!

Η εξοικονόμηση χρημάτων από την μαζ. παραγωγή, μπορεί να επιτρέψει μία π.χ. αναβάθμιση υλικών σε κάποια συσκευή Hi-End.

Επίσης, οι οικονομίες κλίμακας που γίνονται με κοινές πλατφόρμες (π.χ ίδια κεντρική πλακέτα για 5 μοντέλα ενισχυτών) χωρίς να βλάπτετε η ποιότητα, είναι μεγάλες.
Γι' αυτό μπορούμε να αγοράζουμε αξιοπρεπής ενισχυτές στα 600-1000 Ευρώ.

Εχεις σκεφτεί πόσο θα κόστιζε το 777ES της SONY (που είναι καραHi-End συσκευή), αν το κατασκεύαζε η Audionet ακριβώς το ίδιο?

Ας μην απαξιώνουμε λοιπόν τις entry level και μαζικής παραγωγής συσκευές, γιατί κάποια στιγμή όλοι έχουμε περάσει από κει.....
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,455
Γιάννης Αράπογλου said:
Φίλε enigma.

Μην υποτιμάς καθόλου τις συνθήκες μαζικής παραγωγής.
Από την γνώση και την εμπειρία που υπάρχει γίνεται μεγάλη εξοικονόνομηση χρημάτων, πράγμα που το εκμεταλεύονται και οι Hi-End εταιρίες και ας έχουν περιορισμένη παραγωγή. Δεν εννοείς φαντάζομαι πως μια έταιρία όπως π.χ. η Meridian παράγει δικά της transport!

Η εξοικονόμηση χρημάτων από την μαζ. παραγωγή, μπορεί να επιτρέψει μία π.χ. αναβάθμιση υλικών σε κάποια συσκευή Hi-End.

Επίσης, οι οικονομίες κλίμακας που γίνονται με κοινές πλατφόρμες (π.χ ίδια κεντρική πλακέτα για 5 μοντέλα ενισχυτών) χωρίς να βλάπτετε η ποιότητα, είναι μεγάλες.
Γι' αυτό μπορούμε να αγοράζουμε αξιοπρεπής ενισχυτές στα 600-1000 Ευρώ.

Εχεις σκεφτεί πόσο θα κόστιζε το 777ES της SONY (που είναι καραHi-End συσκευή), αν το κατασκεύαζε η Audionet ακριβώς το ίδιο?

Ας μην απαξιώνουμε λοιπόν τις entry level και μαζικής παραγωγής συσκευές, γιατί κάποια στιγμή όλοι έχουμε περάσει από κει.....

Eiδικα για τη ΣΟΝΥ, θα πρεπει να την εχουνε εινονισμα οι μουσικοφιλοι...
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
Με τι ορατό αποτέλεσμα στο κρέμασμα του κάδρου ;

Φιλαράκ, δεν έχει σημασία το τι κάνεις, αλλά το πως το κάνεις. :grandpa:

Υπο την ίδια έννοια όλα τα αυτοκίνητα κάνουν την ίδια δουλειά (να μας πηγαίνουν από το Α στο Β σημείο), αλλά δεν έχουν όλοι το ίδιο αυτοκίνητο.

Άλλο πχ: Στο radio controlled αυτοκινητάκι μου θα αλλάξω όλους τους άξονες μετάδοσης με αντίστοιχους heavy duty τιτανίου. :grinning-smiley-043
Όχι ότι θα δω κάποια διαφορά, αλλά ξέροντας ότι δε θα πάθει ποτέ τίποτα τουλάχιστον στο συγκεκριμένο σημείο, γουστάρω. :music-smiley-005:

Καταλαβαίνω απόλυτα το φίλο που κρέμασε το καδράκι με τέτοιο ακριβό τρυπάνι. Όχι ότι θα κρεμαστεί καλύτερα, αλλά η αίσθηση του να τρυπάς μπετό και να νομίζεις ότι τρυπάς...λιωμένο βούτυρο έχει και αυτή τη χάρη της. :rolleyes:

Επειδή δε το καταλαβαίνουν όλοι, δε σημαίνει ότι κάποιοι δε πρέπει να το χαίρονται.

