Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Status
Not open for further replies.

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,455
Σακη i'm sorry
το προηγούμενο ποστ δεν αποτελεί την αποψη μου
ειναι πραγματικότητα

Δεν εχω κάποιο οφελος, συμπάθειες κτλ από οτιδήποτε εμπλέκεται στο θέμα
και εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πιο ειναι το πρόβλημα
μετά από αρκετα χρόνια χρήσης απέκτησε προβλημα το soft start το οποία από οτι καταλαβα διορθώθηκε ευκολα
ολα αυτά τα χρόνια προφανώς ο ιδιοκτήτης ήταν ικανοποιημένος απο την απόδοση του αλλιως θα τον είχε αλλάξει

Αν βλέπεις κάποιες κατασκευαστικές ατέλειες και θέλεις να τις μοιραστείς
οκ αλλο θέμα
και αλλο αυτά που εχεις σούρει στον ανθρωπο που το κατασκευασε χωρίς να έχεις βάλει στο παιχνίδι τον ντιλερ που το πουλησε
ισως να γνωριζει περισσότερα :BDGBGDB55:

Το μόνο σοβαρό προβλημα που βλέπω είναι οτι τα <15.000μF στο κανάλι είναι λιγότερα από το ντακ μου :flipout:

Η χωρητικότητα είναι αστεία για τέτοιον ενισχυτή όπως άλλωστε και το πάχος των καλωδίων που πάνε στις μπόρνες ...
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
..... 6Χ4700 σε καθε καναλι δεν ειναι καθολου ασχημα με δεδομενο οτι το μηχανημα εχει και σχετικα πολυ χαμηλη πολωση θα χρειαστει παραπανω μονο σε πολυ χαμηλο φορτιο η πολυ υψηλη ισχυ .

Οι φωτογραφιες τυχαινει να μην βοηθανε γιατι ειναι απο την δεξια μερια και το καλωδιο που βγαινει απο την πλακετα ειναι περιπου 2,5 το οποιο κουμπωνει στο πηνιο και μετα στην εξοδο τα ψιλα τυπου UTP που βλεπεις εκει ειναι για να πανε το σημα απο τις μπορνες προς το αναλογικο ( και γραμμικο ) οργανο που υπαρχει μπροστα
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,455
..... 6Χ4700 σε καθε καναλι δεν ειναι καθολου ασχημα με δεδομενο οτι το μηχανημα εχει και σχετικα πολυ χαμηλη πολωση θα χρειαστει παραπανω μονο σε πολυ χαμηλο φορτιο η πολυ υψηλη ισχυ .

Οι φωτογραφιες τυχαινει να μην βοηθανε γιατι ειναι απο την δεξια μερια και το καλωδιο που βγαινει απο την πλακετα ειναι περιπου 2,5 το οποιο κουμπωνει στο πηνιο και μετα στην εξοδο τα ψιλα τυπου UTP που βλεπεις εκει ειναι για να πανε το σημα απο τις μπορνες προς το αναλογικο ( και γραμμικο ) οργανο που υπαρχει μπροστα

80000 στο κανάλι έχω στον Άλεφ μου με τα 30 ταπεινά βατάκια.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
ο Aleph τα χρειαζεται ...ειναι σε αλλη ταξη ( να μην σου πω και λιγα ειναι χα χα χα )

πες μας ομως Δημητρη τελικα ψηνει καλυτερα απο τα TEFAL ? πολυς κοσμος το λεει ...


( παρακαλω να μου συχωρεθει η οικολογικη αισθηση του χουμορ αλλα ηθελα να πω οτι δεν θα με χαλαγε να καταναλωνα 500-600 βαττ την ωρα για να ακουω μουσικη αρκει αυτο που θα ακουγοταν να παταγε κατα πολυ εναν καλο ενισχυτη ταξης ΑΒ που σαφως καταναλωνει πολυ λιγοτερα .....τωρα καλο θα ηταν να μην γινει κανενας πολεμος πανω στα λεγομενα μου ... εχουν κυριως χουμοριστικο χαρακτηρα και την προθεση να δηλωσουν οτι δεν ειμαι και φανατικος της ταξης Α ισως γιατι τα ΑΒ που ακουω πανε παρα πολυ καλα στην εφαρμογη που τα εχω )


Φιλικα και με αισθηση χουμορ
Σακης Πετροπουλος
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,455
ο Aleph τα χρειαζεται ...ειναι σε αλλη ταξη ( να μην σου πω και λιγα ειναι χα χα χα )

πες μας ομως Δημητρη τελικα ψηνει καλυτερα απο τα TEFAL ? πολυς κοσμος το λεει ...
Φιλικα και με αισθηση χουμορ
Σακης Πετροπουλος

Νο πρόμπλεμ με το χιούμορ.
Ζεστένεται όντως πάρα πολύ. Και σε μεγαλύτερη πόλωση "ακούγεται" και καλύτερα.
Κι όταν αρχίζω να σκέφτομαι την κατανάλωση (είμαι βλέπεις και οικολόγος) ή όταν μπαίνει το καλοκαίρι και δε λέει η τάξη Αλφα μέσα στον καύσωνα, έχω και chipamps και "ψηφιακά" ...
 

nbullamatsis

Supreme Member
11 February 2007
4,664
πειραιας
..... 6Χ4700 σε καθε καναλι δεν ειναι καθολου ασχημα με δεδομενο οτι το μηχανημα εχει και σχετικα πολυ χαμηλη πολωση θα χρειαστει παραπανω μονο σε πολυ χαμηλο φορτιο η πολυ υψηλη ισχυ .

Sorry...ξεχάστηκα
μονομπλοκ
εντάξει μολις που ξεπερνάει το ντακάκι :smash:
 

nbullamatsis

Supreme Member
11 February 2007
4,664
πειραιας
Σάκη υπάρχει πιθανότητα οι περιεργες κολλήσεις (μια που βρισκονται σε πλακετα κάτω από τον μ/σ) να εγιναν για να ερθεί στα 220V?
Δηλαδή το μηχανάκι να ηταν για κάποιο λόγο Αμερική ή κάπου που εχουν 110 και να το εφεραν μετα Λονδίνο.
 
Last edited:
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
οχι ...ειναι μαλλον ξεκαθαρο ολα τα υπολοιπα απο πλευρας κολληματων ειναι απολυτα σωστα εκτος απο την πλακετα σοφτ σταρτ .... η πλακετα ειναι της ΥΒΑ αλλα εχει μπει μεσα "σφηνα" και δεν ειναι στανταρ τουλάχιστον συμφωνα με το σχηματικο και το σερβις μανουαλ .

( επισης με μια προχειρη ματια το μηχανημα δεν δειχνει να εχι την δυνατοτητα να ειναι 110/230 ειναι μαλλον μονο 230 )


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

quader

Senior Member
1 May 2010
359
κυριε Πετροπουλε,εχω μια απορια,οταν σας φερνουν ενα μηχανημα απλως για σερβις,πριν προβειτε σε οποιαδηποτε εργασια, το ακους πρωτα σε καποιο μονιτορ audio συστημα που πιθανον εχετε? Θελω να πω κατα ποσον εκτος απο την βελτιωση των μετρησεων,υπαρχει κινδυνος αλλοιωσης του ηχητικου αποτυπωματος του,κατι που για μερικες εταιρειες ειναι το α και το ω ανεξαρτητητως του ποσο καλα μετρανε τα μηχανηματα τους στο εργαστηριο.Επισης μετα το περας των εργασιων,το ξανα ακους ωστε να εισαι σιγουρος οτι οι επεμβασεις δεν ειχαν επιπτωση στην ηχητικη του ταυτοτητα?
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
κυριε Πετροπουλε,εχω μια απορια,οταν σας φερνουν ενα μηχανημα απλως για σερβις,πριν προβειτε σε οποιαδηποτε εργασια, το ακους πρωτα σε καποιο μονιτορ audio συστημα που πιθανον εχετε? Θελω να πω κατα ποσον εκτος απο την βελτιωση των μετρησεων,υπαρχει κινδυνος αλλοιωσης του ηχητικου αποτυπωματος του,κατι που για μερικες εταιρειες ειναι το α και το ω ανεξαρτητητως του ποσο καλα μετρανε τα μηχανηματα τους στο εργαστηριο.Επισης μετα το περας των εργασιων,το ξανα ακους ωστε να εισαι σιγουρος οτι οι επεμβασεις δεν ειχαν επιπτωση στην ηχητικη του ταυτοτητα?


Παρα πολυ ευστοχη ερωτηση και ειναι χαρα μου να την απαντησω .

ΓΙΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ VINTAGE JAPAN .
συνηθως σε αυτα τα μηχανηματα ελαχιστοι ιδιοκτητες εχουν ουσιαστικη εικονα για το πως ηταν το μηχανημα σε αρχικη κατασταση , πως ηταν μετα απο 25 ετη στην πλατη του , και απλα εγκρινουν την αναβαθμιση χωρις να γνωριζουν . Γενικα σε αυτη την περιπτωση εμπιστευονται την κριση μου και σε γενικες γραμμες μετα απο μια τετοια αναβαθμιση το μηχανημα εχει αλλαξει προδιαγραφες αλλα συνηθως προς το καλυτερο . Ο χαρακτηρας αυτων των μηχανηματων αλλαζει μεν αλλα λιγο .

Θα παρω την ευκαιρια για να κανω μια παρενθεση λεγωντας οτι τετοια πραγματα ειναι θεμα προσεγγισης . Ο κατασκευαστης εχει φυλαξει τα νοτα του μηχανηματος μειωνωντας ας πουμε bandwidth ...το να ανοιξεις 2 κλικ το bandwidth κανει σαφως το μηχανημα καλυτερο και χωρις να αλλαξει ο χαρακτηρας του μηχνηματος .

Οι μεγαλυτεροι πυκνωτες τροφοδοσιας θα προσθεσουν σωμα ταχυτητα και καθαροτητα οι οποιες ειναι βελτιωσεις οπου αλλαζουν κατα τι τον χαρακτηρα του μηχανηματος αλλα προς το καλυτερο .

ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ Η ΕΙΔΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ....

σε γενικες γραμμες η Ιαπωνικη τρανσιστορατη σχολη εχει παρομοιο χαρακτηρα αντιθετα μηχανημτα οπως τα nad , musical fidelity ,audio lab ,quad και διαφορα αλλα που σε συγκριση με τα Ιαπωνικα η Αμερικανικα εχουν δικο τους θεο και δικο τους χαρακτηρα και ταυτοτητα γινεται ενας διαχωρισμος σε "ηλεκτρικες " και "ηχητικες " βελτιωσεις και υπαρχει μια πηρης ενημερωση στον ακροατη για το τι θα αλλαξουν οποιες βελτιωσεις και απο εκει και μετα ο ακροατης παιρνει τις αποφασεις του .

Στατιστικα μολις το 5% των πελατων εχει ζητησει να γινουν αλλαγες με σκοπο την συντηρηση και να μην αλλαχτει τιποτα το οποιο θα επιρεασει εστω και στο παραμικρο τον χαρακτηρα του μηχανηματος .

Κλεινω με ενα παραδειγμα λεγωντας οτι οταν εξηγεις σε εναν πελατη που εχει εναν musical fidelity με μολις 4,700+4,700 στο τροφοδοτικο οτι ανετα μπορει να παει μεχρι 10,000 +10,000 και θα κερδισει σωμα καθαροτητα και ταχυτητα συνηθως λοιπον το 95 % λεει ναι .


Η απαντηση ειναι ΝΑΙ οτι καθε αλλαγη αλλαζει το sonic signature ενος μηχανηματος η στατιστικη και εμπειρια εχει δειξει οτι αυτες οι αλλαγες ειναι συνηθως προς το καλυτερο Απο εκει και μετα ειναι θεμα προσεγγισης και σωστης ενημερωσης προς τον πελατη που εχει και την τελικη αποφαση


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Οσο για την αρχικη προσεγγιση σπανια τα ακουω πριν ...πολλα απο αυτα μπορει και να μην δουλεουν αλλα προτιμω να παιρνω μαι αρχικη εικονα απο μετρησεις και να αναζητω τα σημαδια του χρονου .
 

Macmod

AVClub Addicted Member
24 January 2008
2,539
Αθηνα / Ελλάδα
Απάντηση: Re: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Παρα πολυ ευστοχη ερωτηση και ειναι χαρα μου να την απαντησω .

ΓΙΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ VINTAGE JAPAN .
συνηθως σε αυτα τα μηχανηματα ελαχιστοι ιδιοκτητες εχουν ουσιαστικη εικονα για το πως ηταν το μηχανημα σε αρχικη κατασταση , πως ηταν μετα απο 25 ετη στην πλατη του , και απλα εγκρινουν την αναβαθμιση χωρις να γνωριζουν . Γενικα σε αυτη την περιπτωση εμπιστευονται την κριση μου και σε γενικες γραμμες μετα απο μια τετοια αναβαθμιση το μηχανημα εχει αλλαξει προδιαγραφες αλλα συνηθως προς το καλυτερο . Ο χαρακτηρας αυτων των μηχανηματων αλλαζει μεν αλλα λιγο .

Θα παρω την ευκαιρια για να κανω μια παρενθεση λεγωντας οτι τετοια πραγματα ειναι θεμα προσεγγισης . Ο κατασκευαστης εχει φυλαξει τα νοτα του μηχανηματος μειωνωντας ας πουμε bandwidth ...το να ανοιξεις 2 κλικ το bandwidth κανει σαφως το μηχανημα καλυτερο και χωρις να αλλαξει ο χαρακτηρας του μηχνηματος .

Οι μεγαλυτεροι πυκνωτες τροφοδοσιας θα προσθεσουν σωμα ταχυτητα και καθαροτητα οι οποιες ειναι βελτιωσεις οπου αλλαζουν κατα τι τον χαρακτηρα του μηχανηματος αλλα προς το καλυτερο .

ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ Η ΕΙΔΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ....

σε γενικες γραμμες η Ιαπωνικη τρανσιστορατη σχολη εχει παρομοιο χαρακτηρα αντιθετα μηχανημτα οπως τα nad , musical fidelity ,audio lab ,quad και διαφορα αλλα που σε συγκριση με τα Ιαπωνικα η Αμερικανικα εχουν δικο τους θεο και δικο τους χαρακτηρα και ταυτοτητα γινεται ενας διαχωρισμος σε "ηλεκτρικες " και "ηχητικες " βελτιωσεις και υπαρχει μια πηρης ενημερωση στον ακροατη για το τι θα αλλαξουν οποιες βελτιωσεις και απο εκει και μετα ο ακροατης παιρνει τις αποφασεις του .

Στατιστικα μολις το 5% των πελατων εχει ζητησει να γινουν αλλαγες με σκοπο την συντηρηση και να μην αλλαχτει τιποτα το οποιο θα επιρεασει εστω και στο παραμικρο τον χαρακτηρα του μηχανηματος .

Κλεινω με ενα παραδειγμα λεγωντας οτι οταν εξηγεις σε εναν πελατη που εχει εναν musical fidelity με μολις 4,700+4,700 στο τροφοδοτικο οτι ανετα μπορει να παει μεχρι 10,000 +10,000 και θα κερδισει σωμα καθαροτητα και ταχυτητα συνηθως λοιπον το 95 % λεει ναι .


Η απαντηση ειναι ΝΑΙ οτι καθε αλλαγη αλλαζει το sonic signature ενος μηχανηματος η στατιστικη και εμπειρια εχει δειξει οτι αυτες οι αλλαγες ειναι συνηθως προς το καλυτερο Απο εκει και μετα ειναι θεμα προσεγγισης και σωστης ενημερωσης προς τον πελατη που εχει και την τελικη αποφαση


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος

Από που προκύπτει ότι οι μεγαλύτεροι πυκνωτές στην εξομάλυνση, αυξάνουν την ταχύτητα?
Από που προκύπτει ότι τόσο μεγάλη άυξηση στα πυκνωτικά φίλτρα (χωρίς τοποθέτηση ισχυρότερης γέφυρας ή διόδων
ανόρθωσης και ισχυρότερο Μ/Σ τροφοδοσίας), δεν δημιουργεί μεσοπρόθεσμα αυξημένες πιθανότητες γιά αστοχία των
2 προανεφερόμενων εξαρτημάτων?

