Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Status
Not open for further replies.

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COM

Το έψαξα λίγο μάλλον αυτό ζητάς , KEM480AHA/C2RP1 , part : 882046506

https://sparedparts.com/products/sony-device-optical-kem480aha-c2rp1-882046506

Και πάλι ευχαριστώ για τον κόπο σας αν και το είχα βρει και εγώ εδώ και μερικές μέρες. Όπως έγραψα και πιο πάνω όμως δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Ούτε το ποσόν που χρεωθηκα για τον γιαλαντζί έλεγχο. Το θέμα είναι η κοροιδία και η ταλαιπωρία που έχω υποστεί αυτές τις μέρες όπως και προπερσυ τέτοια εποχή. Γι' αυτό δεν πρόκειται να τ' αφήσω έτσι. Είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο θα διεκδικήσω αυτό που δικαιούμαι. Γι' αυτό σας παρακαλώ θερμά να μου δίνατε εκείνο το link για την μαμά Sony που δεν μπορώ να βρω. 'Oσο για το κράξιμο στα social media έχει ήδη ξεκινήσει...
 
Last edited by a moderator:

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRO

Βαριά και μη επιβεβαιούμενη η αγοραία λέξη "απάτη". Εγώ θα φρόντιζα τουλαχιστον για την αφαίρεσή της.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRO

Βαριά και μη επιβεβαιούμενη η αγοραία λέξη "απάτη". Εγώ θα φρόντιζα τουλαχιστον για την αφαίρεσή της.

Αυτό έγινε ήδη (θέλει κι ένα ένα όλα τα μηνύματα για να γίνει) αλλά όλοι όσοι διάβασαν το συγκεκριμένο νήμα κανείς δε σκέφτηκε κι ένα report για το συγκεκριμένο ατόπημα βρε παιδιά;
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,084
Αγιοι Αναργυροι
την λέξη "απάτη" την αναφέρει το συγκεκριμένο μέλος.
δεν βλέπω πως μπορεί να συνδεθεί άμεσα ή έμμεσα το avclub με την λέξη..
την υιοθετούμε; δεν νομίζω...
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
την λέξη "απάτη" την αναφέρει το συγκεκριμένο μέλος.
δεν βλέπω πως μπορεί να συνδεθεί άμεσα ή έμεσα το avclub με την λέξη..
την υιοθετούμε; δεν νομίζω...

Οχι και γι αυτό σβήστηκε απ τον τίτλο και καλό θα ήταν να μη συνεχίσουμε να την αναφέρουμε.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ πιο κομψή λέξη για κάτι που πληρώνεις και όχι μόνον δεν έχεις ουδεμία απόδειξη ότι έλαβες αλλα στην αρνούνται κι' από πάνω. Όμως φυσικά δεν είναι δικό μου το forum οπότε πράξατε καλώς και κατά βούληση. Πάντως να είστε βέβαιοι ότι αυτή την κατεύθυνση ακολουθώ και στα social media.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Είναι απλά μία κατηγορία κι όχι κάτι αποδεδειγμένο και επιβεβαιωμένο μέσω των νόμιμων οδών άρα δε μπορούμε να την συντηρούμε και αναπαράγουμε γι αυτό και διαγράφηκε η συγκεκριμένη λέξη και δε νομίζω ότι χρήζει και περαιτέρω εξηγήσεων οπότε ας μη δώσουμε συνέχεια στο συγκεκριμένο κομμάτι.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,599
Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ πιο κομψή λέξη για κάτι που πληρώνεις και όχι μόνον δεν έχεις ουδεμία απόδειξη ότι έλαβες αλλα στην αρνούνται κι' από πάνω. Όμως φυσικά δεν είναι δικό μου το forum οπότε πράξατε καλώς και κατά βούληση. Πάντως να είστε βέβαιοι ότι αυτή την κατεύθυνση ακολουθώ και στα social media.

Μόνο που το φόρουμ δεν είναι social media, να λες κάποιον δημόσια απατεώνα προκειμένου να φοβηθεί για να «δικαιωθεις».

Είναι χώρος ανταλλαγής απόψεων και ενημέρωσης.

