Αεροπορικα Ατυχηματα

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
The above photographs that claimed to have been taken inside the plane just before crash are fake. They actually belong to a TV series The Lost. Look at the video down here and in the last you would see the same screens.

http://www.nkjlive.com/2009/06/moments-before-a330-air-france-flight-crash/

μου ήρθε και μένα με e-mail...πραγματικά τρομακτικές φωτογραφίες..

δεν ξέρω αν θα ξαναμπώ σε αεροπλάνο...
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Αρχίζοντας απο το τελευταίο δεν τα εχω δει και δεν ξέρω αν μπορώ να τα αποκωδικοποιήσω γιατί δεν πετάω α330. Στο παραπάνω σενάριο σε εξομειωτή ,είναι το κλασικό θέμα της απώλειας των κύριων η πρωτευόντων οργάνων, λόγω παγοποίησης που όμως δεν συμβαίνει ποτέ σε τέτοια ύψη.
Σε αυτή την περίπτωση ακολουθούμε και πετάμε με τα standby οργανα.
Το altimeter δεν δείχνει ταχύτητα αλλά ύψος.Απο αυτά που ξέρω , δεν είμαι σίγουρος για το 330 τα πολιτικά αεροπλάνα δεν εχουν ενδείκτη g. ΚΑΙ ακόμη περισσότερο δεν αντέχουν τόσα g, το max που δέχονται προτού μπουν σε απώλεια στήριξης είναι +2g , _1g.
Ολα αυτά που περιγράφονται πιο πάνω είναι φυσικό επακόλουθο της εισόδου του α/φους σε καταιγίδα. Κανένα α/φος δεν αντέχει τα βίαια ανοδικά και καθοδικά ρεύματα εν μέσω μιας καταιγίδας.Η πιο συνήθης περίπτωση , όπως και στο παράδειγμα είναι η θραύση και αποκόληση των πτερύγων.
Δεν ξέρω και δεν μπορώ να πω τι έκανε η AIR FRANCE με τους αισθητήρες των 330 και 340 , αλλά δεν το θεωρώ απίθανο.
Αρκετά συχνά οι κατασκευαστές εκδίδουν service buletins , ετσι λέγονται οι ειδικές οδηγίες για την αντικατάσταση μερών του α/φους η την αλλάγή του τρόπου συντήρησης.
Τέλος να σας πω οτι κανένα πολιτικό α/φος δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα σε τέτοιο σενάριο εισόδου σε καταιγίδα.Βέβαια ούτε μαχητικό θα είχε πολλές πιθανότητες αλλά το αφήνω ανοικτό λόγω της αντοχής των μαχητικών στα πολλά g.
Τώρα οσο για το acars , έστειλε 24 η μπορεί και 100 μυνήματα αλλά αυτό δεν αποδεικνύει κάτι περισότερο απο το γεγονός οτι το α/φος είχε υποστεί ζημιές.
Αν τα βρείς μπορεί και να μπορέσω να τα διαβάσω.Μπορεί.
Ομως δεν καταλαβαίνω το νόημα του ποστ σου? εννοείς κάτι που εγω δεν αντιλαμβάνομαι ? η απλά αναφέρεις γεγονότα?

Συγνώμην γιά τη καθυστερημένη απάντηση, αλλά ήμουν εκτός καί μέχρι τώρα έχω προσπαθήσει μερικές φορές να απαντήσω ......... αλλά η άτιμη η Batelco με πετάει έξω ........... επανέρχομαι!
 

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,852
Εξάρχεια
μου ήρθε και μένα με e-mail...πραγματικά τρομακτικές φωτογραφίες..

δεν ξέρω αν θα ξαναμπώ σε αεροπλάνο...

Παιδιά fake είναι, αφου μόλις το πρωτοείδα νόμιζα ότι θα βγει special νέο επεισόδιο του LOST......

Mου θύμισες την φάση με την ταινία τα σαγόνια του καρχαρία, που ακόμα και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που κοιτάνε γύρω τους όταν βουτάνε, μην τους επιτεθεί καρχαρίας.......και οι πιθανότητες είναι 1:300000.
 
Last edited:

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
Παιδιά fake είναι, αφου μόλις το πρωτοείδα νόμιζα ότι θα βγει special νέο επεισόδιο του LOST......

Mου θύμισες την φάση με την ταινία τα σαγόνια του καρχαρία, που ακόμα και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που κοιτάνε γύρω τους όταν βουτάνε, μην τους επιτεθεί καρχαρίας.......και οι πιθανότητες είναι 1:300000.

δεν ξέρω αν είναι fake αλλά μάλλον κάπως έτσι θα έγινε..
ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω...
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Την πάτησε πολύ κόσμος… ορίστε και ένα screenshot (φυσικά τώρα το έχουν αλλάξει):

4865_90750461723_715766723_1978230_383499_n.jpg
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Τώρα οσο για το acars , έστειλε 24 η μπορεί και 100 μυνήματα αλλά αυτό δεν αποδεικνύει κάτι περισότερο απο το γεγονός οτι το α/φος είχε υποστεί ζημιές.
Αν τα βρείς μπορεί και να μπορέσω να τα διαβάσω.Μπορεί.