Καλό θα είναι να μην καταφεύγουμε σε γενικότητες και επιτέλους κάποιοι μύθοι σχετικά με κάποια πράγματα, πρέπει να
λάβουν τέλος!
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: Απάντηση: Re: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Από που προκύπτει ότι οι μεγαλύτεροι πυκνωτές στην εξομάλυνση, αυξάνουν την ταχύτητα?
Από που προκύπτει ότι τόσο μεγάλη άυξηση στα πυκνωτικά φίλτρα (χωρίς τοποθέτηση ισχυρότερης γέφυρας ή διόδων
ανόρθωσης και ισχυρότερο Μ/Σ τροφοδοσίας), δεν δημιουργεί μεσοπρόθεσμα αυξημένες πιθανότητες γιά αστοχία των
2 προανεφερόμενων εξαρτημάτων?

Καλό θα είναι να μην καταφεύγουμε σε γενικότητες και επιτέλους κάποιοι μύθοι σχετικά με κάποια πράγματα, πρέπει να
λάβουν τέλος!


Αν για να δωσω αυτη την απαντηση ειχα το χωρο και το χρονο να το κανω θα επρεπε να γραφω 4 -5 σελιδες και για 4-5 ωρες .Σαφως και δεν αλλαζεις ηλεκτρολυτικους σε σημειο που θα επυβαρυνεις την εκκινηση η την γεφυρα κλπ .... απλα τσιμπας αν ο πελατης το θελει στο σημειο που δεν επιβαρυνει Συνηθως συμαζευεις τις οποιες τσιγγουνιες εχει κανει ο καασκευαστης και δεν πας ποτε σε ακροτητες .

Εχω πολλες φορες πει οτι και κατα την διαρκεια κατασκευης αλλα και κατα την διαρκεια επισκευης σε εναν ενισχυτη ταξης ΑΒ 2Χ35 βαττ που ειχε μεσα απο την μανα του 2χ4700 το να βαλεις 2χ10,000 ειναι εφικτο και θα φερει καποια βλετιωση το να βαλεις 2χ 50,000 ειναι μονο σπαταλη , θα φερει και προβληματα οπως αυτα που αναφερεις , και δεν θα προσθεσει κατι σε εναν ενισχυτη που εχει και αλλου ειδους θεματα εκτος απο την χωρητικοτητα.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Sorry για το o.t αλλα...
σοβαρομιλατε για την οικολογικη "ρετσινια¨ των ΑΒ και την αντιοικολογικη των Class A?

Εξαρταται απο την σκοπια που το βλεπεις , υπαρχουν ακροατες που θα βαλουν την οικολογια πανω απο τον ηχο , και ακροατες που ειναι καλυμενοι ηχητικα απο τα μηχανηματα τους και ας ειναι απλα ταξης ΑΒ .

αν αυτα κατα καποιον τροπο σε ενοχλησαν σαν λεγομενα σκεψου οτι υπαρχουν ανθρωποι που ακουν απο ταξη D, G , H , T κλπ .... για αυτα τα ακουσματα εχεις κατi να προσθεσεις η ανοικεις σε αυτους που πιστευουν οτι μονο με ταξη Α ακουγεται μουσικη ?


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
για να επιστρεψουμε στο αρχικο θεμα επισυναπτω απαντηση απο ενα μελος του ξενου φορουμ απο τον καναδα ο οποιος εχει εργαστει επισκευαζωντας μηχανηματα της ΥΒΑ .. Συνοπτικα επιβεβαιωνει τα λεγομενα μου το μηχανημα ειναι ακριβως οπως το περιγραφω σε οτι αφορα τα ετχνικα θεματα ειναι μαμα και απειραχτο με μοναδικη εξαιρεση μαλλον το πλακετακι του σοφτ σταρτ που εγινε μεν απο την ΥΒΑ αλλα στο ποδι και προχειρα ....

απολαυστε

Hello sakis,

It always amazes me to read that many useless, even damaging comments from users who know absolutely nothing about the product they are commenting about...

The YBA Passion amplifier has always been made by hand and was never intended for mass production. I do not approve either of the way it is built but this is no indication of how it sounds. I believe many of you would want to own one if you had the chance to listen to it. I even know a recording studio who uses the same amplifier in his reference system.

To correct your ground problem I suggest you solder two short lengths of green wire to the shield at both ends of the power cable and solder the other ends of those short lengths to the ground lug of the AC connectors. To access the shield you have to recess the external insulation of the cable and may need to heat it to be able to do so. I never approved of ground less power cables but YBA has always done it saying it sounded better this way. Make sure you solder another piece of green cable between the ground lug of the chassis IEC connector and screw the other end to the chassis of the amplifier.

