ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΝΕΛ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SAMSUNG

adonistsav

New member
25 March 2012
64
παιδες καλησπερα. Μετα απο 4 μηνες που εχω μια 46 es6710 και συνεχη παραπονα για εντονο οπισθιο φωτισμο, 3 επισκεψεις απο το service της samsung ο τεχνικος αποφασισε αυτο που επρεπε απο την πρωτη σιγμη. Οτι το πανελ εχει προβλημα και θελει αλλαγη. Οταν του ειπα οτι θελω αντικατασταση τηεορασης και οχι αλλαγη πανελ που ειπε οτι αυτο δεν ειναι σωστο γιατι μια κανουργια τηλεοραση μπορεει να εχει παλι προβλημα αλλα το νεο πανελ ειναι φτιαγμανο σιγουρα με μηδενικο σφαλμα. Και ρωτω λοιπον. Ισχυει αυτο που μου λεει ο τυπος η ειναι μπαρουφες? Εχει κανεις αποψη για το τι ειναι πιο σωστο να γινει. Σας ευχαριστω εκ των προτερωνν
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
παιδες καλησπερα. Μετα απο 4 μηνες που εχω μια 46 es6710 και συνεχη παραπονα για εντονο οπισθιο φωτισμο, 3 επισκεψεις απο το service της samsung ο τεχνικος αποφασισε αυτο που επρεπε απο την πρωτη σιγμη. Οτι το πανελ εχει προβλημα και θελει αλλαγη. Οταν του ειπα οτι θελω αντικατασταση τηεορασης και οχι αλλαγη πανελ που ειπε οτι αυτο δεν ειναι σωστο γιατι μια κανουργια τηλεοραση μπορεει να εχει παλι προβλημα αλλα το νεο πανελ ειναι φτιαγμανο σιγουρα με μηδενικο σφαλμα. Και ρωτω λοιπον. Ισχυει αυτο που μου λεει ο τυπος η ειναι μπαρουφες? Εχει κανεις αποψη για το τι ειναι πιο σωστο να γινει. Σας ευχαριστω εκ των προτερωνν
Μπαρούφες λέει. Κάνε οτι μπορείς για αλλάγη με άλλη τηλεόραση, και να του πεις οτι και δική του ευθύνη που άργησε να παραδεχθεί το πρόβλημα της παρούσας συσκευής.
Το νέο πάνελ δε μπορεί κανείς να σου εγγυηθεί , όπως λέει οτι θα είναι άψογο, γιατί και αυτό από γραμμη παραγωγής βγαίνει και όχι ειδική παραγγελία.
Βέβαια κανείς δε μπορεί να σου εγγυηθεί οτι και η νέα τηλεόραση δε θα έχει κάποιο ίδιο θέμα, αν και λίγο δύσκολο, αλλά η επισκευή αυτής που έχεις είναι σχεδόν σίγουρο πως θα έχει τουλάχιστον πετσικαρισμένα πλαστικά και κενά στις ενώσεις, από το ξεβίδωμα - βίδωμα, που σίγουρα δε θα είναι από εργαστάσιο αλλά από συνήθως αδιάφορους τεχνίτες όταν το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση και δεν έχουν να λαμβάνουν κάτι.....
 

adonistsav

New member
25 March 2012
64
Se ευχαριστω φιλε μου. Πως θα μπορουσα να κυνηγησω την αντικατασταση της τηλεορασης? Μεσω του καταστηματος που την αγορασα Electroworld η μεσω Samsung?
 

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,931
Αθήνα
Νομίζω οτι η νομοθεσία προβλέπει ως υποχρέωση του πωλητή, την αποκατάσταση της βλάβης ή την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής. Αυτό πρακτικά σημαίνει οτι έχει το δικαίωμα το service, να αντικαταστήσει τα ελλατωματικά μέρη έστω και αν χρειασθεί να αλλάξει τα πάντα μέσα στη συσκευή ή να επιστρέψει τα καταβληθέντα χρήματα, αντί να δώσει μια καινούργια. Πρακτικά όμως μπορεί να τους (πωλητή & αντιπρόσωπο) συμφέρει περισσότερο να αλλάξει η συσκευή από το να σπαταλήσουν εργατώρες δωρεάν για αντικατάσταση του ελλατωματικού μέρους. Εγώ είχα δύο περιστατικά μέχρι σήμερα, στο ένα σε μονιτορ με μονιμα αναμμένα pixel πρότειναν από μόνοι τους αντικατάσταση με καινούργιο πράγμα που μου έκανε πολύ καλή εντύπωση, στο δεύτερο και ενώ ήταν τρέχον μοντέλο μου επέστεψαν τα χρήματα, πράγμα που με οδήγησε στο να αποφασίσω οτι δεν θα ξαναπάρω ποτέ τίποτα από την συγκεκριμένη μάρκα. Εχει πιστεύω να κάνει καθαρά με την πολιτική της ντόπιας εταιρείας και δεν χάνετε τίποτα να ζητήσετε αλλαγή με νέα. Υπάρχει και σχετικό νήμα.
 

