Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Status
Not open for further replies.

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,083
Αγιοι Αναργυροι
πρόσεχε τι και για τι συσκευή συστήνεις ανεπιφύλακτα...
πχ αν έχεις technics MK2 και ρωτήσεις "που να το πάω;" εκεί δεν θα στο πρότεινα και ας ήταν επίσημο σέρβις επί σειρά ετών.
κατά τα άλλα δεν αντιλέγω
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Δεν αντιλέγω, αλλά τα καραγκιοζιλίκια των άλλων δεν τα βρήκα πουθενά. Κανονικά πρέπει να λέμε κι' ευχαριστώ που το ένα εκ των 2 επισήμων της Sony είναι αξιοπρεπές αν μη τι άλλο.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Γενικώς τα σέρβις των περισσότερων εταιριών δεν είναι κι ό,τι καλύτερο, αυτό είναι γεγονός. Καταλαβαίνω τον θυμό και την οργή σου, όμως αν κάποιος δε φταίει στην όλη υπόθεση είναι το av club, το οποίο δεν είναι απρόσωπο, διοικείται και αντιπροσωπεύεται από ομάδα φυσικών προσώπων που θα βρεθούν με την πλάτη στον τοίχο νομικά όταν δημόσια βγαίνουν βαριές εκφράσεις κι όταν μάλιστα δεν υπάρχει η αντίθετη πλευρά να καταθέσει τη δική της άποψη, αλλά ακόμα κι έτσι δεν είμαστε εμείς δικαστήριο να κρίνουμε το σωστό ή το λάθος, το βήμα δίνουμε να εκθέσει ο ενδιαφερόμενος την άποψή του και από κει και πέρα ο καθένας με τις γνώσεις του να δώσει τη σωστή κατεύθυνση ως προς την αντίδραση σε τέτοιου είδους περιστατικά και γιατί όχι να χρησιμοποιηθεί μελλοντικά κι ως οδηγός για μελλοντικές ανάλογες περιστάσεις.

Οφείλω επίσης να σου πω ότι καλό είναι σ αυτές τις περιπτώσεις να υπάρχει τρόπον τινά και ένας δικηγόρος του διαβόλου, να υπάρχει μία ισορροπία λόγω της έλλειψης της αντίπαλης πλευράς, στην προκειμένη περίπτωση του συγκεκριμένου σέρβις, ώστε να δημιουργείται πιο σφαιρική άποψησ στον απλό κόσμο που διαβάζει, αυτή πιστεύω ήταν η πρόθεση του μέλους spcav που είναι χρόνια μέλος εδώ και γνώστης πάνω στο θέμα, δεν πιστεύω ότι είχε την πρόθεση να σε ειρωνευτεί και κακώς τα βαλες μαζί του. Ε πιστεύω σε κάποιο σημείο κι οι δύο μετά ανεβάσατε τόνους και κάπου χάθηκε το παιχνίδι.

Οπότε ας ρίξουμε λίγο τους τόνους χρησιμοποιώντας πιο κόσμιες εκφράσεις, με το θυμό και τις βαριές κουβέντες δεν βγάζει πουθενά, ο κόσμος δεν είναι χαζός, καταλαβαίνει το δίκιο και το άδικο, βοήθησέ τον κι εσύ με τη συμπεριφορά σου.
 

boxer1

Established Member
10 September 2019
245
Υπάρχει πολύ αρνητική ενέργεια. Σίγουρα θα σου ξαναχαλάσει πάντως, να το ξέρεις σου το λέω εκ πείρας. Το ξέρεις και εσύ ότι θα ξαναχαλάσει, έτσι δεν είναι;
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Υπάρχει πολύ αρνητική ενέργεια. Σίγουρα θα σου ξαναχαλάσει πάντως, να το ξέρεις σου το λέω εκ πείρας. Το ξέρεις και εσύ ότι θα ξαναχαλάσει, έτσι δεν είναι;

Αυτό το μήνυμα ομολογώ δεν το καταλαβαίνω, μπορείς να γίνεις πιο σαφής σε παρακαλώ;
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony CO