Επιτέλους τα βρήκα αλλού .......... όπως καί την ανάλυση τους. Κατά πόσο βέβαια είναι σωστή, δεν μπορώ να σου απαντήσω, ίσως εσύ όμως μπορέσεις.

http://www.iag-inc.com/premium/acars2.pdf
 

με κουφανε ο τυπος σο@φρα που εχει δειτε.
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
δεν ξέρω αν θα ξαναμπώ σε αεροπλάνο...

ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ.

Τα αεροπορικα και γενικα τα μεγαλα ατυχηματα, παιρνουν ενα δραματικο τονο.

Αλλα συμβαινουν σπανια.

Στην πραγματικοτητα υπαρχουν πολλα αλλα απο τα οποια κινδυνευουμε περισσοτερο.
 

JOMARK911

Banned
18 June 2006
1,091
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
Επιτέλους τα βρήκα αλλού .......... όπως καί την ανάλυση τους. Κατά πόσο βέβαια είναι σωστή, δεν μπορώ να σου απαντήσω, ίσως εσύ όμως μπορέσεις.

http://www.iag-inc.com/premium/acars2.pdf


To διάβασα , αναφέρεται σε πολλαπλές βλάβες , και απο οτι βλέπω , ηλεκτρικές. Μπορεί αν το χτύπησε κεραυνός να έχασε διάφορα ηλεκτρικά , και ως αποτέλεσμα , άρχισε να χάνει το ενα μετά το άλλο διάφορα συστήματα , απο auto pilot , οθόνες απεικόνισης στοιχείων πτήσης , pfd , primary flight displays, auto throtle, κλπ .
Με λίγα λόγια μου μυρίζει ηλεκτρικό το θέμα , αλλά και ατυχία, γιατί με τόσα ηλεκτρικά off , δεν είχαν τίποτα για reference ,και όπως λέει και στο pdf , δεν θα ήξεραν αν πέταγαν ευθεία οριζοντία η με 50 μοίρες κλίση, , ηταν βράδυ , αρα δεν μπορούσαν να δουν ορίζοντα για να εχουν σημείο αναφοράς , δεν δεν δεν , αυτό που μου κάνει όμως εντύπωση είναι οτι πουθενά δεν αναφέρει τα stand by όργανα. STAND BY AIRSPEED INDICATOR, HORIZON , ALTIMETER.
Αυτά λειτουργούν πάντα.!!!!!~
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
To διάβασα , αναφέρεται σε πολλαπλές βλάβες , και απο οτι βλέπω , ηλεκτρικές. Μπορεί αν το χτύπησε κεραυνός να έχασε διάφορα ηλεκτρικά , και ως αποτέλεσμα , άρχισε να χάνει το ενα μετά το άλλο διάφορα συστήματα , απο auto pilot , οθόνες απεικόνισης στοιχείων πτήσης , pfd , primary flight displays, auto throtle, κλπ .
Με λίγα λόγια μου μυρίζει ηλεκτρικό το θέμα , αλλά και ατυχία, γιατί με τόσα ηλεκτρικά off , δεν είχαν τίποτα για reference ,και όπως λέει και στο pdf , δεν θα ήξεραν αν πέταγαν ευθεία οριζοντία η με 50 μοίρες κλίση, , ηταν βράδυ , αρα δεν μπορούσαν να δουν ορίζοντα για να εχουν σημείο αναφοράς , δεν δεν δεν , αυτό που μου κάνει όμως εντύπωση είναι οτι πουθενά δεν αναφέρει τα stand by όργανα. STAND BY AIRSPEED INDICATOR, HORIZON , ALTIMETER.
Αυτά λειτουργούν πάντα.!!!!!~

Οπως μου είπαν αρκετοί άλλοι πιλότοι που πετάνε το Α330-200, τα ερωτήματα είναι ατελείωτα καί πολλές απαντήσεις - όχι όμως όλες - θα δοθούν αν ποτέ βρεθούν τα μαύρα κουτιά FDR Flight Data Recorder καί CVR Cockpit Voice Recorder.

Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα βρεθούν, γιά το καλό όλων μας.
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
attachment.php


Σημερα επεσε κι αυτο.

Κατι γινεται με τα AIRBUS. Βεβαια το συγκεκριμενο ειχε προβλημα, και η εταιρια επισης...
 

Attachments

  • PlanespottersNet_045820.jpg
    PlanespottersNet_045820.jpg
    61.7 KB · Views: 158

=silent=

AVClub Fanatic
2 August 2006
11,107
Homeless
Ενα περίεργο ατύχημα συνεβει στο JFK χωρίς τραυματισμούς οταν ενα Airbus A380 παρέσυρε ενα πολυ μικροτερο επιβατικό αεροπλανο περιστρέφοντας το σχεδόν 90 μοιρες.

http://www.nbcnewyork.com/news/local/Two-Planes-Collide-on-Ground-at-JFK-119666334.html

Τo Video δεν παιζει λόγω region. Υπαρχει καπου στο youtube video αλλα δεν μπορεσα να το βρω