Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Status
Not open for further replies.
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Χρονια πολλα σε ολους
εξηγω αμμεσα τον "σκοπο" το νηματος :

Ηρθε στο εργαστηριο ενα πρωτοκλασατο μηχανημα ( ο πελατης δηλωσε οτι κοστιζε 16,000 + ευρω το 2005 ) και επειδη οταν το ανοιξα να δω τι συμβαινει στην κυριολεξια επαθα πλακα απο τα διαφορα κακοτεχνα και ντουικα που ειδα μεσα αρχισα να το ψαχνω και παραπερα με μετρησεις αλλα και και μεσω της εταιριας διαβασα τα specs /concept του μηχανηματος οπου εκει ακολουθησε ενα δευτερο σοκ ...

Η προθεση μου ειναι να περιγραψω τα ευρηματα μου να αξιολογηθουν απο τους συμμετεχοντες και μετα να συζητησουμε για το πιο μηχανημα ειναι το ποσο κοστιζει και γιατι ειναι τοσο χαλια φιαγμενο.


---Αρχικα το μηχανημα δεν εχει CE ( την εποχη που αγοραστηκε δεν ξερω τι γινοταν με το CE το ετος 2005 αλλα θεωρω οτι ακομα και τοτε ηταν απαραιτητο ) αλλα ενα ευρωπαικο μηχανημα θα επρεπε να εχει CE σιγουρα εδω και παρα πολλα χρονια .

---Το μηχανημα δεν εχει Γειωση ( !!!!! ) παρολο οτι το σασσι ειναι φουλ μεταλλικο και πισω του υπαρχει στανταρ IEC τροφοδοτης η συνδεση απο μεσα ειναι απολυτως κενη και σαν να μην φτανουν ολα αυτα το μηχανημα συνοδευεται απο αντιστοιχο καλωδιο το οποιο παρολο οτι εχει ενδειξεις για την πολικοτητα φυσικα και αυτο δεν εχει γειωση .
να σημειωθει οτι στο μανουαλ του κατασκευαστη δεν υπαρχει καμμια αναφορα για κατι τετοιο ( το οποιο φυσικα θα ηταν καραμπινατη φυλακη ) Φυσικα με δυο μωρα στο σπιτι μου ενα τετοιο μηχανημα δεν θα το εβαζα ουτε στην εξωπορτα .... ( φωτογραφιες απο τα ευρηματα στο τελος του νηματος )

---Απο πλευρας μετρησεων ηταν μεσα στην ισχυ του αλλα οταν πλησιαζε στο κλιπ το κλιπαρισμα ηταν ασσυμετρο ( το οποιο ηχητικα δεν λεει και πολλα γιατι τετοια μηχανακια δυσκολα θα οδηγηθουν τοσο ψηλα ) αλλα ολοι απο τα λιγα τεχνικα που μπορει να γνωριζουμε ασσυμετρο κλιπ σημαινει ενα κακα σχεδιασμενο μηχανημα και οι οποιες ασσυμετριες μεταξυ θετικης και αρνητικης ημιπεριοδου ακολουθουν το μηχανημα σε ολο το φασμα ισχυος του μηχανηματος απλα γινονται ιδιαιτερα εμφανη κατα το κλιπ . ( φωτο και απο αυτο στο τελος του νηματος )

---Απο πλευρας τετραγωνικου παλμου αρχιζει να χαλαει το τετραγωνο σχεδον απο τους 5,500 το οποιο δειχνει ενα μαλλον αργο μηχανημα με φτωχο bandwidth οπου φυσικα και εκει υπαρχει ασσυμετρια και το τετραγωνο λιγο μετα τους 20Κ εχει γινει τελειως τριγωνο ...Για να προσθεσω μια ταξη μεγεθους ακομα και ο δικος μου φτωχος και ποταπος ενισχυτης με μολις 60 βαττ ισχυ και μολις δυο τρανσιτορ εξοδου παει ντουφεκι 200,000 ημιτονο και 100,000 κηζ τετραγωνο ( ακολουθουν επισης φωτο .... )

---Περα απο αυτα τα κουφα το μηχανημα ειναιγενικα μεσα τελειως ντουικο αλλα ειναι καθαρο και ταχτοποιημενο και φυσικα εχει 6 πυκμωτες τροφοδοσιας οριζοντια τοποθετημενους με τις γνωστες καταστροφικες συνεπειες ( και μεσω του μανουαλ φροντιζει να υποστιριζει οτι το μηχανημα δεν πρεπει να κλεινει ποτε ) που σημαινει οτι το τροφοδοτικο σε long run ειναι καταδικασμενο ( ακολουθουν φωτο) .....