Δεν ξέρω αν το λάβατε δεδομένου ότι εξαφανιστηκε. Λοιπόν επαναλαμβάνω

Κε συντονιστή,

Όπως οπουδήποτε αλλού έχω δημοσιεύσει τη περιπέτεια αυτή, έτσι και εδώ έχω χρησιμοποιήσει τους χαρακτηρισμούς εκείνους που πιστεύω ακράδαντα ότι αρμόζουν στη περίσταση. Σας διαβεβαιώ ότι του ίδιους ακριβώς τόνους έχω χρησιμοποιήσει ενυπόγραφα και στους φορείς που αναφέρω αρχικά. Ιδίως στη Sony Hellas κατά πρόσωπο (μέσω προσωπικού e-mail). Οπότε όσον αφορά τις κρούσεις για δικαίωση ήμουν ήδη άκρως καλυμμένος προτού έρθω εδώ. Θα ήμουν ηλίθιος αν μη τι άλλο αν ζητούσα να μου κάνει τον δικηγόρο (έχω ήδη βρεί κάποιον επαγγελματία) η να με κρίνει οποιοσδήποτε από το φόρουμ η τα social media. Έχω ήδη αναλάβει παντού την πληρη ευθύνη των χαρακτηρισμών μου και απ' την στιγμή που δηλώσατε ως κύριος συντονιστής ότι το φόρουμ δεν ασπάζεται τις απόψεις μου είσαστε άκρως καλυμμένος. Εξ' άλλου είδατε ότι συμμορφωθηκα και σταμάτησα να χρησιμοποιώ την επίμαχη λέξη. Να είστε επίσης βέβαιος ότι και η αντίθετη πλευρά είναι ενημερωμένη.

Ο μόνος λοιπόν λόγος που δημοσιεύω ειναι για εκείνον που τυχόν χρειαστεί το συγκεκριμένο service να είναι υποψιασμένος και πριν πληρώσει (ζητούν τα χρήματα αμέσως με την παραδοση) και πριν αφήσει την συσκευή του για έλεγχο να απαιτήσει μια πλήρη διάγνωση με όλα τα στοιχεία που θα χρειαστούν για να χρησιμοποιήσει διαφορετική η και καθόλου υπηρεσία επισκευής. Γιατί αν δεν το κάνει να είναι βέβαιος ότι θα διπλοπληρώσει. Μπορώ να σας δείξω έγγραφη βεβαίωση ότι είναι υποχρεωμένοι να την δώσουν. Επίσης να ενημερώσω όσον αφορά τον επαγγελματισμό (βλέπε δισκάκια) και την συμπεριφορά του συγκεκριμένου service. Τώρα είναι στην προσωπική βούληση του κάθε μέλους να με πιστέψει η όχι. Δεν με αφορά.

Τώρα για τον συγκεκριμένο κύριο που αναφέρατε θα σας παρακαλούσα ξανα να μην αναμιχθει σ' αυτό το thread εκτός και αν ζητήσει συγνώμη κι' αυτό υπο πρυποθέσεις. Αν εσείς δεν το θεωρείτε ειρωνεία για μένα είναι κάτι παραπάνω απο εμφανής και μόνο γι' αυτό το λόγο απαιτώ να το κάνει αν θέλει να συνεχίσει τον διάλογο μαζί μου και έχει ίχνος ευαισθησίας. Όπως προείπα εξάλλου δεν του ζήτησα καμμία τεχνική πληροφορία και οι γνώσεις του μου είναι παντελώς άχρηστες. Αν συνεχίσει θ' αντιμετωπιστεί καταλλήλως.