Την εικόνα λοιπόν, βάσει των λερωμένων σου, την έχουμε σχηματίσει.

Καλό θα ήταν να ακούσουμε και την άλλη, την κατηγορούμενη, πλευρά (προσωπικά, θα ήθελα να διαλευκανθεί το μυστήριο με τα δισκάκια που δεν έχει κοτζάμ σέρβις, τα ζητάει από τον πελάτη και μετά κανει μαγικά και τα κλειδώνει)
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony CO

Μόνο που το φόρουμ δεν είναι social media, να λες κάποιον δημόσια απατεώνα προκειμένου να φοβηθεί για να «δικαιωθεις».

Είναι χώρος ανταλλαγής απόψεων και ενημέρωσης.

Την εικόνα λοιπόν, βάσει των λερωμένων σου, την έχουμε σχηματίσει.

Καλό θα ήταν να ακούσουμε και την άλλη, την κατηγορούμενη, πλευρά (προσωπικά, θα ήθελα να διαλευκανθεί το μυστήριο με τα δισκάκια που δεν έχει κοτζάμ σέρβις, τα ζητάει από τον πελάτη και μετά κανει μαγικά και τα κλειδώνει)

Κύριε,

Ο μόνος λόγος που δημοσιεύω οπουδήποτε αυτή μου την περιπέτεια είναι αφενός για να κάνω γνωστό το ποιόν του συγκεκριμένου εξουσιοδοτημένου service, και αφετέρου για να προστατεύσω-προετομάσω άλλα μέλη για μελοντικές δοσοληψίες μαζί του, δεδομένου ότι είναι η μόνη πρόταση της Sony στην Αθήνα για συστήματα οικοιακού κιν/γράφου. Την δικαίωση θα την βρώ από άλλους φορείς πού αναφέρω ξεκάθαρα στο thread αλλά παραβλέπετε. Όπως παραβλέπετε και τον σύνδεσμο του Panys με το όνομα του ανταλλακτικού που εννοούσα και ο εν λόγω τεχνικός είναι υποχρεωμένος να δώσει. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα σας να αμφιβάλλετε γι' αυτά που γράφω, όχι όμως και να ειρωνεύεστε. Γιατί μ' αυτή σας τη συμπεριφορά δίνετε την εντύπωση τεχνικού ίδιας ποιότητας με εκείνον που ανέλαβε τον έλεγχο της συσκευής μου. Τώρα τι εννοείτε με το "βάσει των λερωμένων σου" μόνον εσείς ξέρετε. Να υποθέσω "τα λερωμένα τ' άπλυτα" ίδια με τα "μαγικά" που ισχυρίζεται ο συνάδελφος σας ότι κλειδώνουν τα δισκάκια;;;;;
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,599
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Son

Κύριε,

Ο μόνος λόγος που δημοσιεύω οπουδήποτε αυτή μου την περιπέτεια είναι αφενός για να κάνω γνωστό το ποιόν του συγκεκριμένου εξουσιοδοτημένου service, και αφετέρου για να προστατεύσω-προετομάσω άλλα μέλη για μελοντικές δοσοληψίες μαζί του, δεδομένου ότι είναι η μόνη πρόταση της Sony στην Αθήνα για συστήματα οικοιακού κιν/γράφου. Την δικαίωση θα την βρώ από άλλους φορείς πού αναφέρω ξεκάθαρα στο thread αλλά παραβλέπετε. Όπως παραβλέπετε και τον σύνδεσμο του Panys με το όνομα του ανταλλακτικού που εννοούσα και ο εν λόγω τεχνικός είναι υποχρεωμένος να δώσει. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα σας να αμφιβάλλετε γι' αυτά που γράφω, όχι όμως και να ειρωνεύεστε. Γιατί μ' αυτή σας τη συμπεριφορά δίνετε την εντύπωση τεχνικού ίδιας ποιότητας με εκείνον που ανέλαβε τον έλεγχο της συσκευής μου. Τώρα τι εννοείτε με το "βάσει των λερωμένων σου" μόνον εσείς ξέρετε. Να υποθέσω "τα λερωμένα τ' άπλυτα" ίδια με τα "μαγικά" που ισχυρίζεται ο συνάδελφος σας ότι κλειδώνουν τα δισκάκια;;;;;

Προφανως τα ''λερωμενα'' ήταν ''λεγόμενα'' (auto correct γαρ).

Τα υπολοιπα (περι ''συναδέλφων'' κλπ), ασχολίαστα.

ΥΓ Καντε τον κοπο να ενημερωθείτε τεχνικά (ειστε αλλωστε στο καταλληλο μερος - μην εξαντλείτε την παρουσία σας σε καταγγελίες) για το ισχύει με τα δισκακια. Τότε θα καταλάβετε ότι αυτά που περιγράφετε (περι κλειδώματος) απλά δεν έχουν καμία τεχνική υποσταση. Βάση τούτου, η απορία (και οχι ειρωνεία) για το τι πραγματικα εχει συμβεί, παραμένει.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο s

Προφανως τα ''λερωμενα'' ήταν ''λεγόμενα'' (auto correct γαρ).

Τα υπολοιπα (περι ''συναδέλφων'' κλπ), ασχολίαστα.

ΥΓ Καντε τον κοπο να ενημερωθείτε τεχνικά (ειστε αλλωστε στο καταλληλο μερος - μην εξαντλείτε την παρουσία σας σε καταγγελίες) για το ισχύει με τα δισκακια. Τότε θα καταλάβετε ότι αυτά που περιγράφετε (περι κλειδώματος) απλά δεν έχουν καμία τεχνική υποσταση. Βάση τούτου, η απορία (και οχι ειρωνεία) για το τι πραγματικα εχει συμβεί, παραμένει.

Αν κάνατε εσείς τον κόπο να διαβάζατε αυτά που γράφω θά είμαστε ευτυχείς αμφότεροι. Γιατί είμαι σαφής ότι οι "τεχνικές λεπτομέρειες" που αναφέρω προέρχονται απο τον "συνάδελφό" σας. Πιστεύω ότι με το να "εξαντλούμαι" με καταγγελίες είναι βασικότατο τουλάχιστον προς το παρόν για να ενημερωθούν τα απανταχού μέλη πως να κινηθούν αν τους προκύψουν δοσοληψίες με το εν λόγω service. Όσο για μένα ξέρω πολύ καλά που θα αποτανθώ όταν και αν χρειαστώ τεχνική ενημέρωση.

Αν αυτό δεν είναι ειρωνεία τότε τι είναι; "θα ήθελα να διαλευκανθεί το μυστήριο με τα δισκάκια που δεν έχει κοτζάμ σέρβις, τα ζητάει από τον πελάτη και μετά κανει μαγικά και τα κλειδώνει"

Αν θέλετε να σας αντιμετωπίζουν σαν κύριο και όχι σαν "συνάδελφο" με τον αγενή τεχνικό που βρέθηκε μπροστά μου ένα είναι το βήμα. Ζητείστε συγνώμη. Κατα τ' άλλα οι γνώσεις σας μου είναι παγερά αδιάφορες!!!!!
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,599
Αν κάνατε εσείς τον κόπο να διαβάζατε αυτά που γράφω θά είμαστε ευτυχείς αμφότεροι. Γιατί είμαι σαφής ότι οι "τεχνικές λεπτομέρειες" που αναφέρω προέρχονται απο τον "συνάδελφό" σας. Πιστεύω ότι με το να "εξαντλούμαι" με καταγγελίες είναι βασικότατο τουλάχιστον προς το παρόν για να ενημερωθούν τα απανταχού μέλη πως να κινηθούν αν τους προκύψουν δοσοληψίες με το εν λόγω service. Όσο για μένα ξέρω πολύ καλά που θα αποτανθώ όταν και αν χρειαστώ τεχνική ενημέρωση.

Αν αυτό δεν είναι ειρωνεία τότε τι είναι; "θα ήθελα να διαλευκανθεί το μυστήριο με τα δισκάκια που δεν έχει κοτζάμ σέρβις, τα ζητάει από τον πελάτη και μετά κανει μαγικά και τα κλειδώνει"

Αν θέλετε να σας αντιμετωπίζουν σαν κύριο και όχι σαν "συνάδελφο" με τον αγενή τεχνικό που βρέθηκε μπροστά μου ένα είναι το βήμα. Ζητείστε συγνώμη. Κατα τ' άλλα οι γνώσεις σας μου είναι παγερά αδιάφορες!!!!!