Μήτσο, όταν πάμε να βάλουμε "αντικειμενικά" κριτήρια στη μουσική χαλιέσαι, γιατί δε βάζεις τα ίδια κριτήρια και στα...τρυπάνια? -bye-
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Ναι ρε Στέργιο, αλλά αυτό λέγεται ψυχαναγκασμός. Και βέβαια, ένα ψυχαναγκαστικό άτομο ρέπει προς την αντίθετη μεριά από εκείνη όπου βρίσκεται η λογική, καθώς πείθεται εύκολα, και επομένως εύκολα αλλάζει γνώμη. Έτσι, γίνεται ευάλωτο στις βλέψεις του κάθε άσχετου, ή επιτήδειου, που θέλει να πουλήσει, ή απλώς αρέσκεται να αποτελεί επίκεντρο opinion leading, φουσκώνοντας τα μυαλά των θυμάτων του με ρήσεις και επιχειρηματολογία του ίδιου επιπέδου με αυτό των χρησμών μιας καφετζούς, ή μιας χαρτορίχτρας. Αυτό που δεν μπορεί να χωνέψει ένα θύμα του high end είναι το γεγονός, ότι η επιστήμη και η τεχνολογία εξελίσσονται επί τη βάσει της Οικονομικής Αρχής. Αλλιώς πάνε στα σκουπίδια. (Προς επίρρωσιν της παρατήρησης του DimDas, αν ένας - και καλά - "χαϊεντάς" συνειδητοποιήσει το εύρος της εμπλοκής της Sony στη βιομηχανία ήχου και εικόνας, θα πάθει συγκοπή)...
 
Last edited:

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Κακαλιός Στέργιος said:
Φιλαράκ, δεν έχει σημασία το τι κάνεις, αλλά το πως το κάνεις. :grandpa:

Υπο την ίδια έννοια όλα τα αυτοκίνητα κάνουν την ίδια δουλειά (να μας πηγαίνουν από το Α στο Β σημείο), αλλά δεν έχουν όλοι το ίδιο αυτοκίνητο.

Άλλο πχ: Στο radio controlled αυτοκινητάκι μου θα αλλάξω όλους τους άξονες μετάδοσης με αντίστοιχους heavy duty τιτανίου. :grinning-smiley-043
Όχι ότι θα δω κάποια διαφορά, αλλά ξέροντας ότι δε θα πάθει ποτέ τίποτα τουλάχιστον στο συγκεκριμένο σημείο, γουστάρω. :music-smiley-005:

Καταλαβαίνω απόλυτα το φίλο που κρέμασε το καδράκι με τέτοιο ακριβό τρυπάνι. Όχι ότι θα κρεμαστεί καλύτερα, αλλά η αίσθηση του να τρυπάς μπετό και να νομίζεις ότι τρυπάς...λιωμένο βούτυρο έχει και αυτή τη χάρη της. :rolleyes:

Επειδή δε το καταλαβαίνουν όλοι, δε σημαίνει ότι κάποιοι δε πρέπει να το χαίρονται.

Μήτσο, όταν πάμε να βάλουμε "αντικειμενικά" κριτήρια στη μουσική χαλιέσαι, γιατί δε βάζεις τα ίδια κριτήρια και στα...τρυπάνια? -bye-



Για να πετύχουμε κάποιο αποτέλεσμα στο οποίο στοχεύουμε , είτε αυτό είναι η μεταφορά μας από το σημείο Α στο σημείο Β , είτε είναι το κρέμασμα ενός κάδρου , είτε είναι η ακρόαση μουσικής , ευνόητο είναι ότι χρησιμοποιούμε κάποια μέσα προς επίτευξη του αποτελέσματος . Το ζητούμενο είναι εάν διαφοροποιηθεί το μέσον , τότε διαφοροποιείται το αποτέλεσμα , η διαφοροποίηση αυτή είναι ποσοτική ή ποιοτική ,ή και τα δυό μαζί ; Διότι στην αντίθετη περίπτωση , εφ' όσον δεν υπάρχει ποιοτική ή ποσοτική διαφοροποίηση του αποτελέσματος , τότε ουδείς λόγος υφίσταται για χρήση διαφορετικού μέσου , αν δε μάλιστα το διαφοροποιημένο μέσο είναι και ακριβότερο είμεθα "κώτσοι".

