κυριε Πετροπουλε,εχω μια απορια,οταν σας φερνουν ενα μηχανημα απλως για σερβις,πριν προβειτε σε οποιαδηποτε εργασια, το ακους πρωτα σε καποιο μονιτορ audio συστημα που πιθανον εχετε? Θελω να πω κατα ποσον εκτος απο την βελτιωση των μετρησεων,υπαρχει κινδυνος αλλοιωσης του ηχητικου αποτυπωματος του,κατι που για μερικες εταιρειες ειναι το α και το ω ανεξαρτητητως του ποσο καλα μετρανε τα μηχανηματα τους στο εργαστηριο.Επισης μετα το περας των εργασιων,το ξανα ακους ωστε να εισαι σιγουρος οτι οι επεμβασεις δεν ειχαν επιπτωση στην ηχητικη του ταυτοτητα?
Παρα πολυ ευστοχη ερωτηση και ειναι χαρα μου να την απαντησω .
ΓΙΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ VINTAGE JAPAN .
συνηθως σε αυτα τα μηχανηματα ελαχιστοι ιδιοκτητες εχουν ουσιαστικη εικονα για το πως ηταν το μηχανημα σε αρχικη κατασταση , πως ηταν μετα απο 25 ετη στην πλατη του , και απλα εγκρινουν την αναβαθμιση χωρις να γνωριζουν . Γενικα σε αυτη την περιπτωση εμπιστευονται την κριση μου και σε γενικες γραμμες μετα απο μια τετοια αναβαθμιση το μηχανημα εχει αλλαξει προδιαγραφες αλλα συνηθως προς το καλυτερο . Ο χαρακτηρας αυτων των μηχανηματων αλλαζει μεν αλλα λιγο .
Θα παρω την ευκαιρια για να κανω μια παρενθεση λεγωντας οτι τετοια πραγματα ειναι θεμα προσεγγισης . Ο κατασκευαστης εχει φυλαξει τα νοτα του μηχανηματος μειωνωντας ας πουμε bandwidth ...το να ανοιξεις 2 κλικ το bandwidth κανει σαφως το μηχανημα καλυτερο και χωρις να αλλαξει ο χαρακτηρας του μηχνηματος .
Οι μεγαλυτεροι πυκνωτες τροφοδοσιας θα προσθεσουν σωμα ταχυτητα και καθαροτητα οι οποιες ειναι βελτιωσεις οπου αλλαζουν κατα τι τον χαρακτηρα του μηχανηματος αλλα προς το καλυτερο .
ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ Η ΕΙΔΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ....
σε γενικες γραμμες η Ιαπωνικη τρανσιστορατη σχολη εχει παρομοιο χαρακτηρα αντιθετα μηχανημτα οπως τα nad , musical fidelity ,audio lab ,quad και διαφορα αλλα που σε συγκριση με τα Ιαπωνικα η Αμερικανικα εχουν δικο τους θεο και δικο τους χαρακτηρα και ταυτοτητα γινεται ενας διαχωρισμος σε "ηλεκτρικες " και "ηχητικες " βελτιωσεις και υπαρχει μια πηρης ενημερωση στον ακροατη για το τι θα αλλαξουν οποιες βελτιωσεις και απο εκει και μετα ο ακροατης παιρνει τις αποφασεις του .
Στατιστικα μολις το 5% των πελατων εχει ζητησει να γινουν αλλαγες με σκοπο την συντηρηση και να μην αλλαχτει τιποτα το οποιο θα επιρεασει εστω και στο παραμικρο τον χαρακτηρα του μηχανηματος .
Κλεινω με ενα παραδειγμα λεγωντας οτι οταν εξηγεις σε εναν πελατη που εχει εναν musical fidelity με μολις 4,700+4,700 στο τροφοδοτικο οτι ανετα μπορει να παει μεχρι 10,000 +10,000 και θα κερδισει σωμα καθαροτητα και ταχυτητα συνηθως λοιπον το 95 % λεει ναι .
Η απαντηση ειναι ΝΑΙ οτι καθε αλλαγη αλλαζει το sonic signature ενος μηχανηματος η στατιστικη και εμπειρια εχει δειξει οτι αυτες οι αλλαγες ειναι συνηθως προς το καλυτερο Απο εκει και μετα ειναι θεμα προσεγγισης και σωστης ενημερωσης προς τον πελατη που εχει και την τελικη αποφαση
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος