Απάντηση: Re: Audiolab 8300A και 6000A
Παντως εχω ακουσει απο ατομα που εχουν περασει μηχανηματα στα χερια τους και κανουν και συγκριτικες επιδειξεις οτι οι Αγγλοι καπου καπως....ειχαν φημη few for the money.
Κατα τη γνωμη μου αυτο ειναι λιγο τραβηγμενο.
Την εποχη που ορισμενοι μικροι ολοκληρωμενοι Αγγλικοι ενισχυτες εκαναν το νεπουτο τους, οπως audiolab,cyrus,creek,onix,naim κλπ........ κυριολεκτικα ταρακουνησαν την αγορα.Ποτε προηγουμενως η αγορα δεν διεθετε αυτων των κατηγοριων μικρους ενισχυτες ,που αναμφιβολα ηταν καλυτεροι τουλαχιστον ακουστικα απο τους αντιστοιχους μαζικοτερης παραγωγης/χαμηλοτερης τιμης.Γι αυτο ειδαμε λιγο αργοτερα να ακολουθουν κυριως Ιαπωνες με Marantz SE/Ki,Rotel BX,Pioneer και αλλοι.
Το οτι δεν θα αντεχαν στην πιεση του ανταγωνισμου απο τουλαχιστον την Ιαπωνια,ηταν απο τοτε αυτονοητο. "Cottage industry" δεν αποκαλουσαν οι ιδιοι αυτες τις μικρες εταιρειες τους? Προφανως και δεν θα αντεχαν την πιεση των μεγαθηριων της Ιαπωνιας.
Να ερχομαστε σημερα και να βρισκουμε σχεδιαστικα λαθη η παραλειψεις προιοντων που την εποχη τους απλα διελυαν τον τοτε ανταγωνισμο δεν εχει νομιζω νοημα.Ποιο ηταν τοτε το αντιπαλο δεος πχ ενος cyrus,naim,audiolab,onix,exposure ............πριν την καθοδο των SE Ιαπωνικων ?
Ενας μεταχειρισμενος Marantz PM-17Ki που επεσε στα χερια μου προσφατα παντως,δουλευει αψογα οπως και ενας cyrus που πετυχα NOS πριν 7-8 χρονια ισως και περισοτερο.