Το ότι γράφετε σε τεχνικό φόρουμ, για τεχνικό θέμα και δηλώνετε παγερά αδιάφορος για τις τεχνικές γνώσεις που σας παρέχονται αλλά εμμένετε μόνο στην παράμετρο της καταγγελίας, αποδεικνύει ότι σκοπός σας δεν είναι να ούτε να μας ενημερώστε, ούτε να ενημερωθείτε αλλά μόνο να «δικαιωθείτε».

Το λέτε άλλωστε και στο αρχικό σας ποστ, όπου αυτό που εν τελει ζητάτε δεν είναι η γνώμη μας για την ιστορία αλλά να σας πούμε που αλλου να δημοσιεύετε την καταγγελία σας προκειμένου να δικαιωθείτε:

Εάν παρ' ελπίδα εχει κάποιος και κάτι άλλο να προτείνει στην διαδικασία δικαίωσής μου, όπως για παράδειγμα κάπου αλλού να δημοσιεύσω αυτή την περιπέτειά μου, ευπροσδεκτον.

Τα μέλη του φόρουμ δεν προστατεύονται διαβάζοντας χαρακτηρισμούς (απατεώνες) αλλά κρίνοντας γεγονότα.

Και αυτό κάναμε από την αρχή του νήματος.

Ο καθένας λοπον βγάζει τα συμπεράσματά του απ όσα έχουν γραφτεί.

Και παρόλο που μιλάτε για «απατεώνες» από ένα βήμα που σας παρέχεται δωρεάν και απο ένα χώρο στον οποίο δεν έχετε συνεισφέρει τίποτα μέχρι σήμερα (βάζοντας τον έτσι σε κίνδυνο ακόμα και νομικά), κανεις δεν σας απέδωσε κανέναν προσωπικό χαρακτηρισμό.

Αντιθέτως, εσείς προβαίνετε σε χαρακτηρισμούς τύπου «(αγενής και απατεώνας) συνάδελφος» και «μη κύριος».

Και στο τέλος θέλετε να σας ζητήσουμε και συγνώμη (επειδή ζητάμε (όχι από εσάς) εξήγηση για μια εντελώς ακατανόητη ιστορία (με τα δισκάκια)) ;

Ε, κάποια πράγματα έχουν και τα όρια τους, ξέρετε.

Σταματήστε λοιπόν τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς γιατί δεν έχω σκοπό να σας απαντώ.

Κατά τα άλλα, εύχομαι, για μια ακόμη φορά, να βγει άκρη και ενημερωθούμε όλοι (τεχνικά και μη) για την ιστορία.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Το ότι γράφετε σε τεχνικό φόρουμ, για τεχνικό θέμα και δηλώνετε παγερά αδιάφορος για τις τεχνικές γνώσεις που σας παρέχονται αλλά εμμένετε μόνο στην παράμετρο της καταγγελίας, αποδεικνύει ότι σκοπός σας δεν είναι να ούτε να μας ενημερώστε, ούτε να ενημερωθείτε αλλά μόνο να «δικαιωθείτε».

Το λέτε άλλωστε και στο αρχικό σας ποστ, όπου αυτό που εν τελει ζητάτε δεν είναι η γνώμη μας για την ιστορία αλλά να σας πούμε που αλλου να δημοσιεύετε την καταγγελία σας προκειμένου να δικαιωθείτε:



Τα μέλη του φόρουμ δεν προστατεύονται διαβάζοντας χαρακτηρισμούς (απατεώνες) αλλά κρίνοντας γεγονότα.

Και αυτό κάναμε από την αρχή του νήματος.

Ο καθένας λοπον βγάζει τα συμπεράσματά του απ όσα έχουν γραφτεί.

