Ας εμβαθυνω λιγο σε καποια πραγματα,παντα κατα την γνωμη μου. Στο θεμα ενισχυτων,θεωρω πως δουλεια ενος σωστου ενισχυτη,ειναι να οδηγει το ηχειο στα ορια του,χωρις να εχει ηχητικη ''ταυτοτητα'',δλδ ''χροιες'' και να ειναι αξιοπιστος σε ζητηματα βλαβων.Ταμπελες, εμφανιση,δυνατοτητες κλπ κλπ,περνανε σε δευτερη μοιρα,οχι πως δεν εχουν σημασια,αλλα (προσωπικα παντα) τα θεωρω δευτερευουσης σημασιας.Τελος δε,καλο ειναι να ειναι και σε τιμη που να μπορει καποιος να τον αποκτησει,χωρις να ''ξεπουληθει'' ολοκληρος.Σε τετοια ''φιλοσοφια'' κινουνται οι κατασκευες μου.Αν καποιος ψαχνει ''χροιες'',δεν θα τις βρει σε δικο μου μηχανημα,τοσα υπαρχουν εκει εξω
Προσωπικα παντα,αφηνω τις ''χροιες'' να τις βρει ο ενδιαφερομενος στα ηχεια,τις πηγες,στον χωρο,στα καλωδια,στα ματζουνια και οπου αλλου τελος παντων θελει ο ιδιος.Οπως ανεφερα και πριν,πρωτο μελλημα μου ειναι ο ενισχυτης να οδηγει.
Στο θεμα των XLS 215,εχω γραψει τις εντυπωσεις μου στα αντιστοιχα νηματα,απλα να συμπληρωσω πως,λεγοντας live τα ηχεια αυτα,δεν εννοω τον live ηχο των συναυλιων και μην μπερδευουμε τον ηχο των συναυλιων,για τον απλουστατο λογο πως το ηχειο αυτο δεν ειναι ΡΑ. Λεγοντας live,εννοω τον ηχο και την αισθηση του πραγματικου ( οσο φυσικα γινεται ) μουσικου γεγονοτος. Μαλακασες κλπ κλπ,δεν εχουν σχεση με το ηχειο,τοσο απλα.Το οτι υπαρχουν βιντεακια στο διαδικτυο με τυπους(πραγματι καγκουρες βεβαια...) που κοιταζουν να δουν πως κουνιουνται τα πομολα,δεν μου λεει τιποτα ιδιαιτερο,μονο πως τα 215 κανουν και για αυτο. Προσωπικα,εκτιμω το ηχειο που σε μια στιγμη τσακιρ κεφι η παρτυ θα μου κανει και αυτη την δουλεια,χωρις περιορισμους και μα και μου η στεναχωριες,καψιματα,ξενερωματα κλπ κλπ. Αν αυτο ειναι κακο,συγνωμη,διαφωνω... Η μουσικη μας,ακομα και σε χαμηλες σταθμες,εχει δυναμικα,που αν το ηχειο ειναι...μικρογραφια,απλα δεν μπορει να τα βγαλει.Δεν τολμω να σκεφτω κρουστα απο μικρες μοναδες,οσα και να ακουσα,ηταν...περιληψη του μουσικου γεγονοτος και τα ιδια ισχυουν και στα μεσουψηλα,ασε δε που παντα εχεις τον ''τρομο'' παρεα σου στην ακροαση,φοβουμενος μην φας στο κεφαλι καποιο κωνο...Στο θεμα της ακροασης,καλο ειναι να βαλουμε και το θεμα συνηθειας ,γιατι παιζει κι αυτο τον ρολο του. Ρολο επισης παιζει και το ψυχολογικο κοματι της τιμης. Ειναι πολυ δυσκολο να μην ειναι προκατηλλειμενος καποιος,οταν ενα ηχειο των 1300(νομιζω καπου τοσο εχει...) κανει πολλα και ωραια πραγματα τα οποια απλα δεν μπορουν να κανουν τα μικρα. Καπου αναφερθηκε το θεμα της τιμης των μοναδων του,ειδικα των γουφερ. Εχει την εξηγηση του: Πρωτον,η φιλοσοφια της wega ειναι αυτη που βλεπετε στο αισθητικο κοματι,αρα φτηνη. Δευτερον,τοτε που το εψαχνα το θεμα,πριν κανα εναμιση χρονο,ειχε πεσει το ματι μου στην παραγωγη των 215,που ανεφερε πως η πρωτη ''φουρνια'' ηταν 20000(δεν θυμαμαι αν ηταν τεμαχια η ζευγαρια δυστυχως,ας ψαξει καποιος αν εχει το κουραγιο...),αλλα ακομα και τεμαχια να ηταν,εχοντας δυο γουφερ το καθε ηχειο,μιλαμε για παραγωγη...40000 γουφερ,συν το οποιο στοκ ανταλλακτικων! Μιλαμε για νουμερο τρελλο,που αυτοματα ομως της δινει την δυνατοτητα της χαμηλης τιμης.Καταλαβαινετε γιατι τα μεγαλα ηχεια επωνυμων κατασκευαστων ειναι ακριβα? Γιατι ναι μεν θα ειναι κατασκευαστικα καλυτερα,αλλα και γιατι η παραγωγη τους μετριεται στα δακτυλα του ενος χεριου αλλα και γιατι το ''ιδιαιτερο'' και η ''ευγενης καταγωγη'' τους,θα πρεπει να πληρωθει αναλογως. Φανταζεστε μια Φεραρι σε τιμη Φιατ? Τι Φεραρι θα ηταν...
Τελος παντων,για να μην μακρυγορω αλλο και να κλεισω την ''εκθεση´´ μου,οποιος θελει να ακουσει κατι ,ειτε σε μενα (τα ηχεια),ειτε ενισχυτικο (στον χωρο του),απλα ...pm me
και να βγαλει τα δικα του συμπερασματα. Αυτα απο εμενα,να ειστε ολοι καλα και να απολαμβανετε πρωτα την μουσικη και μετα το συστημα