@ boxer1 Πιστεύω ότι η αρνητική ενέργεια έχει σαφώς αν όχι εξαληφθεί, περιοριστεί απο χθες όταν μπήκε ο καθένας μας στη θέση του. Αν σας έλεγα την διαφορά τιμής ανταλλακτικού απο ένα εξουσιοδοτημένο service στο άλλο θα καταλαβαίνατε πολλά. Τουλάχιστον τώρα αν μη τι άλλο έχω να κάνω με επαγγελματίες. Κάνοντας κάποιες συγκρισεις σ´αυτό τον τομέα πιστεύω πως όχι, δεν θα ξαναχαλάσει!!!
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

πίστεψέ με , το αν θα ξαναχαλάσει ή όχι είναι θέμα τύχης και όχι σέρβις

Φίλε μου, να μιλήσω ξεκάθαρα. Έχω βάσιμες υποψίες ότι το ανταλλακτικό που μπήκε όταν ήταν ακόμα σε εγγύηση πριν 2 χρόνια δεν ήταν αυτό που θα έπρεπε.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,083
Αγιοι Αναργυροι
εφόσον μιλάμε για κεφαλή laser είναι θέμα τύχης πότε ή αν θα παραδώσει πνεύμα. το αν είναι γνήσια ή όχι έχει να κάνει με την απόδοση.. το performance δηλαδή.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

εφόσον μιλάμε για κεφαλή laser είναι θέμα τύχης πότε ή αν θα παραδώσει πνεύμα. το αν είναι γνήσια ή όχι έχει να κάνει με την απόδοση.. το performance δηλαδή.

Μπράβο!!!!! Αυτό ακριβώς εννοούσα με το "βάσιμες υποψιες" Κάποιες ανάλογες ενδείξεις performance σε συνδυασμό με το γεγονός ότι παρέδωσε πνεύμα μέσα στην διετια τι θέλει να πει ο ποιητής;;;;:eek:perator:
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Son

Δεν ξέρω αν το λάβατε δεδομένου ότι εξαφανιστηκε. Λοιπόν επαναλαμβάνω

Κε συντονιστή,

Όπως οπουδήποτε αλλού έχω δημοσιεύσει τη περιπέτεια αυτή, έτσι και εδώ έχω χρησιμοποιήσει τους χαρακτηρισμούς εκείνους που πιστεύω ακράδαντα ότι αρμόζουν στη περίσταση. Σας διαβεβαιώ ότι του ίδιους ακριβώς τόνους έχω χρησιμοποιήσει ενυπόγραφα και στους φορείς που αναφέρω αρχικά. Ιδίως στη Sony Hellas κατά πρόσωπο (μέσω προσωπικού e-mail). Οπότε όσον αφορά τις κρούσεις για δικαίωση ήμουν ήδη άκρως καλυμμένος προτού έρθω εδώ. Θα ήμουν ηλίθιος αν μη τι άλλο αν ζητούσα να μου κάνει τον δικηγόρο (έχω ήδη βρεί κάποιον επαγγελματία) η να με κρίνει οποιοσδήποτε από το φόρουμ η τα social media. Έχω ήδη αναλάβει παντού την πληρη ευθύνη των χαρακτηρισμών μου και απ' την στιγμή που δηλώσατε ως κύριος συντονιστής ότι το φόρουμ δεν ασπάζεται τις απόψεις μου είσαστε άκρως καλυμμένος. Εξ' άλλου είδατε ότι συμμορφωθηκα και σταμάτησα να χρησιμοποιώ την επίμαχη λέξη. Να είστε επίσης βέβαιος ότι και η αντίθετη πλευρά είναι ενημερωμένη.

Ο μόνος λοιπόν λόγος που δημοσιεύω ειναι για εκείνον που τυχόν χρειαστεί το συγκεκριμένο service να είναι υποψιασμένος και πριν πληρώσει (ζητούν τα χρήματα αμέσως με την παραδοση) και πριν αφήσει την συσκευή του για έλεγχο να απαιτήσει μια πλήρη διάγνωση με όλα τα στοιχεία που θα χρειαστούν για να χρησιμοποιήσει διαφορετική η και καθόλου υπηρεσία επισκευής. Γιατί αν δεν το κάνει να είναι βέβαιος ότι θα διπλοπληρώσει. Μπορώ να σας δείξω έγγραφη βεβαίωση ότι είναι υποχρεωμένοι να την δώσουν. Επίσης να ενημερώσω όσον αφορά τον επαγγελματισμό (βλέπε δισκάκια) και την συμπεριφορά του συγκεκριμένου service. Τώρα είναι στην προσωπική βούληση του κάθε μέλους να με πιστέψει η όχι. Δεν με αφορά.

Τώρα για τον συγκεκριμένο κύριο που αναφέρατε θα σας παρακαλούσα ξανα να μην αναμιχθει σ' αυτό το thread εκτός και αν ζητήσει συγνώμη κι' αυτό υπο πρυποθέσεις. Αν εσείς δεν το θεωρείτε ειρωνεία για μένα είναι κάτι παραπάνω απο εμφανής και μόνο γι' αυτό το λόγο απαιτώ να το κάνει αν θέλει να συνεχίσει τον διάλογο μαζί μου και έχει ίχνος ευαισθησίας. Όπως προείπα εξάλλου δεν του ζήτησα καμμία τεχνική πληροφορία και οι γνώσεις του μου είναι παντελώς άχρηστες. Αν συνεχίσει θ' αντιμετωπιστεί καταλλήλως.

@ boxer1 Πιστεύω ότι η αρνητική ενέργεια έχει σαφώς αν όχι εξαληφθεί, περιοριστεί απο χθες όταν μπήκε ο καθένας μας στη θέση του. Αν σας έλεγα την διαφορά τιμής ανταλλακτικού απο ένα εξουσιοδοτημένο service στο άλλο θα καταλαβαίνατε πολλά. Τουλάχιστον τώρα αν μη τι άλλο έχω να κάνω με επαγγελματίες. Κάνοντας κάποιες συγκρισεις σ´αυτό τον τομέα πιστεύω πως όχι, δεν θα ξαναχαλάσει!!!

Εχεις παρανοήσει κάποια πράγματα, δεν είπα ποτέ και πουθενά ότι το φόρουμ δεν ασπάζεται τις απόψεις σου, εγώ δεν εκπροσωπώ όλο το φόρουμ ούτε γράφω εκ μέρους του, απλός συντονιστής είμαι και βέβαια δεν είναι θέμα πίστης, ο καθένας διαβάζει και κρίνει, εγώ αν θες τη γνώμη μου για την ιστορία προσωπικά σε πιστεύω, όμως: το φόρουμ διέπεται από κανόνες και όρους τους οποίους για να εγγραφείς σημαίνει αυτόματα ότι τους έχεις διαβάσει και αποδεχτεί, αυτό σημαίνει ότι ανεξαρτήτως τι χαρακτηρισμοί πιστεύεις εσύ ότι αρμόζουν για το εν λόγω σέρβις εδώ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ, τους κανόνες δεν τους έβαλα εγώ, άλλοι τους έβαλαν όπως έβαλαν κι εμένα να τους τηρώ και να τους εφαρμόζω, οπότε σε ενημερώνω ότι από δω και πέρα βαριοί χαρακτηρισμοί θα διαγράφονται και καλό θα ήταν να μη συνεχίσουμε μ αυτή τη συζήτηση, δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου αλλά συνεχίζεις να προσπαθείς να μας πείσεις ότι επειδή έχεις δίκιο σου δίνεται το δικαίωμα και να εκφράζεσαι ανάλογα, ό,τι ευθύνη κι αν έχεις αναλάβει απ τη στιγμή που την δημοσιεύεις μέσω του av club αυτόματα υπόλογος είναι το av club κι όχι εσύ οπότε συγγνώμη αλλά αυτό δεν θα το επιτρέψω. Επαλαμβάνω, κι ελσπίζω να έγινα σαφής, μαζί σου είμαι, έχεις δίκιο, ο τρόπος που το περνάς εδώ όμως δε συνάδει με τους κανονισμούς του φόρουμ, προσπάθησε σε παρακαλώ να ρίξεις τους τόνους και να εκφράζεσαι κόσμια.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο s

Εχεις παρανοήσει κάποια πράγματα, δεν είπα ποτέ και πουθενά ότι το φόρουμ δεν ασπάζεται τις απόψεις σου, εγώ δεν εκπροσωπώ όλο το φόρουμ ούτε γράφω εκ μέρους του, απλός συντονιστής είμαι και βέβαια δεν είναι θέμα πίστης, ο καθένας διαβάζει και κρίνει, εγώ αν θες τη γνώμη μου για την ιστορία προσωπικά σε πιστεύω, όμως: το φόρουμ διέπεται από κανόνες και όρους τους οποίους για να εγγραφείς σημαίνει αυτόματα ότι τους έχεις διαβάσει και αποδεχτεί, αυτό σημαίνει ότι ανεξαρτήτως τι χαρακτηρισμοί πιστεύεις εσύ ότι αρμόζουν για το εν λόγω σέρβις εδώ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ, τους κανόνες δεν τους έβαλα εγώ, άλλοι τους έβαλαν όπως έβαλαν κι εμένα να τους τηρώ και να τους εφαρμόζω, οπότε σε ενημερώνω ότι από δω και πέρα βαριοί χαρακτηρισμοί θα διαγράφονται και καλό θα ήταν να μη συνεχίσουμε μ αυτή τη συζήτηση, δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου αλλά συνεχίζεις να προσπαθείς να μας πείσεις ότι επειδή έχεις δίκιο σου δίνεται το δικαίωμα και να εκφράζεσαι ανάλογα, ό,τι ευθύνη κι αν έχεις αναλάβει απ τη στιγμή που την δημοσιεύεις μέσω του av club αυτόματα υπόλογος είναι το av club κι όχι εσύ οπότε συγγνώμη αλλά αυτό δεν θα το επιτρέψω. Επαλαμβάνω, κι ελσπίζω να έγινα σαφής, μαζί σου είμαι, έχεις δίκιο, ο τρόπος που το περνάς εδώ όμως δε συνάδει με τους κανονισμούς του φόρουμ, προσπάθησε σε παρακαλώ να ρίξεις τους τόνους και να εκφράζεσαι κόσμια.

Συγνώμη, αλλά τώρα εγώ δεν σας καταλαβαίνω. Είδατε ότι συμμορφώθηκα πριν και δεν χρησιμοποιω την επίμαχη λέξη. Αν εξαιρέσετε τις απαντήσεις στο άτομο που μου επετέθη και ειρωνεύτηκε και που πλέον δεν έχω επαφή (και σας ευχαριστώ) που αλλού δεν ήμουν κόσμιος. Παρακαλώ να μου το επισημάνετε γιατί μου διαφεύγει και σας υπόσχομαι να συμμορφωθώ και πάλι.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντ

Συγνώμη, αλλά τώρα εγώ δεν σας καταλαβαίνω. Είδατε ότι συμμορφώθηκα πριν και δεν χρησιμοποιω την επίμαχη λέξη. Αν εξαιρέσετε τις απαντήσεις στο άτομο που μου επετέθη και ειρωνεύτηκε και που πλέον δεν έχω επαφή (και σας ευχαριστώ) που αλλού δεν ήμουν κόσμιος. Παρακαλώ να μου το επισημάνετε γιατί μου διαφεύγει και σας υπόσχομαι να συμμορφωθώ και πάλι.

Στην τελευταία απάντησή σου μου έδωσες την εντύπωση ότι θα συνεχίσεις σ αυτό το μοτίβο, αν κατάλαβα λάθος ζητώ εγώ συγγνώμη και δεν χρειάζεται πληθυντικός, σκέτο Κώστας μ αρέσει να με αναφέρουν εδώ μέσα.
Αφού ξεκαθάρισαν λοιπόν τα πράγματα μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση στο ανάλογο κλίμα, ευχαριστώ για την κατανόηση.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Απλά ηταν μια ανακεφαλαίωση-απολογία κατά κάποιον τρόπο του ιστορικού μου στο φόρουμ απο την πρώτη αρχή. Εννοείται ότι προτίθεμαι να συμμορφώνομαι με τους κανόνες του φόρουμ. Το απέδειξα άλλωστε. Και πάλι σ' ευχαριστώ Κώστα.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Απλά ηταν μια ανακεφαλαίωση-απολογία κατά κάποιον τρόπο του ιστορικού μου στο φόρουμ απο την πρώτη αρχή. Εννοείται ότι προτίθεμαι να συμμορφώνομαι με τους κανόνες του φόρουμ. Το απέδειξα άλλωστε. Και πάλι σ' ευχαριστώ Κώστα.

Αφού λοιπόν έχεις αυτή την πρόθεση κι ως δείγμα πλήρους συμμόρφωσης θα σε παρακαλέσω για δεύτερη φορά να ανακαλέσεις δημόσια τους χαρακτηρισμούς σου προς το μέλος spcav και να ζητήσεις συγγνώμη, επίσης δεν μπορείς να απαιτείς τη μη συμμετοχή του στο νήμα ούτε να απειλείς ότι αν το κάνει θα αντιμετωπιστεί αναλόγως, δεν έχεις τέτοιο δικαίωμα, τη συμμετοχή ή όχι στο φόρουμ κι όχι σε συγκεκριμένα νήματα για οποιοδήποτε μέλος την αποφασίζουν οι αρμόδιοι συντονιστές.
Οπότε για να το κλείσουμε μια και καλή το θέμα σε παρακαλώ όπως πράξεις αναλόγως, είμαι σίγουρος ότι και το μέλος spcav θα σου εξηγήσει και επιβεβαιώσει ότι δεν είχε πρόθεση να ειρωνευτεί.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Πιστεύω ότι σαν συντονιστής που θέλει να αποφύγει τις εντάσεις καλό θα ήταν να μην επιτρέψεις στο συγκεκριμένο μέλος να αναμιχθεί εκ νέου. Οπως ξαναείπα οι γνώσεις του και οι απόψεις του δεν με αφορούν. Αν ήθελε να μου ζητήσει συγνώμη θα το είχε κάνει εδώ και καιρό από τότε που του το ζήτησα. Γιατί αυτός το ξεκίνησε. Οπότε αν αρχίσει πάλι διάλογο μαζί μου θα είναι για δημιουργήσει πρόβλημα. Δεν το καταλαβαίνεις; Προσωπικά δεν θέλω ούτε τις γνώμες του ούτε τις συμβουλές του. Αν όμως επιμένεις να τον ξαναβάλεις εσύ μέσα και αν ο ίδιος δεν έχει ίχνος ευαισθησίας να αναμιγνύεται εκεί που είναι ανεπιθύμητος δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά. Αρκεί να προσέχει τον τρόπο συμπεριφοράς του απέναντι μου.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Πιστεύω ότι σαν συντονιστής που θέλει να αποφύγει τις εντάσεις καλό θα ήταν να μην επιτρέψεις στο συγκεκριμένο μέλος να αναμιχθεί εκ νέου. Οπως ξαναείπα οι γνώσεις του και οι απόψεις του δεν με αφορούν. Αν ήθελε να μου ζητήσει συγνώμη θα το είχε κάνει εδώ και καιρό από τότε που του το ζήτησα. Γιατί αυτός το ξεκίνησε. Οπότε αν αρχίσει πάλι διάλογο μαζί μου θα είναι για δημιουργήσει πρόβλημα. Δεν το καταλαβαίνεις; Προσωπικά δεν θέλω ούτε τις γνώμες του ούτε τις συμβουλές του. Αν όμως επιμένεις να τον ξαναβάλεις εσύ μέσα και αν ο ίδιος δεν έχει ίχνος ευαισθησίας να αναμιγνύεται εκεί που είναι ανεπιθύμητος δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά. Αρκεί να προσέχει τον τρόπο συμπεριφοράς του απέναντι μου.

Συστάσεις δε δέχομαι αγαπητέ, αποφεύγεις να δείξεις συμμόρφωση μου φαίνεται εμένα και συγγνώμη οφείλεις εσύ να ζητήσεις για τους χαρακτηρισμούς σου προς αυτόν δημόσια, εσύ το ξεκίνησες κι εσύ θα δώσεις τέλος, μη με αναγκάσεις να πάρω πιο αυστηρά μέτρα, αρκετά το τραβήξαμε το θέμα, τελευταία προειδοποίηση να ανακαλέσεις.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,083
Αγιοι Αναργυροι
Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Πιστεύω ότι σαν συντονιστής που θέλει να αποφύγει τις εντάσεις καλό θα ήταν να μην επιτρέψεις στο συγκεκριμένο μέλος να αναμιχθεί εκ νέου. Οπως ξαναείπα οι γνώσεις του και οι απόψεις του δεν με αφορούν. Αν ήθελε να μου ζητήσει συγνώμη θα το είχε κάνει εδώ και καιρό από τότε που του το ζήτησα. Γιατί αυτός το ξεκίνησε. Οπότε αν αρχίσει πάλι διάλογο μαζί μου θα είναι για δημιουργήσει πρόβλημα. Δεν το καταλαβαίνεις; Προσωπικά δεν θέλω ούτε τις γνώμες του ούτε τις συμβουλές του. Αν όμως επιμένεις να τον ξαναβάλεις εσύ μέσα και αν ο ίδιος δεν έχει ίχνος ευαισθησίας να αναμιγνύεται εκεί που είναι ανεπιθύμητος δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά. Αρκεί να προσέχει τον τρόπο συμπεριφοράς του απέναντι μου.

τον ξέρεις εκτός φόρουμ; γιατί αυτή την εντύπωση δίνεις..
μην ξεχνάς ότι ο γραπτός λόγος, -το πληκτρολόγιο δλδ- αφήνει πολύ χώρο για παρεξηγήσεις. μήπως να ξαναδιάβαζες τα πόστ του spcav φωναχτά αυτή την φορά;;
λείπει ο τόνος της φωνής όπως καταλαβαίνεις.
 

ernaniaroldo

New member
2 June 2020
34
Αν και με μιά σύντομη ματιά στην προηγούμενες σελίδες είναι φανερό τοις πάσι ποιός το ξεκίνησε, αν ειναι το συγκεκριμένο άτομο να μείνει όσο το δυνατόν πιό μακρυά μου, ανακαλώ και ζητώ ταπεινά συγνώμη. Τώρα έγκειται στο φιλότιμο και την αξιοπρέπειά του αν θα αναμιχθει εκ νέου και ξαναρχίσει διάλογο μαζί μου.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Re: Απάντηση: Απίστευτη αγένεια στο εξουσιοδοτημένο κέντρο service Sony COMETRON

Αν και με μιά σύντομη ματιά στην προηγούμενες σελίδες είναι φανερό τοις πάσι ποιός το ξεκίνησε, αν ειναι το συγκεκριμένο άτομο να μείνει όσο το δυνατόν πιό μακρυά μου, ανακαλώ και ζητώ ταπεινά συγνώμη. Τώρα έγκειται στο φιλότιμο και την αξιοπρέπειά του αν θα αναμιχθει εκ νέου και ξαναρχίσει διάλογο μαζί μου.

Δεν υπάρχει κανονισμός να το απαγορεύει αυτό κι ούτε εγώ έχω το δικαίωμα να του το επιβάλλω, ελπίζω να το καταλαβαίνεις αυτό. Καλό θα ήταν να ξανά διαβάσεις απ την αρχή το νήμα και να τα δεις πιο ψύχραιμα τα πράγματα. Αν θες όλοι να συμφωνήσουμε μαζί σου ουσία στο θέμα δεν θα υπάρξει, θα πρέπει να υπάρχει και αντίλογος όχι για να σε προσβάλλει αλλά για να σε βάλει στη λογική να το δεις πιο αντικειμενικά, το σωστό θα ήταν να έχουμε την επίσημη απάντηση - τοποθέτηση της επίσημης αντιπροσωπείας. Προσωπικά θα σε συμβούλευα μία έρευνα και καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη και στο Ινστιτούτο καταναλωτή, θα ήταν ενδιαφέρον κι η δική τους τοποθέτηση, όπως και να χει σου εύχομαι ολόψυχα να βγάλεις άκρη και να χει αίσιο τέλος η ταλαιπωρία σου.
 
Status
Not open for further replies.