Και παρόλο που μιλάτε για «απατεώνες» από ένα βήμα που σας παρέχεται δωρεάν και απο ένα χώρο στον οποίο δεν έχετε συνεισφέρει τίποτα μέχρι σήμερα (βάζοντας τον έτσι σε κίνδυνο ακόμα και νομικά), κανεις δεν σας απέδωσε κανέναν προσωπικό χαρακτηρισμό.

Αντιθέτως, εσείς προβαίνετε σε χαρακτηρισμούς τύπου «(αγενής και απατεώνας) συνάδελφος» και «μη κύριος».

Και στο τέλος θέλετε να σας ζητήσουμε και συγνώμη (επειδή ζητάμε (όχι από εσάς) εξήγηση για μια εντελώς ακατανόητη ιστορία (με τα δισκάκια)) ;

Ε, κάποια πράγματα έχουν και τα όρια τους, ξέρετε.

Σταματήστε λοιπόν τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς γιατί δεν έχω σκοπό να σας απαντώ.

Κατά τα άλλα, εύχομαι, για μια ακόμη φορά, να βγει άκρη και ενημερωθούμε όλοι (τεχνικά και μη) για την ιστορία.

1. Επέλεξα ένα τεχνικό φόρουμ για να περιγράψω μία περιπέτεια τεχνικής φύσεως που μου προέκυψε. Τι πιο φυσικό; Οι χαρακτηρισμοί είναι καθαρά δικά μου συμπεράσματα και αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη. Παρ' ολ' αυτά συμμορφωθηκα με την σύσταση του moderator και δεν συνέχισα. Ο λόγος που το έκανα είναι επειδή βρήκα εδώ στο παρελθόν ένα ανάλογο thread επίσης με παράπονα για συμπεριφορά σε εξουσιοδοτημένο service τηλεορ. Sony.

2. Ήμουν εξαρχής σαφής για τους φορείς που θα ζητούσα δικαίωση, και ναι ζήτησα επιπλέον πρόταση αν υπάρχει (που τελικά δεν υπήρχε). Δεν καταλαβαίνω όμως πως θα μπορούσα να δικαιωθώ απ' αυτό καθαυτό το φόρουμ δεδομένου ότι η περιγραφή μου και εδώ και οπουδήποτε αλλού είναι καθαρά ενημερωτική. Δεν αποσκοπεί σε τίποτα πέραν του ν'ανοίξει τα μάτια των μελών που πιθανόν να χρειαστούν στο μέλλον το ίδιο service. Και γι' αυτό είμαι σίγουρος ότι κάποιοι θα μ' ευχαριστούν.

3. Όλες οι απαντήσεις που πήρα ήταν ευγενικότατες με συμπαράσταση και αν μπείτε στον κόπο να διαβάσετε τις απαντήσεις μου θα δείτε ότι ευχαριστούσα επανειλημμένως. Ακόμα και εσάς στην αρχή, μέχρι ν' αρχίσετε τις ειρωνείες. Ε λοιπόν όχι. Μυρικάζετε την ίδια ιστορία με τα δισκάκια αν και σας επανέλαβα πολλάκις ότι δεν είναι δικά μου συμπεράσματα προφανώς για ν' αποδείξετε ότι ξέρετε κάτι. Δεν προσέβαλα κανέναν στο φόρουμ ει μη μόνον εσάς που με ειρωνευτήκατε.
 
Last edited by a moderator:

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Κύριοι θα παρακαλέσω να τερματίσει άμεσα η προσωπική αντιπαράθεση. Κύριε ernaniaroldo θα σας παρακαλέσω όπως ανακαλέσετε τους χαρακτηρισμούς σας, κανείς δεν σας αντιμετώπισε ειρωνικά. Την τελευταία σας παράγραφο με τους χαρακτηρισμούς την διέγραψα, παρακαλω οπως συνεχισουμε σε ηπιο κλιμα.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,755
Βόλος
Πάντως μου φαίνεται παράξενο η Sony να εξουσιοδοτεί σέρβις το οποίο λέει ότθ δεν έχει δισκάκια για να δοκιμάσει τις συσκευές. Εγώ δεν έχω σέρβις, αλλά δίσκο CD με εσκεμμένα κατασκευαστικά λάθη για ρύθμιση του transport έχω. Θα έπρεπε να τον έχει (και DVD και BluRay) κάθε ένας που δηλώνει εξουσιοδοτημένο σέρβις...
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Aπλά να διευκρινίσω ότι το πρόβλημα της συσκευής ήταν στην ανάγνωση Βlu-ray dual layer (διπλής επιστρωσεως). Τα υπόλοιπα τα διαβάζει κανονικά. Όπως πριν 2 χρόνια έτσι και φέτος ο συγκεκριμένος τεχνικός με αναγκαζε να του φέρνω τέτοια από το σπίτι προκειμένου να επισπεύσει τον έλεγχο-επισκευή. Γι' αυτό αγανάκτησα.

