1600cc - Ποιο απ' όλα???

VAG.NIK

Supreme Member
18 August 2006
3,073
Αθήνα
δεν έχω διαβάσει όλα τα μηνύματα - άρα δεν ξέρω και τις προτάσεις που σου έχουν γίνει - στο θέμα, προσωπικά όμως απέκτησα πριν 5 μήνες το OCTAVIA5 1.6 FSI και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. εξοπλισμός, ποιότητα κατασκευής, καλό κράτημα, 200ρίζει στις ευθείες, 580 λίτρα αποσκευές και η κατανάλωση βενζίνης - έχοντας κάνει 6000 χλμ ως τώρα, τα μισά στην πόλη και τα μισά σε εκδρομές - είναι 8,5 lit/100 klm, σύμφωνα με την ένδειξη του σχετικού οργάνου. η έκδοση με τον κορυφαίο εξοπλισμό είναι λίγο κάτω από 20 χιλιάρικα, ενώ με 5-6 παραπάνω (χιλιάρικα πάντα) υπάρχει το RS με 200 ντεντέι ...
 

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα
Re: Απάντηση: 1600cc - Ποιο απ' όλα???

Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
δεν έχω διαβάσει όλα τα μηνύματα - άρα δεν ξέρω και τις προτάσεις που σου έχουν γίνει - στο θέμα, προσωπικά όμως απέκτησα πριν 5 μήνες το OCTAVIA5 1.6 FSI και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. εξοπλισμός, ποιότητα κατασκευής, καλό κράτημα, 200ρίζει στις ευθείες, 580 λίτρα αποσκευές και η κατανάλωση βενζίνης - έχοντας κάνει 6000 χλμ ως τώρα, τα μισά στην πόλη και τα μισά σε εκδρομές - είναι 8,5 lit/100 klm, σύμφωνα με την ένδειξη του σχετικού οργάνου. η έκδοση με τον κορυφαίο εξοπλισμό είναι λίγο κάτω από 20 χιλιάρικα, ενώ με 5-6 παραπάνω (χιλιάρικα πάντα) υπάρχει το RS με 200 ντεντέι ...

Το αμάξι σου πρότεινα στον δημιουργό του θέματος, κάμποσες σελίδες νωρίτερα...

Αλήθεια, από ρεπρίζ πως πάει? Με τόσο βάρος, μάλλον ζόρικα... :chinscratch: Και αυτές είναι που κάνουν ένα αυτοκίνητο "ασφαλές", εν κινήσει...

(υγ. υπάρχει και η γνωστή φημη, ότι τα άλογα στην πραγματικότητα είναι παραπάνω από τα "115" που αναφέρει ο κατάλογος...)
 
Last edited:

VAG.NIK

Supreme Member
18 August 2006
3,073
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: 1600cc - Ποιο απ' όλα???

lykman said:
Το αμάξι σου πρότεινα στον δημιουργό του θέματος, κάμποσες σελίδες νωρίτερα...

Αλήθεια, από ρεπρίζ πως πάει? Με τόσο βάρος, μάλλον ζόρικα... :chinscratch: Και αυτές είναι που κάνουν ένα αυτοκίνητο "ασφαλές", εν κινήσει...

(υγ. υπάρχει και η γνωστή φημη, ότι τα άλογα στην πραγματικότητα είναι παραπάνω από τα "115" που αναφέρει ο κατάλογος...)


για τις χαμηλές στροφές, του φόρτωσα το booster (220 ευρώ επιπλέον). από τις 3500 και πάνω, πάει μια χαρά.
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,650
Land of Dystopia
.....για τις χαμηλές στροφές, του φόρτωσα το booster (220 ευρώ επιπλέον). από τις 3500 και πάνω, πάει μια χαρά

.Βαγγέλη καλησπέρα, έσπρωξες λεφτά σε Οκταβια γιατί, είναι υπερακτή η δύναμη του, εκτός.....είσαι γκαζιάρης!!!!!
 