το ζουπερ καλωδιο τροφοδοσιας

DSC00335.JPG



ο ρευματοληπτης που δεν κολληθηκε ποτε στην γειωση

DSC00336.JPG


οι ασσυμετρες συνθηκες στο κλιπαρισμα .....

DSC00337.JPG



το ασσυμετρο και στρογγυλο τετραγωνο στους 10ΚΗΖ
DSC00338.JPG


και τελος το τριγωνο πλεον τετραγωνο στους 40 κατι ΚΗΖ


DSC00339.JPG
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

φωτο απο τους οριζοντιους ( κινεζικους ) πυκνωτες

DSC00340.JPG
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Εντυπωσιακόν!!!

Και για ποιό μηχάνημα μιλάμε Σάκη?...
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

απο εδω και περα ακολουθει ενας σχολιασμος για τα διαφορα μαργαριταρια μεσα στο μανουαλ ..... copy paste απο το μανουαλ της εταιριας ......


---An important design goal
is the control of parasitic vibrations. These
mechanical vibrations in the air have a negative
effect on the purity of sound. The impact of these
vibrations depends on the size of the amplifier,
the internal components

The mechanism is designed to be as compact
and as rigid as possible. The small physical size
of your amplifier moves the resonant frequencies
out of the audio domain.



ολα αυτα τα παραπανω λεγονται για να καταληξουν στο οτι οι μετασχηματιστες του μηχανηματος ειναι τοποθετημενοι σε λαστιχακια για να μην μεταδιδουν κραδασμους ....σωστο και ωραιο καμμια αντιρηση αλλα δεν ειναι και καμμαι τεχνολογια απο το διαστημα αλλα τουλαχιστον εχει και ονομα VIBRATIONAL ENERGY CONTROL


The transistors are mounted on a solid copper
block with no mica wafers, which improves heat
dissipation to avoid thermal distortions.


Δεν ξερω τι λεει εδω ο τυπος εγω παντως οσο και να χαραξα το μεταλλο ηταν χρυσο και αρα μπρουντζος γιατι αν ηταν χαλκος θα ηταν φυσικα κοκκινος ....Μηπως κανω λαθος ?



**** amplifiers are Class Alpha amplifiers. This
means that the power supply works like a Class
A design but the power stage delivers only the
power the music requires. Therefore, you have
the advantages of Class A (linear output with
current on demand) without the inconveniences.


Εδω πλεον ειναι η υπερτατη παπαρια οπου ο σχεδιαστης εχει κατασκευασει στην ουσια μια καινουργια δικια του ταξη λειτουργειας με εξυπνο και μαρκετιστικο τροπο και αντι να την λεει ταξη Α την λεει ταξη Alpha οπου φυσικα και οπως περιγραφει στην υπολοιπη περιγραφη του ειναι κανονικοτατα ταξης ΑΒ

******amplifiers run cool, which improves reliability
and avoids thermal stressing of the components
and the resultant parasitic vibrations.


Ξερει κανεις κανενα μηχανημα σε ταξη Α να run cool ???? μα με την καμμια μην σου πω .....



For best results, the amplifier should initially be
broken in with 50 hours of play. A warm up of 4
hours is best whenever the unit has been
switched off.

For extremely complex continuous loads, the
operating temperature can be lowered with an
internal bias reduction. Consult your dealer


It is preferable to leave your **** amplifier
permanently on. The power consumption is low
and the sonic benefits are high.

ΔΕν εχω σχολια εδω .....δικα σας ....