Επίσης να ευχαριστήσω το Κο moderator και να επαναλάβω ότι δεν χρειάζομαι τα φωτα του συγκεκριμένου κυριου. Οποιοσδήποτε άλλος ευπρόσδεκτος.
 

boxer1

Established Member
10 September 2019
245
Aπλά να διευκρινίσω ότι το πρόβλημα της συσκευής ήταν στην ανάγνωση Βlu-ray dual layer (διπλής επιστρωσεως). Τα υπόλοιπα τα διαβάζει κανονικά. Όπως πριν 2 χρόνια έτσι και φέτος ο συγκεκριμένος τεχνικός με αναγκαζε να του φέρνω τέτοια από το σπίτι προκειμένου να επισπεύσει τον έλεγχο-επισκευή. Γι' αυτό αγανάκτησα.

Επίσης να ευχαριστήσω το Κο moderator και να επαναλάβω ότι δεν χρειάζομαι τα φωτα του συγκεκριμένου κυριου. Οποιοσδήποτε άλλος ευπρόσδεκτος.

Εννοείς τα διάβαζε και ξαφνικά σταμάτησε να τα διαβάζει;
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Ακριβώς! Και αυτό η δεύτερη φορά μέσα σε 2 χρόνια. Δηλαδή η δεύτερη κεφαλή που αλλάζω. Ευελπιστώ αυτή τη φορά που δεν θα επισκευαστεί από το προαναφερθέν service να κρατήσει περισσότερο δεδομένου ότι η συσκευή δεν χρησιμοποιείται γι' αυτόν τον σκοπό.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,084
Αγιοι Αναργυροι
Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Ακριβώς! Και αυτό η δεύτερη φορά μέσα σε 2 χρόνια. Δηλαδή η δεύτερη κεφαλή που αλλάζω. Ευελπιστώ αυτή τη φορά που δεν θα επισκευαστεί από το προαναφερθέν service να κρατήσει περισσότερο δεδομένου ότι η συσκευή δεν χρησιμοποιείται γι' αυτόν τον σκοπό.

να σου πω να δοκιμάσεις κάτι "μπακαλίστικο";
γύρνα την ανάποδα και άσε την έτσι μερικές μέρες.
σβηστή χωρίς ρεύμα.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony CO

να σου πω να δοκιμάσεις κάτι "μπακαλίστικο";
γύρνα την ανάποδα και άσε την έτσι μερικές μέρες.
σβηστή χωρίς ρεύμα.

Too late τώρα πλέον το ανταλλακτικό έχει ήδη αγορασθεί και επισκευάζεται. Από πού; Από το το άλλο εξουσιοδοτημένο service της Sony την Astra σε σχεδόν μισή τιμη η οποία παρεμπιπτόντως αναλαμβάνει και home cinema εκτός τηλεοράσεων. Εκεί μάλιστα!!!! Ότι και να πω είναι λίγο. Σημειωτέον ότι και εκεί εξέθεσα την περιπέτεια μου με τους άλλους και δεν έδειξαν καμμία έκπληξη γιατί τους ήξεραν όπως μου είπαν. Με τα δισκάκια γελούσαν. Και ξέρετε τι άλλο; Για εμάς κύριε, μου είπαν είναι αυτονόητο η πλήρης διάγνωση με τα πάντα. Ονόματα, κωδικούς, part number, είτε μας το αφήνατε και για επισκευή είτε όχι. Κύριοι με τα όλα τους! Το συγκεκριμένο service το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
 
Status
Not open for further replies.