Ως εκ τούτου ναι μεν όλα τα αυτοκίνητα μας πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β , αλλά αυτό το κάνει και ένα κάρο με άλογο . Συνεπώς διαφοροποιουμένου του μέσου ( διαφορετικό όχημα άρα διαφορετική άνεση , διαφορετική ταχύτητα , διαφορετική ασφάλεια , διαφορετικό κόστος κλπ [ αντικειμενικός παράγων], έχουμε ποιοτική και ποσοτική διαφοροποίηση και στο αποτέλεσμα ( διαφορετικά αισθάνεσαι εσύ μέσα σε κάθε όχημα , διαφορετική απόλαυση λαμβάνεις από την οδήγηση του από το εσωτερικό και το εξωτερικό του κλπ (καμάρι - υποκειμενικός παράγων ) .

Το ίδιο και στην ακρόαση μουσικής . Ολα τα μηχανήματα δεν αναπαράγουν με τον ίδιο τρόπο το μουσικό έργο , ούτε η ακρόαση τους προκαλεί την ίδια απόλαυση . Αρα διαφοροποίση του μέσου ( αλλαγή μηχανημάτων ) , οδηγεί σε ποιοτική διαφοροποίηση του αποτελέσματος .

Το τρύπημα όμως του τοίχου με τριπάνι κοβαλτίου , με σκοπό το κρέμασμα του κάδρου , δεν διαφοροποιεί το αποτέλεσμα , αφού το κάδρο θα κρεμαστεί το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις , με τον ίδιο τρόπο , το καρφί δεν πρόκειται να πέσει και η ευχαρίστηση από τον κρεμασμένο πίνακα ( που ειναι το ζητούμενο - εκτός εάν πάσχεις από το "σύνδρομο του τρυπημένου τοίχου" , οπότε πάμε σε κλινικές περιπτώσεις ) είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις , ασχέτως του τρόπου που καρφώθηκε το καρφί . Ομοίως η ποιότητα του καρφιού και του τρυπανιού καθώς και το εξωτικό υλικό κατασκευής τους τίποτα δεν έχουν να προσθέσουν στο κρέμασμα , ή στην απόλαυση από το κρέμασμα του κάδρου.

Συνεπώς όποιο hi-end μηχάνημα αναπαραγωγής ήχου που έχει κατασκευασθεί από εξωτικό υλικό , σε εξωτικό εργοστάσιο , από την στιγμή που δεν μεταβάλλει το αποτέλεσμα - την αναπαραγωγή δηλαδή του μουσικού έργου-είναι κοροϊδία και δη πατενταρισμένη . Αλλωστε το τύλιγμα των πούρων στους μηρούς πανέμορφης Κουβανέζας παρθένας , ουδολως προσθέτει στην γευστική του απόλαυση κατά το κάπνισμα σε σχέση με εκείνο που το έχει τυλίξει μεσήλιξ , παντρεμένη με τρία παιδιά και ελαφρώς "μπακατέλα" , στην εμφάνιση .

Αρα πολύ σωστά ορισμένα πράγματα διαφοροποιούνται τιμολογιακά και άλλα όχι - ή δεν θα έπρεπε . :aktion033: :speechless-smiley-0
 
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
..........καθώς πείθεται εύκολα, και επομένως εύκολα αλλάζει γνώμη. Έτσι, γίνεται ευάλωτο στις βλέψεις του κάθε άσχετου, ή επιτήδειου, που θέλει να πουλήσει, ..........

Τα αυτιά μας όμως δεν μας οδηγούν?
 
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
……..τρυπάνι κοβαλτίου , με σκοπό το κρέμασμα του κάδρου , δεν διαφοροποιεί το αποτέλεσμα…………

Κι όμως υπάρχουν τρυπανάκια που ξηλώνουν το σοβά και το πλαστικό φισεράκι κολυμπάει.
 

suria

Senior Member
22 June 2006
364
Re: Απάντηση: Έχει νόημα;

Δημήτριος Ντοκατζής said:
Αρα πολύ σωστά ορισμένα πράγματα διαφοροποιούνται τιμολογιακά και άλλα όχι - ή δεν θα έπρεπε . :aktion033: :speechless-smiley-0
Δεν ξέρω αν παίζεις σκάκι, αλλά αν υποθέσουμε ότι παίζεις προτιμάς πλαστικά πιόνια ή αλαβάστρινα; .