πανκροκ

AVClub Enthusiast
17 June 2006
783
ΠΑΤΡΙΔΑΑ!!!!!
την ωρα που πατας γκαζι λιγο , αυτο δινει σημα για παραπανω.
αν πατησεις τερμα γκαζι δεν αλλαζει τιποτα
επεισης δεν προκειται ουτε να μετρηθει διαφορα σε δυναμομετρο
απλα θα βολεψει γαιτι με λιγοτερη διαδρομη γκαζιου παιρνεις πιο πολυ γκαζι...
 

tasanto

AVClub Addicted Member
31 August 2006
1,707
Athens
Παιδια τα αυτοκινητα εχουν βαρυνει πολυ και γι αυτα τα μεγεθη ο διλιτρος ή εστω ενας πολυ καλος 1.8 κινητηρας ειναι επιβεβλημενος.Αλλωστε και η διαφορα στα χρηματα ειναι σχετικα μικρη.
Απο την αλλη ομως το οδικο δικτυο εχει βελτιωθει σημαντικα (οχι ποιοτητα οδοστρωματος αλλα νεες χαραξεις και αυτοκινητοδρομοι) και μπορει να κινηθει κανεις με ασφαλεια χωρις να εχει ενα δυνατο αυτοκινητο.Στα δυσκολα ομως επαρχιακα κοματια (στροφες,ανηφορικα κοματια) η δυναμη ειναι απαραιτητη.
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Απάντηση: Re: Απάντηση: 1600cc - Ποιο απ' όλα???

Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
για τις χαμηλές στροφές, του φόρτωσα το booster (220 ευρώ επιπλέον). από τις 3500 και πάνω, πάει μια χαρά.

Τζάμπα τα έδωσες τα 220 ...
Και με το πόδι μια χαρά διαχείρηση γκαζιού θα είχες...
 

lykman

Supreme Member
29 June 2006
5,798
Aθήνα
Ετσι λένε. Εγώ δεν εχω βάλει.

Παντως εχω ακούσει πολλά θετικά (γρηγορότερη λειτουργία), και εξίσου πολλά αρνητικά... Καθυστέρηση του κινητήρα να ρίξει στροφές αφήνοντας το γκάζι, μη σωστή λειτουργία με προγραμματισμένα αμάξια, και άλλα...

Π.χ. στο seatclub υπάρχουν δεκάδες θέματα για τον επιταχυντή...
 
16 July 2006
7,501
HAMBURG
Απάντηση: Re: 1600cc - Ποιο απ' όλα???

lykman said:
Ετσι λένε. Εγώ δεν εχω βάλει.

Παντως εχω ακούσει πολλά θετικά (γρηγορότερη λειτουργία), και εξίσου πολλά αρνητικά... Καθυστέρηση του κινητήρα να ρίξει στροφές αφήνοντας το γκάζι, μη σωστή λειτουργία με προγραμματισμένα αμάξια, και άλλα...

Π.χ. στο seatclub υπάρχουν δεκάδες θέματα για τον επιταχυντή...


ασε ....... μη βαζεις τετοια κολοκυθια αμφισβητουμενης αξιοπιστιας !!
οχι .... τιποτα αλλα μην κολησεις και σε κανενα μπροστινο στα φαναρια ....
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,650
Land of Dystopia
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 1600cc - Ποιο απ' όλα???

PETRAN said:
Τζάμπα τα έδωσες τα 220 ...
Και με το πόδι μια χαρά διαχείρηση γκαζιού θα είχες...


Πέστα ρε PETRAN, πολύ σωστός!!!!:music-smiley-005: :music-smiley-005:
 
17 June 2006
535
ΞΑΝΘΗ
Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
OCTAVIA5 1.6 FSI και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. εξοπλισμός, ποιότητα κατασκευής, καλό κράτημα, 200ρίζει στις ευθείες, 580 λίτρα αποσκευές και η κατανάλωση βενζίνης - έχοντας κάνει 6000 χλμ ως τώρα, τα μισά στην πόλη και τα μισά σε εκδρομές - είναι 8,5 lit/100 klm, σύμφωνα με την ένδειξη του σχετικού οργάνου. η έκδοση με τον κορυφαίο εξοπλισμό είναι λίγο κάτω από 20 χιλιάρικα

θα συμφωνησω με τον βαγγελη ,φιλος μου εχει το mpi και ειναι πολυ καλο φανταζομαι οτι το fsi θα ειναι ακομη καλυτερο και θα σε καλυψει σε ολα -bye-