Για να μιλήσουμε έξω απο τα δόντια που λένε.
Κατ' αρχήν άν κι υπήρξα δυό φορές κάτοχος ATC(scm10-scm20),μέσα στην πορεία μου στο χόμπυ,δεν δηλώνω θιασώτης της εταιρεάις.Δεν μου πάνε πιά.
Θα μπορούσε κανείς και να συμφωνήσει με τα παραπάνω που γράφει ο Τζο,άν συνολικά η φιλοσοφία του Τζο είχε σαν αναφορά το Hi Fi,την απόλαυση συνολικά της καλής μουσικής και δεν αγνοούσε βασικές φυσικές παραμέτρους της ακουστικής.
Το ενδιαφέρον του είναι στην "φόρτιση" του χώρου και να αισθάνεται τις κομματάρες,να κάνει κέφι ακούγοντας.
Οκ...Τι θα πεί λοιπόν φόρτιση του χώρου και ποιών σημείων του χώρου,με τι και πως;;;;;;;
Η φυσική δεν περιλαμβάνει τέτοιους απόλυτα ασαφείς κι αδόκιμους όρους.
Πως δυό(όποια και να έιναι) ηχεία θα "φορτίσουν" παντού τα 60-80 τμ ενός μεγάλου χώρου,με υψηλές εντάσεις,μπάσσα,δυναμικά,εικόνα κι όγκο;Τι λέμε τώρα;Κάτι τέτοιο απαιτεί συστοιχία ηχείων,πολλούς ενισχυτές,ακουστική μελέτη κλπ κλπ κλπ. και φυσικά δεν μιλάμε πλέον για Hi Fi...
Το κάνω κέφι,επίσης δεν εξηγεί με τι κάνει κέφι.Μάλλον εννοέι πολύ υψηλές εντάσεις,μεγάλο όγκο και δυναμικά.
Κομματάρες μας έχει αλλού εξηγήσει τι θεωρεί.
Κάθε ηχείο,έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές κι αποστολή.Η επιλογή του είναι θέμα γνώσεων,εμπειρίας,μουσικής παιδείας και χρημάτων.
Τίποτα άλλο.Ούτε "γούστου"(τι θα πεί αυτό όταν μιλάμε για υψηλή πιστότητα?).Μπορεί το...γούστο-κέφι του πιτσιρικά κάγκουρα που γουστάρει μποτιές που...σκοτώνουν και μπάσα που γκρέμίζουν βιτρίνες και τζάμια,να είναι σοβαρό κριτήριο επιλογής ηχείων και μηχανημάτων γενικότερα;
Ούτε "κεφιού" και "γούστου",ούτε "τριγώνων" είναι λοιπόν.Το "τρίγωνο" είναι απλά,μια μέθοδος για να έχουμε σωστή στερεοφωνική εικόνα σε συγκεκριμένη θέση ακρόασης.Το πόσο θα έιναι αυτό εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες.
Δεδομένης μιας προηγούμενης έντονης συζήτησης,που ξεκίνησε απο την "διαπίστωση" ότι κάποια άλλα ηχεία της πλάκας (CV 215), είναι...."καλύτερα" απο τα ενεργά ATC 50,η ιστορία μεταφέρεται για την...ρεβάνς εδώ με πιό μπερδεμένους όρους και διάθεση κουβέντας για την κουβέντα,για ζητήματα χιλιοσυζητημένα και λυμένα ακόμη και για σχετικά νέους χομπίστες και μουσικόφιλους...
Προσωπικά,άν και το βρίσκω ανώφελο,για κάποιον που επιμένει πάντα στο δικό του,χωρίς να θέλει να μάθει ή να ακούσει,γράφω τα παραπάνω γιατί όλα έχουν κάποιο όριο,γιατί πολλοί νέοι στον χώρο τα διαβάζουν όλα αυτά,μπερδεύονται,αποπροσανατολίζονται,παρερμηνεύουν και πιθανότατα θα κάνουν λάθη που θα πληρώσουν ακριβά σε καιρούς που δεν περισσεύει σέντσι και μάλιστα χωρίς τελικά να...γουστάρουν...