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,931
Αθήνα
Και το ΦΕΚ. Αφήνει ανοικτό και το ενδεχόμενο αλλαγής με καινούργια συσκευή.
 

adonistsav

New member
25 March 2012
64
Re: Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΝΕΛ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SAMSUNG

Σε ευχαριστω φιλε μου. Μολις μιλησα με electroworld και αρνουνται κατηγορηματικα να αντικαταστησουν την τηλεοραση λεγοντας μου πως δεν εχουν καμια ευθυνη αυτοι . Τους ανεφερα για νομους και λοιπα και μου ειπαν οτι αμα γουσταρω να κινηθω νομικα. Και το ερωτημα ειναι τι κανω? Μπαινω η δεν μπαινω σε αυτη την διαδικασια?
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Re: Απάντηση: ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΝΕΛ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SAMSUNG

Σε ευχαριστω φιλε μου. Μολις μιλησα με electroworld και αρνουνται κατηγορηματικα να αντικαταστησουν την τηλεοραση λεγοντας μου πως δεν εχουν καμια ευθυνη αυτοι . Τους ανεφερα για νομους και λοιπα και μου ειπαν οτι αμα γουσταρω να κινηθω νομικα. Και το ερωτημα ειναι τι κανω? Μπαινω η δεν μπαινω σε αυτη την διαδικασια?

Μα μετά από 4 μήνες τι δουλειά έχει το electroworld; Σε αυτους θα μιλούσες και θα επέμενες αν ήσουν σε DOA, δηλαδή μέχρι και περίπου δέκα μέρες μετά την αγορά σου. Τώρα μιλάς αποκλειστικά με την αντιπροσωπεία, αυτοί είναι υπεύθυνοι όσο έχεις εγγύηση.
Δε θα σε συμβούλευα να μπλέξεις νομικά είναι μπελάς, και εξάλλου τη στιγμή που η αντιπροσωπεία δέχεται την βλάβη και προτείνει επισκευή είναι εντάξει απεναντί σου.
Το θέμα είναι αν μπορείς να καταφέρεις αντικατάσταση συσκευής, για τους λόγους που σου ανέφερα σε προηγούμενο ποστ. Διαφορετικά αν σου το αρνηθούν , δυστυχώς έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν και να επιλέξουν εκείνοι πως θα αποκαταστήσουν τη βλάβη σου. Φυσικά έχεις και εσύ κάθε δικαίωμα αν ο τρόπος που επιλέξουν δε σε ικανοποιήσει όσο αφορά το αποτέλεσμα της επισκευής, να τους τραβάς ξανά και ξανά μέχρι να είναι η συσκευή σου όπως πρέπει...... αντιλαμβάνεσαι τι θέλω να πω.
 

Astrovilos

New member
1 April 2008
31
Καλημέρα,

Είμαι και εγώ θύμα παρόμοιας περίπτωσης και υποψιάζομαι ότι έχω πολύ αγώνα μπροστά μου τις επόμενες μέρες...

Εγώ αγόρασα την tv (samsung 46es7000) την προηγούμενη Τρίτη από κατάστημα μέσω internet. Το Σάββατο την άνοιξα για πρώτη φορά, για καμιά ωρίτσα, και την Κυριακή εμφάνισε μια κάθετη μπλε γραμμή στην οθόνη! Σήμερα πήρα το service και περιμένω να επικοινωνήσει μαζί μου τεχνικός ενώ με το κατάστημα, που μίλησα, μου είπαν ότι αυτοί δεν έχουν καμιά αρμοδιότητα πλέον (παρόλο που δεν έχω κλείσει εβδομάδα που την έχω αγοράσει). Ήδη νιώθω ότι τις επόμενες μέρες θα μου σπάσουν τα νεύρα!!! Θέλω αντικατάσταση αλλά δεν ξέρω από ποιον πρέπει να την απαιτήσω.
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Καλημέρα,

Είμαι και εγώ θύμα παρόμοιας περίπτωσης και υποψιάζομαι ότι έχω πολύ αγώνα μπροστά μου τις επόμενες μέρες...