Για μια ακομα φορα στον χωρο αυτο υπαρχει πολυ πιστευω και λιγο γνωριζω ....Περιμενω τα δικα σας σχολια και συζητηση

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

captain πριν σχολιασουμε μαρκα και μοντελο θα ηθελα να ακουσω και αλλες αποψεις απο τους συμμετεχοντες πανω στο θεμα και μετα βλεπουμε ...Παντως ειναι επωνυμη ευρωπαικη εταιρια και προφανως ακριβη .
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,421
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Χρονια πολλα σε ολους
εξηγω αμμεσα τον "σκοπο" το νηματος :

Ηρθε στο εργαστηριο ενα πρωτοκλασατο μηχανημα ( ο πελατης δηλωσε οτι κοστιζε 16,000 + ευρω το 2005 ) και επειδη οταν το ανοιξα να δω τι συμβαινει στην κυριολεξια επαθα πλακα απο τα διαφορα κακοτεχνα και ντουικα που ειδα μεσα αρχισα να το ψαχνω και παραπερα με μετρησεις αλλα και και μεσω της εταιριας διαβασα τα specs /concept του μηχανηματος οπου εκει ακολουθησε ενα δευτερο σοκ ...

Η προθεση μου ειναι να περιγραψω τα ευρηματα μου να αξιολογηθουν απο τους συμμετεχοντες και μετα να συζητησουμε για το πιο μηχανημα ειναι το ποσο κοστιζει και γιατι ειναι τοσο χαλια φιαγμενο.


---Αρχικα το μηχανημα δεν εχει CE ( την εποχη που αγοραστηκε δεν ξερω τι γινοταν με το CE το ετος 2005 αλλα θεωρω οτι ακομα και τοτε ηταν απαραιτητο ) αλλα ενα ευρωπαικο μηχανημα θα επρεπε να εχει CE σιγουρα εδω και παρα πολλα χρονια .

---Το μηχανημα δεν εχει Γειωση ( !!!!! ) παρολο οτι το σασσι ειναι φουλ μεταλλικο και πισω του υπαρχει στανταρ IEC τροφοδοτης η συνδεση απο μεσα ειναι απολυτως κενη και σαν να μην φτανουν ολα αυτα το μηχανημα συνοδευεται απο αντιστοιχο καλωδιο το οποιο παρολο οτι εχει ενδειξεις για την πολικοτητα φυσικα και αυτο δεν εχει γειωση .
να σημειωθει οτι στο μανουαλ του κατασκευαστη δεν υπαρχει καμμια αναφορα για κατι τετοιο ( το οποιο φυσικα θα ηταν καραμπινατη φυλακη ) Φυσικα με δυο μωρα στο σπιτι μου ενα τετοιο μηχανημα δεν θα το εβαζα ουτε στην εξωπορτα .... ( φωτογραφιες απο τα ευρηματα στο τελος του νηματος )

---Απο πλευρας μετρησεων ηταν μεσα στην ισχυ του αλλα οταν πλησιαζε στο κλιπ το κλιπαρισμα ηταν ασσυμετρο ( το οποιο ηχητικα δεν λεει και πολλα γιατι τετοια μηχανακια δυσκολα θα οδηγηθουν τοσο ψηλα ) αλλα ολοι απο τα λιγα τεχνικα που μπορει να γνωριζουμε ασσυμετρο κλιπ σημαινει ενα κακα σχεδιασμενο μηχανημα και οι οποιες ασσυμετριες μεταξυ θετικης και αρνητικης ημιπεριοδου ακολουθουν το μηχανημα σε ολο το φασμα ισχυος του μηχανηματος απλα γινονται ιδιαιτερα εμφανη κατα το κλιπ .

Όλα τα single Endend έτσι κλιπάρουν.
Είναι χαρακτιριστικό όλων των μονοτελών.
Άλλωστε, αυτό επιδιώκει ο κατακευαστής, ασύμμετρο κλιπαρισμα και παραγωγή άρτιων αρμονικών.
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Μια χαρά και το manual...Ταιριαστό με το μηχανάκι!
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

captain πριν σχολιασουμε μαρκα και μοντελο θα ηθελα να ακουσω και αλλες αποψεις απο τους συμμετεχοντες πανω στο θεμα και μετα βλεπουμε ...Παντως ειναι επωνυμη ευρωπαικη εταιρια και προφανως ακριβη .

Τι προφανώς ακριβή βρε μαστοΣάκη?..16000 για ενισχυτή( ολοκληρωμένο να υποθέσω?) είναι πολλά..Πάρα πολλά..