The balanced XLR inputs have always been wired this way as YBA has never believed in the necessity of balanced inputs in Hi-Fi equipment but installed one as a courtesy so you could connect an XLR to it. It sure will not be balanced but it will play just the same and the convenience is there.

All YBA amplifiers are biased as low as possible to be just above the crossover distortion. The bias should be set no higher than 15 mV as stated in the service manual and I strongly advise you respect that as the amplifier is prone to thermal runaway at higher bias settings. Here is the link for the service manual:
http://dl.dropbox.com/u/59013041/yba_p1000_sm.pdf
Be aware that adjusting the biases on this amplifier is a lengthy process that may take several hours. It takes time for the massive heat sinks to reach a stable temperature once you have changed the bias setting. Take your time and go very slowly and make sure you do it when mains AC power is at peak.

As for the mica insulators they probably tried to do without them, as in the model 1 and the Signature series amplifiers, but were unable to do so in the Passion and "forgot" to remove the mention from the manual. The metal used is not bronze or plated aluminum but brass. Brass is often "confused" with copper in the French language.

As for the top cover, YBA has been using nuts or nylon spacers and I even saw some units with machined top sides to do away with the spacers. You can install thinner spacers If you think the gap is too wide...

The solder used by YBA has a high content of silver making it much harder to have shiny looking solder joints. Many solder joints may look bad but they usually are all right. I rarely have YBA products with solder joints problems and I have repaired hundreds of them over the last 20 years.

The circuit is balanced by hand with discrete resistors piggy backed on the PCB. It is almost impossible to achieve perfect balance this way explaining why the amplifier may clip a little faster on one side.

YBA has always limited the frequency response as he believes you run into problems with higher bandwidth than necessary amplifiers.

Except for the grounding problem, as far as I can see there is nothing wrong with this amplifier. It is exactly the same as when it left the YBA factory. I see no reason why it could not serve your client for years to come. He only needs reassurance and less hysteria and everything will be fine.

I am at your disposal if you need more help or information.

Best regards,

Michel
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
σαφως εχει μπει κοσμος μετα απο αυτο και του σερνει διαφορα για την σχεδιαση , το ευρος , την συμμετρια κλπ κλπ ... αλλα κατα καποιον τροπο η πληροφορηση που μας δινει ειναι ουσιαστικη και μαλλον ενισχυει την αποψη οτι το ολο κατασκευασμα ειναι ντουικο και βασιζεται μονο στην προσεγγιση του Yves ενω προφανως ειναι εκτος απο την κατασκευαστικη λογικη των υπολοιπων γνωστων κατασκευαστων σε οτι αφορα τον ηχο αλλα και τις προδιαγραφες ασφαλειας .
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
ενα σχολιο απο εναν ανθρωπο που διαβαζω πολυ συχνα και του εχω πολυ μεγαλη εμπιστοσυνη


Well, here is another proof point that ultra low distortion and high performance in general mean squat in a subjective review. However, that is no excuse for sub-par engineering.

I took a quick look at the circuit this morning. There are a number of problems:-

-compensation design was clearly not the designers forte - very heavy handed and there are likely serious slew rate problems, especialy given the very high output rails
-front end LTP current sources not ideal
-LTP's could have done with cascoding IMV, but with matching, you could get away without. The problem with high voltage small signal devices is they usually have low Hfe . . .
- The feedback resistor values are far too high
- no protection - given the huge output stage, I think this could have been added with little extra effort - even a crowbar type would at least save expensive speakers (which are probably what a $16k amp would be driving anyway)

My conclusion is this amplifier is is easily modified to significanlty improve on the following:-

- PSRR
- distortion
- Slew rate

For the thermal problem mentioned by the posters above, some attention to the mecahincal coupling will be needed. However, getting stable thermal performance shouls also be fairly easy in my view.

You have a great platform here to turn this frog into a prince - just needs a bit of effort to fix a few things.
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Σταύρο, ας μείνουμε στο θέμα μας..Σίγουρα τα ερώτηματα που θέτεις έχουν ενδιαφέρον
αλλά καλό θα είναι να τα κουβεντιάσουμε σε άλλο νήμα, που αν θέλεις, μπορείς να ανοίξεις..
 
Status
Not open for further replies.