Εγώ αγόρασα την tv (samsung 46es7000) την προηγούμενη Τρίτη από κατάστημα μέσω internet. Το Σάββατο την άνοιξα για πρώτη φορά, για καμιά ωρίτσα, και την Κυριακή εμφάνισε μια κάθετη μπλε γραμμή στην οθόνη! Σήμερα πήρα το service και περιμένω να επικοινωνήσει μαζί μου τεχνικός ενώ με το κατάστημα, που μίλησα, μου είπαν ότι αυτοί δεν έχουν καμιά αρμοδιότητα πλέον (παρόλο που δεν έχω κλείσει εβδομάδα που την έχω αγοράσει). Ήδη νιώθω ότι τις επόμενες μέρες θα μου σπάσουν τα νεύρα!!! Θέλω αντικατάσταση αλλά δεν ξέρω από ποιον πρέπει να την απαιτήσω.

Έχεις DOA, οπότε παρτην πήγαινε στο κατάστημα, και απαιτείς αμέσως αλλαγή χωρίς να σου πουν το οτιδήποτε. Ακόμα και πρόβλημα να μην είχε, απλά δε σου άρεσε ο τρόπος λειτουργείας της, έχεις αυτό το δικαίωμα, όχι τώρα που έχει και πρόβλημα. Τώρα αν το κατάστημα δεν έχει << φυσική μορφή >> και είναι μόνο ιντερνετικό, το ίδιο ισχύει και για την αντιπροσωπεία.
Μόνο μη καθυστερείς, οτι είναι να κάνεις κάντο σήμερα το πολύ αύριο, γιατί άμα λήξη το DOA ( που νομίζω είναι επτά ημερών ), μετά μπορεί να έχεις μπλεξίματα γαι την αντικατάσταση, ενω τώρα σε καλύπτει απόλυτα ο νόμος.
 

Astrovilos

New member
1 April 2008
31
Έχεις DOA, οπότε παρτην πήγαινε στο κατάστημα, και απαιτείς αμέσως αλλαγή χωρίς να σου πουν το οτιδήποτε. Ακόμα και πρόβλημα να μην είχε, απλά δε σου άρεσε ο τρόπος λειτουργείας της, έχεις αυτό το δικαίωμα, όχι τώρα που έχει και πρόβλημα. Τώρα αν το κατάστημα δεν έχει << φυσική μορφή >> και είναι μόνο ιντερνετικό, το ίδιο ισχύει και για την αντιπροσωπεία.
Μόνο μη καθυστερείς, οτι είναι να κάνεις κάντο σήμερα το πολύ αύριο, γιατί άμα λήξη το DOA ( που νομίζω είναι επτά ημερών ), μετά μπορεί να έχεις μπλεξίματα γαι την αντικατάσταση, ενω τώρα σε καλύπτει απόλυτα ο νόμος.

Το θέμα είναι ότι από το κατάστημα λένε ότι έχω δικαίωμα επιστροφής εντός 10 ημερών εφόσον δεν έχω ανοίξει καν τη συσκευασία. Αφού την έχω ανοίξει, λένε, το θέμα είναι της αντιπροσωπείας.

EDIT: Επικοινώνησα ξανά με το κατάστημα. Αυτή τη φορά μίλησα με άλλον υπάλληλο και μου είπε ότι αυτοί για να προχωρήσουν σε αντικατάσταση θα πρέπει να έχουν την έκγριση του service της samsung. Οπότε το μπαλάκι είναι τώρα στη πλευρά τη samsung. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να περιμένω να έρθει σπίτι μου κάποιος τεχνικός... :(
 
Last edited:

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,347
Ήμαρτον! Έχουν μάθει εδώ και μερικά χρόνια να δουλεύουν με τη λογική της αρπακτής και δεν ξέρουν τι είναι DOA. Το κατάστημα έχει τεχνικό τμήμα; Θα σου πρότεινα ΑΜΕΣΑ email τόσο στο κατάστημα και κοινοποίηση στην αντιπροσωπεία Samsung. Όχι για να επιτύχεις κάτι αλλά για να κατοχυρωθείς ως προς τον χρόνο αναφοράς του προβλήματος. Ανέφερε τους ότι κατόπιν τηλ επικοινωνίας, στέλνεις και το email ώστε να υπάρχει κι επίσημη, γραπτή, αναφορά του.
 