Θα πρέπει οπωσδήποτε να αναφερθεί ο ''κατασκευαστής'' μπας και γλυτώσει κάνας άνθρωπος

τα λεφτουδάκια του....
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Όλα τα single Endend έτσι κλιπάρουν.
Είναι χαρακτιριστικό όλων των μονοτελών.
Άλλωστε, αυτό επιδιώκει ο κατακευαστής, ασύμμετρο κλιπαρισμα και παραγωγή άρτιων αρμονικών.
]


single ended ???? δεν νομιζω αγαπητε Δημητρη ...το μηχανημα ειναι φουλ συμμετρικο με P +N τρανσιστορ ακολυθα εκπομπου με συμετρικη τροφοδοσια 62+62 βολτ και χαμηλη πολωση ...δλδ ενα κλασσικο μηχανημα ταξης ΑΒ
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Αν και νομίζω πως ξέρω ποιός είναι ο κατασκευαστής...Σάκη έχεις πμ..
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Τι προφανώς ακριβή βρε μαστοΣάκη?..16000 για ενισχυτή( ολοκληρωμένο να υποθέσω?) είναι πολλά..Πάρα πολλά..

Θα πρέπει οπωσδήποτε να αναφερθεί ο ''κατασκευαστής'' μπας και γλυτώσει κάνας άνθρωπος

τα λεφτουδάκια του....


οχι captain ..... τελικος ειναι
 

toliskot

Supreme Member
20 February 2012
4,456
Ραφήνα
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Δηλαδή φύκια για μεταξωτές κορδέλες......
 

Enalos

New member
2 March 2012
71
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Είναι σίγουρο οτι δεν υπέστη τροποποιήσεις μετά την αγορά? Η γείωση μπορεί να 'σηκώθηκε' για αποφυγή ground loop.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Είναι σίγουρο οτι δεν υπέστη τροποποιήσεις μετά την αγορά? Η γείωση μπορεί να 'σηκώθηκε' για αποφυγή ground loop.

ΟΧΙ ......Το καλωδιο ειναι μαμα και ο ακροδεκτης δεν εχει κολληθει ποτε στον ενισχυτη δεν υπαρχει κανενα ιχνος οτι εχει υποστει καποια μετατροπη ....
 
Last edited by a moderator:

Enalos

New member
2 March 2012
71
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Μου φαίνεται απίστευτο ειδικά για επώνυμο μηχάνιμα. Υπάρχουν μερικά High End μηχανήματα που αλλάζουν χέρια στην αγορά και είναι σε άθλια κατάσταση, αλλά έχουν φάει μεγάλες σφαλιάρες (κεραυνούς κλπ) και στην συνέχεια ανακατασκευή.
 

kostas k

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,786
Μελίσσια
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

βρε βρε την "ηχο-βελτιωτική"

είμαι βεβαιος ομως αν και δεν τα εχω ακουσει ότι ειναι πολυ "μουσικά" μηχανήματα
 
Last edited:

nickolas_t

Senior Member
9 April 2009
332
Πατρα
Απάντηση: Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

Aλλο ενα παραδειγμα ευκαιριακου κατασκευαστη που θελει να βγαλει πουλωντας ενα κομματι οσα θα εβγαζε πουλωντας δεκα.
Στοιχηματιζω οτι ο εν λογω ενισχυτης θα εχει παρει δυθυραμβικες κριτικες απο τα διαφορα περιοδικα του χωρου.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

οχι εδω δεν εχει παιξει κατι τετοιο το μηχανημα δεν εχει πειραχτει ποτε
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,421
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ )

]


single ended ???? δεν νομιζω αγαπητε Δημητρη ...το μηχανημα ειναι φουλ συμμετρικο με P +N τρανσιστορ ακολυθα εκπομπου με συμετρικη τροφοδοσια 62+62 βολτ και χαμηλη πολωση ...δλδ ενα κλασσικο μηχανημα ταξης ΑΒ

Ενδιαφέρον.
Τουλάχιστον να μάθουμε ποιό μηχανημα είναι?
Έστω με ΠΜ.
Επίσης ένα σχηματικό.
 
Status
Not open for further replies.