Astrovilos

New member
1 April 2008
31
Ήμαρτον! Έχουν μάθει εδώ και μερικά χρόνια να δουλεύουν με τη λογική της αρπακτής και δεν ξέρουν τι είναι DOA. Το κατάστημα έχει τεχνικό τμήμα; Θα σου πρότεινα ΑΜΕΣΑ email τόσο στο κατάστημα και κοινοποίηση στην αντιπροσωπεία Samsung. Όχι για να επιτύχεις κάτι αλλά για να κατοχυρωθείς ως προς τον χρόνο αναφοράς του προβλήματος. Ανέφερε τους ότι κατόπιν τηλ επικοινωνίας, στέλνεις και το email ώστε να υπάρχει κι επίσημη, γραπτή, αναφορά του.

Ok. Έστειλα email και στο κατάστημα, και στη Samsung, αναφέροντας το πρόβλημα και τις συνομιλίες που έχουν προηγηθεί και επιφυλάσσομαι για τα νόμιμα δικαιώματα μου για άμεση αντικατάσταση της τηλεόρασης ως DOA μέσα στη πρώτη εβδομάδα αγοράς. Πλέον περιμένω να έρθει ο τεχνικός τις επόμενες μέρες για να μου πει την γνώμη της samsung.
 

Astrovilos

New member
1 April 2008
31
Ήρθε ο τεχνικός, είδε την τηλεόραση αλλά δεν την πήρε. Του είπα ότι θέλω αντικατάσταση και μου είπε ότι θα κάνει την έκθεση του στην εταιρία και ότι θα επικοινωνήσουν τα κεντρικά μαζί μου. Για να δούμε...
 

adonistsav

New member
25 March 2012
64
Λοιπον στο δικο μου θεμα. Ηρθε η τηλεοραση με το καινουργιο πανελ. Πως μπορω να τσεκαρω τις ωρες λειτουργειας του ? Αν ξερει καποιος θα ημουν ευγνωμων.
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,347
Οι ώρες δεν νομίζω να 'γράφονται' στο panel. Κι εδώ θα πρέπει να γνωρίζεις αν έχει γίνει μηδενισμός του counter από το service.
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Το θέμα είναι ότι από το κατάστημα λένε ότι έχω δικαίωμα επιστροφής εντός 10 ημερών εφόσον δεν έχω ανοίξει καν τη συσκευασία. Αφού την έχω ανοίξει, λένε, το θέμα είναι της αντιπροσωπείας.

EDIT: Επικοινώνησα ξανά με το κατάστημα. Αυτή τη φορά μίλησα με άλλον υπάλληλο και μου είπε ότι αυτοί για να προχωρήσουν σε αντικατάσταση θα πρέπει να έχουν την έκγριση του service της samsung. Οπότε το μπαλάκι είναι τώρα στη πλευρά τη samsung. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να περιμένω να έρθει σπίτι μου κάποιος τεχνικός... :(

Όταν έχεις doa, πας στο κατάστημα και απαιτείς αλλαγή για όποιο λόγο και ειδικά αν έχεις πρόβλημα. Δυστυχως οι περισσότεροι από τα καταστήματα ξέρουν πως υπάρχει άγνοια από τους περισσότερους καταναλωτές σε αυτό το θέμα και το εκμεταλεύονται. Εδω στο εξωτερικό πολλά σαϊνια το έχουν κάνει σύστημα, παίρνουν διάφορα μοντέλα τα δοκιμάζουν και όσο έχουν doa κάνουν 2,3, και 4 αλλαγές μέχρι να βρουν αυτό που θέλουν με τη δικαιολογία οτι απλά και μόνο δε τους άρεσε ο τρόπος λειτουργείας, κάτι που προβλέπεται από το νόμο στο doa.
Τώρα το δικό μας το σαϊτοδέλφινο σου είπε << οτι μόνο αν δεν την έχεις ανοίξει από τη συσκευασία >> δηλαδή πρέπει να μαντέψεις οτι έχει πρόβλημα ή οτι δδε σου αρέσει το πως παίζει...μάλιστα, εκτός και αν τη πήρες ´μόνο και μόνο για να την αλλάξεις.... τι να πω αφου δε τον έστειλες εκεί που πρέπει.... χαρά στην υπομονή σου.
Τέλος πάντων, αφού επικοινώνησες με το κατάστημα και με την αντιπροσωπεία και αποδεικνύεται οτι εντος doa ζήτησες αλλαγή, να ξέρεις οτι μπορείς να τη διεκδικήσεις ασυζητή ότι και να λέει ο κάθε τεχνικός ακόμα και με νόμιμα μέσα που θα σου δώσουν, με καθυστέρηση όμως , πολύ περισσότερα και αυτό το ξέρουν και εκείνοι.
Πάντως πιστεύω πως έτσι και αλλιώς η βλάβη σου είναι τέτοια που θα σου προτείνουν από μόνοι τους αντικατάσταση, απλά θα σου πάρει λίγο χρόνο παραπάνω, από το να πήγαινες στο κατάστημα και να την άλλαζες αμέσως απλά και μόνο βάζοντας λίγο τις φωνές για να καταλάβαιναν οτι γνωρίζεις επί του θέματος , γιατί και αυτοί γνωρίζουν να είσαι σίγουρος.
Ευχομαι το καλύτερο για σένα από δω και πέρα στο θέμα σου!
 

VideoLatris

Established Member
9 October 2008
252
Εδω στο εξωτερικό πολλά σαϊνια το έχουν κάνει σύστημα, παίρνουν διάφορα μοντέλα τα δοκιμάζουν και όσο έχουν doa κάνουν 2,3, και 4 αλλαγές μέχρι να βρουν αυτό που θέλουν με τη δικαιολογία οτι απλά και μόνο δε τους άρεσε ο τρόπος λειτουργείας, κάτι που προβλέπεται από το νόμο στο doa.

offtopic
DOA -> Dead On Arrival -> Νεκρο κατα την αφιξη

Δεν νομιζω οτι το DOA καλυπτει την περιπτωση που γραφεις . Το DOA καλυπτει αποκλειστικα βλαβη συσκευης , υλικου οπως για παραδειγμα του φιλου παραπανω.
Αλλοι νομοι ( πχ δεν εχει τα χαρακτηριστικα της διαφημησης , του φυλαδιου ) μπορει να καλυπτουν την αντικατασταση για τον τροπο λειτουργειας οχι παντως το DOA.

.
 

adonistsav

New member
25 March 2012
64
Και το νεο πανελ χειροτερο απο το πρωτο. Μολις μιλησα με samsung kai ζητησα αντικατασταση αλλα αυτοι το τροπαριο τους. Θα την δει ο τεχνικος και ισως αλλαξουμε παλι πανελ. 16 μερες στο service την πρωτη φορα ποιος ξερει ποσο τωρα. Τ ι πρεπει να κανω ρε παιδες. Ζητησα αντικατασταση αλλα δεν υπαρχει εγγυηση γιατι θα πεσει στα χερια μου.
 

Astrovilos

New member
1 April 2008
31
Στη δική μου περίπτωση, με πήραν, μόλις, τηλέφωνο από τη samsung και μου είπαν ότι θα την αντικαταστήσουν. Θα μου φέρουν καινούρια αρχές της επόμενης εβδομάδος. Οπότε... τέλος καλό... όλα καλά!
 

adonistsav

New member
25 March 2012
64
Λοιπον ηρθε ο τεχνικος και αυτος ο κυριος δεν ειδε κανενα προβλημα στην τηλεοραση. Προσεξτε καραγκιοζιλικια που μου ειπε. Ξεκινησε λεγοντας μου οτι εβαλε γεννητρια για το μαυρο επειδη δεν ειχε. Τι ακριβως ειναι αυτο ρε παιδια? Θα τρελαθω δηλαδη. Επισης μου ειπε οτι αν δεν θελω να εχω προβληματα να βαλω το Backlight στο 2-3. Τι να το κανω εκει ρεεεεεεεεε βλακα. Αυτη μου ειπε ειναι η οδηγια της Samsung. Και φυσικα δεν το συζηταμαι για αντικατασταση. Ρε παιδια προσπαθω να βγαλω φωτογραφιες αλλα δεν τα καταφερνω . Το βαζω στο Auto χωρις φλας αλλα βγαινει μαυρο κατραμι. Μιλησα με τη Samsung και μου ειπανε οτι θα κανουνε νεα αιτηση. Υπαρχει κανα ειδικος ρε παιδια απο Καλαματα να ερθει να ριξει μια ματι με το αζημιωτο εννοειτε γιατι η τηλεοραση ειναι σε χειροτερη κατασταση απο οτι ηταν πριν την αλλαγη πανελ? Σας ευχαριστω